Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Συντονιστής: sue
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Δεν ξέρω αν το κάνουν πολλοί, αλλά έχω την συνήθεια, πριν με πάρει ο ύπνος, να φαντάζομαι ευχάριστες καταστάσεις.
Γιά μένα αυτό σημαίνει να φτιάχνω το μηχανάκι των ονείρων μου χωρίς περιορισμούς χώρου , χρόνου, χρήματος.
Με τον καιρό αυτή η φαντασίωση συγκεκριμενοποιήθηκε σε κάποιες προδιαγραφές :
* Θα πρέπει να είναι, και να φαίνεται από μακριά, SS
Ωραία και τα υγρόψυκτα, δε λέω - ιδίως η σειρά από 888 ως 998, αλλά γιά να χαζεύω μοτέρ / πλαίσιο που μ'αρέσει , χωρίς σοβαρές επεμβάσεις, μόνο τα διβάλβιδα προσφέρονται .
* Σκελετό, λοιπόν, από SS αλλά όσο ποιό άκαμπτο / ελαφρύ μπορούσα να τον κάνω.
* Αναρτήσεις κλασσικά Ohlins μπρος - πίσω αλλά ψαλίδι χωρίς μοχλικό : η γεωμετρία του ψαλιδιού/αμορτισέρ των SS έχει από μόνη της προοδευτικότητα χωρίς το επιπλέον βάρος/πολυπλοκότητα του μοχλικού.
Ακόμα ήθελα το ψαλίδι να έχει ρουλεμάν εμπρός και να εδράζεται στο σκελετό.
* Όσον αφορά το μοτέρ, το μεγαλύτερο της εταιρείας όπου θα του "έβγαζα τα μάτια" με ότι ήξερα και ότι θα μάθαινα στην πορεία , με γνώμονα την δύναμη πρώτα και κύρια, αλλά και την αξιοπιστία :
Από κάτω προς τα επάνω , λοιπόν, θα είχε
Ελαφρωμένο- ζυγοσταθμισμένο στρόφαλο με Carrillo,
Κιβώτιο με κοντές σχέσεις,
Σφυρήλατα πιστόνια ψηλής συμπίεσης αλλά με στάνταρ 1100 κυβισμό,
Τις μεγαλύτερες βαλβίδες που υπάρχουν.
Εκκεντροφόρους "δεν θέλω ροπή-όλα ψηλά" τους πιό άγριους που κυκλοφορούν.
Φουλ μασάζ στις κεφαλές με μετατροπή σε αυλούς "καθέτου" ροής.
Ανάλογο κάρμπον φιλτροκούτι, το μεγαλύτερο που χωράει ανάμεσα στους κυλίνδρους , χωρίς όμως να
εμποδίζει την ψύξη του πίσω.
Σώματα, μπεκ, TPS, από τετραβάλβιδο.:
Εξατμίσεις 2 σε 2 ανεξάρτητες με 45 χιλ. λαιμούς και απολύτως ελεύθερα τελικά.
Δύο ψυγεία λαδιού - το ένα στη μούρη του φαίρινγκ.
* Ηλεκτρικά τα απολύτως απαραίτητα γιά πίστα μόνο, ελαφρωμένη πλεξούδα με εγκέφαλο 5ΑΜ που μ'αρέσει και πρόβλεψη γιά το datalogger.
* Όργανα αναλογικά : στροφές, πίεση/θερμοκρασία λαδιού.
* Μισό φαίρινγκ, μονόσελο και το μαμίσιο τεπόζιτο.
Αν υπάρχει ενδιαφέρον γιά την πορεία αυτής της αναζήτησης, και επειδή έχω πολλές φωτό και ιστορίες να διηγηθώ, λέω , προσεχώς, να ανοίξω θέματα γιά τις σημαντικότερες φάσεις της κατασκευής στην ενότητα " Βελτιώσεις" ή "Μόντες"
Γιά μένα αυτό σημαίνει να φτιάχνω το μηχανάκι των ονείρων μου χωρίς περιορισμούς χώρου , χρόνου, χρήματος.
Με τον καιρό αυτή η φαντασίωση συγκεκριμενοποιήθηκε σε κάποιες προδιαγραφές :
* Θα πρέπει να είναι, και να φαίνεται από μακριά, SS
Ωραία και τα υγρόψυκτα, δε λέω - ιδίως η σειρά από 888 ως 998, αλλά γιά να χαζεύω μοτέρ / πλαίσιο που μ'αρέσει , χωρίς σοβαρές επεμβάσεις, μόνο τα διβάλβιδα προσφέρονται .
* Σκελετό, λοιπόν, από SS αλλά όσο ποιό άκαμπτο / ελαφρύ μπορούσα να τον κάνω.
* Αναρτήσεις κλασσικά Ohlins μπρος - πίσω αλλά ψαλίδι χωρίς μοχλικό : η γεωμετρία του ψαλιδιού/αμορτισέρ των SS έχει από μόνη της προοδευτικότητα χωρίς το επιπλέον βάρος/πολυπλοκότητα του μοχλικού.
Ακόμα ήθελα το ψαλίδι να έχει ρουλεμάν εμπρός και να εδράζεται στο σκελετό.
* Όσον αφορά το μοτέρ, το μεγαλύτερο της εταιρείας όπου θα του "έβγαζα τα μάτια" με ότι ήξερα και ότι θα μάθαινα στην πορεία , με γνώμονα την δύναμη πρώτα και κύρια, αλλά και την αξιοπιστία :
Από κάτω προς τα επάνω , λοιπόν, θα είχε
Ελαφρωμένο- ζυγοσταθμισμένο στρόφαλο με Carrillo,
Κιβώτιο με κοντές σχέσεις,
Σφυρήλατα πιστόνια ψηλής συμπίεσης αλλά με στάνταρ 1100 κυβισμό,
Τις μεγαλύτερες βαλβίδες που υπάρχουν.
Εκκεντροφόρους "δεν θέλω ροπή-όλα ψηλά" τους πιό άγριους που κυκλοφορούν.
Φουλ μασάζ στις κεφαλές με μετατροπή σε αυλούς "καθέτου" ροής.
Ανάλογο κάρμπον φιλτροκούτι, το μεγαλύτερο που χωράει ανάμεσα στους κυλίνδρους , χωρίς όμως να
εμποδίζει την ψύξη του πίσω.
Σώματα, μπεκ, TPS, από τετραβάλβιδο.:
Εξατμίσεις 2 σε 2 ανεξάρτητες με 45 χιλ. λαιμούς και απολύτως ελεύθερα τελικά.
Δύο ψυγεία λαδιού - το ένα στη μούρη του φαίρινγκ.
* Ηλεκτρικά τα απολύτως απαραίτητα γιά πίστα μόνο, ελαφρωμένη πλεξούδα με εγκέφαλο 5ΑΜ που μ'αρέσει και πρόβλεψη γιά το datalogger.
* Όργανα αναλογικά : στροφές, πίεση/θερμοκρασία λαδιού.
* Μισό φαίρινγκ, μονόσελο και το μαμίσιο τεπόζιτο.
Αν υπάρχει ενδιαφέρον γιά την πορεία αυτής της αναζήτησης, και επειδή έχω πολλές φωτό και ιστορίες να διηγηθώ, λέω , προσεχώς, να ανοίξω θέματα γιά τις σημαντικότερες φάσεις της κατασκευής στην ενότητα " Βελτιώσεις" ή "Μόντες"
Άγγελος
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Για κατι τετοια ποστ ζουμε!!!!!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Maestro... Για αυτό δεν έχω μπει στο εργαστήριο σου; για να μην παίρνω μάτι;
Τουλάχιστον φώτοοοοοοοοοο...
Τουλάχιστον φώτοοοοοοοοοο...
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Αφού δεν έβγαλε η ducati ένα 1100SS τότε, για δείξε το δρόμο...
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Το forum ζεστένεται...
Δώσε τροφή στον κόσμο!!!
ΥΓ.: έχω μια απορία αλλά θα περιμένω όταν ανοίξεις το θέμα στην σωστή κατηγορία!
Δώσε τροφή στον κόσμο!!!
ΥΓ.: έχω μια απορία αλλά θα περιμένω όταν ανοίξεις το θέμα στην σωστή κατηγορία!
Reduce to the Max
- Sokratis Sorolopis
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Σάβ 07 Ιούλ 2018, 09:12
- Gender: Male
- Bike: ST3
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Αχ πως σε νιώθω φίλε, το ίδιο όνειρο έχουμε, με κάποιες εκτελεστικές διαφορές μόνο,
ευγε!
ευγε!
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Για πάμε λέμε!!!
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- hyperbiou
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Πέμ 28 Ιαν 2010, 00:46
- Other: modenas 125
- Τοποθεσία: Πατρα
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Σ ωραίος!!!!
- Pan
- Member
- Δημοσιεύσεις: 340
- Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2013, 22:28
- Gender: Male
- Bike: 748S
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Ωραία πράγματα....Καλό ξεκίνημα..
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
εχεις χρησιμοποιησει μαμα σκελετο απο sbk?γιατι σε κανενα ss δεν εδραζεται το ψαλιδι και στον σκελετοHighflyer έγραψε:.......
* Σκελετό, λοιπόν, από SS αλλά όσο ποιό άκαμπτο / ελαφρύ μπορούσα να τον κάνω.
.....
Ακόμα ήθελα το ψαλίδι να έχει ρουλεμάν εμπρός και να εδράζεται στο σκελετό.
.
εκτος εαν εχεις βαλει "χερι" στο σκελετο του ss
αν εχει κοψια απο 95αρι ss,θα γαμει
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Maestro, avanti : Project 1100SS " Rápida "
Το Β'17inchwheeler έγραψε: εχεις χρησιμοποιησει μαμα σκελετο απο sbk?γιατι σε κανενα ss δεν εδραζεται το ψαλιδι και στον σκελετο
εκτος εαν εχεις βαλει "χερι" στο σκελετο του ss
αν εχει κοψια απο 95αρι ss,θα γαμει
Δεν θα αισθανόμουνα άνετα, από σεβασμό, να χειρουργήσω τόσο ριζικά τετραγωνοφάναρο.
Συνέχεια του σήριαλ στις "Βελτιώσεις"
Άγγελος
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2122
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα