Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /79932.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motomag.gr/index.php?option= ... &Itemid=35" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motomag.gr/index.php?option= ... &Itemid=35" onclick="window.open(this.href);return false;
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Το μόνο που με ανησυχεί είναι το κόστος συντήρησης. Αν είναι σε επίπεδα καθαρόαιμου ΜΧ θα είναι πιο εξειδικευμένο απ'ότι φαίνεται εξ'αρχής. 78 ίπποι από μονοκύλινδρο (KTM) είναι πολλοί.
Περιμένω το DUCATI σε μια πιο απλή έκδοση, όχι τόσο πουσαρισμένη, στους 65+hp και μια R 80+hp...
Ίδωμεν.
Περιμένω το DUCATI σε μια πιο απλή έκδοση, όχι τόσο πουσαρισμένη, στους 65+hp και μια R 80+hp...
Ίδωμεν.
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης μιας τέτοιας κατασκευής, με κόστος 9300ευρώ όπως είδα για το ΚΤΜ παίρνεις άνετα γιαπωνέζικο 600άρι που και πάει και στρίβει και φρενάρει, τώρα να δώσεις τόσα λεφτά και να πάρεις SS 600άρι με 80 άλογα;
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Έχει πολλά πλεονεκτήματα όπως
1.γραμμική και αξιοποιήσιμη δύναμη που σημαίνει ευχάριστη και όχι ακραία οδική συμπεριφορά με το μοτέρ από εκεί που είναι ψόφιο μέχρι τις 9000+rpm ξαφνικά να λυσάει και να σε στέλνει αδιάβαστο (highsiding). Είναι γνωστό πόσο ακραία έχουν γίνει τα Ι4 600 σε σημείο που πολλοί να προτιμούν 1000άρια για δύναμη χαμηλά.
2.δεν ξηλώνει λάστιχα για πλάκα (=διάρκεια στα T.Days)
3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
4.μικρότερο κόστος πτώσης λόγω μικρότερου πλάτους (γνωστό κι απ'τα V2), μικρότερης αδράνειας-βάρους.
5.και σημαντικότερο: Μικρό βάρος
Σε δοκιμές το ΚΤΜ έκανε 2δλ πιο αργό χρόνο από Ι4 600.
Σε πίστες όπως τα Μέγαρα η διαφορά θα είναι μικρότερη.
Όμως όλη η ουσία είναι η ευχαρίστηση που θα προσφέρει ένα τέτοιο μηχανάκι χωρίς να ζητάει πολλά.
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
1.γραμμική και αξιοποιήσιμη δύναμη που σημαίνει ευχάριστη και όχι ακραία οδική συμπεριφορά με το μοτέρ από εκεί που είναι ψόφιο μέχρι τις 9000+rpm ξαφνικά να λυσάει και να σε στέλνει αδιάβαστο (highsiding). Είναι γνωστό πόσο ακραία έχουν γίνει τα Ι4 600 σε σημείο που πολλοί να προτιμούν 1000άρια για δύναμη χαμηλά.
2.δεν ξηλώνει λάστιχα για πλάκα (=διάρκεια στα T.Days)
3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
4.μικρότερο κόστος πτώσης λόγω μικρότερου πλάτους (γνωστό κι απ'τα V2), μικρότερης αδράνειας-βάρους.
5.και σημαντικότερο: Μικρό βάρος
Σε δοκιμές το ΚΤΜ έκανε 2δλ πιο αργό χρόνο από Ι4 600.
Σε πίστες όπως τα Μέγαρα η διαφορά θα είναι μικρότερη.
Όμως όλη η ουσία είναι η ευχαρίστηση που θα προσφέρει ένα τέτοιο μηχανάκι χωρίς να ζητάει πολλά.
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Αυτά και αν θα στρίβουν και θα φρενάρουν!5os έγραψε:και στρίβει και φρενάρει
Δεν παίζει αυτό, για να βγάλεις τόσα άλογα από μονοκύλινδρο θα είναι τόσο πουσαρισμένο που θα θέλει service κάθε 1000km και σχολαστική συντήρησηskyknight έγραψε: 3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
.
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
Όσο για τα κλειστά κομμάτια και λίγα λες. Ούτε στο όνειρο τους δεν θα το βλέπουν τα 4κύλινδρα...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Γι'αυτό κατά τη γνώμη μου πρέπει να βγάλουν μια έκδοση πιο απλή με 60-65 άλογα πιο προσιτή και με σέρβις κάθε 10000 τουλάχιστον.
Η Ducati το συνηθίζει
Η Ducati το συνηθίζει
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
δε νομίζωskyknight έγραψε:Είναι γνωστό πόσο ακραία έχουν γίνει τα Ι4 600 σε σημείο που πολλοί να προτιμούν 1000άρια για δύναμη χαμηλά.
2.δεν ξηλώνει λάστιχα για πλάκα (=διάρκεια στα T.Days)
3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
τα 600αρια είναι πραγματικά πανεύκολα και βοηθούν πραγματικά με την απόδοσή τους ιδίως σε περιβάλλον πίστας.
δεν ξηλώνουν λάστιχα - πρέπει να δείτε τι κάνει το 1098 στα λάστιχα σε μια μέρα στις Σέρρες...
συντήρηση φτηνοτερη από 600;χλωμό...
όσο για τις στροφές αν ήταν ΣΜ μπορεί και να ίσχυε αλλά ΣΣ με 80 άλογα να κερνάει τσάι ΣΣ με 180; χλωμό...
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Στα 600άρια πρέπει να'χεις την ιδανική σχέση διαρκώς. Σχεδιάστηκαν για να κυνηγούν χρόνο και μόνο. Δε νομίζω ότι είναι εύκολα ακριβώς διότι πρέπει να τα δουλεύεις συνεχώς στο όριο.5os έγραψε: δε νομίζω
τα 600αρια είναι πραγματικά πανεύκολα και βοηθούν πραγματικά με την απόδοσή τους ιδίως σε περιβάλλον πίστας.
δεν ξηλώνουν λάστιχα - πρέπει να δείτε τι κάνει το 1098 στα λάστιχα σε μια μέρα στις Σέρρες...
συντήρηση φτηνοτερη από 600;χλωμό...
όσο για τις στροφές αν ήταν ΣΜ μπορεί και να ίσχυε αλλά ΣΣ με 80 άλογα να κερνάει τσάι ΣΣ με 180; χλωμό...
Σε σχέση με 1098 δεν ξηλώνουν το ίδιο λάστιχα αλλά σε σχέση μ'ένα SS 80hp/140kg
σίγουρα περισσότερο.
Συντήρηση φτηνότερη με την προυπόθεση των 10000χλμ μη πουσαρισμένης έκδοσης (γιάυτήν μιλάω κι ενδιαφέρομαι). 1κύλ/4β supermono, 4κύλ./16β SS600.
Σε κάποιες "ειδικές" διαδρομές με ανηφοροκατηφόρες, πέταλα και τα συναφή, όπου δε μπορείς να βάλεις κάτω 180hp, ούτε καν 100, πιστεύω πως το βάρος μετράει και κάνει τη διαφορά. Τα γκάζια είναι για τις ευθείες.
Και τα δίχρονα SS ήταν, με παρόμοιες επιδόσεις-βάρη. Αυτά προσπαθούν να προσομοιώσουν οι εταιρείες.
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Μονο το μονοκυλινδρο τους ελειπε , για τη ντουκατι λεω , βγαλανε μηχανακια σε ολες τις κατηγοριες και τους εμεινε η πολυ δημοφιλης , με τις τρελες πωλησεις και με τα τεραστια περιθωρια κερδους κατηγορια των μονοκυλινδρων SS .
Ασε που εχουν και μεγαλη παραδοση και τρομερη τεχνογνωσια στην εξελιξη και κατασκευη μονοκυλινδρων .
Ασε που εχουν και μεγαλη παραδοση και τρομερη τεχνογνωσια στην εξελιξη και κατασκευη μονοκυλινδρων .
Νίκος.
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4
Τρελές πωλήσεις δε νομίζω νά'χει η κατηγορία. Αν γίνει τέτοια κατηγορία όμως σίγουρα η ντουκάτι πρέπει να ανταγωνιστεί τους άλλους όχι μόνο λόγω προιστορίας και τεχνογνωσίας (που τις έχει), αλλά κυρίως image και δεδομένου ότι απευθύνεται σε νεαρούς που αργότερα θα πάρουν το μεγαλύτερο μοντέλο...Z'BUTSAM έγραψε:Μονο το μονοκυλινδρο τους ελειπε , για τη ντουκατι λεω , βγαλανε μηχανακια σε ολες τις κατηγοριες και τους εμεινε η πολυ δημοφιλης , με τις τρελες πωλησεις και με τα τεραστια περιθωρια κερδους κατηγορια των μονοκυλινδρων SS .
Ασε που εχουν και μεγαλη παραδοση και τρομερη τεχνογνωσια στην εξελιξη και κατασκευη μονοκυλινδρων .
Πάντως έχει και η YAMAHA υπό εξέλιξη τέτοιο μηχανάκι όπως και η APRILIA αν θέλει υπερκυβίζει το V2 μοτέρ 550 που έχει στα SXV-RXV και κατεβαίνει να κλέψει εκκλησίες...
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται