Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιαν 2020, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1116
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999R,Monster 1000sie
καλη χρονια να εχουμε ορθιοι παντα!

μακαρι ολα τα ''προβληματα'' να ηταν σαν κι αυτο:

οπως λεει και ο τιτλος οι σκεψεις για αγορα μηχανης ειναι γυρω απο αυτα τα δυο μοντελα. η αρχικη σκεψη για αγορας Ντουκατι ξανα, αφου πουλησα το μονστερ 100 και το 999R μου, ηταν να παρω ενα 996sps και να το συντηρησω ή να παρω το SF1098S! το 996sps το εβγαλα απο την εξισωση για λογους κυριως χρησης, αφου πλεον στη πιστα παω με ενα R6 που εστησα!

προεκυψε και η πωληση του s4rs tricolore απο ενα φιλο που δεν οδηγει πλεον και μειναμε στα δυο γυμνα!

οδηγηκα τις μηχανες τις ξερω και στο δρομο και στην πιστα, συμπεριφορα, δυναμη, ανεση κλπ!

η ερωτηση ειναι ξεκαθαρα γυρω απο τον παραγοντα ΚΑΥΛΑ! δλδ την ωρα που θα ανοιξεις την πορτα, ποιο θελεις να δεις μπροστα σου απ τα δυο! ΑΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!

περιμενω τα σχολια σας

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιαν 2020, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:10
Δημοσιεύσεις: 2616
Τοποθεσία: Σαλονίκη σε λέω......
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: YAMAHA TMAX 500
Νικόλα τα παμε και χθες......s4rs με τα μάτια ερμητικά κλειστά....Όσα χρόνια και να περάσουν θα το καβαλάς και θα το χαίρεσαι...Σχεδιασμός που δε θα φύγει ποτέ από τη μόδα

Άντε καλοτάξιδο... :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:


















ΥΓ: Τάχα δε θα οδηγούσες ξανά.....είχες βολευτεί με vespa 300 :wsmile: :wsmile: :wsmile:
ρε....που τα πουλάς αυτά?????? :cool: :cool: :cool:

_________________
Scusa Mamma, Sono Un Motociclista........


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιαν 2020, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 970
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
Το πραγματικό δίλημμα είναι: 996SPS vs S4Rs

Δεν βλέπω κάτι άλλο...

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιαν 2020, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 00:40
Δημοσιεύσεις: 1886
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4R
Άλλη: Adventure
Καλή χρόνια
Σαν s4rs δεν έχει
Απλά υπέροχο

_________________
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιαν 2020, 12:53 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1116
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999R,Monster 1000sie
REDRIDER έγραψε:
Νικόλα τα παμε και χθες......s4rs με τα μάτια ερμητικά κλειστά....Όσα χρόνια και να περάσουν θα το καβαλάς και θα το χαίρεσαι...Σχεδιασμός που δε θα φύγει ποτέ από τη μόδα

Άντε καλοτάξιδο... :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:


















ΥΓ: Τάχα δε θα οδηγούσες ξανά.....είχες βολευτεί με vespa 300 :wsmile: :wsmile: :wsmile:
ρε....που τα πουλάς αυτά?????? :cool: :cool: :cool:


παρα-καλοβολευτικα με τη βεσπα αδελφε! και το R6 στη πιστα ειναι ατελειωτο! αλλα ειναι ατιμο πραμα και ξερεις καλα τι εννοω, να θες να εχεις κι ενα ακομη για την ολοκληρωση!

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιαν 2020, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1116
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999R,Monster 1000sie
dimirex έγραψε:
Το πραγματικό δίλημμα είναι: 996SPS vs S4Rs

Δεν βλέπω κάτι άλλο...


μπορει οταν μεγαλωσω ακομη λιγο, τι να πω! δεν ειχα ποτε μου αυτης της σειρας 916/996/998 μηχανη!

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιαν 2020, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 970
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
motogppress έγραψε:
παρα-καλοβολευτικα με τη βεσπα αδελφε! και το R6 στη πιστα ειναι ατελειωτο! αλλα ειναι ατιμο πραμα και ξερεις καλα τι εννοω, να θες να εχεις κι ενα ακομη για την ολοκληρωση!

Θα βγω λίγο off-topic αλλά μιας κι έχεις την εμπειρία δώσε ενα μικρό συγκριτικό μεταξύ 999 και R6 ως track bikes - καταλαβαίνουμε την διαφορά στην ιπποδύναμη αλλά στα υπόλοιπα?

