Επιλογή μοτοσυκλέτας
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Επιλογή μοτοσυκλέτας
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να συνεχίσω την συζήτηση που ξεκινήσαμε στο θέμα των νέων μελών (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 15&t=30464" onclick="window.open(this.href);return false;), ώς προς την επιλογή μοτοσυκλέτας.
@wheelsdeal
Σε τί θέματα αναφέρεσαι για τον κινητήρα του ST4S?
Το οτι είναι αερόψυκτος ο 900, θα είναι όντως ένα θέμα στην Αθήνα...
Άν και δέν με πιάνει κίνηση ιδιαιτέρα στις διαδρομές που κάνω, μόνο και μόνο τα φανάρια φτάνουν...
Προφανώς και θα κάνω έρευνα για το κόστος συντήρησης σε όλες τις επιλογές μου.
Όμως πρίν το κάνω, θέλω να μάθω, κυρίως απο εσάς που έχετε μεγαλύτερη εμπειρία απο εμένα, για τα θέματα αξιοπιστίας των μοτοσυκλετών αυτών. Γιατί μίας και δέν κοιτάω καινούρια μηχανάκια, θέλω να είμαι προετοιμασμένος για το ενδεχόμενο να αγοράσω μία μοτοσυκλέτα που δέν ήταν καλά συντηρημένη.
Θέλω λοιπόν να ξέρω, όσο γίνεται βέβαια, τί μπορεί βγάλει κάθε μοντέλο.
Τώρα, στην πραγματικότητα, ένα St3 είναι η καλύτερη επιλογή βάσει των αναγκών μου.
Όμως με φοβίζει το γεγονός πως το μοτέρ δέν έχει δουλέψει πουθενά αλλού, και δέν βρίσκω αρκετές πληροφορίες.
Το 996 στο st4s είναι πιό διαδεδομένο.
Δέν μπορώ όμως πουθενά στο internet να βρώ συγκρίσεις με το μοτερ του 900 ή του 800 SS...
Και να πώ και κάτι ακόμα.
Δέν είναι μόνο το μοτέρ μία μοτοσυκλέτα...
Παρουσιάζονται και άλλα προβλήματα.
Πχ, στο F800ST μου, η ένδειξη της βενζίνης, δουλεύει σωστά όποτε θέλει. Άλλαξα φλοτέρ 2 φορές. Στο τέλος το συνήθισα...
Τέλος,
Για ταξίδι δικάβαλο, το SS παλεύεται ή θα πρέπει να στέλνω τη γυναίκα με το κτέλ?
Το ST4S φαντάζομαι θα είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Το θέμα είναι πόσο καλύτερο.....
Θέλω να συνεχίσω την συζήτηση που ξεκινήσαμε στο θέμα των νέων μελών (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 15&t=30464" onclick="window.open(this.href);return false;), ώς προς την επιλογή μοτοσυκλέτας.
@wheelsdeal
Σε τί θέματα αναφέρεσαι για τον κινητήρα του ST4S?
Το οτι είναι αερόψυκτος ο 900, θα είναι όντως ένα θέμα στην Αθήνα...
Άν και δέν με πιάνει κίνηση ιδιαιτέρα στις διαδρομές που κάνω, μόνο και μόνο τα φανάρια φτάνουν...
Προφανώς και θα κάνω έρευνα για το κόστος συντήρησης σε όλες τις επιλογές μου.
Όμως πρίν το κάνω, θέλω να μάθω, κυρίως απο εσάς που έχετε μεγαλύτερη εμπειρία απο εμένα, για τα θέματα αξιοπιστίας των μοτοσυκλετών αυτών. Γιατί μίας και δέν κοιτάω καινούρια μηχανάκια, θέλω να είμαι προετοιμασμένος για το ενδεχόμενο να αγοράσω μία μοτοσυκλέτα που δέν ήταν καλά συντηρημένη.
Θέλω λοιπόν να ξέρω, όσο γίνεται βέβαια, τί μπορεί βγάλει κάθε μοντέλο.
Τώρα, στην πραγματικότητα, ένα St3 είναι η καλύτερη επιλογή βάσει των αναγκών μου.
Όμως με φοβίζει το γεγονός πως το μοτέρ δέν έχει δουλέψει πουθενά αλλού, και δέν βρίσκω αρκετές πληροφορίες.
Το 996 στο st4s είναι πιό διαδεδομένο.
Δέν μπορώ όμως πουθενά στο internet να βρώ συγκρίσεις με το μοτερ του 900 ή του 800 SS...
Και να πώ και κάτι ακόμα.
Δέν είναι μόνο το μοτέρ μία μοτοσυκλέτα...
Παρουσιάζονται και άλλα προβλήματα.
Πχ, στο F800ST μου, η ένδειξη της βενζίνης, δουλεύει σωστά όποτε θέλει. Άλλαξα φλοτέρ 2 φορές. Στο τέλος το συνήθισα...
Τέλος,
Για ταξίδι δικάβαλο, το SS παλεύεται ή θα πρέπει να στέλνω τη γυναίκα με το κτέλ?
Το ST4S φαντάζομαι θα είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Το θέμα είναι πόσο καλύτερο.....
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Kαλως ηρθες.
Αρχικα διαβασε ολη την ενοτητα http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewforu ... 3&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Προσωπικα μιας και ανεφερες και το δικαβαλο πιστευω ότι θα σε βολευε περισσοτερο το st.
Πριν την αγορα καλο είναι τουλάχιστον να ανεβεις και στα 2.
Τωρα για τα θεματα αξιοπιστίας δεν ειμαστε μαντειο των Δλφων τυχερα είναι αυτά το ιδιο μηχανακι σε εσενα μπορει να είναι σκυλος και το ιδιο σε καποιον άλλο το αντιθετο.
Γενικα όμως και τα 2 900 και st δεν εχουν παρουσιασει θεματα.
Ψαξε τις αναλογες ενοτητες εντος του φορουμ υπαρχουν οι απαντησεις σου σε όλα.
Καλη αγορα να εχεις
Αρχικα διαβασε ολη την ενοτητα http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewforu ... 3&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Προσωπικα μιας και ανεφερες και το δικαβαλο πιστευω ότι θα σε βολευε περισσοτερο το st.
Πριν την αγορα καλο είναι τουλάχιστον να ανεβεις και στα 2.
Τωρα για τα θεματα αξιοπιστίας δεν ειμαστε μαντειο των Δλφων τυχερα είναι αυτά το ιδιο μηχανακι σε εσενα μπορει να είναι σκυλος και το ιδιο σε καποιον άλλο το αντιθετο.
Γενικα όμως και τα 2 900 και st δεν εχουν παρουσιασει θεματα.
Ψαξε τις αναλογες ενοτητες εντος του φορουμ υπαρχουν οι απαντησεις σου σε όλα.
Καλη αγορα να εχεις
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
st4 η 4s παρε καλυτερα αφου θες και δικαβαλα ταξιδια
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- Themistocle
- Member
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
- Gender: Male
- Other: Piaggio
- Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
DUCATI, κατάλληλα για δύο άτομα, είναι τα: Multistrada, scrambler και Classic GT.
Όλα τα άλλα, είναι για ένα άτομο και απλώς μερικά μοντέλα δέχονται και δεύτερο.
Πάμε στο ST4(s) που σε ενδιαφέρει.
Για sport είναι με ένα άτομο και είναι σαν να οδηγείς αληθινό supersport ή racing !
Για touring και δύο άτομα, είναι μέχρι 155 χλμ.
Μετά ο συνεπιβάτης πρέπει να σκύψει, η οδήγηση γίνεται sport και χάνεται η αξία του ταξιδιού.
Όμως, στα 150 χλμ. που είναι καλά για τον συνεπιβάτη, το ST4 με έκτη ταχύτητα... σκορτσάρει !
Έτσι, για να αισθάνεται καλά ο συνεπιβάτης, κουράζεται ο οδηγός με τις συνεχείς εναλλαγές μεταξύ πέμπτης και έκτης ταχύτητας. (αυτό όμως λύνεται με την αλλαγή γραναζιού - οδηγίες εντός φόρουμ αν καταλήξεις σε ST4)
Ο κινητήρας των 996 κ.εκ. είναι απολύτως αξιόπιστος.
Η οδήγηση και οι αισθήσεις, από τον κινητήρα, τις αναρτήσεις και τον σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, είναι υπέροχες και βάλε, για να μην πω... σπάνιες !
Όμως (έχει όμως και πάλι) κάθε φορά που ετοιμάζεται ταξίδι με δύο άτομα, αισθάνομαι σαν οδηγός ράλλυ, που πρέπει να σχεδιάσω την διαδρομή, ώστε να πετύχω τα επιθυμητά αποτελέσματα που περιγράφω παραπάνω. Έχω δηλαδή ένα άγχος.
Παρ' όλα αυτά, 12 χρόνια μετά την αγορά της, ούτε που έχω σκεφτεί ποτέ να την αλλάξω.
Αν κάποιος μπορούσε να ξανασχεδιάσει την σέλα, για να γίνει πιό βολική για τον συνεπιβάτη, θα ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα του κόσμου !
Όλα τα άλλα, είναι για ένα άτομο και απλώς μερικά μοντέλα δέχονται και δεύτερο.
Πάμε στο ST4(s) που σε ενδιαφέρει.
Για sport είναι με ένα άτομο και είναι σαν να οδηγείς αληθινό supersport ή racing !
Για touring και δύο άτομα, είναι μέχρι 155 χλμ.
Μετά ο συνεπιβάτης πρέπει να σκύψει, η οδήγηση γίνεται sport και χάνεται η αξία του ταξιδιού.
Όμως, στα 150 χλμ. που είναι καλά για τον συνεπιβάτη, το ST4 με έκτη ταχύτητα... σκορτσάρει !
Έτσι, για να αισθάνεται καλά ο συνεπιβάτης, κουράζεται ο οδηγός με τις συνεχείς εναλλαγές μεταξύ πέμπτης και έκτης ταχύτητας. (αυτό όμως λύνεται με την αλλαγή γραναζιού - οδηγίες εντός φόρουμ αν καταλήξεις σε ST4)
Ο κινητήρας των 996 κ.εκ. είναι απολύτως αξιόπιστος.
Η οδήγηση και οι αισθήσεις, από τον κινητήρα, τις αναρτήσεις και τον σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, είναι υπέροχες και βάλε, για να μην πω... σπάνιες !
Όμως (έχει όμως και πάλι) κάθε φορά που ετοιμάζεται ταξίδι με δύο άτομα, αισθάνομαι σαν οδηγός ράλλυ, που πρέπει να σχεδιάσω την διαδρομή, ώστε να πετύχω τα επιθυμητά αποτελέσματα που περιγράφω παραπάνω. Έχω δηλαδή ένα άγχος.
Παρ' όλα αυτά, 12 χρόνια μετά την αγορά της, ούτε που έχω σκεφτεί ποτέ να την αλλάξω.
Αν κάποιος μπορούσε να ξανασχεδιάσει την σέλα, για να γίνει πιό βολική για τον συνεπιβάτη, θα ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα του κόσμου !
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Έχω διαβάσει τις ενότητες των SS και των ST.
Τείνω προς το ST4S, άν και η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να κρατήσω το δικό μου και να μήν προχωρήσω σε αλλαγή.
Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Άν και η καρδιά μου θέλει την αλλαγή και σαν αλλαγή και σαν αναβάθμιση, το μυαλό μου λέει πως δέν είναι σοφή κίνηση.
Το κακό με το F800st είναι πως δέν έχει χαρακτήρα. Είναι τελείως μουντό. Μπορώ άνετα να πώ, πως το KLE 500 που είχα πριν, προσέφερε περισσότερες συγκινήσεις...
Έχω αρχίσει και το βαριέμαι απίστευτα.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις συμβουλές σας.
Θα επανέλθω όταν κάνω την κίνηση.
Έχω διαβάσει τις ενότητες των SS και των ST.
Τείνω προς το ST4S, άν και η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να κρατήσω το δικό μου και να μήν προχωρήσω σε αλλαγή.
Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Άν και η καρδιά μου θέλει την αλλαγή και σαν αλλαγή και σαν αναβάθμιση, το μυαλό μου λέει πως δέν είναι σοφή κίνηση.
Το κακό με το F800st είναι πως δέν έχει χαρακτήρα. Είναι τελείως μουντό. Μπορώ άνετα να πώ, πως το KLE 500 που είχα πριν, προσέφερε περισσότερες συγκινήσεις...
Έχω αρχίσει και το βαριέμαι απίστευτα.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις συμβουλές σας.
Θα επανέλθω όταν κάνω την κίνηση.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Καλησπέρα.
Ενάμιση χρόνο μετά, πήρα την απόφαση (και βρήκα το κατάλληλο κεφάλαιο), για την αγορά ενός ST4s.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας για την επιλογή της μοτοσυκλέτας.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 2 ST4s στο car.gr και τα 2 του '05.
Ένα στη Κρήτη και ένα στην Ηλιούπολη.
Αυτό που είναι στη Κρήτη, με 27.000 χλμ, το έχει ένας άνθρωπος 50άρης, ο οποίος το αγόρασε το 2008 περίπου, και δέν του έχει κάνει χιλιόμετρα.
Δεν έχει τις πλαινές μπαγκαζιέρες, έχει μία στατική πτώση απο την οποία έχει αποκτήσει ένα σπάσιμο στο φέρινγκ και ζημιά στον ένα καθρέπτη. Μπροστά, έχει δίσκους μαργαρίτες, τις οποίες κατα τα λεγόμενά του, τις είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ακόμα, έχει γδαρμένη τιμονόπλακα, η οποία γδάρθηκε απο έναν μηχανικό που το έλυσε μπροστά για να αλλάξει λάδια και τσιμούχες στις μπουκάλες. Τηλεφωνικά, μου είπε πως θέλει αλλαγή κάποιο "δαχτυλιδι" στη τιμονόπλακα, πράγμα που δεν ξέρω τί είναι...
Τέλος, δεν έχει κάνει μεγάλο service απο το '09, εκτός απο τα λάδια που τα άλλαζε κάθε χρόνο.
Το άλλο στην Ηλιούπολη, διαθέτει βιβλίο σέρβις, έχει τις πλαινές βαλίτσες και εμφανισιακά, μου φαίνεται καθαρότερο. Έχει όμως, 88.000 χιλιόμετρα...
Ποιά θα ήταν καλύτερη επιλογή κατα τη γνώμη σας?
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Ενάμιση χρόνο μετά, πήρα την απόφαση (και βρήκα το κατάλληλο κεφάλαιο), για την αγορά ενός ST4s.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας για την επιλογή της μοτοσυκλέτας.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 2 ST4s στο car.gr και τα 2 του '05.
Ένα στη Κρήτη και ένα στην Ηλιούπολη.
Αυτό που είναι στη Κρήτη, με 27.000 χλμ, το έχει ένας άνθρωπος 50άρης, ο οποίος το αγόρασε το 2008 περίπου, και δέν του έχει κάνει χιλιόμετρα.
Δεν έχει τις πλαινές μπαγκαζιέρες, έχει μία στατική πτώση απο την οποία έχει αποκτήσει ένα σπάσιμο στο φέρινγκ και ζημιά στον ένα καθρέπτη. Μπροστά, έχει δίσκους μαργαρίτες, τις οποίες κατα τα λεγόμενά του, τις είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ακόμα, έχει γδαρμένη τιμονόπλακα, η οποία γδάρθηκε απο έναν μηχανικό που το έλυσε μπροστά για να αλλάξει λάδια και τσιμούχες στις μπουκάλες. Τηλεφωνικά, μου είπε πως θέλει αλλαγή κάποιο "δαχτυλιδι" στη τιμονόπλακα, πράγμα που δεν ξέρω τί είναι...
Τέλος, δεν έχει κάνει μεγάλο service απο το '09, εκτός απο τα λάδια που τα άλλαζε κάθε χρόνο.
Το άλλο στην Ηλιούπολη, διαθέτει βιβλίο σέρβις, έχει τις πλαινές βαλίτσες και εμφανισιακά, μου φαίνεται καθαρότερο. Έχει όμως, 88.000 χιλιόμετρα...
Ποιά θα ήταν καλύτερη επιλογή κατα τη γνώμη σας?
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Καλησπέρα.
Εγώ θα σκεφτόμουν τα εξής δύο πραγματάκια ....
Σε πόσα χρόνια θα κάνω 60000 χλμ ?? (Αυτή είναι η διαφορά των μοτοσυκλετών σε χλμ.) Προσωπικά, με το μούλτι, έχω κάνει 26000 χλμ σε εννέα χρόνια που την έχω και ας έχω γυρίσει όλη σχεδόν την Ελλάδα μαζί της. Αλλά μένω μόνιμα σε νησί και τον μισό χρόνο δουλεύω εξωτερικό.
Με τα χίλια ευρώ διαφορά (2900 συζητήσιμη=2500 χαλαρά μετρητοίς) μου φτάνουν να την κάνω ένα φουλ σέρβις , να βάλω καθρέπτη, να φτιάξω το σπασμένο φέρινγκ ,να πάρω βαλίτσες και να αλλάξω τις απαράδεκτες μαργαρίτες ??
Κάπως έτσι θα το έβλεπα....
Αλλά κάθε άνθρωπος σκέφτεται διαφορετικά ...
Εγώ θα σκεφτόμουν τα εξής δύο πραγματάκια ....
Σε πόσα χρόνια θα κάνω 60000 χλμ ?? (Αυτή είναι η διαφορά των μοτοσυκλετών σε χλμ.) Προσωπικά, με το μούλτι, έχω κάνει 26000 χλμ σε εννέα χρόνια που την έχω και ας έχω γυρίσει όλη σχεδόν την Ελλάδα μαζί της. Αλλά μένω μόνιμα σε νησί και τον μισό χρόνο δουλεύω εξωτερικό.
Με τα χίλια ευρώ διαφορά (2900 συζητήσιμη=2500 χαλαρά μετρητοίς) μου φτάνουν να την κάνω ένα φουλ σέρβις , να βάλω καθρέπτη, να φτιάξω το σπασμένο φέρινγκ ,να πάρω βαλίτσες και να αλλάξω τις απαράδεκτες μαργαρίτες ??
Κάπως έτσι θα το έβλεπα....
Αλλά κάθε άνθρωπος σκέφτεται διαφορετικά ...
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Γιατί να αλλάξει δισκοπλακες στις 27000χλμ?
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Αλέξη δε τις γουστάρω τις μαργαρίτες προσωπικά καθόλου ...Bart έγραψε:Γιατί να αλλάξει δισκοπλακες στις 27000χλμ?
Από άποψη φθοράς, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν φθαρεί, όπως και οι δικές του (πιστεύω) αλλάχτηκαν λόγω "ομορφιάς" . Στο μούλτι έχω συνολικά 39000 (12000 από τον προηγούμενο και 27000 από εμένα) και δεν έχω αλλάξει ούτε τακάκια.....
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Και εμένα αυτό με αγχώνει....
Άν ο 1ος ήταν κάνας κάγκουρας δικαιολογείται...
Άν είναι άλλος ο λόγος όμως?
Και πραγματικά είναι κακάσχημες....
Άν ο 1ος ήταν κάνας κάγκουρας δικαιολογείται...
Άν είναι άλλος ο λόγος όμως?
Και πραγματικά είναι κακάσχημες....
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Δύσκολο καγκουρας με τέτοια μηχανή
Και ποιο δύσκολο να δώσεις τόσα λεφτά για μαργαρίτες ενώ φοράει χρυσές και πόσο μάλλον δεν έχει καν τελικά εξάτμισης. Επίσης εκδόρες στο μπροστινό...
Και ποιο δύσκολο να δώσεις τόσα λεφτά για μαργαρίτες ενώ φοράει χρυσές και πόσο μάλλον δεν έχει καν τελικά εξάτμισης. Επίσης εκδόρες στο μπροστινό...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Κάπου σε έχασα....Volpad έγραψε:Και εμένα αυτό με αγχώνει....
Άν ο 1ος ήταν κάνας κάγκουρας δικαιολογείται...
Άν είναι άλλος ο λόγος όμως? Δηλαδή???
Και πραγματικά είναι κακάσχημες....
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Τρακάρισμα που στράβωσε τα μπροστινά (και τους δίσκους ) και για οικονομία έβαλε aftermarket μαργαρίτες...
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Φοράει marceshini ζάντα ... χτύπα στον γούγλη να δεις πόσο κάνει η ζάντα μόνο...Δε νομίζω να έδωσε ένα κάρο λεφτά να αλλάξει ζάντα και να τσιγκουνεύτηκε τις δισκόπλάκες... επίσης είναι σπασμένο και το φτερό μπροστά, δεμένο με δεματικό...Volpad έγραψε:Τρακάρισμα που στράβωσε τα μπροστινά (και τους δίσκους ) και για οικονομία έβαλε aftermarket μαργαρίτες...
Αλλά τα μεταχειρισμένα , είναι μεταχειρισμένα.... ποτέ δεν ξέρεις και ότι πληρώνεις, τις πιο πολλές φορές αυτό και παίρνεις...
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Οι marceshini ζάντες είναι μαμά σε αυτό...
Το είδα και αυτό με το δεματικό..... είναι και πατεντιάρης πανάθεμά τον....
Ισχύει αυτό που λές για το ότι πληρώνεις παίρνεις...
Βασικά αυτό που είναι σημαντικό, είναι άν αξίζει αυτή η μοτοσυκλέτα να κατέβω Κρήτη για να το δώ, ή θα είναι τσάμπα κόπος και χρήμα...
Τα δικά σας μάτια είναι πιό έμπειρα απο τα δικά μου...
Το είδα και αυτό με το δεματικό..... είναι και πατεντιάρης πανάθεμά τον....
Ισχύει αυτό που λές για το ότι πληρώνεις παίρνεις...
Βασικά αυτό που είναι σημαντικό, είναι άν αξίζει αυτή η μοτοσυκλέτα να κατέβω Κρήτη για να το δώ, ή θα είναι τσάμπα κόπος και χρήμα...
Τα δικά σας μάτια είναι πιό έμπειρα απο τα δικά μου...
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Σωστός ο ψηλός ...Bart έγραψε:Δύσκολο καγκουρας με τέτοια μηχανή
Και ποιο δύσκολο να δώσεις τόσα λεφτά για μαργαρίτες ενώ φοράει χρυσές και πόσο μάλλον δεν έχει καν τελικά εξάτμισης. Επίσης εκδόρες στο μπροστινό...
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
- alexps
- Member
- Δημοσιεύσεις: 226
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 18:48
- Gender: Male
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Καλημερα σε ολους.
Δεν διαβασα ολες τις απαντησεις οποτε μπορει αυτο που θα πω να το εχουν ηδη πει.
ST4S RUUUUUULES!!!!!
Ημουν κατοχος Ducati ST4S μοντελο του 2002 και για εμενα ειναι ΙΣΩΣ μια απο τις καλυτερες μοτοσυκλετες που εχει βγαλει στην παραγωγη η Ducati.
Ψαχνω απεγνωσμενα να βρω ενα σε καλη κατασταση να αγορασω ξανα αλλα αυτα που πωλουνται ειτε ειναι ρημαδια και τα καλα τα κρατανε οι ιδιοκτητες τους και πολυ καλα κανουν!!!!
Δεν διαβασα ολες τις απαντησεις οποτε μπορει αυτο που θα πω να το εχουν ηδη πει.
ST4S RUUUUUULES!!!!!
Ημουν κατοχος Ducati ST4S μοντελο του 2002 και για εμενα ειναι ΙΣΩΣ μια απο τις καλυτερες μοτοσυκλετες που εχει βγαλει στην παραγωγη η Ducati.
Ψαχνω απεγνωσμενα να βρω ενα σε καλη κατασταση να αγορασω ξανα αλλα αυτα που πωλουνται ειτε ειναι ρημαδια και τα καλα τα κρατανε οι ιδιοκτητες τους και πολυ καλα κανουν!!!!
Enjoy The Silence!
- wheelsdeal
- Member
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2016, 00:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2R 800
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Για μενα κανενα απο τα 2 δεν ειναι ιδανικο (αλλιως θα το ειχε τσιμπισει ο alex )
Της κρητης ειναι πρακτικο το θεμα.Πρεπει να πας κρητη,δεν εχεις μηχανικο εκει να το ελεγξεις,δεν ξερω καν αν υπαρχει σοβαρο συνεργειο για Ducati εκει και δεν εχει κανει σερβις για 10 χρονια που σημαινει 10 χρονια ιμαντες...δεν θα το εβαζα καν μπροστα.
Παρολα αυτα αν επρεπε να διαλεξω απο τα 2 θα διαλεγα της κρητης γιατι ολα τα περιφεριακα φτιαχνονται ενω 60.000χλμ φθορας οποια και αν ειναι αυτη δεν γυρναει πισω (και το παιρνεις και ακριβοτερο).
Αλλα πρεπει να το κανεις σωστα,να πας απο εκει να το δεις,να το ελεγξεις και να αλλαξει ιμαντες εκει πριν αρχισεις να το κινεις.Αλλιως το μεταφερετε στο καραβι και απο το καραβι μεταφορα στο συνεργειο για το σερβις.Δεν θα ρισκαρα να κυκλοφορω με 10 χρονων ιμαντες.
Της κρητης ειναι πρακτικο το θεμα.Πρεπει να πας κρητη,δεν εχεις μηχανικο εκει να το ελεγξεις,δεν ξερω καν αν υπαρχει σοβαρο συνεργειο για Ducati εκει και δεν εχει κανει σερβις για 10 χρονια που σημαινει 10 χρονια ιμαντες...δεν θα το εβαζα καν μπροστα.
Παρολα αυτα αν επρεπε να διαλεξω απο τα 2 θα διαλεγα της κρητης γιατι ολα τα περιφεριακα φτιαχνονται ενω 60.000χλμ φθορας οποια και αν ειναι αυτη δεν γυρναει πισω (και το παιρνεις και ακριβοτερο).
Αλλα πρεπει να το κανεις σωστα,να πας απο εκει να το δεις,να το ελεγξεις και να αλλαξει ιμαντες εκει πριν αρχισεις να το κινεις.Αλλιως το μεταφερετε στο καραβι και απο το καραβι μεταφορα στο συνεργειο για το σερβις.Δεν θα ρισκαρα να κυκλοφορω με 10 χρονων ιμαντες.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Προσωπικά πιστεύω για το st4, αν και δεν με ρώτησε κάνεις, ότι το σχεδίασε γιαπωνέζος πράκτορας που ήθελε να καταστρέψει την Ducati. Νομίζω είναι μακράν ότι πιο άσχημο έχει παράξει αυτή η εταιρεία.
Γούστα είναι αυτά, οπότε στο δια ταύτα...
Ένα σπασμένο μπροστινό φτερό και αλλαγή δισκόπλακας μπορεί εύκολα να προκληθεί από ξεχασμένο disc lock και εκκίνηση απότομα.
Τώρα θα πει κάποιος, ας άλλαζε τη μία δισκόπλακα. Τί να πω. Υποκειμενικό το γούστο του καθενός, καθότι μπορεί να πει κάποιος αφού διάλεξε st, να του αρέσουν και οι μαργαρίτες.
ΥΓ. Αν δεχτώ λεκτική επίθεση, λέω από τώρα 'καθρεπτάκι'.
Γούστα είναι αυτά, οπότε στο δια ταύτα...
Ένα σπασμένο μπροστινό φτερό και αλλαγή δισκόπλακας μπορεί εύκολα να προκληθεί από ξεχασμένο disc lock και εκκίνηση απότομα.
Τώρα θα πει κάποιος, ας άλλαζε τη μία δισκόπλακα. Τί να πω. Υποκειμενικό το γούστο του καθενός, καθότι μπορεί να πει κάποιος αφού διάλεξε st, να του αρέσουν και οι μαργαρίτες.
ΥΓ. Αν δεχτώ λεκτική επίθεση, λέω από τώρα 'καθρεπτάκι'.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!
Σκέφτομαι σοβαρά να πάω στη Κρήτη για να το δώ.
Έχω ένα γνωστό μηχανικό εκεί (ο οποίος έχει και ducati μεταξύ άλλων) και θα πάμε μαζί να το δούμε.
Άν μου πεί οτι είναι οκ, θα το πάρω.
Άλλωστε τα 2900 που ζητάει (και μπορώ να διαθέσω, δεν είναι μεγάλο ποσό. Δεν μπορώ να έχω και απαιτήσεις....
Σκέφτομαι σοβαρά να πάω στη Κρήτη για να το δώ.
Έχω ένα γνωστό μηχανικό εκεί (ο οποίος έχει και ducati μεταξύ άλλων) και θα πάμε μαζί να το δούμε.
Άν μου πεί οτι είναι οκ, θα το πάρω.
Άλλωστε τα 2900 που ζητάει (και μπορώ να διαθέσω, δεν είναι μεγάλο ποσό. Δεν μπορώ να έχω και απαιτήσεις....
- alexps
- Member
- Δημοσιεύσεις: 226
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 18:48
- Gender: Male
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Πολυ αδικο δεν εχεις!HackmaN έγραψε:Προσωπικά πιστεύω για το st4, αν και δεν με ρώτησε κάνεις, ότι το σχεδίασε γιαπωνέζος πράκτορας που ήθελε να καταστρέψει την Ducati. Νομίζω είναι μακράν ότι πιο άσχημο έχει παράξει αυτή η εταιρεία.
Γούστα είναι αυτά, οπότε στο δια ταύτα..
ΑΛΛΑ!! Ολα οσα προσφερε αυτη η μοτοσυκλετα σε εκανε να παραβλεπεις το θεμα της εμφανισης!!
Πραγματικα εκανε ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Και μιλωντας απο προσωπικη πειρα:
Καθημερινη μετακινηση ΑΝΕΤΑ!!
Ταξιδι ειτε μονος ειτε δικαβαλο ΑΝΕΤΑ!! (Εχω παει Σερρες σε τρεις ωρες και πενηντα λεπτα)
Επισης στο ταξιδι με 6000 στροφες επειδη ηταν μακρυ γραναζωμενο πηγαινε με 200 χιλιομετρα και απλα γουργουριζε χωρις να εχει μεγαλη καταναλωση!! (Η γυναικα μου κοιμηθηκε στα 180)
Πιστα ΑΝΕΤΑ!! (Εχω μπει και Σερρες και Μεγαρα)
Το μοναδικο μειον και μεγαλο μειον ισως για καποιους ειναι τα συχνα διαστηματα συντηρησης!
Ρυθμισμα βαλβιδες καθε 10.000 χλμ.
Επισης αν το "ματσουκωνες" ετρωγε λαστιχα και γραναζια αλυσιδα σαν πασατεμπο!!
Παρολα αυτα ομως αν σημερα βρω ενα καθαρο ST4S θα το παρω χωρις δευτερη σκεψη!!!!
Enjoy The Silence!
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Eγώ θα σου έλεγα να κοιτάξεις αυτό¨
https://www.car.gr/20233340-ducati-st3
Στα 4κ με βαλίτσες, εξατμίσεις, φαίνεται αρκετά καλό.
Καλύτερος κινητήρας γι' αυτή τη χρήση από το ST4.
To μόνο αρνητικό είναι το μαύρο χρώμα.
Aν ήταν senna ή κόκκινο, θα ήταν το ιδανικό.
@Ηackman
Ακόμα και κακάσχημο, οι προβλέψεις λένε ότι δε θα το ξεπεράσει σε αριθμούς αυτή η μεγάλη εμπορική επιτυχία της ducati, το SS939.. Φήμες λένε ότι η Ducati δεν προλαβαίνει τη ζήτηση...
https://www.car.gr/20233340-ducati-st3
Στα 4κ με βαλίτσες, εξατμίσεις, φαίνεται αρκετά καλό.
Καλύτερος κινητήρας γι' αυτή τη χρήση από το ST4.
To μόνο αρνητικό είναι το μαύρο χρώμα.
Aν ήταν senna ή κόκκινο, θα ήταν το ιδανικό.
@Ηackman
Ακόμα και κακάσχημο, οι προβλέψεις λένε ότι δε θα το ξεπεράσει σε αριθμούς αυτή η μεγάλη εμπορική επιτυχία της ducati, το SS939.. Φήμες λένε ότι η Ducati δεν προλαβαίνει τη ζήτηση...
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- Pan
- Member
- Δημοσιεύσεις: 342
- Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2013, 22:28
- Gender: Male
- Bike: 748S
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Ποιός να το πάρει...? Αφού όλοι θέλουν 1200/1260cc...KRS έγραψε:Eγώ θα σου έλεγα...
@Ηackman
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
@alexps: δεν διαφωνώ, αλλά νομίζω πιο χρηστικό και -αρκετά- πιο όμορφο είναι το MTS 1100 για όλα τα παραπάνω, με εξαίρεση τη δύναμη.
@KRS: Δυστυχώς συμφωνώ, αν και άλλο πράμα το ss. Το 939 είναι και όμορφο και χρηστικό και οικονομικό. Το θέμα είναι ότι έχει υπερβολικά υψηλή αρχική τιμή απόκτησης...
@KRS: Δυστυχώς συμφωνώ, αν και άλλο πράμα το ss. Το 939 είναι και όμορφο και χρηστικό και οικονομικό. Το θέμα είναι ότι έχει υπερβολικά υψηλή αρχική τιμή απόκτησης...
- alexps
- Member
- Δημοσιεύσεις: 226
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 18:48
- Gender: Male
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Επιλογή μοτοσυκλέτας
Ασχετα το θεμα ομορφιας γιατι αυτο ειναι υποκειμενικο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση η μια μοτοσυκλετα η μια με την αλλη και επειδη οπως ξερεις εχουν περασει ολα τα μοντελα της Ducati απο τα χερια μου στο overall το ST ειναι ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο! Πιστεψε με!!HackmaN έγραψε:@alexps: δεν διαφωνώ, αλλά νομίζω πιο χρηστικό και -αρκετά- πιο όμορφο είναι το MTS 1100 για όλα τα παραπάνω, με εξαίρεση τη δύναμη.
Διαφημιση δεν κανω για το συγκεκεριμενο μοντελο γιατι ουτε εχω κανενα να πουλησω αλλα ουτε η Ducati το βγαζει ακομα!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Enjoy The Silence!