Λαστιχα multi 1200
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2012, 16:40
- Gender: Male
Λαστιχα multi 1200
Καλησπερα εχω ενα multistrada 1200 του 12 και θελω να βαλω παλι τα λαστιχα τα μαμα γιατι μου φαινεται οτι ειναι τα καλυτερα σε σχεση με αλλα που εχω βαλει αλλα δεν θυμαμαι τι φοραγε οταν τα πηρα,νομιζω pirelli scorpion trial 2 αλλα δεν ειμαι και σιγουρος,μηπως θυμαται καποιος
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1974
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 14:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: Λαστιχα multi 1200
Trail 1 φορουσε,αλλα τωρα βγηκανε τα trail 2 που ειναι διγομα,αυτα να βαλεις.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2012, 16:40
- Gender: Male
Re: Λαστιχα multi 1200
εχει δοκιμασει κανεις κατι αλλο σε αυτο το μηχανακι,φοραω τα t30 τωρα και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 14:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Λαστιχα multi 1200
Φίλε μου η επιλογή ελαστικού είναι σύμφωνα με την χρήση που κάνεις στην μοτο σου. Δεν μας δίνεις αρκετές πληροφορίες. Άμα θες χιλιομετρική απόδοση πας σε κάτι πιο τουρινγκ, άμα θες κρατήματα πας σε κάτι πιο σπορ που θα σου βγάζουν λιγότερα χιλιόμετρα.
Προσωπικά έχω διαλέξει τα Pirelli Rosso II. Πολύ καλύτερα κρατήματα από τα μαμά λάστιχα αλλά θα μου βγάλουν λιγότερα χιλιόμετρα, τώρα έχουν περίπου 4000, το πίσω οριακά θα μου βγάλει άλλες 4000 χλμ έτσι όπως το κόβω.
Πολλά παιδιά μέσα δω ορκίζονται στα Dunlop 211, εγώ πάντως δεν θα έβαζα γόμες σε τέτοιο μηχανάκι.
Προσωπικά έχω διαλέξει τα Pirelli Rosso II. Πολύ καλύτερα κρατήματα από τα μαμά λάστιχα αλλά θα μου βγάλουν λιγότερα χιλιόμετρα, τώρα έχουν περίπου 4000, το πίσω οριακά θα μου βγάλει άλλες 4000 χλμ έτσι όπως το κόβω.
Πολλά παιδιά μέσα δω ορκίζονται στα Dunlop 211, εγώ πάντως δεν θα έβαζα γόμες σε τέτοιο μηχανάκι.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2012, 16:40
- Gender: Male
Re: Λαστιχα multi 1200
Κοιταξε σε γενικες γραμμες και ειδικα το καλοκαιρι δεν κατεβαινω απο το μηχανακι και πρωτο μου μελημα ειναι η ασφαλεια και οχι αν θα βγαλει 10.000 χλμ παραπανω αλλα σε σχεση με αυτα που ειχα
τα pirelli τα θεωρω ανωτερα συγκριτικα και για αυτο ρωταω, αλλα απο συζητησεις που εχω κανει λιγο πολλοι ολοι στα μαμα ξαναγυρνανε τουλαχιστον στο συγκεκριμενο μηχανακι.
τα pirelli τα θεωρω ανωτερα συγκριτικα και για αυτο ρωταω, αλλα απο συζητησεις που εχω κανει λιγο πολλοι ολοι στα μαμα ξαναγυρνανε τουλαχιστον στο συγκεκριμενο μηχανακι.
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 14:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Λαστιχα multi 1200
Tα Rosso II είναι σαφώς ανώτερα σε κρατήματα από τα μαμά, αν ήσουν ευχαριστημένος με τα μαμά, θα ενθουσιαστείς με τα Ροσσο.
Ρίξε μια ματιά και εδώ:
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 40&t=17480" onclick="window.open(this.href);return false;
Ρίξε μια ματιά και εδώ:
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 40&t=17480" onclick="window.open(this.href);return false;
- multi89
- Member
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2013, 21:26
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Other: Sym gts 300
- Τοποθεσία: Ηράκλειο/Αθήνα
Re: Λαστιχα multi 1200
Dunlop sportsmart 2...βγαζουν και κμ και κρατανε... Best of the both worlds!
- Haiwani
- Member
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2013, 18:32
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Τοποθεσία: Χαϊδάρι
Re: Λαστιχα multi 1200
Εγώ φοράω τα Continental Sport Attack 2 και δεν έχω κανένα παράπονο.
People come up to me and say: "It takes more energy to frown than it does to smile."
Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?
Bill Hicks, Relentless Live Show, 16 Nov 91
Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?
Bill Hicks, Relentless Live Show, 16 Nov 91
- Toni Shark
- Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 18:59
- Gender: Male
- Other: Kymco 200 Acility
- Τοποθεσία: ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗ
Re: Λαστιχα multi 1200
PIRELLI ROSSO II & BRIGESTONE S20
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2012, 16:40
- Gender: Male
Re: Λαστιχα multi 1200
Βασικα ψαχνω κατι να ζεσταινεται γρηγορα
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4581
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Λαστιχα multi 1200
^Δεν είναι κριτήριο αυτό που λες. Οι γομές ζεσταίνονται εύκολα, αλλά αν εσύ τα θες για κίνηση στην πόλη με συχνές στάσεις και εκκινήσεις, τότε θα τα καταστρέψεις καθ'ότι οι θερμικοί κύκλοι θα "τελειώσουν" πολύ γρήγορα και θα αχρηστευτεί το ελαστικό.
Το ερώτημα είναι ΠΟΥ κάνεις και ΠΩΣ τα χιλιόμετρα σου.
Το ερώτημα είναι ΠΟΥ κάνεις και ΠΩΣ τα χιλιόμετρα σου.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2012, 16:40
- Gender: Male
Re: Λαστιχα multi 1200
Κοιτα εγω ειμαι απο ναυπλιο και τα λιγοτερα χλμ που θα κςνω απο την στιγμη που θα ανεβω θα ειναι 10 χλμ και αυτα ολα πορεια,δεν εχουμε σταματα ξεκινα εδω
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4581
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Λαστιχα multi 1200
Aν είσαι για χαλαρές διαδρομές με πολλά χλμ και λίγο στρίψιμο, βάλε τα SportSmart II.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2012, 16:40
- Gender: Male
Re: Λαστιχα multi 1200
Επειδη και τωρα παλι λιγο πολυ σε τετοιου ειδους ελαστικου ημουν ψαχνω κατι πιο σπορ ετσι για αλλαγη,να στριβει και να κραταει
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Λαστιχα multi 1200
.... εμενα παλι γιατι ολα μου φαινονται ιδια ? ..... ...... απλως μετα τις 5-6000 km θελει πεταμα πρωτα το πισω.....!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4581
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 14:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Λαστιχα multi 1200
Pirelli Rosso II
Ήρθε η ώρα να τα αλλάξω.
Κράτησαν 5500 χλμ., ήταν εξαιρετικά και δεν με πρόδωσαν ποτέ. Ακόμα και στην τωρινή κατάσταση -δείτε φωτογραφίες- το κράτημα τους ήταν άψογο και ζεσταίνονταν γρήγορα.
Βεβαία τα 5500 χλμ δεν είναι πολλά αλλά δεν δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.
Θα αντικατασταθούν από τα Pirelli Rosso III αύριο.
Ήρθε η ώρα να τα αλλάξω.
Κράτησαν 5500 χλμ., ήταν εξαιρετικά και δεν με πρόδωσαν ποτέ. Ακόμα και στην τωρινή κατάσταση -δείτε φωτογραφίες- το κράτημα τους ήταν άψογο και ζεσταίνονταν γρήγορα.
Βεβαία τα 5500 χλμ δεν είναι πολλά αλλά δεν δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.
Θα αντικατασταθούν από τα Pirelli Rosso III αύριο.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 14:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Λαστιχα multi 1200
Το μπροστινό μπορεί να βγάλει 1-2000 χλμ ακόμα και είναι ενός χρονού, αν κάποιος το θέλει ας μου πει, το χαρίζω εννοείτε.
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 00:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: Λαστιχα multi 1200
ποσους θερμικους κυκλους εχει το καθε ελαστικο? πως το μαθαινουμε αυτο?
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Λαστιχα multi 1200
μολυβι και χαρτι και να σημειωνεις καθε φορα που καβαλας το μηχανακι για διαδρομη ανω των 10 χλμmarkous έγραψε:ποσους θερμικους κυκλους εχει το καθε ελαστικο? πως το μαθαινουμε αυτο?
απτο gixxer forum:
θερμικος κυκλος ειναι οταν το λαστιχο ζεσταθει και μετα κρυωσει ...
αυτος ειναι 1 θερμικος κυκλος ... σε καθε σεσσιον που μπαινεις και ζεστενεις το λαστιχο μετα οταν βγεις εξω και αυτο κρυωσει εχεις κανει λοιπον τον θερμικο του κυκλο...
αμα βαζεις κουβερτες δεν θα κρυωσει αρα δεν θα κανει τον θερμικο κυκλο ... βαζεις κουβερτες κανεις 5 σεσσιον και το λαστιχο εχει σταθερη θερ/σια και δεν εχει ζεσταθει - κρυωσει πολλες φορες....
τα πολιτικα λαστιχα λοιπον εχουν φτιαχτει για να κυκλοφορουν στους δρομους μας . να ζεστενοντε , να κρυωνουν να ξαναζεστενοντε κτλ κτλ απειρες φορες μιας και θα τα κρατησουμε καιρο στο μηχανακι μας....
τα αγωνιστικα απο την αλλη εχουν σχεδιαστει για 1 πραγμα μονο : να εχουν κρατημα για οση ωρα ειναι ο αγωνας... μολις περασεις την γραμμη τερματισμου το λαστιχο μετα το πετας και βαζεις αλλο στον επομενο αγωνα - προπονηση κτλ.... εμεις λοιπον που δεν εχουμε την οικονομικη ανεση θα κοιταξουμε να βγαλουμε και 2 ή 3 tds με το ιδιο λαστιχο . εαν δεν βαζαμε κουβερτες θα γ@μαγαμε το λαστιχο γιατι οι πολλοι θερ/κοι κυκλοι αλαζουν την χημικη συσταση στην γομμα και την αλλοιωνουν ...
απτο bikenet
Θερμικοί κύκλοι. Όπως είπαμε και νωρίτερα, ένα αγωνιστικό ελαστικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη σύντομη διάρκεια ζωής. Ακόμα χειρότερα, ένα αγωνιστικό ελαστικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη χρήση κουβέρτας για το ζέσταμα και το κρύωμα, ούτως ώστε οι μεταβολές της θερμότητας να γίνονται όσο πιο ομαλά είναι δυνατόν. Σκέφτηκες γιατί; Μα, γιατί στο βωμό των επιδόσεων και της πρόσφυσης, κανένα ελαστικό αγώνα δεν σχεδιάζεται να αντέξει τους άπειρους θερμικούς κύκλους με τους οποίους καλείται να τα βγάλει πέρα ένα ελαστικό δρόμου. Και τι γίνεται όταν κλείσει ο κύκλος των θερμικών μεταβολών; Απλούστατα, η γόμα πολυμερίζεται και το λάστιχο είναι για τα μπάζα - άσχετα αν οι δείκτες φθοράς δεν συμφωνούν μαζί του...
Αυτοί είναι οι πιο βασικοί λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε ελαστικά αγώνα στο δρόμο. Αν τώρα σου περίσσεψαν από ένα TD και δεν έχεις λεφτά για άλλα, τα αφήνεις πάνω και έχεις το νου σου εκατό φορές πιο πολύ απ' ότι αν φορούσες ένα λάστιχο δρόμου. Το να τα βάλεις καινούργια και να κάνεις τα κινησοπειράματα δεν θα σε φέρει σε επικίνδυνη θέση - αλλά το να τα φοράς και να ταξιδεύεις -και μάλιστα με τη γυναίκα σου πάνω-, είναι τουλάχιστον αφελές.
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 00:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: Λαστιχα multi 1200
αρα οποιος δεν φοραει γομες στον δρομο, στα φρυδια του.....
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- la veloce
- Member
- Δημοσιεύσεις: 146
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2015, 19:11
- Gender: Male
- Other: montesa 315
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Λαστιχα multi 1200
jks.
Αυτά που έγραψες είναι πολύ ενδιαφέροντα. Γνωρίζεις για τα d211 που φοράω αν ισχύουν αυτά και αν έχουν πρόβλημα με τους κύκλους . Η χρήση τους είναι και πίστα και βόλτες και κανένα ταξιδάκι, λίγο απ όλα
Αυτά που έγραψες είναι πολύ ενδιαφέροντα. Γνωρίζεις για τα d211 που φοράω αν ισχύουν αυτά και αν έχουν πρόβλημα με τους κύκλους . Η χρήση τους είναι και πίστα και βόλτες και κανένα ταξιδάκι, λίγο απ όλα
Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι [color=#FF0000][/color]
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 12:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: Λαστιχα multi 1200
211 για το μηχανακι που εχεις με td το πισω θα ειναι αθλος να βγαλουν 4-5 χιλιαδες. Οι μεταξωτοι κωλοι θελουν και μεταξωτα βρακια.. αλλιως τσινκο.. γενικα παντως εγω το σκεφτομαι καλυτερα να σκαω φραγκα για καλυτερα λαστιχα παρα οικονομια και να εχω πτωση. Παντα αν πηγαινεις στριφτερα και γρηγοραla veloce έγραψε:jks.
Αυτά που έγραψες είναι πολύ ενδιαφέροντα. Γνωρίζεις για τα d211 που φοράω αν ισχύουν αυτά και αν έχουν πρόβλημα με τους κύκλους . Η χρήση τους είναι και πίστα και βόλτες και κανένα ταξιδάκι, λίγο απ όλα
F@ck scooters
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4581
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Λαστιχα multi 1200
Tα καλά επώνυμα ελαστικά, όποια και αν είναι η χρήση τους, πάνω κάτω παίζουν από 260-320€.
(Εκτός των pirelli που έχουν 400€)
Οπότε αν σε ενδιαφέρει να στρίβεις, πάλι θα βάλεις ένα μαλακό λάστιχο σε αντίστοιχη τιμή με ένα τουριστικό. Απλά θα φαγωθεί ελαφρώς πιο γρήγορα το ένα.
Η λύση με κάτι λάστιχα άγνωστα, ή ξεραμένα/ξεχασμένα στην αποθήκη, είναι τουλάχιστον γυφτιά.
Αν θες να λέγεσαι μοτοσυκλετιστής, τουλάχιστον τα πράγματα που είναι για την ασφάλεια σου, πρέπει να τα τηρείς κατά γράμμα.
(Εκτός των pirelli που έχουν 400€)
Οπότε αν σε ενδιαφέρει να στρίβεις, πάλι θα βάλεις ένα μαλακό λάστιχο σε αντίστοιχη τιμή με ένα τουριστικό. Απλά θα φαγωθεί ελαφρώς πιο γρήγορα το ένα.
Η λύση με κάτι λάστιχα άγνωστα, ή ξεραμένα/ξεχασμένα στην αποθήκη, είναι τουλάχιστον γυφτιά.
Αν θες να λέγεσαι μοτοσυκλετιστής, τουλάχιστον τα πράγματα που είναι για την ασφάλεια σου, πρέπει να τα τηρείς κατά γράμμα.
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 14:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Λαστιχα multi 1200
HackmaN έγραψε:Tα καλά επώνυμα ελαστικά, όποια και αν είναι η χρήση τους, πάνω κάτω παίζουν από 260-320€.
(Εκτός των pirelli που έχουν 400€)
Ποια είναι τα Pirelli που κάνουν 400€;
Εγώ θα βάλω τα Rosso III 325€ -σε διάσταση 190/55 το πίσω- και είναι λάστιχο που μόλις έχει βγει στην αγορά.