Marco Lucchinelli

Οτιδήποτε δεν ταιριάζει στις υπόλοιπες κατηγορίες, αλλά έχει σχέση με τη μοτοσικλέτα...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από mycolnago »

Πηγή :Περιοδικό Μοτο.


Ο Marco Lucchinelli ήρθε στην Ελλάδα και οδήγησε για πρώτη φορά την Ducati Panigale V4S
Μια εξομολόγηση από τον Mr Crazy Horse με πολύ γκάζι

Οι ιστορίες από το φετινό Legends Track Day που έγινε στην πίστα των Μεγάρων είναι ατελείωτες και καθώς οι περισσότερες από αυτές αφορούν θρύλους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος των Grand Prix, έχουν ταυτόχρονα το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Lucchinelli Megara2.jpg
Οι Ιταλοί είναι γενικός εκδηλωτικοί και ενθουσιώδεις, όποτε μπορείτε να φανταστείτε το ύφος και τις κινήσεις του σώματος που έκανε ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marco Lucchinelli όταν περιέγραφε την πρώτη του επαφή με την Panigale V4S στην πίστα των Μεγάρων:



-Στην Ιταλία έχω σχολή αγωνιστικής οδήγησης και χρησιμοποιούμε για τα μαθήματα μοτοσυκλέτες από την MV Agusta, την Honda, την Yamaha και την Ducati, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την καινούρια V4 της Ducati. Έπρεπε να έρθω στην Ελλάδα! Χα, χα… και να σκεφτείς ότι συνεργάζομαι στενά με την Ducati κατά την εξέλιξη ορισμένων νέων μοντέλων της.
Lucchinelli Megara.jpg
-Έχει πολύ γκάζι αυτός ο κινητήρας! Παντού! Χαμηλά, ψηλά… Πολύ περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη superbike έχω οδηγήσει τελευταία. Ίσως σε αυτή την πίστα να μην μπορείς να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητές του, αλλά φαντάζομαι ότι σε πίστες σαν το Mugello, την Monza και την Imola θα βρίσκεται στο στοιχείο της.



-Τα ηλεκτρονικά δεν τα συμπαθώ και τα απενεργοποιώ όταν οδηγάω, αλλά με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες δεν μπορείς να πάς γρήγορα χωρίς τα ηλεκτρονικά. Είναι αδύνατον. Αν θες να κάνεις γρήγορους χρόνους θα πρέπει να έχεις τα ηλεκτρονικά στο ON. Εγώ είμαι γέρος άνθρωπος (χα, χα, χα!!!) και δεν χρειάζεται να κάνω γρήγορους χρόνους πια, οπότε τα βγάζω για να κάνω παντιλίκια!



Τι πρέπει να ξέρεις για τον Marco Lucchinelli



Το αγωνιστικό παρατσούκλι του ήταν Crazy Horse (Τρελό Άλογο) λόγω του παρανοϊκού στιλ οδήγησής του



Το 1981 κατέκτησε το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 500 με μια Suzuki-Roberto Gallina σπάζοντας το αμερικάνικο λόμπι των Kenny Roberts, Freddy Spencer και Randy Mamola.

Υπήρξε εργοστασιακός αναβάτης της Honda δίπλα στον Freddy Spencer, αλλά και της Cagiva στα πρώτα της βήματα στα GP το 1984-1985

Ήταν πολύ καλός στους αγώνες μεγάλης διάρκειας και έχει κερδίσει το Daytona 200 με Ducati 851 (1987) και το Imola 200 με Suzuki (1981)



Ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στα SBK το 1988 και μετέπειτα έγινε team manager



Έχει κάνει φυλακή για υπόθεση εμπορίας-χρήσης ναρκωτικών ουσιών το 1991
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από dimirex »

:wsmile:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από touloumpas »

dimirex έγραψε::wsmile:
Εφυγες για βερνικι ... :wsmile: :wsmile:
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
cronos
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2383
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 20:50
Gender: Male
Bike: Streetfighter 848
Τοποθεσία: Ρέθυμνο

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από cronos »

touloumpas έγραψε:Εφυγες για βερνικι ... :wsmile: :wsmile:

Από χθες κιόλας :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από dimirex »

Παιδιά, παίζει να βάλω κάτι τοπικά ή πάει όλο το κομμάτι για βερνίκι;;;
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από touloumpas »

dimirex έγραψε:Παιδιά, παίζει να βάλω κάτι τοπικά ή πάει όλο το κομμάτι για βερνίκι;;;
Νομιζω για τετοιες δουλειες χρησιμοποιεις βερνικι μοντελισμου
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
dimitris848
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3853
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 23:32
Gender: Male
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από dimitris848 »

Καλημέρα. Για μένα η καλύτερη λύση και εφόσον θέλουμε κάτι μόνιμο, είναι να το πάς σε ένα φανοποιό-φαναρτζή (κάποιο κοντινό σου κατα προτίμηση) και να του πείς πέρνα μου το ένα βερνίκι όλο το κομμάτι (βγάλτο και πήγαινέ του το). Δέν θα σε χρεώσει και πολλά (σχεδόν τίποτα) για αυτό. Το ωραιότερο είναι αλλά και ΟΕΜ φάση.

Ειδάλλως θα σου έλεγα να βάλεις ένα αυτοκόλλητο μεμβράνη που ντύνουν κάποιοι τις μηχανές για προστασία του χρώματος αλλά υπάρχει περίπτωση με το μελλοντικό ξεκόλλημα της μεμβράνης αυτής, να σου ξεκολλήσει και μέρος των γραμμάτων της υπογραφής.
http://www.youtube.com/watch?v=s9Pto1YAAoc" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από mycolnago »

Respect!!! :))
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1578
Εγγραφή: Παρ 19 Σεπ 2008, 17:33
Gender: Male
Bike: 748SP
Other: 750 ss 1992
Τοποθεσία: ΛΕΥΚΑΔΑ

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748 »

44126941_2186174458292691_5846711170131558400_n.jpg
το βερνίκι είναι πιο δυνατό από έναν μαρκαδόρο οινοπνεύματος και το πιθανότερο είναι να ξεβάψει!!! έχω το ίδιο θέμα :mrgreen: και σκεφτομαι πρώτα αυτοκόλητο και από πάνω το βερνίκι
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
δεν υπάρχει δεν μπορώ..., υπάρχει δε γ@μιέται!!!


http://www.symol.gr
http://www.altina.gr
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από mycolnago »

giati δεν κανεις ξεπατικοτούρα και να πας να βγάλεις αυτοκόλλητα με την Υπογραφή του?
Άβαταρ μέλους
reducati696
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Πέμ 02 Φεβ 2012, 10:43
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: bmx

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από reducati696 »

αυτο το μονοσελο το διαολεμενο που το βρηκες?? :cool: :cool: :cool: :cool: (του μονστερ λεω!!)
Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από dimirex »

reducati696 έγραψε:αυτο το μονοσελο το διαολεμενο που το βρηκες?? :cool: :cool: :cool: :cool: (του μονστερ λεω!!)
Το είχα πάρει μέσω ebay από ένα αγωνιζόμενο του DesmoDue πρωταθλήματος στην Αγγλία. Το carbon του ήταν κάπως ταλαιπωρημένο κι επειδή δεν μου άρεσε και πολύ στο σύνολο, το έκανα κόκκινο με number plates... αν το μηχανάκι ήταν μαύρο θα το άφηνα ως είχε με ένα φρεσκάρισμα.
Εικόνα
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
reducati696
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Πέμ 02 Φεβ 2012, 10:43
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: bmx

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από reducati696 »

πολυ ωραιο φιλε! θα κανω μια αναζητηση μπας και το βρω αλλα δυσκολο το κοβω!
Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Marco Lucchinelli

Δημοσίευση από dimirex »

reducati696 έγραψε:πολυ ωραιο φιλε! θα κανω μια αναζητηση μπας και το βρω αλλα δυσκολο το κοβω!
Ψαξτο καθώς κατα καιρούς εμφανίζονται κάποιες περιπτώσεις... κι εγώ όταν το πήρα πριν 10 χρόνια πάλι δυσεύρετο ήταν.
Αμφιβάλλω αν πουλήθηκε και κανένα στην Ελλάδα - αν σκεφτείς ότι η ουρά έπαιζε στα €700 και κανα €300 τα πλαινά fairings, ε... θα το σκεφτόσουν κάπως!
Reduce to the Max
Απάντηση