DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Συντονιστής: sue
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Γεια χαρά σε όλους
Υποθέτω ότι έχετε δεί κάτι παρόμοιο :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 37389&rd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
FEATURES OF MAGNUM Dyno-BOOST PERFORMANCE CONTROL CHIP MODULE:
* Improves engine output by up to 15 % per adjustment.
* Enhances Nm, throttle response, acceleration and torque in the full RPM range.
* Performance level setting from 0 - 100 %.
* You can set the preferred higher air/fuel ratio than the stoichiometric fuel mix.
* Unit can be switched, breaking +12 V feeding voltage. (switch not included)
* INTEGRATED O2 - OXYGEN SENSOR SIGNAL CONTROL to avoid undesired restriction of ECU (by models fitted with oxygen sensor only)
* Peak up acceleration and dynamism by up to 30 %.
* Results higher top end speed.
* Long duration - 10 years warranty.
* Easy universal 20 minutes installation.
* Immediate effect even during driving, no ECU learning period.
* Reduces flat spots or delay time when you mash down the throttle.
* It does not affect engine endurance.
* Bright red light design.
Βασικά πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό μαραφετάκι το οποίο έχει σαν σκοπό να μεταβάλει τον λόγο αέρα βενζίνης στο μίγμα και δευτερευόντως την προπορεία σπινθήρα (avance !!!!) έμμεσα "ξεγελώντας" τον σένσορα που μετράει το οξυγόνο στην εξαγωγή. Η ηλεκτρονική διαβάζοντας το "φτιαγμένο" σήμα και όχι το πραγματικό (ρυθμίζεται η απόκλιση μέσω του ποτενσιομέτρου του μαραφετιού) μεταβάλει το μίγμα εντολοδοτώντας τον ψεκασμό (προς το πλουσιότερο κατά προτίμηση, κανείς δεν θέλει να γίνει φτωχότερος !!!)
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΙΔΑ ?????
Υποθέτω ότι έχετε δεί κάτι παρόμοιο :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 37389&rd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
FEATURES OF MAGNUM Dyno-BOOST PERFORMANCE CONTROL CHIP MODULE:
* Improves engine output by up to 15 % per adjustment.
* Enhances Nm, throttle response, acceleration and torque in the full RPM range.
* Performance level setting from 0 - 100 %.
* You can set the preferred higher air/fuel ratio than the stoichiometric fuel mix.
* Unit can be switched, breaking +12 V feeding voltage. (switch not included)
* INTEGRATED O2 - OXYGEN SENSOR SIGNAL CONTROL to avoid undesired restriction of ECU (by models fitted with oxygen sensor only)
* Peak up acceleration and dynamism by up to 30 %.
* Results higher top end speed.
* Long duration - 10 years warranty.
* Easy universal 20 minutes installation.
* Immediate effect even during driving, no ECU learning period.
* Reduces flat spots or delay time when you mash down the throttle.
* It does not affect engine endurance.
* Bright red light design.
Βασικά πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό μαραφετάκι το οποίο έχει σαν σκοπό να μεταβάλει τον λόγο αέρα βενζίνης στο μίγμα και δευτερευόντως την προπορεία σπινθήρα (avance !!!!) έμμεσα "ξεγελώντας" τον σένσορα που μετράει το οξυγόνο στην εξαγωγή. Η ηλεκτρονική διαβάζοντας το "φτιαγμένο" σήμα και όχι το πραγματικό (ρυθμίζεται η απόκλιση μέσω του ποτενσιομέτρου του μαραφετιού) μεταβάλει το μίγμα εντολοδοτώντας τον ψεκασμό (προς το πλουσιότερο κατά προτίμηση, κανείς δεν θέλει να γίνει φτωχότερος !!!)
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΙΔΑ ?????
- TK Alice
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1100
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Aprilia Tuono 50
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Έλα ντε που είναι????DARKon έγραψε:Γεια χαρά σε όλους
Υποθέτω ότι έχετε δεί κάτι παρόμοιο :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 37389&rd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
FEATURES OF MAGNUM Dyno-BOOST PERFORMANCE CONTROL CHIP MODULE:
* Improves engine output by up to 15 % per adjustment.
* Enhances Nm, throttle response, acceleration and torque in the full RPM range.
* Performance level setting from 0 - 100 %.
* You can set the preferred higher air/fuel ratio than the stoichiometric fuel mix.
* Unit can be switched, breaking +12 V feeding voltage. (switch not included)
* INTEGRATED O2 - OXYGEN SENSOR SIGNAL CONTROL to avoid undesired restriction of ECU (by models fitted with oxygen sensor only)
* Peak up acceleration and dynamism by up to 30 %.
* Results higher top end speed.
* Long duration - 10 years warranty.
* Easy universal 20 minutes installation.
* Immediate effect even during driving, no ECU learning period.
* Reduces flat spots or delay time when you mash down the throttle.
* It does not affect engine endurance.
* Bright red light design.
Βασικά πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό μαραφετάκι το οποίο έχει σαν σκοπό να μεταβάλει τον λόγο αέρα βενζίνης στο μίγμα και δευτερευόντως την προπορεία σπινθήρα (avance !!!!) έμμεσα "ξεγελώντας" τον σένσορα που μετράει το οξυγόνο στην εξαγωγή. Η ηλεκτρονική διαβάζοντας το "φτιαγμένο" σήμα και όχι το πραγματικό (ρυθμίζεται η απόκλιση μέσω του ποτενσιομέτρου του μαραφετιού) μεταβάλει το μίγμα εντολοδοτώντας τον ψεκασμό (προς το πλουσιότερο κατά προτίμηση, κανείς δεν θέλει να γίνει φτωχότερος !!!)
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΙΔΑ ?????
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Ελα ντε που ειναι ?
Γιατι το παραγγειλα πριν λιγες μερες........
Γιατι το παραγγειλα πριν λιγες μερες........
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
και εγώ το παρήγγειλα 56$ !!!
Να σου πώ, τα έχω ξαναδεί παλαιότερα τέτοια ηλεκτρονικά απλώς ξεγελούσαν άλλο αισθητήριο της ηλεκτρονικής (θερμοκρασία εισόδου αέρα/ θερμός αέρας αραιότερος - εντολή λιγότερη βενζίνη για ιδανική αναλογία και αντίστροφα, το αντίστροφα μας ενδιαφέρει) . Απ' ότι διάβασα για το συγκεκριμένο παρεμβαίνει σε πιο κρίσιμο και άμεσο αισθητήριο (Ο2) ρύθμισης του μίγματος (σωστότερο).
Θεωρητικά θα μεταβάλλει το μίγμα σε όλο το εύρος των στροφών, το αβανς δεν ξέρω πόσο μπορεί να το επηρεάσει (καλύτερα όχι,γιατί τα παιχνίδια με την προπορεία είναι επικίνδυνα) αλλά ούτως ή άλλως δεν ανησυχώ γιατί δεν παρακάμπτεται η ηλεκτρονική η οποία είναι προγραμματισμένη να μεταβάλλει τις ευαίσθητες παραμέτρους (πχ αβανς) αλλά και το μίγμα σε ορισμένο εύρος.
Αν το λάβεις πρίν από μένα προσοχή άρχισε με μικρές αποκλίσεις του ποτενσιόμετρου κάνε βόλτες και διάβαζε το μπουζί !!!
Οποιος άλλος σχετικός καλείται να καταθέσει την άποψη του ....
Να σου πώ, τα έχω ξαναδεί παλαιότερα τέτοια ηλεκτρονικά απλώς ξεγελούσαν άλλο αισθητήριο της ηλεκτρονικής (θερμοκρασία εισόδου αέρα/ θερμός αέρας αραιότερος - εντολή λιγότερη βενζίνη για ιδανική αναλογία και αντίστροφα, το αντίστροφα μας ενδιαφέρει) . Απ' ότι διάβασα για το συγκεκριμένο παρεμβαίνει σε πιο κρίσιμο και άμεσο αισθητήριο (Ο2) ρύθμισης του μίγματος (σωστότερο).
Θεωρητικά θα μεταβάλλει το μίγμα σε όλο το εύρος των στροφών, το αβανς δεν ξέρω πόσο μπορεί να το επηρεάσει (καλύτερα όχι,γιατί τα παιχνίδια με την προπορεία είναι επικίνδυνα) αλλά ούτως ή άλλως δεν ανησυχώ γιατί δεν παρακάμπτεται η ηλεκτρονική η οποία είναι προγραμματισμένη να μεταβάλλει τις ευαίσθητες παραμέτρους (πχ αβανς) αλλά και το μίγμα σε ορισμένο εύρος.
Αν το λάβεις πρίν από μένα προσοχή άρχισε με μικρές αποκλίσεις του ποτενσιόμετρου κάνε βόλτες και διάβαζε το μπουζί !!!
Οποιος άλλος σχετικός καλείται να καταθέσει την άποψη του ....
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
τι να πω ,ελπιζω να δουλεψει......γιατι η τιμη του με ανησυχει λιγο που ειναι τοσο φθηνο....
εσυ μονος σου θα το μονταρεις πανω στο bike?
εσυ μονος σου θα το μονταρεις πανω στο bike?
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Απ' όσο διάβασα, φαίνεται πολύ "promising" και ιδιαίτερα μιας και συνεργάζεται με τον αισθητήρα λ.
Το ζήτημα θα είναι αν θα λειτουργεί όπως λέει σε μηχανάκια με εγκέφαλο EU3 (closed loop ECU). . .
Το ζήτημα θα είναι αν θα λειτουργεί όπως λέει σε μηχανάκια με εγκέφαλο EU3 (closed loop ECU). . .
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
δινοντας στον αισθητηρα Λ (μεσω μιας αντιστασης) συνεχεια την ενδειξη οτι το καυσαεριο βγαινει "χαρτι", ο ψεκασμος δινει τα μεγιστα (σε πλουσιο μιγμα παντα) που μπορει να δωσει σαν μαμα euro3..
για επιπλεον πλουσιο... Power commander η ducati performance...
με την προπορεια αναφλεξης (αβανς) δεν ειναι να παιζεις και πολυ αν δεν ξερεις τι κανεις παντως..
για επιπλεον πλουσιο... Power commander η ducati performance...
με την προπορεια αναφλεξης (αβανς) δεν ειναι να παιζεις και πολυ αν δεν ξερεις τι κανεις παντως..
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Παιδιά δεν νομίζω ότι είναι πανάκεια το σύστημα, απλώς είναι ο πιο απλός και φθηνός τρόπος να ψαχτείς λίγο με το μίγμα .. Θα δείξει ...
Για να είμαι ειλικρινής λυπάμαι που πέρασε η εποχή των καρμπυρατέρ, των ζιγκλέρ, των βελόνων και των σλάιντ, τα πράγματα τότε ήταν πιο απλά και πιο άμεσα, έχω ακόμα την συλλογή των ζιγκλερ και το manual του εργοστασίου για το πως ρυθμίζονται (viva Italia). H έκφραση "σήμερα το εργαλείο σέρνεται" ή καλύτερα "σήμερα πετάει το μοτόρι" έρχεται απο κείνες τις όχι και τόσο μακρυνές εποχές που κάθε μέρα το μηχανάκι πήγαινε αλλιώς ανάλογα με την θερμοκρασία του αέρα, το υψόμετρο την διάθεση σου (!) και τα dellorto ήταν πάντα υπερευαίσθητα στις ρυθμίσεις και στις αλλαγές των ατμοσφαιρικών και όχι μόνο συνθηκών. Για ένα περίεργο τότε λόγο δούλευαν πολύ καλύτερα σε ορεινό στροφιλίκι κάτι συνεφιασμένες χειμωνιάτικες μέρες (μην ήταν ο καθαρός πυκνός χειμωνιάτικος αέρας του βουνού μπά ) και χειρότερα το καλοκαίρι στην Αθήνα φτύνοντας φωτιά από τις ανοιχτές φιλτροχοάνες (backfire !) σε κάθε απότομο άνοιγμα του γκαζιού (αυτό το μπαφ που ακούμε φιλτραρισμένο μέχρι και σήμερα). Ο φίλος Κώστας του τότε με το GT750 μάλλον δεν είναι μέλος του forum, ίσως το ducati του είναι θαμένο σε κάποια αποθήκη 17 χρόνια αλλά πάντα θα ονειρεύται τις "δοκιμές" για να δούμε αν είναι ρυθμισμένα σωστά τα dellorto PH32 που φορούσε και "κάτι δεν μ' αρέσει στο άρπαγμα στις μεσαίες" και άντε πάλι από την αρχή.
Λοιπόν back to reality , δεν έχω ψαχτεί πολύ με τους ψεκασμούς αλλά αυτό το "closed loop ecu" (euro 3) δεν μου αρέσει, πρέπει να είναι κάτι κακό που έχει να κάνει με το σχέδιο της σύγχρονης Ευρώπης να ευνουχίσει κάθε ..... στοπ
Λοιπόν η "ηλεκτρονική" με τα περιφερειακά της αποτελεί ένα Σύστημα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) το οποίο παίρνει πληροφορίες (ΕΙΔΟΔΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) από το περιβάλλον (θερμοκρασία, οξυγόνο κλπ) και την διάθεση του αναβάτη (άνοιγμα γκαζιού) τις επεξεργάζεται και τις μετατρέπει όπως του έχει μάθει η μαμά (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ) σε δύο εντολές (ΕΞΟΔΟΣ) μία προς την ανάφλεξη (ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ,ΑΒΝΣ) και μία προς τον ψεκασμό. Ενα "ανοικτό" ΣΑΕ (open loop) δεν λαμβάνει υπόψιν την επίπτωση των αλλαγών εισόδου στην έξοδο ως παράμετρο στο πρόγραμμα του, γι' αυτό και θεωρητικά ξεγελιέται πιο εύκολα με το μαραφετάκι που λέμε. Ενα κλειστό όμως σύστημα ανατροφοδοτεί συνέχεια στο πρόγραμμα τις τιμές εξόδου συναρτήσει των αλλαγών στις εισόδους, σ' αυτή την περίπτωση .... δεν ξέρω πόσο δραστικές αλλαγές θα αφήσει να γίνουν ....
Εγώ πάντως για να βγάλω την ουρά μου απέξω δεν είμαι euro 3 (χα!) και πάω για ύπνο χαρούμενος και θα ονειρευτώ ότι με το που θα το συνδέσω θα γίνω τόσο "πλούσιος" που θα βάλω δύο ramair με τεράστιες μπούκες στη "μούρη" και πάλι θα φωνάζω "μααααααααστορα κι άλλον αέρα, δε μου φτάνει"
Για να είμαι ειλικρινής λυπάμαι που πέρασε η εποχή των καρμπυρατέρ, των ζιγκλέρ, των βελόνων και των σλάιντ, τα πράγματα τότε ήταν πιο απλά και πιο άμεσα, έχω ακόμα την συλλογή των ζιγκλερ και το manual του εργοστασίου για το πως ρυθμίζονται (viva Italia). H έκφραση "σήμερα το εργαλείο σέρνεται" ή καλύτερα "σήμερα πετάει το μοτόρι" έρχεται απο κείνες τις όχι και τόσο μακρυνές εποχές που κάθε μέρα το μηχανάκι πήγαινε αλλιώς ανάλογα με την θερμοκρασία του αέρα, το υψόμετρο την διάθεση σου (!) και τα dellorto ήταν πάντα υπερευαίσθητα στις ρυθμίσεις και στις αλλαγές των ατμοσφαιρικών και όχι μόνο συνθηκών. Για ένα περίεργο τότε λόγο δούλευαν πολύ καλύτερα σε ορεινό στροφιλίκι κάτι συνεφιασμένες χειμωνιάτικες μέρες (μην ήταν ο καθαρός πυκνός χειμωνιάτικος αέρας του βουνού μπά ) και χειρότερα το καλοκαίρι στην Αθήνα φτύνοντας φωτιά από τις ανοιχτές φιλτροχοάνες (backfire !) σε κάθε απότομο άνοιγμα του γκαζιού (αυτό το μπαφ που ακούμε φιλτραρισμένο μέχρι και σήμερα). Ο φίλος Κώστας του τότε με το GT750 μάλλον δεν είναι μέλος του forum, ίσως το ducati του είναι θαμένο σε κάποια αποθήκη 17 χρόνια αλλά πάντα θα ονειρεύται τις "δοκιμές" για να δούμε αν είναι ρυθμισμένα σωστά τα dellorto PH32 που φορούσε και "κάτι δεν μ' αρέσει στο άρπαγμα στις μεσαίες" και άντε πάλι από την αρχή.
Λοιπόν back to reality , δεν έχω ψαχτεί πολύ με τους ψεκασμούς αλλά αυτό το "closed loop ecu" (euro 3) δεν μου αρέσει, πρέπει να είναι κάτι κακό που έχει να κάνει με το σχέδιο της σύγχρονης Ευρώπης να ευνουχίσει κάθε ..... στοπ
Λοιπόν η "ηλεκτρονική" με τα περιφερειακά της αποτελεί ένα Σύστημα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) το οποίο παίρνει πληροφορίες (ΕΙΔΟΔΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) από το περιβάλλον (θερμοκρασία, οξυγόνο κλπ) και την διάθεση του αναβάτη (άνοιγμα γκαζιού) τις επεξεργάζεται και τις μετατρέπει όπως του έχει μάθει η μαμά (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ) σε δύο εντολές (ΕΞΟΔΟΣ) μία προς την ανάφλεξη (ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ,ΑΒΝΣ) και μία προς τον ψεκασμό. Ενα "ανοικτό" ΣΑΕ (open loop) δεν λαμβάνει υπόψιν την επίπτωση των αλλαγών εισόδου στην έξοδο ως παράμετρο στο πρόγραμμα του, γι' αυτό και θεωρητικά ξεγελιέται πιο εύκολα με το μαραφετάκι που λέμε. Ενα κλειστό όμως σύστημα ανατροφοδοτεί συνέχεια στο πρόγραμμα τις τιμές εξόδου συναρτήσει των αλλαγών στις εισόδους, σ' αυτή την περίπτωση .... δεν ξέρω πόσο δραστικές αλλαγές θα αφήσει να γίνουν ....
Εγώ πάντως για να βγάλω την ουρά μου απέξω δεν είμαι euro 3 (χα!) και πάω για ύπνο χαρούμενος και θα ονειρευτώ ότι με το που θα το συνδέσω θα γίνω τόσο "πλούσιος" που θα βάλω δύο ramair με τεράστιες μπούκες στη "μούρη" και πάλι θα φωνάζω "μααααααααστορα κι άλλον αέρα, δε μου φτάνει"
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
άμα δεν έχεις λ τι κανεις πχ όπως εγώ
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Το πες μόνος σουDARKon έγραψε:Για ένα περίεργο τότε λόγο δούλευαν πολύ καλύτερα σε ορεινό στροφιλίκι κάτι συνεφιασμένες χειμωνιάτικες μέρες (μην ήταν ο καθαρός πυκνός χειμωνιάτικος αέρας του βουνού μπά ) και χειρότερα το καλοκαίρι στην Αθήνα φτύνοντας φωτιά από τις ανοιχτές φιλτροχοάνες (backfire !) σε κάθε απότομο άνοιγμα του γκαζιού (αυτό το μπαφ που ακούμε φιλτραρισμένο μέχρι και σήμερα).
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Ασ' τα. . . Κατάρα. . .DARKon έγραψε:Λοιπόν back to reality , δεν έχω ψαχτεί πολύ με τους ψεκασμούς αλλά αυτό το "closed loop ecu" (euro 3) δεν μου αρέσει, πρέπει να είναι κάτι κακό που έχει να κάνει με το σχέδιο της σύγχρονης Ευρώπης να ευνουχίσει κάθε ..... στοπ
λ μπορεί να έχουν και τα EU2 αλλά η διαφορά τους με τα EU3 είναι ότι ο εγκέφαλος δεν πέφτει ποτέ σε κλειστό κύκλο με αποτέλεσμα να μπορείς να κοτσάρεις πάνω όποιο μαραφέτι γουστάρεις για να διορθώσεις/τροποποιήσεις το μίγμα. Όπως τά 'πες δηλαδή.DARKon έγραψε: Λοιπόν η "ηλεκτρονική" με τα περιφερειακά της αποτελεί ένα Σύστημα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) το οποίο παίρνει πληροφορίες (ΕΙΔΟΔΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) από το περιβάλλον (θερμοκρασία, οξυγόνο κλπ) και την διάθεση του αναβάτη (άνοιγμα γκαζιού) τις επεξεργάζεται και τις μετατρέπει όπως του έχει μάθει η μαμά (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ) σε δύο εντολές (ΕΞΟΔΟΣ) μία προς την ανάφλεξη (ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ,ΑΒΝΣ) και μία προς τον ψεκασμό. Ενα "ανοικτό" ΣΑΕ (open loop) δεν λαμβάνει υπόψιν την επίπτωση των αλλαγών εισόδου στην έξοδο ως παράμετρο στο πρόγραμμα του, γι' αυτό και θεωρητικά ξεγελιέται πιο εύκολα με το μαραφετάκι που λέμε. Ενα κλειστό όμως σύστημα ανατροφοδοτεί συνέχεια στο πρόγραμμα τις τιμές εξόδου συναρτήσει των αλλαγών στις εισόδους, σ' αυτή την περίπτωση .... δεν ξέρω πόσο δραστικές αλλαγές θα αφήσει να γίνουν ....
Εγώ πάντως για να βγάλω την ουρά μου απέξω δεν είμαι euro 3 (χα!) και πάω για ύπνο χαρούμενος και θα ονειρευτώ ότι με το που θα το συνδέσω θα γίνω τόσο "πλούσιος" που θα βάλω δύο ramair με τεράστιες μπούκες στη "μούρη" και πάλι θα φωνάζω "μααααααααστορα κι άλλον αέρα, δε μου φτάνει"
Αν κουμπώσεις το Dyno Boost σε EU3, στην αρχή θα δουλεύει με αμφίβολα αποτελέσματα και μετά από λίγο - όταν η ECU "διορθώσει" από μόνη της τα μίγματα και πέσει σε κλειστή λούπα - θα είναι σαν να μην το έβαλες ποτέ (στην καλύτερη περίπτωση).
Με γειές. . .
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ : Η κύρια παράμετρος που μεταβάλλεται από το ηλεκτρονικό μαραφετάκι είναι το σήμα από τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα εισάγωγής (ΙΑΤ) και δευτερευόντως ο αισθητήρας λ (Ο2). Ουσιαστικά δηλαδή για να πλουτίσει το μίγμα, λέει ψέματα και δίνει στην ecu χαμηλότερη θερμοκρασία από την πραγματική (άρα πυκνότερος αέρας ανάγκη για περισσότερο καύσιμο) και αν υπάρχει αισθητήρας λ πρέπει να του δώσει επίσης ένα κατ' αναλογία ψευδές σήμα για να αποφύγει ανεπιθύμητους περιορισμούς από την ecu (undesired. restrictions of ecu yeah !!!!) Αν δεν υπάρχει (ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!) πολύ απλά δεν συνδέουμε τα δύο μπλέ καλώδια του μαραφετιού και λέμε και λιγότερα ψέματα στην μαμά ecu (χαχαχα).
συμπέρασμα : ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ λ (ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ φίλε birel-motosport !)
Για τους υπόλοιπους δυστυχείς με restrictions υποπτεύομαι ότι η μαγκιά του καλλιτέχνη είναι στο σήμα των αισθητήρων λ που πρέπει να μεταβάλλεται κατ' αναλογία και στο πνεύμα της όλης "απάτης" έτσι ώστε η ανατροφοδότηση (closed loop) να μην ψυλιάζει τον εγκέφαλο ότι τον κοροιδεύουν (βλάκας είναι ούτως ή άλλως, ότι του έχουν πει κάνει, δεν αφομοιώνει τίποτα καινούργιο). Περιμένω κι άλλο διευκρινιστικό mail, το θέμα διερευνάται αρμοδίως από το τμήμα R&D του forum (το ποιο ???) η θεωρητική προσέγγιση και τα πειραματικά αποτελέσματα θα δημοσιοποιηθούν εν ενθέτω χρόνω (ζητούνται συνεργάτες, αποστολή βιογραφικών στους admins !)
συμπέρασμα : ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ λ (ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ φίλε birel-motosport !)
Για τους υπόλοιπους δυστυχείς με restrictions υποπτεύομαι ότι η μαγκιά του καλλιτέχνη είναι στο σήμα των αισθητήρων λ που πρέπει να μεταβάλλεται κατ' αναλογία και στο πνεύμα της όλης "απάτης" έτσι ώστε η ανατροφοδότηση (closed loop) να μην ψυλιάζει τον εγκέφαλο ότι τον κοροιδεύουν (βλάκας είναι ούτως ή άλλως, ότι του έχουν πει κάνει, δεν αφομοιώνει τίποτα καινούργιο). Περιμένω κι άλλο διευκρινιστικό mail, το θέμα διερευνάται αρμοδίως από το τμήμα R&D του forum (το ποιο ???) η θεωρητική προσέγγιση και τα πειραματικά αποτελέσματα θα δημοσιοποιηθούν εν ενθέτω χρόνω (ζητούνται συνεργάτες, αποστολή βιογραφικών στους admins !)
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
....κι επειδή εντωμεταξύ με τρώει .... και ducati στο νοσοκομείο ακόμα μπορείτε να με διαφωτίσετε για το τι κάνει το DP chip που πάει μαζί με τις εξατμίσεις και το φίλτρο/καπάκι-φιλτροκούτι ???
Προγραμματίζεται μέσω του mathesis όταν τοποθετηθεί ή έχει στανταρ χαρτογράφηση για το μοντέλο, την συγκεκριμένη DP εξάτμιση (Remus στην περίπτωση μου) και το ανοικτό φίλτρο που δίνει η μαμά ??? Αυτό που λένε ότι δεν πρέπει να είναι κλειδωμένο (αν το βρείς μεταχειρισμένο) τι σημαίνει ??? Βρήκα ένα από Γαλλία για το μοντέλο μου (chip + φίλτρο ελάχιστα χρησιμοποιημένα 150€ είναι καλά ?)
Σταματήστε με !
Προγραμματίζεται μέσω του mathesis όταν τοποθετηθεί ή έχει στανταρ χαρτογράφηση για το μοντέλο, την συγκεκριμένη DP εξάτμιση (Remus στην περίπτωση μου) και το ανοικτό φίλτρο που δίνει η μαμά ??? Αυτό που λένε ότι δεν πρέπει να είναι κλειδωμένο (αν το βρείς μεταχειρισμένο) τι σημαίνει ??? Βρήκα ένα από Γαλλία για το μοντέλο μου (chip + φίλτρο ελάχιστα χρησιμοποιημένα 150€ είναι καλά ?)
Σταματήστε με !
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Η χαρτογράφηση της DP ECU στα monster είναι "fixed". Το μόνο που ρυθμίζεται με το Mathesis είναι το A/F ratio (λόγος αέρα/καυσίμου), το TPS (throttle position sensor - αισθητήρας θέσης γκαζιέρας) και το CO trim (μονοξείδιο σε κάθε κύλινδρο).DARKon έγραψε:Προγραμματίζεται μέσω του mathesis όταν τοποθετηθεί ή έχει στανταρ χαρτογράφηση για το μοντέλο, την συγκεκριμένη DP εξάτμιση (Remus στην περίπτωση μου) και το ανοικτό φίλτρο που δίνει η μαμά ???
Σημαίνει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν πρέπει να έχει "παντρέψει" την DP ECU με το κόκκινο κλειδί της μηχανής. Αυτό το κάνουν για να δουλέψει το immobilizer με τον καινούριο εγκέφαλο. Λίγοι τον κλειδώνουν για να μπορούν μετά να πουλήσουν την ECU.DARKon έγραψε:Αυτό που λένε ότι δεν πρέπει να είναι κλειδωμένο (αν το βρείς μεταχειρισμένο) τι σημαίνει ???
150€DARKon έγραψε:Βρήκα ένα από Γαλλία για το μοντέλο μου (chip + φίλτρο ελάχιστα χρησιμοποιημένα 150€ είναι καλά ?)
Αν είσαι σίγουρος ότι κάνει για το 900 (900 δεν έχεις; ; ; ) και ότι είναι "ανοιχτό", χτύπα το στεγνά.
Για reference, κάνε κι ένα τηλέφωνο στο 500 και ρώτα πόσο έχει καινούρια η DP ECU (μόνο η ECU) για το μηχανάκι σου. Θα εκπλαγείς . . .
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Ευχαριστώ πολύ
ΔΕΝ έχω immobiliser (model 2K) οπότε μάλλον δεν υπάρχει κάτι άλλο να κλειδώσει έτσι ???
ΔΕΝ έχω immobiliser (model 2K) οπότε μάλλον δεν υπάρχει κάτι άλλο να κλειδώσει έτσι ???
- DARKon
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Πέμ 08 Μάιος 2008, 13:06
- Gender: Male
- Bike: DesertX
- Other: BMW
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
To χάσαμε το τσιπάκι DP (φτου ήταν όντως ευκαιρία ...)
Παραθέτω την απάντηση που πήρα σήμερα για την συμβατότητα του DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP με τα EU3 μοντέλα και για τα πρό αισθητήρα λ μοντέλα :
"Hello,
Dyno-Boost chip is compatible with EURO3 models as well, no difference between the claims since the interior module block o2 sensor's restriction, if no oxygen sensor no signal to be tricked.
Thank you
Zsolt Toldy "
δηλαδή όπως τα έγραψα στο προηγούμενο
αναμείνατε αποτελέσματα .....
Παραθέτω την απάντηση που πήρα σήμερα για την συμβατότητα του DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP με τα EU3 μοντέλα και για τα πρό αισθητήρα λ μοντέλα :
"Hello,
Dyno-Boost chip is compatible with EURO3 models as well, no difference between the claims since the interior module block o2 sensor's restriction, if no oxygen sensor no signal to be tricked.
Thank you
Zsolt Toldy "
δηλαδή όπως τα έγραψα στο προηγούμενο
αναμείνατε αποτελέσματα .....
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Fuel Injection – Open Loop and Closed Loop
οτι θελετε να μαθετε και φοβοσαστε να ρωτησετε ....αρκει να ξερετε αγγλικα
http://www.moto-one.com.au/performance/ ... p_efi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
οτι θελετε να μαθετε και φοβοσαστε να ρωτησετε ....αρκει να ξερετε αγγλικα
http://www.moto-one.com.au/performance/ ... p_efi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP DUCATI 620 748 900 916 996
Kαι κάποια επιπλέον στοιχεία για αλλαγή ECU απο το:
http://www.ducati-upnorth.com/tech/ecu.php" onclick="window.open(this.href);return false;
One problem with replacing Eprom chips when you change exhaust systems is that if the throttle position sensor adjustment, butterfly synchronization, and air bleeds are not adjusted correctly BEFORE changing chips, minor fueling annoyances can become accentuated. These chips are programmed by the manufacturer on test bikes that are carefully set-up to Ducati specs. If your bike is out-of-spec and you use their chip, then you'll have incorrect fueling. In severe cases it will affect rideability.
Each exhaust system supplier programs their chips differently for different bike models, sometimes having one chip for a range of models to keep it simple. So the fuel map is different for different manufacturers and some bikes simply don't run as well on some chips.
Also, a complication arises when you make other changes beyond the new exhaust and chip. The manufacturer's test bike is otherwise stock, but your's may not be. For example, (at the risk of starting another contentious air filter thread) consider this:
Ducati places the superbike air filters in the air runners. This location avoids lowering the resonant frequency of the airbox (by not filling up a large portion of the airbox volume with a bulky foam filter) and avoids disturbing the airflow near the velocity stacks as well as improving throttle response by maintaining a large free air volume (giving better throttle response - which a dyno doesn't measure BTW.) between the filter location and the velocity stacks.
So unless you have installed a programmable FIM chip and done some development work on a dyno in an attempt to match the flow and resonance characteristics of your over-the-bellmouth filter you'll have to be satisfied using a chip that was developed using the stock filters. That's why the FIM distributors at Sigma Performance (http://www.sigmaperformance.com" onclick="window.open(this.href);return false;) recommended using the stock filters. They emphasize that all FIM chips are made and initially tuned with the stock filters, and they highly recommend staying with the stock units.
But, let's assume for the moment that you've got a new otherwise-stock bike that was set-up properly at the factory with the stock chip, or that you've got an older bike that's seen only routine service where the fuel injection hasn't been touched. After you install the new exhaust and chip, you'll need to adjust your idle mixture with the CO (carbon monoxide) trimmer.
On later superbikes, the trimmer is a potentiometer located next to the EPROM chip socket inside the ECU. It has a range of about 3/4 turn, so be careful, if you try to turn it more, it'll break off. When you rotate the trimmer screw clockwise, the injector's duration is shortened so the mixture is leaned. Counterclockwise gives a richer fuel mixture. The default position is it's rotation mid-point. The trimmer adds/subtracts a millisecond or so to each fuel pulse over the entire RPM range. So go easy, an eighth-turn on the screw is often all that's usually needed to cure low-speed rideability problems.
On 851's, 888's, and early 916's the adjustment screw is on the outside of the computer. The screw adjuster has a range of four turns, or plus/minus two turns. The default position is in the middle of the range. When you screw the adjuster clockwise the mixture is richened. The adjuster has no end stop, so if you over-adjust the screw the trimmer just rolls over at the maximum or minimum setting, without damaging the trimmer. Each time the trimmer rolls over a tiny click is just audible.
Alternatively, you can have your dealer adjust it using a CO analyzer. The factory manual calls out 1.5% CO for a stock bike to meet emissions regulations but goes on to say that best power is realized when full-throttle CO is in the 4-6% range. Keep a record of any changes so you can return to the initial setting if need be. Check the color of the inside of your tailpipes after a few hundred miles. They should be medium to dark grey, not black and sooty.
Fitting an ECU
The engine control unit (ECU) has a access hole covered by a removable rubber bung. Note that the Eprom chip has a notch on one side, so note its location on the installed chip before removal so that you don’t install the new one backwards. Using a chip-puller will make removal easier. Wait at least a minute after shutting off the bike before you pull the chip to let the computer do some housekeeping.
Take care to not bend any of the 28 pins when inserting them. Slightly inserting 14 on one side first, and springing them to insert the other side into their sockets is the way I did it. The clue that you have it right is the fuel pump firing up when you turn on the ignition key.
If you have a idling problem after installing the new chip, the best approach is to have your dealer re-adjust the exhaust emissions CO level. Or you can adjust it yourself. There's a CO trimmer screw adjustment on ECUs that provides for limited changes in fuel mixture at idle (with lesser effects across the RPM range).
The trimmer on your model is a potentiometer located next to the EPROM chip socket inside the ECU. It has a range of about 3/4 turn, so be careful, if you try to turn it more, it'll break off. When you rotate the trimmer screw clockwise, the injector's duration is shortened so the mixture is leaned. Counterclockwise gives a richer fuel mixture. The default position is it's rotation mid-point. The trimmer adds/subtracts a millisecond or so to each fuel pulse over the entire RPM range. So go easy, an eighth-turn on the screw is often all that's usually needed to cure low-speed rideability problems.
Always a good measure of fuel mixture is to check the color of the inside of the tailpipe. After a few hundred miles it should be medium-to-dark gray, not black or sooty.
The oil warning light tells you when the oil pressure is low.
The pressure is always lowest when the oil pump is at its slowest at idle and when the oil viscosity is the lowest (when its hot after a good run) so that's when it'll first come on. Try a higher viscosity 50W synthetic oil if you haven't already to raise the pressure a little.
Also, the Ducati oil pressure sending units are somewhat unreliable and often need replacerment, but keep in mind that if your oil pressure light starts coming-on above idle speed don't run the engine until you diagnose the problem.
http://www.ducati-upnorth.com/tech/ecu.php" onclick="window.open(this.href);return false;
One problem with replacing Eprom chips when you change exhaust systems is that if the throttle position sensor adjustment, butterfly synchronization, and air bleeds are not adjusted correctly BEFORE changing chips, minor fueling annoyances can become accentuated. These chips are programmed by the manufacturer on test bikes that are carefully set-up to Ducati specs. If your bike is out-of-spec and you use their chip, then you'll have incorrect fueling. In severe cases it will affect rideability.
Each exhaust system supplier programs their chips differently for different bike models, sometimes having one chip for a range of models to keep it simple. So the fuel map is different for different manufacturers and some bikes simply don't run as well on some chips.
Also, a complication arises when you make other changes beyond the new exhaust and chip. The manufacturer's test bike is otherwise stock, but your's may not be. For example, (at the risk of starting another contentious air filter thread) consider this:
Ducati places the superbike air filters in the air runners. This location avoids lowering the resonant frequency of the airbox (by not filling up a large portion of the airbox volume with a bulky foam filter) and avoids disturbing the airflow near the velocity stacks as well as improving throttle response by maintaining a large free air volume (giving better throttle response - which a dyno doesn't measure BTW.) between the filter location and the velocity stacks.
So unless you have installed a programmable FIM chip and done some development work on a dyno in an attempt to match the flow and resonance characteristics of your over-the-bellmouth filter you'll have to be satisfied using a chip that was developed using the stock filters. That's why the FIM distributors at Sigma Performance (http://www.sigmaperformance.com" onclick="window.open(this.href);return false;) recommended using the stock filters. They emphasize that all FIM chips are made and initially tuned with the stock filters, and they highly recommend staying with the stock units.
But, let's assume for the moment that you've got a new otherwise-stock bike that was set-up properly at the factory with the stock chip, or that you've got an older bike that's seen only routine service where the fuel injection hasn't been touched. After you install the new exhaust and chip, you'll need to adjust your idle mixture with the CO (carbon monoxide) trimmer.
On later superbikes, the trimmer is a potentiometer located next to the EPROM chip socket inside the ECU. It has a range of about 3/4 turn, so be careful, if you try to turn it more, it'll break off. When you rotate the trimmer screw clockwise, the injector's duration is shortened so the mixture is leaned. Counterclockwise gives a richer fuel mixture. The default position is it's rotation mid-point. The trimmer adds/subtracts a millisecond or so to each fuel pulse over the entire RPM range. So go easy, an eighth-turn on the screw is often all that's usually needed to cure low-speed rideability problems.
On 851's, 888's, and early 916's the adjustment screw is on the outside of the computer. The screw adjuster has a range of four turns, or plus/minus two turns. The default position is in the middle of the range. When you screw the adjuster clockwise the mixture is richened. The adjuster has no end stop, so if you over-adjust the screw the trimmer just rolls over at the maximum or minimum setting, without damaging the trimmer. Each time the trimmer rolls over a tiny click is just audible.
Alternatively, you can have your dealer adjust it using a CO analyzer. The factory manual calls out 1.5% CO for a stock bike to meet emissions regulations but goes on to say that best power is realized when full-throttle CO is in the 4-6% range. Keep a record of any changes so you can return to the initial setting if need be. Check the color of the inside of your tailpipes after a few hundred miles. They should be medium to dark grey, not black and sooty.
Fitting an ECU
The engine control unit (ECU) has a access hole covered by a removable rubber bung. Note that the Eprom chip has a notch on one side, so note its location on the installed chip before removal so that you don’t install the new one backwards. Using a chip-puller will make removal easier. Wait at least a minute after shutting off the bike before you pull the chip to let the computer do some housekeeping.
Take care to not bend any of the 28 pins when inserting them. Slightly inserting 14 on one side first, and springing them to insert the other side into their sockets is the way I did it. The clue that you have it right is the fuel pump firing up when you turn on the ignition key.
If you have a idling problem after installing the new chip, the best approach is to have your dealer re-adjust the exhaust emissions CO level. Or you can adjust it yourself. There's a CO trimmer screw adjustment on ECUs that provides for limited changes in fuel mixture at idle (with lesser effects across the RPM range).
The trimmer on your model is a potentiometer located next to the EPROM chip socket inside the ECU. It has a range of about 3/4 turn, so be careful, if you try to turn it more, it'll break off. When you rotate the trimmer screw clockwise, the injector's duration is shortened so the mixture is leaned. Counterclockwise gives a richer fuel mixture. The default position is it's rotation mid-point. The trimmer adds/subtracts a millisecond or so to each fuel pulse over the entire RPM range. So go easy, an eighth-turn on the screw is often all that's usually needed to cure low-speed rideability problems.
Always a good measure of fuel mixture is to check the color of the inside of the tailpipe. After a few hundred miles it should be medium-to-dark gray, not black or sooty.
The oil warning light tells you when the oil pressure is low.
The pressure is always lowest when the oil pump is at its slowest at idle and when the oil viscosity is the lowest (when its hot after a good run) so that's when it'll first come on. Try a higher viscosity 50W synthetic oil if you haven't already to raise the pressure a little.
Also, the Ducati oil pressure sending units are somewhat unreliable and often need replacerment, but keep in mind that if your oil pressure light starts coming-on above idle speed don't run the engine until you diagnose the problem.
Αλέξανδρος