Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



 Σελίδα 1 από 1 [ 17 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 00:58 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Μιας και αναφερθηκε σε αλλο τοπικ, το βαζω εδω σε νεο τοπικ για να μη χαθει :cool:


Ο τυπος εχει ενα S2R1000 το οποιο εκανε μπαμ και του εβαλε ενα μοτερ 1100evo μιας και το βρηκε σε καλη τιμη. Εδω ειναι η πρωτη φορα που ρωτησε για το εγχειρημα:

http://www.ducatimonsterforum.org/index ... ic=58489.0


Και εδω η μοντα:

http://www.ducatimonsterforum.org/index ... ic=59525.0

http://www.ducatimonsterforum.org/index ... ic=59229.0

http://kuixihe.com/S2R1100




Διαβαστε και το συζηταμε :wsmile: :wsmile: :cool: :cool:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Δημοσιεύσεις: 2430
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Paxx έγραψε:
και λεει οτι ξοδεψε μονο 2500$ ?? δε νομιζω... εστω και να βρεις 1 μοτερ με τοσο χαμηλη τιμη..


Δεν νομίζω ότι είναι χαμηλή τιμή τα 2500$ ή ευρώ...

Εδώ ο ΚΑΕΜΝΑ δίνει 1100 μοτέρ με 6500 χλμ, φυσικά με αλλαγμένους ιμάντες και ρυθμισμένες τις βαλβίδες -όπως συνηθίζει- στα 2800 (σ.σ. είναι φαρμακείο). Βέβαια του λείπει ο συμπλέκτης με τα παρελκόμενά του αλλά οκ...

http://www.ducati-kaemna.com/catalog/special-offers-new-and-used-parts/motoren/1100-hypermotard-motor-6500-km-fuer-alle-einarmmodelle.html

_________________
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Paxx έγραψε:
και λεει οτι ξοδεψε μονο 2500$ ?? δε νομιζω... εστω και να βρεις 1 μοτερ με τοσο χαμηλη τιμη..


στην Αμερικη οι τιμες δεν εχουν καμια σχεση με Ελλαδα…

γενικως, σε χωρες οπως Αμερικη/Αγγλια/Γερμανια/Ολλανδια/κτλ... ο,τι μεταχειρισμενο το σπρωχνουν με πολυ καλυτερες τιμες σε σχεση με Ελλαδα (αλλα και Ισπανια, μιας και τα βλεπω εδω) ωστε να φυγουν γρηγορα… αντιθετως, ο ελληνας προτιμα να εχει μεγαλο στοκ αντι να πουλησει κατι σχετικα φτηνα :whistling: :whistling: :wsmile:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4020
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
Η μετατροπή μπορεί ν κοστισει και πολύ λιγότερα....το μοτέρ κουμπώνει αυτούσιο, θέλει δυο ρουλεμν πίσω για να κάτσει το ψαλίδι του μονστερ...και λίγη δουλίτσα στους λαιμούς...απο ηλεκτρικά δεν υπάρχει θέμα, μια χαρά θα δουλεψει το μοτέρ με τον εγκέφαλο του 1000...απλα αφήνεις το ένα καλώδιο του πολ/στη στον αερα
...εν ολίγης αν βρεις μοτέρ σε καλά λεφτά μειώνεις το κόστος πολύ...μετα ότι σου πάρει ο μάστορας εκτός αν κανεις την τράμπα μόνος σου...

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
κατι ακομα…

για να δουλεψει ο 1100evo με ηλεκτρονικη απο S2R (φανταζομαι και με αλλα μοντελα της ιδιας γενιας) χρειαζεται να αλλαχτει το γραναζι απ'το οποιο παιρνει σημα η ηλεκτρονικη (το ιδιο γραναζι που δινει κινηση στα ραουλα των ιμαντων):

...the S2R1000 timing gear is not compatible with the EVO1100 motor. The only applicable replacements are the Magnetti Merrelli ECU timing gears for the 848/1098 and the HyperMotard. That means 2007-2009...

:glimpse: :glimpse:


αφου ολοκληρωθει η παραπανω δουλεια πρεπει να αλλαχτουν τελειως οι χαρτες ψεκασμου ΚΑΙ αναφλεξης μιας και μιλαμε για δυο τελειως διαφορετικα μοτερ

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Δημοσιεύσεις: 2924
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 1100
tesla έγραψε:
........μια χαρά θα δουλεψει το μοτέρ με τον εγκέφαλο του 1000...απλα αφήνεις το ένα καλώδιο του πολ/στη στον αερα



Αυτο ακριβως ειχα απορια...... τι γινετε με τον 2μπουζο κινητηρα σε σχεση με τον 4μπουζο

Βεβαια ακομα πιο τελεια θα ηταν αν εχεις τον εγκεφαλο του monster αλλα μετα υποθετω θελεις και τα οργανα, immo και πλεξουδα κτλ κτλ
και το κοστος παει αλλου...



θα το τραβηξω τωρα αλλου το θεμα αλλα τεσπα: οι performance εγκεφαλοι, π.χ. στα αεροψηκτα, ειναι ολοι οι ιδιοι και αλλαζει κατι για να ειναι συμβατος απο μοντελο σε μοντελο???(προφανως και ο χαρτης) π.χ. μουλτισταρδα- μονστερ
μεταξυ ιδιου μοντελου (696,796,1100) εχω την εντιπωση πως ο simense ειναι universal, κουμπωνει σε ολα, για χαρτες δεν ξερω τι εχει μεσα, ουτε ξερω τι γινεται με το EVO

_________________
Εικόνα
58


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 17:42 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4020
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
Τα δυο μπουζί είναι μια κοροϊδία απλα...καπου είχα δει δυναμομετρηση σε 1000 με βίδα στο ένα μπουζί τη στη μια και στην αλλη με δυο μπουζί....και μαντέψτε τη διαφορα...

τώρα στα μηχανάκια στους στον εγλεφαλους συνήθως διαφέρει απλα το ποσο χρόνο θ ψεκάζει και φυσικά ο κόφτης...στους νπ εγκεφαλους έχεις πιο μελετημένες αναφλεξεις και φυσικά πάλι αλλο χάρτη καυσίμου....τωρα το αν υα δουλεψει είναι αλλο θέμα, το 1100 θα πάρει μπροστά και με το χάρτη,του 620...ετσι κ αλλιως όλοι οι εργοστσιακοι χάρτες σκατα είναι οπότε δεν έχει και καμια τρελη διαφορα χάρτης,με,χαρτη....αν θες να πάρεις τα μέγιστα απο τη χαρτογραφιση θέλει δουλεια έτσι κ αλλιως

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Δημοσιεύσεις: 2924
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 1100
Οχι δε ρωταω για χαρτες
παιζει τπτ συμβατοτητα με τα οργανα? καλα δεν συζηταω για immobilizer
ή τπτ αισθητηρες?

_________________
Εικόνα
58


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Δημοσιεύσεις: 1262
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ -ΛΑΡΙΣΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
tesla έγραψε:
το 1100 θα πάρει μπροστά και με το χάρτη,του 620...ετσι κ αλλιως όλοι οι εργοστσιακοι χάρτες σκατα είναι οπότε δεν έχει και καμια τρελη διαφορα χάρτης,με,χαρτη....αν θες να πάρεις τα μέγιστα απο τη χαρτογραφιση θέλει δουλεια έτσι κ αλλιως


:thumbsup: :thumbsup:
εχω διαβασει για μουλτι 1100 με ecu 1000 dp
Ritsman έγραψε:

θα το τραβηξω τωρα αλλου το θεμα αλλα τεσπα: οι performance εγκεφαλοι, π.χ. στα αεροψηκτα, ειναι ολοι οι ιδιοι και αλλαζει κατι για να ειναι συμβατος απο μοντελο σε μοντελο???(προφανως και ο χαρτης) π.χ. μουλτισταρδα- μονστερ
μεταξυ ιδιου μοντελου (696,796,1100) εχω την εντιπωση πως ο simense ειναι universal, κουμπωνει σε ολα, για χαρτες δεν ξερω τι εχει μεσα, ουτε ξερω τι γινεται με το EVO


νομιζω πχ οτι σε εναν μαρελι 5Α μπορεις να βαλεις οτι χαρτη θες (μονστερ ,1098,μουλτι...)αρκει να χρησιμοποιει το ιδιο
hardware


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 00:03 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
tesla έγραψε:
...στους νπ εγκεφαλους έχεις πιο μελετημένες αναφλεξεις και φυσικά πάλι αλλο χάρτη καυσίμου....


@@ μελετη… και 'γω αυτο νομιζα αλλα με το ducatidiag ειδα οτι ο DP για το δικο μου ειναι ΟΛΌΙΔΙΟΣ με τον μαμισιο εκτος απο τον χαρτη ψεκασμου :dead:



achilleas έγραψε:
νομιζω πχ οτι σε εναν μαρελι 5Α μπορεις να βαλεις οτι χαρτη θες (μονστερ ,1098,μουλτι...)αρκει να χρησιμοποιει το ιδιο hardware


+1

το ιδιο και με τον 59

καταλαβαινουμε τι χαρτη μπορουμε να βαλουμε απο τον σειριακο αριθμο της ηλεκτρονικης και του χαρτη (τα ειχαν γραμμενα στο φορουμ του ducatidiag αλλα τωρα που το κατεβασε δεν θυμαμαι απ'εξω ολες τις λεπτομερειες)

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 00:57 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4020
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
οι dp μοναδες εχουν αλλες αναφλεξεις...αν φορτωσες τον δικο σου μαλλον δεν ηταν performance αν ειδες τα αβανς ιδια...

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 02:48 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
συγκρινα τους χαρτες απ'τις δυο ηλεκτρονικες που εχω, η DP ηρθε κομπλε με το κιτ (εξατμισεις-φιλτρο-ηλεκτρονικη)

ισως σε αλλα μοντελα να αλλαζουν και την αναφλεξη, δεν εχω τσεκαρει, στο δικο μου παντως δεν… (ο χαρτης ψεκασμου παντως ειναι τελειως διαφορετικος)



ΥΓ. με τους ιταλους δε θελει πολυ… αναλογως τα κεφια τους…

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Δημοσιεύσεις: 2924
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 1100
ο marreli δεν δουλεψε με το EVO το μοτερ γιατι κατι παιχτικε με ενα γραναζι χρονισμου

τι προβλημα υπηρξε?

_________________
Εικόνα
58


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 857
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
Παράθεση:
@@ μελετη…


Οι μόνες διαφορές ως προς την ανάφλεξη μεταξύ DP και Standard είναι κάπου στο φάσμα των ~4000 στροφών και σε συγκεκριμένο φορτίο για να περνάνε προδιαγραφές... φαντάζομαι.
Αν δεν αλλάξεις εκκεντροφόρους πχ. DP, και οι Standard είναι σεταρισμένοι εργοστασιακά δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα μοιρών ανάφλεξης.

Ίσως αν στους Standard δώσεις προπορεία ή βραδυπορεία να χρειαστεί κάποιες ρυθμίσεις αλλά μόνο για να γίνεται σωστή καύση - όχι και τίποτε άλλο...

ΥΓ.: τα παραπάνω ισχύουν βέβαια για stock (κλειστά) μοτέρ :cool:

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Ritsman έγραψε:
ο marreli δεν δουλεψε με το EVO το μοτερ γιατι κατι παιχτικε με ενα γραναζι χρονισμου

τι προβλημα υπηρξε?


το ενα γραναζι εχει 1 "μισο" δοντι (για να το διαβαζει ο σενσορας) ενω το αλλο 2…

γι'αυτο εγραψα πιο πανω οτι χρειαζεται να αλλαχτει το γραναζι :glimpse:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Δημοσιεύσεις: 1262
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ -ΛΑΡΙΣΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
ENGAKATS έγραψε:
συγκρινα τους χαρτες απ'τις δυο ηλεκτρονικες που εχω, η DP ηρθε κομπλε με το κιτ (εξατμισεις-φιλτρο-ηλεκτρονικη)

ισως σε αλλα μοντελα να αλλαζουν και την αναφλεξη, δεν εχω τσεκαρει, στο δικο μου παντως δεν… (ο χαρτης ψεκασμου παντως ειναι τελειως διαφορετικος)



ΥΓ. με τους ιταλους δε θελει πολυ… αναλογως τα κεφια τους…

και σε μενα οι χαρτες αναφλεξεως ειναι ιδιοι :thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
εγω;; τιποτα, ηδη ασχολιεμαι με ενα σωρο αλλες μοντες στο δικο μου αλλα και σε ενα SuperDuke ενος κολητου μου εδω, δεν αντεχω να τρεχω με μοτερ EVO (προς το παρον) :tooth2:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 17 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης