90 SECONDS ...

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Bike: Monster 620
Other: SBK 848

90 SECONDS ...

Δημοσίευση από jks »

επειδη μου φαγατε τα συκωτια με τα ψυγειακια, τα σωληνακια και τα κερατακια... οσοι γνωριζετε αγγλικα...ριχτε μια ματια εδω...

Our original article is reproduced below and we believe all the points raised in it are still valid, the engines still take time to get the oil to the top ends (we replace more rear cylinder opening rockers than anything else). We therefore continue to recommend that your bike is allowed to tick over for 90 seconds before you set off (I know the new 'idiot' side stand switch doesn't make this easy but believe me having looked inside many of these engines it is worth it) every single day.

As far as I am aware this plug is fitted as standard in every other factory Ducati cam. The important thing is that the oil took 90 seconds, at least, to get to the valve gear! We cleaned the bike and fitted a plug in the oilway and it ran perfectly; we dump loads of oil on the cams when we build a cylinder head so there was no other problem.

Now lets think about this, a typical Japanese DOHC engine will have nice little buckets over the valves; a pool of oil sits in a pocket above the bucket and the cam runs directly in the pool, oil is therefore present from the first second of running. With a Ducati Quattro Valvole, especially after it has sat around for a while, oil can take up to 90 seconds to arrive. The Ducati oil delivery system has no one way valve so as the bike sits unused the oil retreats slowly to the sump. When you start the engine the oil has to come all the way back up the long oil lines, it is not going to get there appreciably quicker if you rev it. The cams will not notice any difference if you are sitting 'off load' or are trying to ride it; but you do have some choices that will make life easier for the valve gear.

The first choice is the number of revs the engine suffers while the rockers wait for their oil supply. The engine can tick over at 1200 rpm and bash the rocker surface 900 times in 90 seconds while the oil comes up. Or you can run it at 4000 rpm; and the rockers will get bashed 3000 times, it doesn't take a rocket scientist to work out that the cam follower is going to prefer the lesser of the two evils. (as an aside when I warm up my 'street' ST4 it always seems to get to about 90 seconds before the flashing 'LO' sign on the digital display is replaced with a temperature reading, I doubt it is a coincidence).

So, to summarise, in no particular order;

1) Make sure the valve clearance are acceptable, too tight is death.

2) Give the oil time to get to the rockers every time you start the engine, call it warming up or whatever, but keep the revs down at tickover for at least the first 90 seconds of running.

3) Use good quality, high shear strength (Cst 16+) fully synthetic oil.

:cool: :hibye:

ΥΓ.. και μια ανακοινωση απτη μαμα εταιρια !

We'd like to take advantage of the accessibility of the Internet to let you know that for Model Year 2001 (MY 2001) we have fitted new generation engine valve control rocker arms as standard parts in all our motorbikes. The new MY2001 rocker arms are entirely compatible with all earlier versions, starting from the first version of the Ducati 851 model, and are now the only ones supplied

With the introduction of these modified rocker arms, we believe that we have the answer to every possible problem relating to rapid wear of the engine valve control faces. We would however like to remind you of the possible causes of early rocker arm wear:

* Not carrying out checks, which include adjusting the engine valve clearance, as regularly as indicated in the routine maintenance schedule contained in the Ducati warranty booklet.

* Engine valve clearance not adjusted to comply with the standards laid out in the Ducati workshop manual.

Use of an engine lubricant that does not conform to specifications indicated in the Ducati use and maintenance manual.

Since the problem does not affect the users' safety and would not indirectly damage other engine parts, Ducati will not carry out a preventative recall campaign. As always, Ducati is available to answer fully any questions you may have.

DUCATI Motor Holding spa Technical Assistance Service
Άβαταρ μέλους
taSOS
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS

Re: 90 SECONDS ...

Δημοσίευση από taSOS »

:thumbsup: καλά τα λέει !! αυτός είναι ο λόγος που προτιμώ λεπτόρρευστα λαδιά στο μοτέρ μου :thumbsup:
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;

Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista

Δημοσίευση από mostro620 »

Καλά όχι και όλοι... :whistling: Περιμένω και εγώ κάτι απαντήσεις και τα ξαναλέμε πάντως....
:thumbsup:
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Other: SS 1000ds Rt

Δημοσίευση από ENGAKATS »

(an den kanw lathos, auto to post einai apo ton "Shazaam", e? :glimpse: )

basika, to sugkekrimeno post sumplhrwnei auta pou eixa grapsei sto allo topic peri tou xronou pou xreiazetai to ladi na ftasei stis kefales.

:thumbsup: :thumbsup: se auto pou pou eipe kai o taSOS. 10W-40 full sunthetika (egw bazw ta 300V Motul parepiptontws) einai o,ti prepei gia ta kshrokampana. eseis me ton pseutosumplekth (blepe ugros sumplekths :wsmile: :wsmile: ), prepei na psaksete gia to swsto sunthetiko wste na mhn sas dhmiourgei anepithimito patinarisma twn diskwn... (gi'auto allaxte olo to sumplekth me kshrokampano na hsuxasete :wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile: :)) :)) )

EDIT (gia autous pou isws den to katalaban):

otan lew oti gia tous ugrous sumplektes prepei na psaksete gia to swsto sunthetiko ladi, ennow oti merika sunthetika exoun sugkekrimena prostheta ta opoia prokaloun patinarisma se ugrous sumplektes. auto DEN exei na kanei me th reustothta tou ladiou (san na leme 10W-40, 20W-50... ktl ktl). h idanikh reustothta einai 10W-40 (asxeta apo to ti leei to bibliaraki ths mhxanhs gia na kaluptontai autoi nomika :whistling: :glimpse: )
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Δημοσίευση από jks »

Enga:
Friction modifiers are added to lubricants to reduce the surface friction of the lubricated parts. Typically these are polar chemical compounds having high affinity for metal surfaces and possessing long alkyl chains.
Glycerol mono-oleate is a common example of a friction modifier.
This additive is needed in limited slip differentials.
Άβαταρ μέλους
taSOS

Δημοσίευση από taSOS »

otan lew oti gia tous ugrous sumplektes prepei na psaksete gia to swsto sunthetiko ladi, ennow oti merika sunthetika exoun sugkekrimena prostheta ta opoia prokaloun patinarisma se ugrous sumplektes. auto DEN exei na kanei me th reustothta tou ladiou (san na leme 10W-40, 20W-50... ktl ktl). h idanikh reustothta einai 10W-40 (asxeta apo to ti leei to bibliaraki ths mhxanhs gia na kaluptontai autoi nomika

ολα τα λιπαντικά για μηχανές , έχουν συμβατά ( και λιγότερα) αντί- τριβικα με τους υγρούς συμπλέκτες ! Υπάρχει θέμα ΑΝ βάλεις λιπαντικό για αυτοκίνητα σε μηχανή με υγρό συπλεκτη , σε τέτοια περίπτωση , το πιθανότερο θα είναι να σου πατινάρει !!!!!

ΑΝ βάλεις αυτοκινητολαδο δε μηχανή με ξερό συμπλέκτη ( Ducati - BMW - Guzzi ) δεν υπάρχει πρόβλημα , εκτός ίσως από λίγο σκληρότερο κιβώτιο
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;

D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Δημοσίευση από D3§m02K »

Στους δίσκους του υγρού συμπλέκτη όμως, δεν θέλεις μείωση της τριβής. . .

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους απαγορεύεται δια ροπάλου πρόσμιξη του λαδιού του κινητήρα με επιπλέον friction modifiers (βλ. MotorKote)
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Δημοσίευση από jks »

Σωστοι και οι 2 προλαλησαντες !!!
Μονο σε ξηροκαμπανα μπορεις να βαλεις λαδι αυτοκινητου!
Στα δικα μας θελει προσοχη τι ριχνεις μεσα γιατι θα πατιναρειιιιιι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

opws ta lete einai :thumbsup: :thumbsup:

exw akousei omws ouk oliges fores gia paidia me 600-620-800 pou eixan elafru patinarisma otan ebalan full sunthetiko (den thumamai marka - seira) :glimpse:
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Δημοσίευση από D3§m02K »

ENGAKATS έγραψε:opws ta lete einai :thumbsup: :thumbsup:

exw akousei omws ouk oliges fores gia paidia me 600-620-800 pou eixan elafru patinarisma otan ebalan full sunthetiko (den thumamai marka - seira) :glimpse:
Και 695 . . . :whistling:

Εμένα όμως δεν μου κάνει πατινάρισμα. Απλά "μπαίνει πολύ συχνά" το APTC.

