4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Συντονιστής: sue
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
1.Προ ολίγου γύρισα από βόλτα,την είχα αραγμένη καμιά 15 μέρες και της έβγαλα να πάρει λίγο αέρα,διαπίστωσα ότι στην αρχή δεν είχε καλή ευστάθεια?οφείλετε επειδή ήταν κρύα τα λάστιχα?βασικά το πίσω μέρος μου κούναγε.και πήγαινα με 40 όταν το έκανε αυτό σε καινούργια άσφαλτο.
2.Με βασάνιζε μέρες αλλά δεν είχα χρόνο να το γράψω το θέμα του σταμπιλιζατέρ!Ρε παιδιά τι δουλειά κάνει και πως συνδέετε?Δηλαδή εγώ βλέπω ένα κομμάτι σίδερο σε σωληνάκι πάνω στην τιμονόπλακα χωρίς καλώδια και ότι άλλο για να συνδεθεί με κάποιο άλλο μέρος και μου κάνει εντύπωση το πως δουλεύει,είδα και το κουφό(προς εμένα φυσικά γιατί λογικό θα είναι)η miyu (νατάσα)που το είχε βάλει πάνω στο πλαίσιο?Εντάξει στην τιμονόπλακα το θεωρώ ας πούμε λογικό για τι λογικά θα μειώνει τους κραδασμούς αλλά στο πλαίσιο?
3.Έχω δει στο ebay power commander με 300 δολάρια για 999s είναι καλό? τι δουλειά κάνει?χρειάζεται και κάτι άλλο για να δουλέψει?
4.Της μανέτες (του συμπλέκτη)που πήρα από τον γιάννη ξέρει κανείς πως της τοποθετώ?είναι δύσκολο?να πάω σε μάστορα?ή μπορείτε να μου πείτε όπως με την σέλα με των μανώλη που με είχε βοηθήσει διαδικτυακά και τα κατάφερα?
Έλα απαντήστε σε όποια ξέρετε θα με βοηθήσετεγια άλλη μια φορά !
2.Με βασάνιζε μέρες αλλά δεν είχα χρόνο να το γράψω το θέμα του σταμπιλιζατέρ!Ρε παιδιά τι δουλειά κάνει και πως συνδέετε?Δηλαδή εγώ βλέπω ένα κομμάτι σίδερο σε σωληνάκι πάνω στην τιμονόπλακα χωρίς καλώδια και ότι άλλο για να συνδεθεί με κάποιο άλλο μέρος και μου κάνει εντύπωση το πως δουλεύει,είδα και το κουφό(προς εμένα φυσικά γιατί λογικό θα είναι)η miyu (νατάσα)που το είχε βάλει πάνω στο πλαίσιο?Εντάξει στην τιμονόπλακα το θεωρώ ας πούμε λογικό για τι λογικά θα μειώνει τους κραδασμούς αλλά στο πλαίσιο?
3.Έχω δει στο ebay power commander με 300 δολάρια για 999s είναι καλό? τι δουλειά κάνει?χρειάζεται και κάτι άλλο για να δουλέψει?
4.Της μανέτες (του συμπλέκτη)που πήρα από τον γιάννη ξέρει κανείς πως της τοποθετώ?είναι δύσκολο?να πάω σε μάστορα?ή μπορείτε να μου πείτε όπως με την σέλα με των μανώλη που με είχε βοηθήσει διαδικτυακά και τα κατάφερα?
Έλα απαντήστε σε όποια ξέρετε θα με βοηθήσετεγια άλλη μια φορά !
999s
χρήστος
χρήστος
- nickmostro
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 600
- Other: BMW G650 Xmoto
- Τοποθεσία: Πειραιας/Νικαια
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Το σταμπιλιζατερ στην ουσια Χρηστο ειναι ενα ειδος αμορτισερ.Νομιζω ομως οτι ειναι χρησιμο μονο σε υψηλες ταχυτητες και επιθετικη οδηγηση.
Βεβαια για να μην λεω και οτι θελω ας σου το αναλυσουν καλυτερα τα παιδια που το ξερουν το θεμα.
Βεβαια για να μην λεω και οτι θελω ας σου το αναλυσουν καλυτερα τα παιδια που το ξερουν το θεμα.
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Που και πώς δεν είχε καλή ευστάθεια ? Με 40 , αν δεν έχεις δυνατούς πλευρικούς ανέμους , η κάποιο πρόβλημα , δεν νοείτε η αστάθεια . Το Σταμπιλιζατέρ δεν χρειάζεται ηλεκτρική σύνδεση , λειτουργεί όπως τα αμορτισέρ , υδραυλικά , για να μην έχεις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις στο τιμόνι . Η σύνδεση του , είναι στην τιμονόπλακα , αλλά και σε ένα σταθερό σημείο , ( δλδ σκελετός ) . Το έμβολο , συνδέεται , με το σταθ. Σημείο , και η ¨μπουκάλα ¨, με το μη σταθερό , δλδ την πλάκα. Με τον τρόπο αυτό αποσβένει , τους ξαφνικούς – ενοχλητικούς – επικίνδυνους κραδασμούς του συστήματος διεύθυνσης . ( Όλα αυτά είναι γραμμένα με απλούς – κατανοητούς ¨όρους ¨ ), για να μην παρεξηγηθώ .
The Uncle
- sue
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2554
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:47
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
ελαστικά σου είχαν σωστή πίεση?
η μηχανή σου πολύ πιθανόν να έχει power commander αλλα αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν μπορείς να το καταλάβεις.
τις μανέττες ας τις βάλει καλύτερα κάποιος που το έχει ξανακάνει-κάποιος που να ξέρει, μην ψάχνεις καμια ώρα για μανέττα και δεν την βρίσκεις
η μηχανή σου πολύ πιθανόν να έχει power commander αλλα αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν μπορείς να το καταλάβεις.
τις μανέττες ας τις βάλει καλύτερα κάποιος που το έχει ξανακάνει-κάποιος που να ξέρει, μην ψάχνεις καμια ώρα για μανέττα και δεν την βρίσκεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sue την Τρί 25 Νοέμ 2008, 22:01, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
πρεπει να'σαι πολυ λερα για να κυβερνας γαλερα
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Κατανοητό!Τώρα για την ευστάθεια ο δρόμος ήταν καλός αν και νύχτα δεν φαινόταν να έχει κάτι κάτω γιατί ήταν μέσα στο κέντρο για 2 χιλιόμετρα περίπου.Άρα έχουμε... καινούργια άσφαλτο,καλά λάστιχα,χαμηλή ταχύτητα,4-5 μποφόρ!Τι διάολο?πιέσει ελαστικού είναι καλή αν και με το χέρι το βλέπω αλλά και αυτό να ήταν γιατί μετά από ένα χιλιόμετρο σταμάτησε να μου κουνιέται που πήγα και από τον ίδιο δρόμο πάλι?sakman έγραψε:Που και πώς δεν είχε καλή ευστάθεια ? Με 40 , αν δεν έχεις δυνατούς πλευρικούς ανέμους , η κάποιο πρόβλημα , δεν νοείτε η αστάθεια . Το Σταμπιλιζατέρ δεν χρειάζεται ηλεκτρική σύνδεση , λειτουργεί όπως τα αμορτισέρ , υδραυλικά , για να μην έχεις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις στο τιμόνι . Η σύνδεση του , είναι στην τιμονόπλακα , αλλά και σε ένα σταθερό σημείο , ( δλδ σκελετός ) . Το έμβολο , συνδέεται , με το σταθ. Σημείο , και η ¨μπουκάλα ¨, με το μη σταθερό , δλδ την πλάκα. Με τον τρόπο αυτό αποσβένει , τους ξαφνικούς – ενοχλητικούς – επικίνδυνους κραδασμούς του συστήματος διεύθυνσης . ( Όλα αυτά είναι γραμμένα με απλούς – κατανοητούς ¨όρους ¨ ), για να μην παρεξηγηθώ .
999s
χρήστος
χρήστος
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Δεν έχει power commander στάνταρ άμα ήταν θα το έβλεπα.Για της μανέτες έχεις δίκαιο!sue έγραψε:ελαστικά σου είχαν σωστή πίεση?
η μηχανή σου πολύ πιθανόν να έχει power commander αλλα αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν μπορείς να το καταλάβεις.
τις μανέττες ας τις βάλει καλύτερα κάποιος που το έχει ξανακάνει-κάποιος που να ξέρει, μην ψάχνεις καμια ώρα για μανέττα και δεν την βρίσκεις
999s
χρήστος
χρήστος
- Rock-ass
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3577
- Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
- Other: 695 R
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Μηπως ελειπαν κανα δυο Bar απο καποιο λαστιχο λογω ακινησιας? Μηπως ειχες δευτερα στο κιβωτιο ή τρίτη? Μηπως παιζαν ουριοι τυφωνες η χαλαροι ανεμοστροβιλοι ταξεως 6-7-8 μποφορ?ducatisti 999s έγραψε:1.Προ ολίγου γύρισα από βόλτα,την είχα αραγμένη καμιά 15 μέρες και της έβγαλα να πάρει λίγο αέρα,διαπίστωσα ότι στην αρχή δεν είχε καλή ευστάθεια?οφείλετε επειδή ήταν κρύα τα λάστιχα?βασικά το πίσω μέρος μου κούναγε.και πήγαινα με 40 όταν το έκανε αυτό σε καινούργια άσφαλτο.
Φαντασου δυο μερηducatisti 999s έγραψε:2.Με βασάνιζε μέρες αλλά δεν είχα χρόνο να το γράψω το θέμα του σταμπιλιζατέρ!Ρε παιδιά τι δουλειά κάνει και πως συνδέετε?Δηλαδή εγώ βλέπω ένα κομμάτι σίδερο σε σωληνάκι πάνω στην τιμονόπλακα χωρίς καλώδια και ότι άλλο για να συνδεθεί με κάποιο άλλο μέρος και μου κάνει εντύπωση το πως δουλεύει,είδα και το κουφό(προς εμένα φυσικά γιατί λογικό θα είναι)η miyu (νατάσα)που το είχε βάλει πάνω στο πλαίσιο?Εντάξει στην τιμονόπλακα το θεωρώ ας πούμε λογικό για τι λογικά θα μειώνει τους κραδασμούς αλλά στο πλαίσιο?
α. το ακουνητο, που αποτελειται απο πλαίσιο κινητηρα τεποζιτι κλπ
β. το αλλο που κανει δεξια αριστερα ειναι το πακετο καλάμια-τιμονι-ανω και κατω πλάκα.Το σταμπιλιζατερ πιανει απο τη μια πλευρα στο σταθερο μερος και απο την αλλη στο περα-δωθε μερος, και μειωνει σημαντικα τις ταλαντωσεις του τιμονιου στα πολλα η στα επιθετοικα που λεει και ο Νικολής απο πανω. (λιγο μπακαλίστικα,οι τρεχατοι ας ριξουν περισσοτερο επιστημονικο φως)
Ρε χρηστακη Αυτοι που μπορουν να πλησιασουν τα ορια του 999 εστω και απλου μεσα σε αυτο το φορουμ ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα..εγω παλευω εναμιση χρονο το τερατακι και ακομα εχω δρομο.ducatisti 999s έγραψε:3.Έχω δει στο ebay power commander με 300 δολάρια για 999s είναι καλό? τι δουλειά κάνει?χρειάζεται και κάτι άλλο για να δουλέψει?
Εισαι σιγουρος γι'αυτη την αγορα? (ασε που παιζει να εχεις ηδη...)
Δε ριχνεις καλύτερα τα ωραια σου λεφτουδακια σε κανα μπουφανάκι-ζευγαρι λαστιχα-μαθηματα? Γνωμη παντα ε?
Οι λοιποι τα φωτα σας...ducatisti 999s έγραψε:4.Της μανέτες (του συμπλέκτη)που πήρα από τον γιάννη ξέρει κανείς πως της τοποθετώ?είναι δύσκολο?να πάω σε μάστορα?ή μπορείτε να μου πείτε όπως με την σέλα με των μανώλη που με είχε βοηθήσει διαδικτυακά και τα κατάφερα?
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Κατ΄αρχήν ξανα πήγες ή γύρισες από τον ίδιο δρόμο , γιατί αν γύρισες από το άλλο ρεύμα του ίδιου δρόμου , δεν είναι το ίδιο . Τυχών ανωμαλίες του οδοστρώματος , μπορεί να είναι μόνο στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας . Δεν μπορεί να είναι οι πιέσεις των ελαστικών γιατί αν δεν βάλεις αέρα δεν διορθώνετε .
The Uncle
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Δευτέρα είχα στάνταρ!Αυτό θα ήταν ουυυυφφφφφφφφφ!
Κατανοητό και το σταμπιλιζατέρ!
Δηλαδή θα γίνει πιο γρήγορη με το power commander ?Δεν το ξέρα σορρυ.
Μάθημα στάνταρ απρίλιο που έχει css άλλωστε πως θα πάω καλαμπάκα έτσι! .
Με τα ρούχα το ψάχνω πολύ θέλω κάτι της dainese με λογότυπο ducati να ταιριάζει με την μηχανή και το κράνος και να είναι απλό αυτό το ducati corse έχει πολλά χρώματα (κόκκινο-πράσινο)και πολλά σήματα πάνω,που μάλλον δεν θα το πάρω!εάν έχετε κάτι υπόψιν σας ενημερώστε.
Thanks νίκο!
Κατανοητό και το σταμπιλιζατέρ!
Δηλαδή θα γίνει πιο γρήγορη με το power commander ?Δεν το ξέρα σορρυ.
Μάθημα στάνταρ απρίλιο που έχει css άλλωστε πως θα πάω καλαμπάκα έτσι! .
Με τα ρούχα το ψάχνω πολύ θέλω κάτι της dainese με λογότυπο ducati να ταιριάζει με την μηχανή και το κράνος και να είναι απλό αυτό το ducati corse έχει πολλά χρώματα (κόκκινο-πράσινο)και πολλά σήματα πάνω,που μάλλον δεν θα το πάρω!εάν έχετε κάτι υπόψιν σας ενημερώστε.
Thanks νίκο!
999s
χρήστος
χρήστος
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Γύρισα από την άλλη πλευρά αλλά αυτόν τον δρόμο το παίρνω κάθε μέρα και έχει ένα καλό φωτισμό για να διακρίνω λάδια ή κάτι άλλο(είναι καλός δρόμος θα ακουστεί μη ελληνικό αλλά... ναι υπάρχει έστω και ένα κομμάτι καλού οδοστρώματος στο ελλαδιστάν έστω και για δυο μήνες μέχρι να ξανά χαλάσει).Μάλλον αυτό που είπε ο νίκος ότι είχα δευτέρα μπορεί και τρίτη με 40(σόρρυ συνήθεια από το φορτηγό)sakman έγραψε:Κατ΄αρχήν ξανα πήγες ή γύρισες από τον ίδιο δρόμο , γιατί αν γύρισες από το άλλο ρεύμα του ίδιου δρόμου , δεν είναι το ίδιο . Τυχών ανωμαλίες του οδοστρώματος , μπορεί να είναι μόνο στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας . Δεν μπορεί να είναι οι πιέσεις των ελαστικών γιατί αν δεν βάλεις αέρα δεν διορθώνετε .
999s
χρήστος
χρήστος
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
1)Για την ασταθια στο πισω μερος πρεπει να ειναι η πιεση του ελαστικου στανταρ ,και δεν την μετραμε ποτε με το χερη ποτε και πουσε μπορει να ειναι και το λαστηχο σου,δηλαδη να θελει αλλαγμα το λαστιχο και αν θελει αλλαγη να βαλεις 180/55 πισω οχι αυτο που εχει τωρα.
2)για την μανετα ειναι πολυ ευκολο να την αλλαξεις, απλος εχει μια ασφαλια απο κατω επανω στο πυρο που κραταει την μανετα στην τρομπα μολις βγαλεις την ασφαλια σπροχνεις τον πυρο προς τα επανω και βγηκε η μανετα τοσο απλα θα βαλεις και την καινουργια φιλε μου με τον αντιστροφο τροπο.
3)τι να το κανεις το κομαντερ?
4)Το σταμπιλιταζερ κανει πολυ δουλεια και θα το καταλαβεις οταν αρχησεις να πηγαινεις πιο γρηγορα.
2)για την μανετα ειναι πολυ ευκολο να την αλλαξεις, απλος εχει μια ασφαλια απο κατω επανω στο πυρο που κραταει την μανετα στην τρομπα μολις βγαλεις την ασφαλια σπροχνεις τον πυρο προς τα επανω και βγηκε η μανετα τοσο απλα θα βαλεις και την καινουργια φιλε μου με τον αντιστροφο τροπο.
3)τι να το κανεις το κομαντερ?
4)Το σταμπιλιταζερ κανει πολυ δουλεια και θα το καταλαβεις οταν αρχησεις να πηγαινεις πιο γρηγορα.
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Τhanks βασίλη!valerougas έγραψε:1)Για την ασταθια στο πισω μερος πρεπει να ειναι η πιεση του ελαστικου στανταρ ,και δεν την μετραμε ποτε με το χερη ποτε και πουσε μπορει να ειναι και το λαστηχο σου,δηλαδη να θελει αλλαγμα το λαστιχο και αν θελει αλλαγη να βαλεις 180/55 πισω οχι αυτο που εχει τωρα.
2)για την μανετα ειναι πολυ ευκολο να την αλλαξεις, απλος εχει μια ασφαλια απο κατω επανω στο πυρο που κραταει την μανετα στην τρομπα μολις βγαλεις την ασφαλια σπροχνεις τον πυρο προς τα επανω και βγηκε η μανετα τοσο απλα θα βαλεις και την καινουργια φιλε μου με τον αντιστροφο τροπο.
3)τι να το κανεις το κομαντερ?
4)Το σταμπιλιταζερ κανει πολυ δουλεια και θα το καταλαβεις οταν αρχησεις να πηγαινεις πιο γρηγορα.
1.μου το είχες πει ότι θέλει παραπάνω νούμερο στο προφίλ!
2.Θα το παλέψω.
3.Δεν ξέρω .Απλώς έλεγα να το βάλω και ας υπάρχει,αλλά εάν είναι να γίνει πιο γρήγορη δεν το θέλω τουλάχιστον τώρα.
4.αρκεί να το καταλάβω γιατί μηχανή χωρείς σταμπιλιζατέρ δεν έχω οδηγήσει.
999s
χρήστος
χρήστος
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Tip: αλλάζοντας τη μανέτα, πρόσεξε μην τρυπήσεις/σκισεις τη λαστιχένια φούσκα που καλύπτει το εμβολάκι.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Χρήστο για την αστάθεια που λες, μιας και ήταν βράδυ και υποθέτω πως δεν πολυέβλεπες καλά, σκέφτηκες μήπως πάτησες τίποτα λαδάκια; Λέω εγώ τώρα. . . Με 40χ.α.ω. δεν καταλαβαίνεις εύκολα αστάθεια στο πίσω λάστιχο εκτός αν είναι σκασμένο. . . :roll:
EDIT: Άκυρον! Τώρα είδα τί έγραψες παραπάνω. . .
EDIT: Άκυρον! Τώρα είδα τί έγραψες παραπάνω. . .
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
όταν ξεκινάς με το μηχανάκι φροντίζεις να θερμάνεις τον κινητήρα για να μην πάθει ζημιά έτσι???
τι γίνεται όμως με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα??
τα λάστιχα και τις αναρτήσεις???
είναι λογικό λοιπόν στο ξεκίνημα της βόλτας σου να μη "νοιώθεις" καλά το μηχανάκι για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι ακόμα σε σωστή θερμοκρασία!!!
τώρα όσο κρυώνει ο καιρός η διαφορά αυτή θα είναι και ποιό αισθητή!!! λογικό έτσι?
βέβαια μην φανταστείς πως μιλάμε για καμιά τεράστια διαφορά, απλά για ένα δισταγμό στο πίσω μέρος του μυαλού σου και μία αίσθηση ότι "κάτι δεν πάει καλά".....
μία άλλη εξήγηση για αυτό που λες βέβαια είναι και ο αέρας, που χωρις να το καταλάβεις νοιώθεις πως το μηχανάκι δεν κρατάει , και αυτό γιατί δεν υπακούει όπως έχεις συνηθήσει!!
ελπίζω να σε βοήθησα!!!!
τι γίνεται όμως με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα??
τα λάστιχα και τις αναρτήσεις???
είναι λογικό λοιπόν στο ξεκίνημα της βόλτας σου να μη "νοιώθεις" καλά το μηχανάκι για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι ακόμα σε σωστή θερμοκρασία!!!
τώρα όσο κρυώνει ο καιρός η διαφορά αυτή θα είναι και ποιό αισθητή!!! λογικό έτσι?
βέβαια μην φανταστείς πως μιλάμε για καμιά τεράστια διαφορά, απλά για ένα δισταγμό στο πίσω μέρος του μυαλού σου και μία αίσθηση ότι "κάτι δεν πάει καλά".....
μία άλλη εξήγηση για αυτό που λες βέβαια είναι και ο αέρας, που χωρις να το καταλάβεις νοιώθεις πως το μηχανάκι δεν κρατάει , και αυτό γιατί δεν υπακούει όπως έχεις συνηθήσει!!
ελπίζω να σε βοήθησα!!!!
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Thanks!Αυτό ακριβώς!kompimen έγραψε:όταν ξεκινάς με το μηχανάκι φροντίζεις να θερμάνεις τον κινητήρα για να μην πάθει ζημιά έτσι???
τι γίνεται όμως με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα??
τα λάστιχα και τις αναρτήσεις???
είναι λογικό λοιπόν στο ξεκίνημα της βόλτας σου να μη "νοιώθεις" καλά το μηχανάκι για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι ακόμα σε σωστή θερμοκρασία!!!
τώρα όσο κρυώνει ο καιρός η διαφορά αυτή θα είναι και ποιό αισθητή!!! λογικό έτσι?
βέβαια μην φανταστείς πως μιλάμε για καμιά τεράστια διαφορά, απλά για ένα δισταγμό στο πίσω μέρος του μυαλού σου και μία αίσθηση ότι "κάτι δεν πάει καλά".....
μία άλλη εξήγηση για αυτό που λες βέβαια είναι και ο αέρας, που χωρις να το καταλάβεις νοιώθεις πως το μηχανάκι δεν κρατάει , και αυτό γιατί δεν υπακούει όπως έχεις συνηθήσει!!
ελπίζω να σε βοήθησα!!!!
Τώρα εχω ακούσει και για άζωτο στα λάστιχα που λένε ότι είναι καλύτερο.Τα λάστιχα είναι ενός έτους χωρίς σκίσιμο στην πίστα και δεν είναι καθόλου φαγωμένα το μόνο που με έχει βάλει σε σκέψεις είναι ο βασίλης που μου έχει πει να βάλω 55 προφίλ αντί 50 που εχω τώρα.Τώρα εχω 190/55,παίζει ρόλο το προφίλ? μήπως ήταν μια από της αιτίες?Δηλαδή το χαμηλό προφίλ είναι για πίστα ποιος ο ρόλος του?
Ευχαριστώ παιδιά όλους!
Υ.Γ Το power commander να το ξεχάσω υποθέτω?
999s
χρήστος
χρήστος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
πριν αγοράσεις οτιδήποτε από αυτά που λες και πριν κανεις οποιαδήποτε αλλαγή στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας, θα σου ξαναπώ το εξής:
πήγαινε πάρε ένα μικρό (400-500cc) εντούρο-supermotard και λιώσε στις βόλτες.
όταν το κανεις και έχεις καταλάβει κάποια βασικά πράγματα, τότε ξανασυζητάμε για PC, προφίλ ελαστικών, σταμπιλιζατέρ, κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ
πήγαινε πάρε ένα μικρό (400-500cc) εντούρο-supermotard και λιώσε στις βόλτες.
όταν το κανεις και έχεις καταλάβει κάποια βασικά πράγματα, τότε ξανασυζητάμε για PC, προφίλ ελαστικών, σταμπιλιζατέρ, κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ
ENGAKATS caminando por la vida
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Ρε αλέξανδρε δεν γίνεται ρε φίλε αυτό το πράγμα.Ξέρω το σωστό είναι αυτό που μου λες αλλά δεν μπορώ να δίνω και άλλα λεφτά για άλλο μηχανάκι αυτήν την περίοδο αλλά και ούτε να την πουλήσω.Ότι μπορέσω και μάθω με αυτήν,ήδη εχω κάνει βήματα προόδου όπως πιο συντηρητικός,δίπλωμα,λίγες βόλτες και έρχονται και τα μαθήματα του καλιφόρνια που θα κάνω.Και προσπαθώ μέσω της ερωτήσεις να την κάνω πιο ασφαλής την συγκεκριμένη μηχανή που εχω.ENGAKATS έγραψε:πριν αγοράσεις οτιδήποτε από αυτά που λες και πριν κανεις οποιαδήποτε αλλαγή στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας, θα σου ξαναπώ το εξής:
πήγαινε πάρε ένα μικρό (400-500cc) εντούρο-supermotard και λιώσε στις βόλτες.
όταν το κανεις και έχεις καταλάβει κάποια βασικά πράγματα, τότε ξανασυζητάμε για PC, προφίλ ελαστικών, σταμπιλιζατέρ, κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ
999s
χρήστος
χρήστος
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Απ΄ότι έμαθα το μηχανάκι σου ήταν του Μπούστα . Αυτό είναι πολύ βασικό στοιχείο για κάποιον που δεν έχει καταναλώσει πολύ χρόνο στην μοτό . Αφού λοιπόν δεν μπορείς να αγοράσεις και κάτι άλλο , για να σε εκπαιδεύσει σαν οδηγό , τότε το φάρμακο είναι μόνο ένα . Βρες κάποιον φίλο σου με μηχανή και με εμπειρία , πλακωθείτε στις χαλαρές βόλτες , γράψτε χλμ , και η γνώση θα έρθει σιγά – σιγά . Κανόνισε να μπαίνεις μέσα στις βόλτες που οργανώνουν τα παιδιά του forum , ( αυτές που σε εξυπηρετούν σε σχέση με την απόσταση πχ με τους Πατρινούς ) , σε διαβεβαιώ ότι έχεις να ¨πάρεις ¨ , και να μάθεις πολλά .Δεν θα σε αφήσουν ποτέ μόνο σου και θα χαθούν στα γκάζια .
The Uncle
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
sakman έγραψε:Απ΄ότι έμαθα το μηχανάκι σου ήταν του Μπούστα . Αυτό είναι πολύ βασικό στοιχείο για κάποιον που δεν έχει καταναλώσει πολύ χρόνο στην μοτό . Αφού λοιπόν δεν μπορείς να αγοράσεις και κάτι άλλο , για να σε εκπαιδεύσει σαν οδηγό , τότε το φάρμακο είναι μόνο ένα . Βρες κάποιον φίλο σου με μηχανή και με εμπειρία , πλακωθείτε στις χαλαρές βόλτες , γράψτε χλμ , και η γνώση θα έρθει σιγά – σιγά . Κανόνισε να μπαίνεις μέσα στις βόλτες που οργανώνουν τα παιδιά του forum , ( αυτές που σε εξυπηρετούν σε σχέση με την απόσταση πχ με τους Πατρινούς ) , σε διαβεβαιώ ότι έχεις να ¨πάρεις ¨ , και να μάθεις πολλά .Δεν θα σε αφήσουν ποτέ μόνο σου και θα χαθούν στα γκάζια .
Έχω γνωρίσει παιδιά με μηχανές αλλά ακόμα κολλάω και δεν πηγαίνω μαζί τους γιατί δεν μπορώ τώρα γιατί κρυώνω πάνω στην μηχανή,δεύτερον δεν μπορώ να τους ακολουθήσω τρίτον θα γίνομαι βάρος σε γκρουπ και επικίνδυνος.Σε συναντήσεις δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα γούσταρα να είμαι όταν βλέπω τα παιδιά να κανονίζουν μπυράκια στο ΖΟΟ γλυκά στον τάσο και κυριακάτικες εξορμήσεις,ζηλεύω είναι η αλήθεια αλλά τώρα έχει πολύ δουλειά και βαρύ πρόγραμμα λόγο αθλητικής σεζόν που από άνοιξη και μετά σκοπεύω να ανεβαίνω σε συναντήσεις(δηλαδή έλεος αισθάνομαι γάιδαρος σε 1000+ μηνύματα και ερωτήσεις που εχω κάνει με της τεράστιες βοήθειες που μου έχετε προσφέρει και να εχω έρθει μόνο σε μια συναντήσει και σε αυτή με van) .
999s
χρήστος
χρήστος
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Μην κολλάς , γράφε χλμ με την μηχανή σου , με την προϋπόθεση ότι το μυαλό σου θα είναι στην θέση του χωρίς να υπερεκτιμάς τις δυνατότητες σου . Ααα και υπόψη , ότι κιάν κάνεις μην το κάνεις με πολλά χλμ στο κοντέρ , γιατί ότι λάθος κάνεις δεν προλαβαίνεις να το καταλάβεις , για να μην το ξανακάνεις , και μειώνεις και το ενδεχόμενο του ατυχήματος .
The Uncle
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Πάντως πρέπει να αρχίσεις να γράφεις χλμ με τη μηχανή, μην νομίζεις ότι ένα CSS θα σε μάθει, όλα είναι θέμα εμπειρίας και εξοικίωσης. Ξεκίνα χαλαρά (όχι με την έννοια του ξέγνοιαστα), και όλα έρχονται σιγά σιγά, υπομονή και η εμπειρία θα αρχίσει να σου έρχεται. Δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις κανέναν, πήγαινε πάρε ένα μπουφανάκι 100 €, δεν πάει χαμένο, θα σου είναι χρήσιμο, πάρε και γαντάκια (μην μου πεις ότι κι αυτά περιμένεις να βρεις να λένε πάνω Ducati) και βουρ!! Αν κρυώνεις παραπάνω πάρε και ισοθερμικά (το σετάκι κι αυτό ~100 €). Κανείς μας δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας να οδηγάει κι όλα έρχονται με την εξάσκηση (Practise makes perfect που λένε και οι Άγλοι). Α! και προσπάθησε να πηγαίνεις τόσο ώστε να μην χρειάζεται να πατάς πίσω φρένο (τα έβαλες τα τακάκια?).
Και μην φοβάσαι, αλλά να σέβεσαι το μοτόρι σου, ο φόβος περισσότερο κακό σου κάνει! Πάρε λοιπόν θάρρος και ΚΑΝΕ ΒΟΛΤΕΣ πέρα δώθε. Για δικό σου καλό θα είναι...
Και μην φοβάσαι, αλλά να σέβεσαι το μοτόρι σου, ο φόβος περισσότερο κακό σου κάνει! Πάρε λοιπόν θάρρος και ΚΑΝΕ ΒΟΛΤΕΣ πέρα δώθε. Για δικό σου καλό θα είναι...
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Συμβουλή τελευταία από μέρους μου:
Δώσε 50-100€, χειμώνας είναι, και αγόρασε 3-4 βιβλία. ΞΕΣΚΙΣΟΥ στο διάβασμα, κλέισε θέση από τώρα (και κάνε) για το CSS level 1 και για το Riding School.
ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ κάνεις τα παραπάνω, ξαναπόσταρε απορία.
Δεν στη λέω, απλά οι απορίες σου σε συνδυασμό με το μηχανάκι σου απλούστατα είναι επικύνδυνες. Πρώτα για σένα και μετά και για τους υπόλοιπους.
Ότι συμβουλή κλπ και να σου δώσει κάποιος γράφοντας είναι ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου, τη στιγμή που ακόμα ακόμα δεν έχεις βασικότατη γνώση στα δίτροχα.
Κλείνω επαναλλαμβάνοντας ότι ΔΕΝ στη λέω.
(θεωρώ εκ προοιμίου ότι δεν θα με παρεξηγήσεις)
Να'σαι καλά και πάντα όρθιος.
Δώσε 50-100€, χειμώνας είναι, και αγόρασε 3-4 βιβλία. ΞΕΣΚΙΣΟΥ στο διάβασμα, κλέισε θέση από τώρα (και κάνε) για το CSS level 1 και για το Riding School.
ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ κάνεις τα παραπάνω, ξαναπόσταρε απορία.
Δεν στη λέω, απλά οι απορίες σου σε συνδυασμό με το μηχανάκι σου απλούστατα είναι επικύνδυνες. Πρώτα για σένα και μετά και για τους υπόλοιπους.
Ότι συμβουλή κλπ και να σου δώσει κάποιος γράφοντας είναι ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου, τη στιγμή που ακόμα ακόμα δεν έχεις βασικότατη γνώση στα δίτροχα.
Κλείνω επαναλλαμβάνοντας ότι ΔΕΝ στη λέω.
(θεωρώ εκ προοιμίου ότι δεν θα με παρεξηγήσεις)
Να'σαι καλά και πάντα όρθιος.
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Doc πιστεύεις ότι η θεωρία έχει να του προσφέρει παραπάνω από την πρακτική?? Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση χρειάζεται χλμ ο άνθρωπος κι όχι να παιδεύει με θεωρία το μυαλό του. Η θεωρία είναι εξαιρετικά χρήσιμη να του δώσει το κάτι παραπάνω αφού έχει φτάσει σ'ένα επίπεδο που θα μπορεί να την κατανοήσει και αφομοιώσει καλύτερα.
Γνώμη μου...
Γνώμη μου...
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: 4 θέματα-ερωτήσεις που με καίνε(άουτς)!
Η γνώση-θεωρία του πως δουλεύει και τι κάνει ποιός και τι, είναι η βάση πάνω στην οποία ο-π-ω-σ-δ-η-π-ο-τ-ε πρέπει (και μπορεί) να χτίσει κανείς.Colin έγραψε:Doc πιστεύεις ότι η θεωρία έχει να του προσφέρει παραπάνω από την πρακτική?? Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση χρειάζεται χλμ ο άνθρωπος κι όχι να παιδεύει με θεωρία το μυαλό του. Η θεωρία είναι εξαιρετικά χρήσιμη να του δώσει το κάτι παραπάνω αφού έχει φτάσει σ'ένα επίπεδο που θα μπορεί να την κατανοήσει και αφομοιώσει καλύτερα.
Γνώμη μου...
Το να ξεκινάς με λανθασμένη "πρακτική", μόνο σε λανθασμένη "γνώση" θα σε τροφοδοτήσει. Πρώτα η γνώση της θεωρίας και μετά η πράξη.