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιαν 2020, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 10:44
Δημοσιεύσεις: 33
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S2R 1000
Έχεις βρει να πουλιέται καθαρό S4Rs και μάλιστα original tricolore και το σκέφτεσαι ακόμη ρε φιλε...;
Η ΚΑΥΛΑ είτε το οδηγάς είτε απλά... κάθεσαι και το κοιτάς! Επίσης εξαιρετικά σπάνιο....
Μη το συγκρίνεις με κανένα SF.


Υ.Γ. Χωρίς πλάκα πάντως, κι εμένα θα μ' ενδιέφερε μια σύγκριση του 999 με το R6 για χρήση πίστας...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιαν 2020, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1116
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999R,Monster 1000sie
το 999R μου, ηταν χαρτογραφημενο με φουλ εξατμιση και DP φιλτρα, ecu κλπ σχεδον 160ιππους τροχο!

Στις μικρες πιστες απλα τρως ξυλο με τετοια μηχανη και πραγματικα δεν μπορεις να πας για να περασεις ομορφα σε καποιο trackday χαλαρα τουλαχιστον. αμα ειναι στημενο για ρυθμο γρηγορο δεν το απολαμβανεις ιδαιτερα!

Οταν ομως εισαι και σε καλη φορμα και εισαι στους ρυθμους που πρεπει, ΠΕΤΑΣ στα συνεφα απο την ποιοτητατου συνολου! ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ που τραβα απο το μηδεν μεχρι το αμην, πλαισιο και φρενα μαγικα, με αισθηση τρενου σε ραγες! θελεις αλλαγη στη γεωμετρια απο το αρχικο φλατ στησιμο και ιδιαιτερη διαφορα στις εξοδους και φρεναρισματα εγινε με την sstk σελλα που πηρα απο μια ομαδα στη βρεττανια.

το R6 εχει τρομερη και πολεμικη θεση οδηγησης, σχεδον ετοιμη γεωμετρια για την πιστα οπου με λιγα χρηματα και πολυ προπονηση, δεν τελειωνει ποτε! με στοκ αναρτησεις φουλ σερβιρισμενες και στα κιλα σου, ενα σετ τακακια αγωνηστικα με σωληνακια υψηλης, αφαιρεση καταλυτη, γραναζι μπροστα -1, μπορεις να οδηγησεις πραγματικα ΠΟΛΥ γρηγηρα!

τα ηλεκτρονικα της γενιας 09+ μπορουν να φτασουν σε επιπεδα παγκοσμιου οσον αφορα ρυθμισεις τους και εαν ο tuner κατσει και ασχοληθει!

εχει πολυ ελαφρια αισθηση αλλα και κατι που λατρεψα απο την αρχη και δεν το περιμενα, ειναι το πολυ καλο σε πληροφορηση μπροστινο συστημα!

το πολυ γρηγορο γυρολογιο ερχετε και με κοπο ομως γιατι θελει αλλη οδηγηση με ρυθμο παντα, χωρις ακαριαια φρενα και stop-go. η ταχυτητα στη στροφη ειναι μεγαλη σχολη!

οσον αφορα απολυτους χρονους δεν το εφτασα ακομη στους χρονους της 999R αλλα εχουν περασει και 6 χρονια και 10 κιλα! νοιωθω ομως πολυ καλα και το γλενταω, που ηταν πολυ σημαντικο στοιχειο! Πλακες πολλες μπορεις να κανεις και με μονστερ αεροψυχτο και να χαζεψεις πολυ κοσμο και να περασεις εξισου καλα! ειναι ξεκαθαρο οτι εχει σχεση με τον καθενα ξεχωριστα!

πχ. με 1199 στον δευτερο γυρο που το οδηγησα εγραψα χρονο πολυ κοντα στο ρεκορ μου με 999R, αλλα νομιζα οτι μπηκα στο ριγκ και με εδερναν 3! 40hp+ εξτρα απο το 999R, το μονστερ 90 και το R6 120........

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιαν 2020, 11:16 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1116
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999R,Monster 1000sie
Juohmaru! έγραψε:
Έχεις βρει να πουλιέται καθαρό S4Rs και μάλιστα original tricolore και το σκέφτεσαι ακόμη ρε φιλε...;
Η ΚΑΥΛΑ είτε το οδηγάς είτε απλά... κάθεσαι και το κοιτάς! Επίσης εξαιρετικά σπάνιο....
Μη το συγκρίνεις με κανένα SF.


