Εσωτερικά Φρένα Beringer

Οτιδήποτε δεν ταιριάζει στις υπόλοιπες κατηγορίες, αλλά έχει σχέση με τη μοτοσικλέτα...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58

Εσωτερικά Φρένα Beringer

Δημοσίευση από mostro620 »

http://www.omnimoto.it/magazine/2562/be ... ard-brakes" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hellforleathermagazine.com/2008/ ... plane.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Δεν πρόκειται για νέα πατέντα αλλά αποτελεί αντιγραφή των φρένων δικινητήριων αεροσκαφών σε μέγεθος κατάλληλο για τοποθέτηση στην πλύμνη ζάντας supermono. H Βeringer τα ονομάζει "Inboard Braking System". Tο σύστημα πέραν των λοιπών πλεονεκτημάτων είναι ότι είναι προσατευμένο στο ενδεχόμενο σύγκρουσης - πτώσης.
2008-12-07_203150.jpg
2008-12-07_203141.jpg
2008-12-07_203131.jpg
2008-12-07_203106.jpg
Επιπλέον η Beringer υποστηρίζει ότι το σύστημα έχει 3 φορές μειωμένη ροπή αδρανείας που μειώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο, αυξημένη ισχύς κατά 20% (σε σύγκριση με μονό δίσκο) και μείωση βάρους κατά 500g.

Παρόλο που ο δίσκος δεν εκτίθεται στην ροή αέρα, η Βeringer υποστηρίζει ότι η ψύξη δεν αποτελεί πρόβλημα. Ο αέρας εισάγεται στην κοίλη πλύμνη και κυκλοφορεί γύρω απο τους δίσκους.

Το σύστημα σχεδιάστηκε για supermono ή custom μοτοσικλέτες. Δεν φαίνεται να αντικαθιστά τα φρένα ταχύτητερων μοτοσικλετών με τους συμβατικούς διπλούς δίσκους. Αντίθετα η εταιρεία ερευνά την εφαρμογή τους στο motocross ή enduro. Bέβαια εκεί η λάσπη θα δημιουργούσε πρόβλημα στην απόδοση του συστήματος.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Εσωτερικά Φρένα Beringer

Δημοσίευση από vlassos »

Τα φρένα των αεροσκαφών δουλεύουν με άλλη φιλοσοφία, δηλαδή πολύ ισχυρή πέδηση που δημιουργεί πολύ υψηλές θερμοκρασίες και εν συνεχεία χρήση μετά από αρκετές ώρες. Έτσι στις μηχανές που απαιτείται πολύ συχνή χρήση των φρένων χωρις να μεσολαβεί μεγάλος χρόνος ψύξης δεν πιστεύω ότι θα βρούν εφαρμογή εκτός από custom κατασκευες. Επιπλέον για να έχουν απόδοση απαιτούνται εσωτερικοί δίσκοι που με τη σειρά τους θα αυξήσουν το βάρος και τη θερμοκρασία στα ύψη. Είναι όμως σχεδιαστικά όμορφα......τραβαν το μάτι που λέμε :glimpse:
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
Άβαταρ μέλους
squadracorse.gr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
Gender: Male
Other: 1199 Panigale S
Επικοινωνία:

Re: Εσωτερικά Φρένα Beringer

Δημοσίευση από squadracorse.gr »

Πολύ ωραίο μου φαίνεται (όπως κάθε εναλλακτική λύση σχεδόν) ειδικά σε πίσω τροχό που δεν υπάρχουν k τρελες απαιτήσεις θα ήταν πιο εύκολα εφαρμόσιμο, αρκεί να τα βρίσκαν μεταξύ τους οι κατασκευαστές k οι προμηθευτές.
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
Απάντηση