Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Λοιπόν ήρθε η ώρα να φτιάξουμε μια άλλη εξάτμιση στο 17χρονο monster
Κινητήρας 996 s4r
Έχουμε λαιμούς που καταργούν τον καταλύτη
Και τελικό με δυο εισόδους και δυο εξόδους.
Τι είναι καλύτερο γενικά
1 να συνδεθούν 2 σε 2 κάθε κύλινδρος να έχει την δίκη του εξάτμιση η
2 να είναι 2 σε 1 σε 2 δηλαδή στην διαδρομή οι δυο σωλήνες να συνδέονται
:whistling:
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από motogppress »

ολα θα εξαρτηθουν απο το μηκος και παχος των σωληνων!

το 2-2 μπορει να σου κοψει απο χαμηλομεσαιες και να ειναι απαραιτητος ο προγραμματισμος του εγκεφαλου στο δυναμομετρο! το 2-1 με περισσοτερη πιεση στις χαμηλες ειναι πιο εκρηκτικο, στις ψηλες θα ειναι απλα οκ και πιο αδυνατο σε σχεση με ενα χαρτογραφημενο 2-2.
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1082
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από dimirex »

Ασχέτου διάταξης θα σου πω το εξής:
Η ολόσωμη ARROW - που άν θυμάμαι καλά είχες κι εσύ - είναι η ίδια που φοράει και το S2R800. Έχω δει σε 800 ολόσωμη ZARD η οποία αν δε κάνω λάθος έχει μεγαλύτερης διαμέτρου λαιμούς και μεγαλύτερο συνολικό μήκος. Η διαφορά στο στροφάρισμα μεταξύ των δύο setups ήταν ιδιαίτερα αισθητή, και τα οποία είναι συστήματα φτιαγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο/μοτέρ.

Αν τώρα στην ARROW ο λόγος που έδιναν το ίδιο σύστημα στα δύο μηχανάκια (S4R996 - S2R800) δεν ήταν λόγω βαρεμάρας/κόστους/δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί και κατέληξαν στο ότι έχουν παραμφερή χαρακτηριστικά με διαφορετικές δοσολογίες, τότε θα σου έλεγα να ρίξεις και μια ματιά στα specs της ZARD - δες το σαν σημείο αναφοράς.
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Πάνε τα εργοστασιακά άδεια τελικά... :whistling:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από KRS »

Για πες γιατί ξέχασα να σε ρωτήσω...

Τα άδειασες αγόρι μου?
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Αυτά τα είχα κάνει ελεύθερα μόνος για προσωρινή λύση μετά την κλοπή
Μετά από 3 χρόνια ήρθε η ώρα να μπει κάτι ποιο σοβαρό
Μες στην βδομάδα θα έχουμε νέα και φωτό...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από touloumpas »

Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Ωραίος ... Για πε μαστορα εντυπώσεις ..
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από KRS »

Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Σκληρότατος :killer:

Για πε..
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4582
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από HackmaN »

Φίλε δεν ξέρω πώς είναι από κοντά, η κόλληση τα σπάει!
Για το τελικό, σου είπα την άποψη μου από κοντά! :mrgreen: :mrgreen:
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
argy
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6801
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
Bike: 848

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από argy »

Τέλειο! Φαντάζομαι ήχο... :killer2:
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από achilleas »

:killer3: Θέλουμε ήχο....
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

1869C815-ADAA-4B72-9BB0-04070C99F7AD.jpeg
3F69A33D-5C85-4221-9303-227A960E814D.jpeg
Από ήχο δε ξέρω τι να σας πω είναι σκέτη καυλα σε συνδυασμό με το σιφτερ και τα φλογιδια έλεος δεν αντεχω
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4582
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από HackmaN »

Να κανονίσουμε βόλτα να την ακούσουμε οι ενδιαφερόμενοι.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

HackmaN έγραψε:Να κανονίσουμε βόλτα να την ακούσουμε οι ενδιαφερόμενοι.
Πως ανεβάζουμε βίντεο;
Μόνο από YouTube?
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4582
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από HackmaN »

Ναι. Link και παράθεση από youtube.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
argy
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6801
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
Bike: 848

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από argy »

Σκληρός ήχος, και να ξέρεις ότι σε κατεβάσματα για φουρκέτα θα είμαι από............................


























... πίσω σου! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Ένα καλύτερο βιντεάκι
https://youtu.be/z4y0i8Z78-Q
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
17inchwheeler
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
Other: RSVmilleR,eXC520sm,
Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από 17inchwheeler »

Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
εχει 2 φλογερες μεσα?...'η μια μεγαλη?
πως τη ζηταμε?ειναι τελικο απο ολοσωμη...προφανως αλλα για ποια μοτ/κλετα?
εξωκοινοβουλευτικος ντουκατιστας/αντικαθεστωτικος απριλιανος
Image
..............Эффект Бабочки ..............
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Έχει δυο φλογερές και είναι τελικό που βγήκε μόνο για το s4r Kai s4rs
Akrapovic S-D10SO1T-HC Κωδικός :hibye:
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Bart »

Να αναφέρω και το βάρος ότι είναι μαζί με το λινκ παηπ μόνο 2,5 kg
Ελαφρύτερο κατα 4+Kg από τα εργοστασιακά
Πολύ ευχαριστημένος από τον ήχο και την απόδοση της μηχανής
Λίγο μου μένει να συνηθίσω και το διαφορετικό λουκ με ένα τελικό μετά από τόσα χρόνια...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από motogppress »

πολυ καλη δουλεια και ανεξοδη φαινεται! να το χαρεις αναλογα! τελικα εγω δεν περνω το s4rs, το εδωσε αλλου ο φιλος με περισσοτερα απ οτι του προσφερα εγω!
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Pan
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2013, 22:28
Gender: Male
Bike: 748S

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσίευση από Pan »

Ιδιαίτερη οπτικά , θέλει το χρόνο της.... Καλοφόρετη....
Απάντηση