Αρχίσανε τα όργαναααα...
^ το πιο εκτενές review, δυστυχώς στα Ιταλικά...
36km/h, 5η κουμπωμένη, στις 2000RPM και δεν παίρνεις αλυσιδογραναζα στο χέρι (ή δεν είναι σαν να χορεύεις πάνω σε bronco?) Που υπογράφω ?
- ποδοστήρια ρυθμιζόμενα σε 3 θέσεις (standard εξοπλισμό) με after market kit που θα κυκλοφορήσει αργότερα για standard/sport θεση οδήγησης
- Ουσιαστικές διαφορές μεταξύ "απλής" και S έκδοσης : τα φρένα - M50 της Brembo για την S έκδοση, ολες οι υπόλοιπες είναι "eye candy" : ματ μαυρο για την απλή εναντι του glossy μαύρου για το S, racing stripe γραφικά για το S, διαφορετικές ζάντες, σέλα, χρώμα ψαλιδιού και αλουμινένια καπάκια ιμαντών (για το S)
- 4 riding modes, cornering ABS, traction control, laucn control, cruise control
Cruiser δεν γούσταρα ποτέ αλλά...βγάζω το καπέλο στην Ducaudi για το όλο επιχείρημα - πόσες εταιρίες εκει έξω τολμούν να βγάλουν "cruiser" τέτοιου τύπου (*Πλην της Yammy με το Vmax) ? Το design του επίσης είναι καταπληκτικό, minimal οσο πρέπει, επιβλητικό όσο πρέπει (γούστο βέβαια), "μοτοσυκλέτα" ρε παιδί μου - αμα μπεις σε δημοτικό και δώσεις μολυβάκι στους πιτσιρικάδες να σου ζωγραφίσουν μοτοσακό...μάλλον αυτό θα είναι το αποτέλεσμα, μοτοσυκλέτα με τα όλα της ρε παιδί μου...Επίσης, σαν stretch-αρισμένο monster είναι, κατι το οποίο δεν είναι αναγκαστικά κακό
Kρίμα μονο για τα 247 κιλάκια της και την standard θεση ποδοστηριων/οδήγησης...
25 χιλιάρικα (για το S)
XDiavel - 2016
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun