Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



 Σελίδα 1 από 1 [ 18 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2009, 13:07 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
Δημοσιεύσεις: 369
Τοποθεσία: athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: Hyper 1100
μου ειπαν οτι μπορω να βαλω στροφαλο και μπιελες απο 800 χωρις να αλλαξω κυλινδροπιστονα και οτι θα γινει 700 βαση διαδρομης ισχυει ;;

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2009, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098
Άλλη: KTM EXC 400
Χωρις να ειμαι μηχανικος με πολυ λιγη γνωση και καθολου σκεψη λεω ΠΧ αν εχεις θεωριτικα γιατι δεν τα ξερω καθολου τι διαδρομη και τι διαμετρο κυλινδρου εχει το καθε ενα λεω:

620 διαδρομη 50χιλ διαμετρο 55χιλ

800 διαδρομη 55χιλ διαμετρο 55χιλ

αν εσυ αλαξεις τον στροφαλο και την μπιελα δηλαδη μεγαλωσεις την διαδρομη προκυπτει η ερωτηση :

ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ 5ΧΙΛ ΠΑΡΑΠΑΝΟ?

απαντηση ......:

το ποιο πιθανο χωρις δευετρη σκεψη δηλαδη ειναι με την πρωτη μιζια να προσπαθεις να ξεκαρφωσεις το πιστονι απο τις βαλβιδες και γεννικοτερα την κεφαλη....


τωρα αν κανεις το αναποδο δηλαδη να αφησεις τον στροφαλο και τις μπιελες σου οπως ειναι και να βαλεις κυλινδοπιστονα απο το 800 θεωρητικα γινεται.... :)) :hibye: :wsmile:

χωρις παρεξηγηση.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2009, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
620: 80 x 61.5mm

S2R 800: 88 x 66mm

Άρα, όπως λέει κι ο VAGROUL, πρέπει να αλλάξεις και κυλινδροπίστονα. Βάλε το kit υπερκυβισμού της Kaemna που το κάνει 750 με πιστόνια hi-comp της Pistal.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 917
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
Εναλλακτικά μπορείς να ασχοληθείς και με την βελτίωση του υπάρχοντος κυβισμού χρησιμοποιώντας εκκεντροφόρους από ST2, 900SSie ή 900SS καρμπιρατέρ κατά προτίμηση (από 900SSie ξέρω ότι δίνει 1mm περισσότερο βύθισμα).
Αυτή η λύση, δοκιμασμένη από τον Bruce Meyers της BCM Motorsports στα 620/800, απαιτεί ροϊκή εξέλιξη στις κεφαλές καθώς και ρύθμιση του καυσίμου με κάποια παράλληλη ή άλλη επαναπρογραμματιζόμενη ECU για να πάρεις και την μέγιστη/βέλτιστη απόδοση του κινητήρα.

Λογικά θα παίζει και για 695, για όποιον ενδιαφέρεται :cool:

Όποιο δρόμο και να ακολουθήσεις πάντως ετοιμάσου να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...
Από την άλλη βέβαια υπάρχει η χαρά της βελτίωσης :wsmile:

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
Δημοσιεύσεις: 369
Τοποθεσία: athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: Hyper 1100
καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
Δημοσιεύσεις: 2392
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098S
Άλλη: ST4S
για παμε...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 05:59 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
ducajohn έγραψε:
καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν


δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοείς, απλά για να βοηθήσω... πιο υπερτετράγωνο το μοτέρ γίνετε ΜΟΝΟ με αύξηση τις διαμέτρου του.Για το 620 μοτέρ υπάρχουν kit που το πάνε στα 750 με αλλα πιστόνια, χιτώνια, κύλινδρα, δηλαδή με αύξηση τις διαμέτρου (bore) k με εργασία μαζί πάνε γύρο στα 1500-1800euro. Το να αυξήσεις την διαδρομή (stroke) δεν θα είχε νόημα σε αυτό το μοτέρ k ούτε θα σύμφερε από θέμα κόστους 1.800 ούτε για στρόφαλο δεν φτάνουν και τέλος...αύξηση η μείωση διαδρομής του κομβίου στο στρόφαλο θέλει αντίστοιχα μείωση η αύξηση του μήκους του διωστήρα.

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098
Άλλη: KTM EXC 400
ducajohn έγραψε:
καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν


αν θες βαλτα σε μια σειρα και εξηγησεμας τι λες....
εστω δεκτο οτι οι κεφαλες ειναι ιδιες και αλλαζεις και εκκεντροφορους για το βυθισμα....ι διαδρομη τις μπιελας που περισευει απο τον λυλινδρο που παει?

απλα:

αν ο κυλινδρος εχει μηκος 55χιλ(μηλος=διαδρομη οχι διαμετρο)
η μπιελα ειναι 58χιλ

αρα 58-55=3χιλ

αυτα τα 3χιλ που θα πανε? :whistling:

εστω οτι ειναι ιδιες οι κεφαλες σε ολα τα μοντελα αυτα?

αν μπορεις πες σε αυτων που σου το ειπα να το αξηγησει και σε εμας να κανουμε καμια μοντα... :thumbsup: :hibye:
ducajohn έγραψε:
ετσι μου ειπαν
:shock:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 3577
Άλλη: 695 R
ακουσα απο ενα ψαγμενο παλληκαρι οτι με ενα ΑλαφΡυ βολαν και τα πιστονια του 696... απλά θερίζει!

_________________
mioMothfucken'familiabitcheZZZ



#249


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 05:10 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
Rock-ass έγραψε:
ακουσα απο ενα ψαγμενο παλληκαρι οτι με ενα ΑλαφΡυ βολαν και τα πιστονια του 696... απλά θερίζει!


που θα μπούν ρε παλαβιάρη τα πιστόνια του 696 στο 620? Ας μου δώσει 2.500 euro να του δώσω το μοτέρ μου με ούτε 3.500km

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
Δημοσιεύσεις: 369
Τοποθεσία: athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: Hyper 1100
καταρχασ κανενα πιστονι δεν κανει ολη την διαδρομη ολη μεσα στον κυλινδρο εχει ανσ και κνσ το οποιο σε ολουσ τουσ 4χρονουσ κινητηρεσ καθοριζεται απο το στροφαλο και κατ επεκταση την διαδρομη του το συνολικο μηκοσ του κυλινδρου ειναι ιδιο σε ολα τα προαναφερθεντα μοτερ και να σου ξαναθυμησω οτι το βυθισμα των βαλβιδων ρυθμιζετε απο τοθσ εκκεντροφορουσ ετσι μου ειπαν

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ 2017, 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 22:33
Δημοσιεύσεις: 245
Τοποθεσία: Larissa
Μηχανή: Monster 620
Ξεθαβω θεμα......
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ 2017, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 00:40
Δημοσιεύσεις: 1809
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4R
Άλλη: Adventure
Ναι γίνεται χαρτογραφιση...
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει :thumbsup:

_________________
Image

I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ 2017, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member

Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Δημοσιεύσεις: 233
ducajohn έγραψε:
μου ειπαν οτι μπορω να βαλω στροφαλο και μπιελες απο 800 χωρις να αλλαξω κυλινδροπιστονα και οτι θα γινει 700 βαση διαδρομης ισχυει ;;


η μεταξυ των δυο διαφορα διαδρομης ειναι 4.5 mm...για να μπουν λοιπον στροφαλος και μπιελες του 800,χωρις αλλες μετατροπες,εφ οσον φυσικα μοιραζονται τα ιδια καρτερ,χρειαζεται οι μπιελες του 800,να ειναι κοντυτερες απο του 620, κατα το μισο της εξτρα διαδρομης του 800,δηλαδη να ειναι 2.25 mm κοντυτερες απο τις αντιστοιχες του 620...ειναι?


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ 2017, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 22:33
Δημοσιεύσεις: 245
Τοποθεσία: Larissa
Μηχανή: Monster 620
Bart έγραψε:
Ναι γίνεται χαρτογραφιση...
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει :thumbsup:


.....λιγη ροπουλα παραπανω, ,+ 2 δοντια στο πισω γραναζι και πιστευω να ειμαι καλα :wsmile:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ 2017, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Δημοσιεύσεις: 2441
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
KamaDuca έγραψε:

.....λιγη ροπουλα παραπανω, ,+ 2 δοντια στο πισω γραναζι και πιστευω να ειμαι καλα :wsmile:



Bάλε άλλο κινητήρα, πιο οικονομικά θα σου ρθει.
800 ή 900 βρίσκεις κάτω από 1000ρικο.

_________________
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ 2017, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 917
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
KamaDuca έγραψε:
Ξεθαβω θεμα......
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;

Κοίτα, το κιτ του 750 είναι ότι καλύτερο υπάρχει ως bolt-on επιλογή. Γενικώς πολλά μπορείς να κάνεις (δεν είναι της παρούσης) αλλά πρώτα πρέπει να δεις αν το cost/performance δικαιολογεί την τσέπη σου και την κ@ύλα σου - είπαμε δεν είναι τα πάντα νούμερα...

Τώρα ως προς την χαρτογράφηση, αν και προτίνεται το πακέτο του 750 καλό θα ήταν να γίνει κάτι εκ νέου πάνω στο μηχανάκι σου για δύο βασικούς λόγους:
1. Οι εκκεντροφόροι του 750 έχουν διαφορετική διάρκεια και βύθισμα από του 620, με του τελευταίου να δίνει καλύτερα νούμερα άρα και καλύτερη απόδοση (γενικότερα αυτοί οι κινητήρες δουλεύουν καλύτερα με μικρότερη διάρκεια και μεγαλύτερο βύθισμα)
2. Το 750 έχει ECU 1.5M ενώ το 620 5.9Μ. Αυτό σημαίνει ότι τα ίδια νούμερα στους χάρτες αλλιώς τα επεξεργάζεται το παλιό hw και αλλιώς το πιο καινούργιο.

Πάντως και έτσι να το αφήσεις, διαφορά θα δείς. :cool:

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: βελτιωση monster 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μαρ 2017, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1105
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999R
Άλλη: Monster 1000sie
http://www.bikeboy.org/comp2vmodels.html

εχω την εντυπωση οτι ειναι μεγαλη φασαρια και εξοδα, εκτος αν εισαι μηχανικος και εχεις τα εξαρτηματα ηδη!

το κοστος ολο αυτο ειναι ισως και πιο πολυ απο την αλλαγη μοντελου και θα εχεις και πιο καλες αναρτησεις - φρενα κλπ εαν αλλαξεις σε 1000 για παραδειγμα!

ολες οι διαφορες εχουν αναληθει και στη σελιδα του bikeboy

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 18 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης