Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Συντονιστής: sue
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Λοιπόν ήρθε η ώρα να φτιάξουμε μια άλλη εξάτμιση στο 17χρονο monster
Κινητήρας 996 s4r
Έχουμε λαιμούς που καταργούν τον καταλύτη
Και τελικό με δυο εισόδους και δυο εξόδους.
Τι είναι καλύτερο γενικά
1 να συνδεθούν 2 σε 2 κάθε κύλινδρος να έχει την δίκη του εξάτμιση η
2 να είναι 2 σε 1 σε 2 δηλαδή στην διαδρομή οι δυο σωλήνες να συνδέονται
Κινητήρας 996 s4r
Έχουμε λαιμούς που καταργούν τον καταλύτη
Και τελικό με δυο εισόδους και δυο εξόδους.
Τι είναι καλύτερο γενικά
1 να συνδεθούν 2 σε 2 κάθε κύλινδρος να έχει την δίκη του εξάτμιση η
2 να είναι 2 σε 1 σε 2 δηλαδή στην διαδρομή οι δυο σωλήνες να συνδέονται
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
ολα θα εξαρτηθουν απο το μηκος και παχος των σωληνων!
το 2-2 μπορει να σου κοψει απο χαμηλομεσαιες και να ειναι απαραιτητος ο προγραμματισμος του εγκεφαλου στο δυναμομετρο! το 2-1 με περισσοτερη πιεση στις χαμηλες ειναι πιο εκρηκτικο, στις ψηλες θα ειναι απλα οκ και πιο αδυνατο σε σχεση με ενα χαρτογραφημενο 2-2.
το 2-2 μπορει να σου κοψει απο χαμηλομεσαιες και να ειναι απαραιτητος ο προγραμματισμος του εγκεφαλου στο δυναμομετρο! το 2-1 με περισσοτερη πιεση στις χαμηλες ειναι πιο εκρηκτικο, στις ψηλες θα ειναι απλα οκ και πιο αδυνατο σε σχεση με ενα χαρτογραφημενο 2-2.
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Ασχέτου διάταξης θα σου πω το εξής:
Η ολόσωμη ARROW - που άν θυμάμαι καλά είχες κι εσύ - είναι η ίδια που φοράει και το S2R800. Έχω δει σε 800 ολόσωμη ZARD η οποία αν δε κάνω λάθος έχει μεγαλύτερης διαμέτρου λαιμούς και μεγαλύτερο συνολικό μήκος. Η διαφορά στο στροφάρισμα μεταξύ των δύο setups ήταν ιδιαίτερα αισθητή, και τα οποία είναι συστήματα φτιαγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο/μοτέρ.
Αν τώρα στην ARROW ο λόγος που έδιναν το ίδιο σύστημα στα δύο μηχανάκια (S4R996 - S2R800) δεν ήταν λόγω βαρεμάρας/κόστους/δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί και κατέληξαν στο ότι έχουν παραμφερή χαρακτηριστικά με διαφορετικές δοσολογίες, τότε θα σου έλεγα να ρίξεις και μια ματιά στα specs της ZARD - δες το σαν σημείο αναφοράς.
Η ολόσωμη ARROW - που άν θυμάμαι καλά είχες κι εσύ - είναι η ίδια που φοράει και το S2R800. Έχω δει σε 800 ολόσωμη ZARD η οποία αν δε κάνω λάθος έχει μεγαλύτερης διαμέτρου λαιμούς και μεγαλύτερο συνολικό μήκος. Η διαφορά στο στροφάρισμα μεταξύ των δύο setups ήταν ιδιαίτερα αισθητή, και τα οποία είναι συστήματα φτιαγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο/μοτέρ.
Αν τώρα στην ARROW ο λόγος που έδιναν το ίδιο σύστημα στα δύο μηχανάκια (S4R996 - S2R800) δεν ήταν λόγω βαρεμάρας/κόστους/δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί και κατέληξαν στο ότι έχουν παραμφερή χαρακτηριστικά με διαφορετικές δοσολογίες, τότε θα σου έλεγα να ρίξεις και μια ματιά στα specs της ZARD - δες το σαν σημείο αναφοράς.
Reduce to the Max
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Πάνε τα εργοστασιακά άδεια τελικά...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Για πες γιατί ξέχασα να σε ρωτήσω...
Τα άδειασες αγόρι μου?
Τα άδειασες αγόρι μου?
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Αυτά τα είχα κάνει ελεύθερα μόνος για προσωρινή λύση μετά την κλοπή
Μετά από 3 χρόνια ήρθε η ώρα να μπει κάτι ποιο σοβαρό
Μες στην βδομάδα θα έχουμε νέα και φωτό...
Μετά από 3 χρόνια ήρθε η ώρα να μπει κάτι ποιο σοβαρό
Μες στην βδομάδα θα έχουμε νέα και φωτό...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Ωραίος ... Για πε μαστορα εντυπώσεις ..Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Γιώργος.
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
ΣκληρότατοςBart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Για πε..
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Φίλε δεν ξέρω πώς είναι από κοντά, η κόλληση τα σπάει!
Για το τελικό, σου είπα την άποψη μου από κοντά!
Για το τελικό, σου είπα την άποψη μου από κοντά!
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6801
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Τέλειο! Φαντάζομαι ήχο...
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Θέλουμε ήχο....
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Από ήχο δε ξέρω τι να σας πω είναι σκέτη καυλα σε συνδυασμό με το σιφτερ και τα φλογιδια έλεος δεν αντεχω
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Να κανονίσουμε βόλτα να την ακούσουμε οι ενδιαφερόμενοι.
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Πως ανεβάζουμε βίντεο;HackmaN έγραψε:Να κανονίσουμε βόλτα να την ακούσουμε οι ενδιαφερόμενοι.
Μόνο από YouTube?
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Ναι. Link και παράθεση από youtube.
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6801
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Σκληρός ήχος, και να ξέρεις ότι σε κατεβάσματα για φουρκέτα θα είμαι από............................Bart έγραψε:https://youtu.be/ANN3p42tKqk
... πίσω σου!
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Ένα καλύτερο βιντεάκι
https://youtu.be/z4y0i8Z78-Q
https://youtu.be/z4y0i8Z78-Q
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
εχει 2 φλογερες μεσα?...'η μια μεγαλη?Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
πως τη ζηταμε?ειναι τελικο απο ολοσωμη...προφανως αλλα για ποια μοτ/κλετα?
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Έχει δυο φλογερές και είναι τελικό που βγήκε μόνο για το s4r Kai s4rs
Akrapovic S-D10SO1T-HC Κωδικός
Akrapovic S-D10SO1T-HC Κωδικός
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Να αναφέρω και το βάρος ότι είναι μαζί με το λινκ παηπ μόνο 2,5 kg
Ελαφρύτερο κατα 4+Kg από τα εργοστασιακά
Πολύ ευχαριστημένος από τον ήχο και την απόδοση της μηχανής
Λίγο μου μένει να συνηθίσω και το διαφορετικό λουκ με ένα τελικό μετά από τόσα χρόνια...
Ελαφρύτερο κατα 4+Kg από τα εργοστασιακά
Πολύ ευχαριστημένος από τον ήχο και την απόδοση της μηχανής
Λίγο μου μένει να συνηθίσω και το διαφορετικό λουκ με ένα τελικό μετά από τόσα χρόνια...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
πολυ καλη δουλεια και ανεξοδη φαινεται! να το χαρεις αναλογα! τελικα εγω δεν περνω το s4rs, το εδωσε αλλου ο φιλος με περισσοτερα απ οτι του προσφερα εγω!
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- Pan
- Member
- Δημοσιεύσεις: 340
- Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2013, 22:28
- Gender: Male
- Bike: 748S
Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο
Ιδιαίτερη οπτικά , θέλει το χρόνο της.... Καλοφόρετη....