Υ.Γ. Χωρίς πλάκα πάντως, κι εμένα θα μ' ενδιέφερε μια σύγκριση του 999 με το R6 για χρήση πίστας...


ναι ειναι εντελως στοκ!

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιαν 2020, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 10:44
Δημοσιεύσεις: 33
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S2R 1000
motogppress έγραψε:
το 999R μου, ηταν χαρτογραφημενο με φουλ εξατμιση και DP φιλτρα, ecu κλπ σχεδον 160ιππους τροχο!

Στις μικρες πιστες απλα τρως ξυλο με τετοια μηχανη και πραγματικα δεν μπορεις να πας για να περασεις ομορφα σε καποιο trackday χαλαρα τουλαχιστον. αμα ειναι στημενο για ρυθμο γρηγορο δεν το απολαμβανεις ιδαιτερα!

Οταν ομως εισαι και σε καλη φορμα και εισαι στους ρυθμους που πρεπει, ΠΕΤΑΣ στα συνεφα απο την ποιοτητατου συνολου! ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ που τραβα απο το μηδεν μεχρι το αμην, πλαισιο και φρενα μαγικα, με αισθηση τρενου σε ραγες! θελεις αλλαγη στη γεωμετρια απο το αρχικο φλατ στησιμο και ιδιαιτερη διαφορα στις εξοδους και φρεναρισματα εγινε με την sstk σελλα που πηρα απο μια ομαδα στη βρεττανια.

το R6 εχει τρομερη και πολεμικη θεση οδηγησης, σχεδον ετοιμη γεωμετρια για την πιστα οπου με λιγα χρηματα και πολυ προπονηση, δεν τελειωνει ποτε! με στοκ αναρτησεις φουλ σερβιρισμενες και στα κιλα σου, ενα σετ τακακια αγωνηστικα με σωληνακια υψηλης, αφαιρεση καταλυτη, γραναζι μπροστα -1, μπορεις να οδηγησεις πραγματικα ΠΟΛΥ γρηγηρα!

τα ηλεκτρονικα της γενιας 09+ μπορουν να φτασουν σε επιπεδα παγκοσμιου οσον αφορα ρυθμισεις τους και εαν ο tuner κατσει και ασχοληθει!

εχει πολυ ελαφρια αισθηση αλλα και κατι που λατρεψα απο την αρχη και δεν το περιμενα, ειναι το πολυ καλο σε πληροφορηση μπροστινο συστημα!

το πολυ γρηγορο γυρολογιο ερχετε και με κοπο ομως γιατι θελει αλλη οδηγηση με ρυθμο παντα, χωρις ακαριαια φρενα και stop-go. η ταχυτητα στη στροφη ειναι μεγαλη σχολη!

οσον αφορα απολυτους χρονους δεν το εφτασα ακομη στους χρονους της 999R αλλα εχουν περασει και 6 χρονια και 10 κιλα! νοιωθω ομως πολυ καλα και το γλενταω, που ηταν πολυ σημαντικο στοιχειο! Πλακες πολλες μπορεις να κανεις και με μονστερ αεροψυχτο και να χαζεψεις πολυ κοσμο και να περασεις εξισου καλα! ειναι ξεκαθαρο οτι εχει σχεση με τον καθενα ξεχωριστα!

πχ. με 1199 στον δευτερο γυρο που το οδηγησα εγραψα χρονο πολυ κοντα στο ρεκορ μου με 999R, αλλα νομιζα οτι μπηκα στο ριγκ και με εδερναν 3! 40hp+ εξτρα απο το 999R, το μονστερ 90 και το R6 120........


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Η διαφορά δηλαδή στην οδήγηση του ιταλικού L2 από ένα japan I4 οφείλεται στο γεγονός ότι το πρώτο έχει μεγαλύτερο βάρος, πιο άκαμπτο(;) πλαίσιο και πιο απλωμένη δύναμη....; Έχω οδηγήσει το δικό μου S2R στα Μέγαρα κάποιες φορές και μπορώ ν' αντιληφθώ τη stop-go οδήγηση που λες, το R6 απ'την άλλη θέλει διαφορετικές γραμμές για να διατηρήσεις υψηλότερη ταχύτητα μέσα στη στροφή; Για τα ηλεκτρονικά της γενιάς 09+ τι εννοείς; Ασχέτως με τους χρόνους, με ποιο από τα δύο ευχαριστιέσαι την πίστα περισσότερο;
:cheers: :cheers: :cheers:

spam on
Το κοιτούσα (κοιτάω;) κι εγώ για αγορά κάτι πιο ειδικού για χρήση πίστας και μόνο... σε μικρότερο μπάτζετ βέβαια... Συγκεκριμένα μάλιστα μεταξύ του R6 και του 749S (το 999R είναι άλλη εντελώς ιστορία!). Στο νήμα που άνοιξα σε διπλανό φόρουμ, είχαν κατατεθεί επίσης ενδιαφέρουσες απόψεις, το παραθέτω και εδώ για όσους ενδιαφέρονται...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155306
spam off


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιαν 2020, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2012, 08:26
Δημοσιεύσεις: 313
Φύλο: Άντρας
εγω αν επαιρνα κατι για αποκλειστικη χρηση πιστας (ειδικα για μεγαρα) μαλλον θα ηταν R6 η καποιο 600ρι kawasaki, βαζω μεσα την αξιοπιστια περισσοτερο. το βαζεις οπως ειναι, και σιγα σιγα με τη βελτιωση σου βελτιωνεις και το μηχανακι εκει που χρειαζεται αν χρειαζεται (φρενα αναρτησεις κλπ).

αυτα περι 999 vs r6 και ducati vs japan 1000 αποσυντονιζουν και λιγο. ειδικα θεματα γεωμετριας κλπ. του καθενος του ταιριαζει και κατι αλλο. οσον αφορα τα ηλεκτρονικα, παλι εχει να κανει με το τι σ αρεσει εσενα η ποσο μακρια θες να το φτασεις το πραγμα. δεν ειναι αναγκη για 5-6 trackday το χρονο να εχεις antispin η ξερω γω τι. ουτε τις καλυτερες αναρτησεις.

παρα πολυς κοσμος στα μεγαρα ερχεται για κουβεντα και οι πρωτες τους συζητησεις ειναι οτι οκ μ αυτα τα φρενα και αναρτησεις το μηχανακι στριβει καλυτερα απο τα γιαπωνεζικα και διαφορα τετοια... που στην πραξη μαλλον το αντιθετο συμβαινει με τις διαφορες δυστροπιες των μαμα ducati superbike

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αγορα monster s4rs tricolore ή streetfighter sf1098s
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Ιαν 2020, 09:16 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 10:44
Δημοσιεύσεις: 33
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S2R 1000
fuzion έγραψε:
εγω αν επαιρνα κατι για αποκλειστικη χρηση πιστας (ειδικα για μεγαρα) μαλλον θα ηταν R6 η καποιο 600ρι kawasaki, βαζω μεσα την αξιοπιστια περισσοτερο. το βαζεις οπως ειναι, και σιγα σιγα με τη βελτιωση σου βελτιωνεις και το μηχανακι εκει που χρειαζεται αν χρειαζεται (φρενα αναρτησεις κλπ).

αυτα περι 999 vs r6 και ducati vs japan 1000 αποσυντονιζουν και λιγο. ειδικα θεματα γεωμετριας κλπ. του καθενος του ταιριαζει και κατι αλλο. οσον αφορα τα ηλεκτρονικα, παλι εχει να κανει με το τι σ αρεσει εσενα η ποσο μακρια θες να το φτασεις το πραγμα. δεν ειναι αναγκη για 5-6 trackday το χρονο να εχεις antispin η ξερω γω τι. ουτε τις καλυτερες αναρτησεις.

παρα πολυς κοσμος στα μεγαρα ερχεται για κουβεντα και οι πρωτες τους συζητησεις ειναι οτι οκ μ αυτα τα φρενα και αναρτησεις το μηχανακι στριβει καλυτερα απο τα γιαπωνεζικα και διαφορα τετοια... που στην πραξη μαλλον το αντιθετο συμβαινει με τις διαφορες δυστροπιες των μαμα ducati superbike


Μαζί σου... Το θέμα δεν είναι ούτε οι συζητήσεις εκτός πίστας ούτε τόσο ο απόλυτος χρόνος μέσα σ' αυτήν, αλλά να παίξω και να μάθω, να βελτιωθώ κυρίως εγώ και μετά το μηχανάκι... :cheers:


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης