Τι σημαίνει δηλαδή αυτο hpe200016v και γιατί να σε πιστέψουμε?????hpe200016v έγραψε:φιλε μου απο εμπειρια σουμιλαω μην πας στο φαμπιατο
Παίρνω αφορμή με αυτό και ανοίγω καινούργιο θέμα για να ξεκινήσει μιά συζήτηση σε άλλη βάση για το ζήτημα συνεργεία, που πιθανόν βοηθήσει όλους ...
Επειδή λοιπόν το ζήτημα μάστορας-συντήρηση είναι πολύ σημαντικό για εμάς, καθότι τα desmoμηχανάκια μας χρειάζονται ειδίκη γνώση και εργαλεία για την φροντίδα τους, νομίζω οτι στις απόψεις που ο καθένας καταθέτει και προτείνει προς τους άλλους, πρέπει να επιχειματολογεί, και να μην μένει μόνο σε προσωπικές κατά περίπτωση εκτιμήσεις και νουθεσίες.
Με την περιπτωσιολογία οδηγούμαστε μόνο σε ατελείωτες συζητήσεις που δεν νομιζω οτι τελικά βοηθουν για κάποιο συμπέρασμα, καθότι απο την μια πλευρά δεν είμαστε όλοι εμείς σε θέση να κρίνουμε τον μάστορα ( φυσιολογική ανεπάρκεια γνώσεων) και εφετέρου όλοι οι μάστορες εχουν φυσιολογικά και τις κακές στιγμές τους.
Δική μου άποψη λοιπόν:
"WHAT A BIKE" , 2107750692, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΝΗΣ , για τους εξής λόγους:
1) Γιατι δεν έχει βοηθούς.
Προσωπικά με ενδιαφέρει πάρα πολύ να συννενοούμαι με έναν υπευθυνο , και να πιάνει το μηχανάκι μου ο μάστορας απο την αρχή μέχρι το τέλος και οχι κάποιος βοηθός που "έρχεται και φευγει". Πόσο μάλλον που δεν ξέρω κιόλας εάν ο βοηθός "γουστάρει" αυτό που κάνει, όπως επίσης και εάν πληρώνεται ικανοποιητικά απο το "αφεντικό"....κτλ, κτλ
Για αυτούς που θα ρωτήσουν, να πώ οτι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποιο delay στην παράδοση εξαιτίας αυτού του λόγου, καθότι υπάρχει προσυνεννόηση για όλα.
2) Γιατί έχει Full πακέτο ειδικών εργαλείων, ηλεκτρονικών και μη, με up to date Hardware-sofware τα οποία πλήρωσε για να κάνει "καλύτερα και σωστότερα" την δουλειά του ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ !!! . (Δεν τα έχει στην μόστρα και η καυσανάλυση να γίνεται στον πάγκο με το αρχαίο αναλογικό ή ψηφιακό ενός ή δύο αερίων που κανείς δεν ξέρει απο πότε εχει να αλλαχτεί το φίλτρο τους) Αν καταλαβαίνεται τι λέω.......
3) Γιατί έχει "τρέλλα" με τα κόκκινα και την δουλειά του. Θα μου πείτε δεν είναι ο μόνος ...
Ναι , αλλά για πείτε μου ποιός μάστορας πλήρωνει απο την τσέπη του ( και οχι κάποια αντιπροσωπεία ) την συνέχιση της εκπαίδευσης του, και πάει 10 ημέρες για να "μαθητεύσει" με ολιγομελές group άλλων ευρωπαίων μηχανικών, δίπλα στον Rudiger Kaemna, ( http://www.kaemna.de" onclick="window.open(this.href);return false; ) που αναγνωρισμένα είναι ένας απο 3-4 πιο αξιόλογους οίκους παγκοσμίως για τα μηχανάκια μας , και προετοιμάζει εδώ και χρόνια αγωνιστικά με πολλές συμμετοχές και νίκες ..... - κάποιος φίλος λέει "στην πίστα κρίνονται όλα" και κατά την αποψή μου έχει δίκιο.
Το σύνηθες κατά την άποψη είναι, οι μάστορες να θεωρούν τους εαυτούς τους "παντογνώστες" , και έτσι να μην ασχολούνται και πολύ για το πως θα μάθουν περισσότερα....
Εδώ τις πιο πολλές φορές δεν κάνουν τα εκπαιδευτικά session και δεν χρησιμοποιούν το εκπαιδευτικό υλικό που οι αντιπροσωπείες ΔΩΡΕΑΝ προσφέρουν......... (και ξέρω πολύ καλά τι λέω!!!!)
Ισως πάντως φταίμε και εμείς που δεν προσπαθούμε να μαθαίνουμε περισσότερα και ετσι να τους αναγκάζουμε να γίνονται καλύτεροι για να ανταπεξέλθουν...
4) ΚΑΒΑΛΑΕΙ μηχανή κάθε μέρα..... και τον βρίσκω αρκετά συχνά σε track days και πίστες.. Εκτός απο μάστορας είναι και ένας απο εμάς, που προσπαθεί να πιέσει το μηχανάκι του στα όρια και να μάθει απο αυτό...