φτωχο μειγμα..! συμβουλες?
Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 11:00
καλημερα συμπασχοντες (γιατι τα ducati ειναι, οπως και να το κανουμε, παθος..!! )
σε μια παλαιοτερη αναρτηση ειχα παραθεσει ενα απο τα μειονεκτηματα του scrambler μου, το οτι δηλαδη οταν παιζεις λιγο το γκαζι πριν κατεβασεις ταχυτητα καποιες φορες (1 στις 8-9) η μηχανη θα κανει ενα σκασιματακι απο την εξατμηση και θα stall-αρει. Αλλες φορες θα ξαναπαρει μονη της μπροστα και αλλες φορες θελει μιζα... Περιττο να σας πω ποσο τρομακτικο ηταν τις πρωτες φορες που συνεβη, καθοτι ειμαι και σχετικα νεος οδηγος... 4000km μαζι της και το θεμα ακομα παραμενει...
Εψαξα λιγο στο ιντερνετ και σε παρεμφερη αγγλοφωνα φορουμ για scrambler και το θεμα αυτο το εχουν πολλοι, αν οχι ολοι οι κατοχοι..! λενε πως ευθυνεται οτι η μαμα ducati εκανε το μειγμα πολυ φτωχο για να περνανε οι μοτοσυκλετες προδιαγραφες με αποτελεσμα εννιοτε η μηχανη να μενει διψασμενη και να σβηνει... Παρεθεταν επισης εναν τροπο να δεις μονος σου κατα ποσο ειναι φτωχο η οχι το μειγμα. Σε θερμοκρασιες λειτουργιας, με πρωτη στο κιβωτιο, πας την μηχανη μεχρι 5000 στροφες, το κρατας εκει 1-2 δευτερολεπτα και μετα κλεινεις γκαζι. Αν αρχισει τα σκασιματακια η εξατμηση κοντα στις 4-5 χιλιαδεες στροφες, ειναι φτωχο το μειγμα... οσο πιο χαμηλα αρχισει να σκαει η εξατμηση τοσο λιγοτερο φτωχο ειναι, με ιδανικο να σκαει στις 2-2μιση χιλιαδες στροφες. Αυτη η μεθοδος ισχυει ή ειναι λιγο μπακαλικο?
Επισης παρατηρηθηκε οτι οσοι ειχαν αφαιρεσει το δοχειο αναθυμιασεων (κυριως για αισθητικους λογους) δεν παρουσιαζαν αυτο το προβλημα, με το συμπερασμα να ειναι οτι πιθανοτατα δημιουργει καποιες φορες vacuum. Αυτο πώς σας ακουγεται?
Τελος, θα ηθελα να μαθω αν γινεται να παει κανεις στην αντιπροσωπια και να ζητησει να γινει το μειγμα λιγο πιο πλουσιο γιατι, κακα τα ψεματα, ενα φτωχο μειγμα μακροπροθεσμα δημιουργει θεματακια και περα απο αυτο θα ηθελα να κουμπωσω την termi πανω που (συμφωνα παλι με τους σαξονες φιλους μας) θα κανει το κινητηρα να δουλευει ακομα πιο φτωχα...
Τα φωτα σας??
Σας ευχαριστω προκαταβολικα
σε μια παλαιοτερη αναρτηση ειχα παραθεσει ενα απο τα μειονεκτηματα του scrambler μου, το οτι δηλαδη οταν παιζεις λιγο το γκαζι πριν κατεβασεις ταχυτητα καποιες φορες (1 στις 8-9) η μηχανη θα κανει ενα σκασιματακι απο την εξατμηση και θα stall-αρει. Αλλες φορες θα ξαναπαρει μονη της μπροστα και αλλες φορες θελει μιζα... Περιττο να σας πω ποσο τρομακτικο ηταν τις πρωτες φορες που συνεβη, καθοτι ειμαι και σχετικα νεος οδηγος... 4000km μαζι της και το θεμα ακομα παραμενει...
Εψαξα λιγο στο ιντερνετ και σε παρεμφερη αγγλοφωνα φορουμ για scrambler και το θεμα αυτο το εχουν πολλοι, αν οχι ολοι οι κατοχοι..! λενε πως ευθυνεται οτι η μαμα ducati εκανε το μειγμα πολυ φτωχο για να περνανε οι μοτοσυκλετες προδιαγραφες με αποτελεσμα εννιοτε η μηχανη να μενει διψασμενη και να σβηνει... Παρεθεταν επισης εναν τροπο να δεις μονος σου κατα ποσο ειναι φτωχο η οχι το μειγμα. Σε θερμοκρασιες λειτουργιας, με πρωτη στο κιβωτιο, πας την μηχανη μεχρι 5000 στροφες, το κρατας εκει 1-2 δευτερολεπτα και μετα κλεινεις γκαζι. Αν αρχισει τα σκασιματακια η εξατμηση κοντα στις 4-5 χιλιαδεες στροφες, ειναι φτωχο το μειγμα... οσο πιο χαμηλα αρχισει να σκαει η εξατμηση τοσο λιγοτερο φτωχο ειναι, με ιδανικο να σκαει στις 2-2μιση χιλιαδες στροφες. Αυτη η μεθοδος ισχυει ή ειναι λιγο μπακαλικο?
Επισης παρατηρηθηκε οτι οσοι ειχαν αφαιρεσει το δοχειο αναθυμιασεων (κυριως για αισθητικους λογους) δεν παρουσιαζαν αυτο το προβλημα, με το συμπερασμα να ειναι οτι πιθανοτατα δημιουργει καποιες φορες vacuum. Αυτο πώς σας ακουγεται?
Τελος, θα ηθελα να μαθω αν γινεται να παει κανεις στην αντιπροσωπια και να ζητησει να γινει το μειγμα λιγο πιο πλουσιο γιατι, κακα τα ψεματα, ενα φτωχο μειγμα μακροπροθεσμα δημιουργει θεματακια και περα απο αυτο θα ηθελα να κουμπωσω την termi πανω που (συμφωνα παλι με τους σαξονες φιλους μας) θα κανει το κινητηρα να δουλευει ακομα πιο φτωχα...
Τα φωτα σας??
Σας ευχαριστω προκαταβολικα