Σελίδα 1 από 1

Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Νοέμ 2017, 20:30
από mental
Καλησπέρα παιδιά..ηθελα να ρωτήσω τι περιθώριο υπάρχει για τα σέρβις.. Μιλάω για το monster 696 συγκεκριμένα... δηλαδη πχ το σέρβις των 36000 χλμ πειράζει αν γίνει στα 40000 ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Νοέμ 2017, 23:02
από vagosm
Ρισκάρεις την ακεραιότητα της μηχανης σου. Για ποιον λόγο να το κανεις αυτό; Αν δεν έχεις τα χρήματα αυτή την περίοδο αφήνεις την μηχανή στην άκρη και το κανεις μόλις τα μαζέψεις. Δεν είναι τυχαία τα νούμερα που ορίζει ο κατασκευαστής.

Υ.Γ. Έχεις ποστάρει την ίδια ερώτηση 3 φορές.

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 00:57
από papakias
Ρε συ τι ερώτηση είναι αυτή πραγματικά. Όταν ο κατασκευαστή ορίζει κάποια στάνταρ για κάθε μοτοσικλέτα, πάει να πει πως οφείλεις να τα τηρείς αν θελεις η μοτοσικλέτα σου να δουλεύει σωστά. Τώρα αν θέλεις να αλλάξεις κάτι το κάνεις με δική σου ευθύνη. Είναι σαν να ρωτάω, παιδιά το μανουαλ λέει πίεση στα ελαστικά 30 με 32 psi αλλά εγώ θέλω να βάλω 36-40.Αν μου πουν όλα οκ και φάω τα μούτρα μου θα φταίνε οι άλλοι ?Δε ρωτάμε ρε παίδες τα αυτονόητα.

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 01:32
από mental
Αδερφε δεν καταλαβες την ερωτηση η μαλλον δεν την διατυπωσα σωστα.τη συγκεκριμενη μηχανη σκοπευω να την αγορασω απο ενα αλλο παληκαρι.Ενω λοιπον στο εξουσιοδοτημενο που την πηγα για ελενχο μου ειπαν πως ειναι ΟΚ και χρειαζεται απλα το μεγαλο σερβις ,απο μονος μου εψαξα και ειδα στο μανουαλ πως το σερβις επρεπε να ειχε 3500 χλμ νωριτερα και συνεχιζει να χρησιμοποιειται ακομη.επειδη δεν γνωριζω κατα ποσο μπορει να επηρεαστει η λειτουργια της μηχανης απο αυτη την καθυστερηση ειπα να ρωτησω εδω.ειναι σοβαρος λογος αυτος να μην την αγορασω?

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 01:38
από mental
συμφωνω μαζι σου..το θεμα ειναι πως ο ιδιοκτητης της μηχανης που σκοπευω να παρω το εχει κανει αυτο και δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να γινει αυτη η αγορα τελικα, γιαυτο και μπηκα να ρωτησω εδω γτ δεν γνωριζω

υ.γ :ξερω για το repost ,παλευω τοση ωρα να τα σβησω και δεν το βρισκω

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 02:02
από papakias
Αν σου είπαν οι ειδήμονες οκ τότε προχώρα απλά φαινεται ότι το να καθυστερήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το σέρβις 3500 χιλιόμετρα δείχνει ότι δεν είναι και πολύ σχολαστικός,όταν παίρνεις μηχανάκι μετάχειρο πάντα παίρνεις ένα ρίσκο γιατί ακριβώς δεν ξέρεις τι χρήση έκανε ο προηγούμενος.Ζητα βιβλιαράκι με τα προηγούμενα σερβις και δες αν τα τηρούσε η γένικα έκανε όποτε γούσταρε. 696 παίζουν αρκετά δεν είναι σπάνιο μονστερ ,έχεις επιλογές.

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 09:16
από motogppress
mental έγραψε:Αδερφε δεν καταλαβες την ερωτηση η μαλλον δεν την διατυπωσα σωστα.τη συγκεκριμενη μηχανη σκοπευω να την αγορασω απο ενα αλλο παληκαρι.Ενω λοιπον στο εξουσιοδοτημενο που την πηγα για ελενχο μου ειπαν πως ειναι ΟΚ και χρειαζεται απλα το μεγαλο σερβις ,απο μονος μου εψαξα και ειδα στο μανουαλ πως το σερβις επρεπε να ειχε 3500 χλμ νωριτερα και συνεχιζει να χρησιμοποιειται ακομη.επειδη δεν γνωριζω κατα ποσο μπορει να επηρεαστει η λειτουργια της μηχανης απο αυτη την καθυστερηση ειπα να ρωτησω εδω.ειναι σοβαρος λογος αυτος να μην την αγορασω?
καλημερα, εαν η διαφορα στην τιμη του ειναι τετοια που να το κανει πιο προσιτο τοτε παρτο. το μινιμουμ ομως να ειναι 500 πιο φτηνο απ τα αλλα διαθεσιμα! κοιτα και για λαστιχα, φρενα, ιμαντες, βαλβιδες κλπ και ριξε κι αλλο την τιμη!

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 16:54
από Ritsman
Ποσες φορες εχει αλλαξει λαδια το μοτερ μεχρι τα 40.000?
3?
Εγω θα το σκεφτομουν καλα πριν το παρω, ή θα του εκανα κιαλλα παζαρια, με αφορμη του σερβις αλλα ο λογος θα ειναι οτι δεν εμπιστευομε ουτε τα αεροψυκτα Ducati ακομα και με τις τυπικες αλλαγες της Ducati ( το 696 δεν εχει ψυγειο λαδιου) ολα τα αλλα δεν θα εχουν θεμα για 3000 χλμ

δεν θελω να σε αποτρεψω, γνωμη μου ειναι

Re: Καθυστέρηση στο σερβις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Νοέμ 2017, 20:06
από wheelsdeal
Το οτι εχει κανει 3.500 χιλ περαν του σερβις λεει πολλα για τον ιδιοκτητη και γενικοτερα την νοοτροπια του.Αν ειναι ο αρχικος ιδιοκτητης,δηλαδη εχει κανει 40.000 χιλ στα χερια του μαλλον θα κοιταζα αλλου.

Τωρα αν ο προηγουμενος ηταν μερακλης και τα ειχε κανει ολα και απλα επεσε στα χερια του και εμεινε ασυντηρητο για καποιο διαστημα το κοιτας.Σιγουρα χρειαζεσαι περισσοτερες πληροφοριες για το τι εχει κανει και ποτε οποτε δες βιβλιο σερβις.

Δεν ειναι μονο το σερβις καθε 12.000 πρεπει να γινονται και αλλαγες λαδιων ενδιαμεσα και επισης ενα μηχανακι που φτανει 40.000,αναλογα την χρηση,η εχει χρειαστει η θα χρειαστει και αλλα πραγματα εκτος του βασικου σερβις οπως ρουλεμαν,σερβις στα πηρουνια,ενδεχομενος δισκοι συμπλεκτη,αλυσιδογραναζα κλπ.

Οποτε ειτε το κοιτας σε αρκετα χαμηλη τιμη ωστε να μπει ενα γενικο να κανει ενα reset το μηχανακι η κοιτας αλλου.696 παιζουν αρκετα.