Ακόμη και στα ανεβάσματα . . . :hypno:

Τί να βάλω ρε π**στ* μου; Μου φαίνεται θα το γυρίσω σε ηλιέλαιο . . . :zep:

EDIT: Ρε σεις, λέτε να θέλω καινούριους δίσκους; 23.000km με τους "μαμά" και δεν πατινάρει. Απλά μου κάνει αυτό το "slip"
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

afou pianoun ta xeria sou, koita se ena allo topic pou eixa ekshghsei ti mporei na kanei kapoios gia na bgalei perissotera xiliometra apo tous diskous tou.... (ferneis bolta tous mesa diskous pou sunithws trwgontai perissotero :glimpse: )

me thn eukairia, katharizeis olous tous diskous me katharistiko frenwn (gia na mhn meinei panw tous ixnos apo to ladi pou eixes mexri twra) kai bazeis kainourgio ladi.

koita kai se alla forums gia gnwmes "marka/tupos ladiou vs patinarisma ugrou sumplekth se Ducati". mporei 2 diaforetika ladia ths idias markas na exoun entelws diaforetika apotelesmata

dokimase na baleis sklhrotera elathria....

:cool:

alitheia, ti ladi bazeis??
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Δημοσίευση από D3§m02K »

ENGAKATS έγραψε:alitheia, ti ladi bazeis??
Καλοκαίρι Shell Advance 20W-50, χειμώνα 10W-40.
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

d3$m02k έγραψε:Καλοκαίρι Shell Advance 20W-50, χειμώνα 10W-40.
anoiksh kai fthinopwro to kaneis mpanio me arwmatika alata?? :zep: :zep:

o apo panw elalise! ougk :cool:
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Δημοσίευση από D3§m02K »

ENGAKATS έγραψε:anoiksh kai fthinopwro to kaneis mpanio me arwmatika alata?? :zep: :zep:
Όχι ρε. . . Με αιθέρια έλαια. . . :angry2:

Μη βαράτε ρε. . . Αφού με ξέρετε ότι είμαι ψείρας . . .

Όχι τίποτα, αλλά ειδικά το χειμώνα το ακούω να δουλεύει καλύτερα το μοτόρι με το 10άρι λάδι. . .

Δε ξέρω, μπορεί να είναι και ιδέα μου :dontknow:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

GENIKWS douleuei kalutera me 10W-40....

oxi mono den xreiazetai 20W-50, alla einai kai xeirotero.... (polla ta zoria sto kuklwma lipanshs - tsimouxes ktl ktl).

an eixes kana Harley (ftou kaka) pou anebazei toses strofes oso ena forthgo ploio tou '20 me atmolebhta, tha sou elega nai, 20W-50 einai ok.

to polu polu, to kalokairi pou kanei zesth (kai an to kukloforeis polu sthn polh) to allazeis ligo pio suxna
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Bike: 916

Δημοσίευση από johnduc »

10-40 να βαζετε και νοου προμπλεμς φορ εβερ!!! :thumbsup:
αλλα λαδια χειμωνα-αλλα καλοκαιρι...γιατι ποσο εχουμε χειμωνα στην Ελλαδα ρεε μαγκες???Και αντε εμεις οι βορειοι κατι παιζει προς τη Φλωρινα...στο λεκανοπεδιο...ποσες ειναι οι πραγματικες μερες χειμωνα με ψοφο και μειον και τα σχετικα και ποσοι ειστε εξω ολες τις παραπανω μερες???Ελεος...μην υπερβαλετε...φιλικα και με την καλη την εννοια! :glimpse:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
taSOS

Δημοσίευση από taSOS »

d3$m02k έγραψε:...
EDIT: Ρε σεις, λέτε να θέλω καινούριους δίσκους; 23.000km με τους "μαμά" και δεν πατινάρει. Απλά μου κάνει αυτό το "slip"

Έχεις περίπου, άλλο τόσο... :)) Να είσαι φιδολός με τα δισκάκια.

Όσο για το λάδι, το γράφω για τελευταία φορά....

10W-40 σε όλες ΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

:hi:
Όχι αλλαγές στο λάδι ανα σεζόν Κώστα. Όχι στο μοτέρ σου... Δεν είναι Γιασπάν... :getout:[/quote]

πόσα χιλιόμετρα βγάζουν οι δίσκοι πάνω-κάτω ???

Απάντηση