Μιας και εχουμε μιλησει (εμμεσα ή αποκλειστικα) για το κυκλωμα λιπανσης στα αεροψυκτα μοτερ, σας βαζω εδω τις σελιδες που το εξηγουν απο το service manual των 800 - 900 (2001) - 1000ds.
Πιστευω οτι θα σας βοηθησει να καταλαβετε ποια ειναι η ροη του λαδιου στον κινητηρα
Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
Συντονιστής: sue
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
Πολύ επεξηγηματικά τα σκαριφήματα!
Πρακτικά όμως, αν θες να βάλεις ψυγείο λαδιού τι αλλαγή ή τροποποίηση πρέπει να κάνεις στο bypass spring για να περάσει το λάδι από αυτό :?: :?: :?:
Πρακτικά όμως, αν θες να βάλεις ψυγείο λαδιού τι αλλαγή ή τροποποίηση πρέπει να κάνεις στο bypass spring για να περάσει το λάδι από αυτό :?: :?: :?:
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
katse na to dei o jks giati eimai sth douleia kai den exw "ellhnika" sto laptop...geo_multi έγραψε:Πολύ επεξηγηματικά τα σκαριφήματα!
Πρακτικά όμως, αν θες να βάλεις ψυγείο λαδιού τι αλλαγή ή τροποποίηση πρέπει να κάνεις στο bypass spring για να περάσει το λάδι από αυτό :?: :?: :?:
ENGAKATS caminando por la vida
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
diabase ta keimena katw apo to sxediagramma kai tha dei oti to "bypass spring" einai h balbida asfaleias MESA sthn trompa ladiou (gia na mhn ftanei h piesh sto theo kai kanei zhmia ) kai den exei na kanei me to psugeio....geo_multi έγραψε:Πολύ επεξηγηματικά τα σκαριφήματα!
Πρακτικά όμως, αν θες να βάλεις ψυγείο λαδιού τι αλλαγή ή τροποποίηση πρέπει να κάνεις στο bypass spring για να περάσει το λάδι από αυτό :?: :?: :?:
oso gia to "by-pass reed valve", auto xreiazetai gia na stelnei olo to ladi mesa apo to psugeio ladiou. osa mhxanakia den to exoun kai theloun na baloun psugeio, xreiazetai na to topothetisoun
den mporw na brw to topic tou jks pou to ekshgei bhma bhma....
ENGAKATS caminando por la vida
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
Αγαπητε Enga,ENGAKATS έγραψε: katse na to dei o jks giati eimai sth douleia kai den exw "ellhnika" sto laptop...
ο jks εχει δει το συγκεκριμμενο σχεδιο που ανεβασες απο χτες τα ξημερωματα αλλα εκτος αυτου δεν γνωριζεις οτι το εχει ηδη μελετησει κανενα χρονο πισω, διαβαζοντας το σχετικο κεφαλαιο του service manual για το s2r800 που εχει το συγκεκριμενο κιτ ψυξης λαδιου απτη "μαμα" αρα και ολα αυτα τα σκαριφηματα για τα οποια γινεται λογος..
το μονο που θελω να πω για το bypass spring (αυτο το λαμακι που μπαινει κατω απ'το φιλτρο λαδιου) που μιλας σε αλλο σου post παρακατω, ειναι οτι:
το λαμακι μπαινει ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ στο συστημα, αρα και να μην το βαλει κανεις το λαδι θα κανει κυκλο μεσα απτο ψυγειο κανονικοτατα
ο σκοπος υπαρξης του ελασματος ειναι να "ανοιξει" λυγισει θα ελεγα καλυτερα σε περιπτωση που ενα ξενο σωμα φραξει ενα απτα σωληνακια υψηλης η το ιδιο το ψυγειο λαδιου και ως εκ τουτου δεν αφηνει το λαδι να κανει κυκλο...
ΑΝ φραξει λοιπον το συστημα ψυξης, ΤΟΤΕ κανει δουλεια το bypass spring με το να παρακαμπτει το φραγμενο ψυγειο/τσακισμενες σωληνες ωστε το μοτερ να συνεχισει να δουλευει με κανονικη παροχη λαδιου (απλα θα ανεβαζει θερμοκρασιες μια που το λαδι δεν θα ψυχεται)
Αυτ(ι)α
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Κυκλωμα λιπανσης στα εξης αεροψυκτα μοτερ: 800 - 900 - 1000
Thanks! Το έπιασα...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει