φιλτροκουτια - βαλβιδες - αναπνοες κτλ κτλ κτλ

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

φιλτροκουτια - βαλβιδες - αναπνοες κτλ κτλ κτλ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Συνεχιζω λοιπον απο το ερωτημα του μουρλού εδω --> http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... a&start=44" onclick="window.open(this.href);return false;
d3$m02k έγραψε:ΩΠΑ! ! ! (τώρα τό'δα. . . :zep: aka thread resurrection :)) )

Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι pod-filters ενδέχεται να κάνουν και κακό σε μηχανάκι χωρίς PCIII; :shock:

Αλέξανδρε για elaborate γιατί αυτή την κουβέντα είχαμε με το Θανασάκη . . . :think2:
:wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile:



1000 φορες να εχεις φιλτροκουτι με ελευθερη ροη (ειδικα αν ειναι σωστα σχεδιασμενο), παρα Pod-filters. Κακο δεν θα κανουν, αλλα δεν κερδιζεις τιποτα σε αποδοση + οτι απο το φιλτροκουτι θα ρουφανε σιγουρα πιο κρυο αερα σε σχεση με το χωρο μεταξυ των 2 κυλινδρων :glimpse:

Αν καποιοι χρησιμοποιουν τετοιες χοανες αντι για φιλτροκουτι, πολλες φορες ειναι γιατι δεν ειναι ευκολο/γρηγορο να φτιαξουν ενα φιλτροκουτι που να καλυπτει τις αναγκες τους με βαση το διαθεσιμο χωρο και απαιτουμενο ογκο του φιλτροκουτιου.

Στα Monster-SC-HM που το ανοιγμα στο φιλτροκουτι ειναι μικρο (το SS και το Multiμουσταρδα :wsmile: :)) εχουν μεγαλυτερο ανοιγμα στο φιλτροκουτι τους), ενω στις χαμηλες στροφες δεν θα δεις μεγαλη διαφορα, απο τις μεσαιες και πανω αρχιζει και το πνιγει λιγο το μοτερ. Εννοειται οτι αυτο ειναι εμφανες οσο πιο δυνατο ειναι το μοτερ (για τα κυβικα του).

Αυτο που περιοριζει κυριως τα 2βαλβιδα στο να παραγουν περισσοτερη δυναμη, ειναι... η κεφαλη. Γι'αυτο τα σοβαρα σκαλισματα στις κεφαλες περιλαμβανουν (μεταξυ αλλων): "γεμισμα" της κεφαλης και μετεπειτα σκαλισμα ωστε να φερουν το σχημα-μεγεθος στα μετρα τους, αλλαγη βαλβιδων με μεγαλυτερες (αν οι μεγαλυτερες βαλβιδες πρεπει να χρησιμοποιηθουν μαζι με αλλες αλλαγες και οχι μονες τους :glimpse: ), δουλεια πανω στις εδρες των βαλβιδων, μεταφορα της εισαγωγης ωστε το σχημα του αυλου να μην ειναι τοσο καμπυλωτο, κτλ κτλ κτλ.

Βεβαια, μην μπερδευουμε καποια πραγματα. Κινητηρας δεδομενης χωρητικοτητας, θα τραβηξει την ιδια ποσοτητα αερα αν τον γυρισεις με το χερι σου, ειτε εχει εντελως ανοιχτες εισαγωγες, ειτε εχει.... καλαμακι του φραπε! Σε αυτο το... μπακαλιστικο :wsmile: παραδειγμα, το μονο πραγμα που αλλαζει ειναι η ταχυτητα του αερα στην εισαγωγη.

Απο κει και περα ομως, οσο ανεβαινουν οι στροφες, τοσο μεγαλωνει και η αναγκη του μοτερ για αερα. Αν η εισαγωγη ειναι πολυ μικρη, τοτε δεν προλαβαινει να τραβηξει αρκετο αερα για να ανεβουν κ'αλλο οι στροφες --> κοινως, πνιγεται.

Μην ξεχναμε κατι βασικο (για δεδομενο κινητηρα και οχι συγκρινοντας διαφορετικους κινητηρες μεταξυ τους): μεγαλη ροη αερα = περισσοτερη δυναμη

Οι μικροτερες βαλβιδες λοιπον, βοηθανε στις χαμηλες στροφες γιατι η ροη του αερα ειναι υψηλη ΑΛΛΑ απο ενα οριο στροφων και πανω, περιοριζουν το μοτερ.

Οι μεγαλυτερες βαλβιδες, δεν ειναι οτι καλυτερο για τις χαμηλες στροφες μιας και η ροη του αερα δεν ειναι τοσο υψηλη (στις χαμηλες στροφες η αναγκη του μοτερ για αερα δεν ειναι τοσο μεγαλη), αλλα οταν ανεβουν οι στροφες, δεν περιοριζουν το μοτερ και επιτρεπουν στη ροη του αερα να ειναι υψηλη (τωρα που η αναγκη για αερα ειναι μεγαλυτερη).
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: φιλτροκουτια - βαλβιδες - αναπνοες κτλ κτλ κτλ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Στις παρακατω φωτογραφιες θα δειτε μερικα απο τα καλουδια και σκαλισματα που χρειαζεται ενα ταπεινο 2βαλβιδο των 750 κυβικων (τωρα 795), για να φτασει τα 90 αλογα!!!!!! :zep: :zep:
IMG_0204.jpg
IMG_0210.jpg
IMG_0213.jpg
IMG_0214.jpg
IMG_0216.jpg
IMG_0217.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: φιλτροκουτια - βαλβιδες - αναπνοες κτλ κτλ κτλ

Δημοσίευση από D3§m02K »

ENGAKATS έγραψε:Βεβαια, μην μπερδευουμε καποια πραγματα. Κινητηρας δεδομενης χωρητικοτητας, θα τραβηξει την ιδια ποσοτητα αερα αν τον γυρισεις με το χερι σου, ειτε εχει εντελως ανοιχτες εισαγωγες, ειτε εχει.... καλαμακι του φραπε! Σε αυτο το... μπακαλιστικο :wsmile: παραδειγμα, το μονο πραγμα που αλλαζει ειναι η ταχυτητα του αερα στην εισαγωγη.

Απο κει και περα ομως, οσο ανεβαινουν οι στροφες, τοσο μεγαλωνει και η αναγκη του μοτερ για αερα. Αν η εισαγωγη ειναι πολυ μικρη, τοτε δεν προλαβαινει να τραβηξει αρκετο αερα για να ανεβουν κ'αλλο οι στροφες --> κοινως, πνιγεται.
ΟΚ Alex. Κατανοητό. :thumbsup:
d3$m02k έγραψε:Αλέξανδρε για elaborate γιατί αυτή την κουβέντα είχαμε με το Θανασάκη . . . :think2:
Εκεί που ήθελα να καταλήξω από το πρώτο thread είναι ένα ερώτημα του Θανασάκη (όχι τίποτα αλλά δεν είναι μέσα να το κάνει ο ίδιος και με έτρωγε κι εμένα κάμποσο καιρό):

Συγκρίνοντας κλειστό με ανοιχτό φιλτροκούτι (άσχετα από τη ροή του αέρα από το εκάστοτε φίλτρο), στις ψηλές ταχύτητες που η ροή του αέρα αυξάνεται, ποιό φιλτροκούτι από τα δύο αυξάνει τη ροή του αέρα προς τις εισαγωγές; Το κλειστό που εγκλωβίζει τον εισερχόμενο αέρα και δημιουργεί φαινόμενο υποπίεσης προς τις εισαγωγές ή το ανοιχτό που παίρνει μεν περισσότερο αλλά αφήνει ένα μεγάλο ποσοστό του ελεύθερο. . . :think2:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: φιλτροκουτια - βαλβιδες - αναπνοες κτλ κτλ κτλ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Εννοειται πως σε αυτη τη περιπτωση καλυτερο ειναι το ανοιχτο (στα δικα μας μηχανακια παντα).

Αν το φιλτροκουτι μας ηταν πιο μεγαλο και μπορουσε να φτιαχτει ετσι ωστε ο συντονισμος να βοηθαει στις ψηλες στροφες, δεν θα χρειαζοταν να το... ξεσκεπαζαμε :wsmile:


Τα περι συντονισμου -- δες και τι παιζει με τις χοανες στις εισαγωγες: αναλογα το μηκος τους, βοηθανε την πληρωση του κυλινδρου σε διαφορετικο φασμα στροφων :glimpse: :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Απάντηση