Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Scrambler




 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Σάβ 17 Ιαν 2015, 20:59
Δημοσιεύσεις: 71
Τοποθεσία: Athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 2015 Scrambler
καλημερα συμπασχοντες (γιατι τα ducati ειναι, οπως και να το κανουμε, παθος..!! :)) )

σε μια παλαιοτερη αναρτηση ειχα παραθεσει ενα απο τα μειονεκτηματα του scrambler μου, το οτι δηλαδη οταν παιζεις λιγο το γκαζι πριν κατεβασεις ταχυτητα καποιες φορες (1 στις 8-9) η μηχανη θα κανει ενα σκασιματακι απο την εξατμηση και θα stall-αρει. Αλλες φορες θα ξαναπαρει μονη της μπροστα και αλλες φορες θελει μιζα... Περιττο να σας πω ποσο τρομακτικο ηταν τις πρωτες φορες που συνεβη, καθοτι ειμαι και σχετικα νεος οδηγος... 4000km μαζι της και το θεμα ακομα παραμενει...

Εψαξα λιγο στο ιντερνετ και σε παρεμφερη αγγλοφωνα φορουμ για scrambler και το θεμα αυτο το εχουν πολλοι, αν οχι ολοι οι κατοχοι..! λενε πως ευθυνεται οτι η μαμα ducati εκανε το μειγμα πολυ φτωχο για να περνανε οι μοτοσυκλετες προδιαγραφες με αποτελεσμα εννιοτε η μηχανη να μενει διψασμενη και να σβηνει... Παρεθεταν επισης εναν τροπο να δεις μονος σου κατα ποσο ειναι φτωχο η οχι το μειγμα. Σε θερμοκρασιες λειτουργιας, με πρωτη στο κιβωτιο, πας την μηχανη μεχρι 5000 στροφες, το κρατας εκει 1-2 δευτερολεπτα και μετα κλεινεις γκαζι. Αν αρχισει τα σκασιματακια η εξατμηση κοντα στις 4-5 χιλιαδεες στροφες, ειναι φτωχο το μειγμα... οσο πιο χαμηλα αρχισει να σκαει η εξατμηση τοσο λιγοτερο φτωχο ειναι, με ιδανικο να σκαει στις 2-2μιση χιλιαδες στροφες. Αυτη η μεθοδος ισχυει ή ειναι λιγο μπακαλικο?

Επισης παρατηρηθηκε οτι οσοι ειχαν αφαιρεσει το δοχειο αναθυμιασεων (κυριως για αισθητικους λογους) δεν παρουσιαζαν αυτο το προβλημα, με το συμπερασμα να ειναι οτι πιθανοτατα δημιουργει καποιες φορες vacuum. Αυτο πώς σας ακουγεται?

Τελος, θα ηθελα να μαθω αν γινεται να παει κανεις στην αντιπροσωπια και να ζητησει να γινει το μειγμα λιγο πιο πλουσιο γιατι, κακα τα ψεματα, ενα φτωχο μειγμα μακροπροθεσμα δημιουργει θεματακια και περα απο αυτο θα ηθελα να κουμπωσω την termi πανω που (συμφωνα παλι με τους σαξονες φιλους μας) θα κανει το κινητηρα να δουλευει ακομα πιο φτωχα...

Τα φωτα σας??

Σας ευχαριστω προκαταβολικα :hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4203
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
To φτωχό μείγμα ΠΑΝΤΑ δημιουργεί προβλήματα.
Το καλύτερο θα ήταν να πας να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία, εφόσον έχεις ακόμα εγγύηση.
Ας κάνουν και τίποτα.

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 01:26
Δημοσιεύσεις: 6000
Τοποθεσία: Πειραιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: SBK 848
δεν εχει να κανει καμμια σχεση το δοχειο αναθυμιασεων και οτιδηποτε παρεμφερες.
οσο εισαι εγγυηση δεν μπορεις να κανεις τπτ εκτος του να βαλεις κιτ εξατμιση φιλτρο εγκεφαλο performance

αυτο σου δινει αλλη χαρτογραφιση με πλουσιο μειγμα ΚΑΙ συναμα καταργει τον αισθητηρα Λ
απτον λαιμο της εξατμισης :glimpse:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Σάβ 17 Ιαν 2015, 20:59
Δημοσιεύσεις: 71
Τοποθεσία: Athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 2015 Scrambler
Δυστυχώς δεν βγαινει φίλτρο και προγραμμα performance για Scrambler και η termi ειναι απλα τελικο... αλλάζουν και το πρόγραμμα μαζι με το τελικό γιατι 1200 ευρω ειναι αυτα...???


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 14:24 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Δημοσιεύσεις: 6532
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4
Άλλη: ss900
δικε μου........καταργεις αισθητηρα λ.στην θεση του βαζεις το ειδικο εξαρτηματακι που κανει την δουλεια που πρεπει. ψαξε car.gr ειναι ελληνικη εταιρια στην κορινθο.


...εχω κανει την μοντα σε 2 royal enfield ψεκαστα κ σε ενα ktm 690 που εκαναν τα ιδια με το δικο σου κ το αποτελεσμα ειναι καταπληκτικο.ο εγκεφαλος μπαινει σε default χαρτογραφηση και τερμα τα φτωχα μιγματα κ τα μπαμ μπουμ παφφφφ τσουφφφφ ταφφφ κτλ κτλ.....

_________________
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Φεβ 2016, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ 2012, 10:14
Δημοσιεύσεις: 196
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST4S
Άλλη: sport 1000
εφοσον δεν εχεις θεμα με την εγγυηση συμφωνω με τους παραπανω , αν και αυτα αμεσως αφαιρουνται, εγω ειχα σοβαρο προβλημε με το SC GT χαμηλα και εβαλα αυτο το ποτενσιομετρο που κουμπωνει μεταξυ λ και εγκεφαλου ,απο εταιρια fat duc (80 euro) ,τσιμπημενο γιαυτο που ειναι αλλα ηταν καλοφτιαγμενο, και εγινε αλλο μηχανακι..., το χε οδηγησει ο νταης και αλλα παιδια και τους αρεσε πολυ πως δουλευε..μορεις να τον ρωτησεις αν φτιαχνει και για scrabler..στειλε μυνημα εδω sales@performanceboulevard.com

http://fatduc.com/attachments/pdf/MCN_Review.pdf

http://www.fatduc.com/home.html

_________________
Ride with pRide


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Scrambler


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης