να εβγαζε τα ιδια στις 4000 απλα δεν παιζει και μιην ξεχνας ο πιο ευκολος τροπος να παρεις αλογα ειναι μεσω στροφαρισματος
ααααα και κατι αλλο ο μονος λογος που η yamaha με το Ι4 στεκεται ακομα ειναι ο ασυμετρος στροφαλος και το πιο σημαντικο ο rossi που την εξελιξε και την οδηγαει,οποιαδηποτε αλλη προσπαθεια Ι4 σε τετοιο επιπεδο ειναι καταδικασμενη.
Γιατί L2;
Συντονιστής: sue
- delta1098
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Other: RSV1000R
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: Γιατί L2;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος delta1098 την Κυρ 02 Αύγ 2009, 23:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Λύκος
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 5604
- Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
- Gender: Male
- Other: CB1300
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Γιατί L2;
Ολοι πιστευω οτι εχουν περιθωρια ακομα, απλα ο Ι4 ειναι καιρο στο κουρμπετι και θελει ενα γερο διαλλειμα... αν και φοβαμαι οτι τα ηλεκτρικα θα σαρωσουν επομενες γενιες και μακαρι να βγω ψευτης...
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1072
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: Rambla 250
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Γιατί L2;
Καλά τα λες ορέ Δημήτρη.
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Γιατί L2;
Ολα καλα , αλλα οτι αφορα τα moto gp και τα sbk η τεχνολογια που παιζει ειναι τρελη και πολυ μακρια απο την δικη μας πραγματικοτητα ,καλυτερο μοτερ για εμας απλα δεν υπαρχει ,ειναι καθαρα προσωπικο γουστο του καθενος ,αλλος γουσταρει τρελο στροφαρισμα και 160 αλογα στις 14000 στροφες ,αλλος στενη μηχανη ,μονο V2 δηλαδη ,ροπη χαμηλα κτλ ,αυτα εαν μπορεις να εχεις μονο μια μηχανη ,κανεις και τις επιλογες σου αναλογα τα τις προτεραιοτητες σου .
Οδηγησα πολυ το Z750 του αδελφου μου και αν και εντυπωσιαστηκα απο την δυναμη του , η λειτουργεια του τετρακυλινδρου ,σε αυτη τη μηχανη δεν μου αρεσε , θα ηθελα να δοκιμασω τρικυλινδρο σε σειρα και υδροψυκτο τετραβαλβιδο V2 .Μπορει να μου αρεσουν περισσοτερο , θα δειξει .
Οδηγησα πολυ το Z750 του αδελφου μου και αν και εντυπωσιαστηκα απο την δυναμη του , η λειτουργεια του τετρακυλινδρου ,σε αυτη τη μηχανη δεν μου αρεσε , θα ηθελα να δοκιμασω τρικυλινδρο σε σειρα και υδροψυκτο τετραβαλβιδο V2 .Μπορει να μου αρεσουν περισσοτερο , θα δειξει .
Νίκος.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Γιατί L2;
Μπααα, απο το ταξιδι με το μηχανακι. Ειχε σκατοκαιρο εκει που ημουν στην Ισπανια και μου την εσπασε .mostro620 έγραψε:Ανανεωμένος απο τις διακοπές βλέπω...
Αυτο ακριβως θελω να πω αλλα στο δικο σου post δινεις εμφαση στις διαφορες του δυναμομετρου. Το πώς βγαζει ενας κινητηρας τη δυναμη του και η αισθηση που δινει δεν τα δειχνει κανενα δυναμομετροmostro620 έγραψε:Το αντικείμενο της κουβέντας δεν ήταν αυτό. Μην τα μπλέκεις!
Το αντικείμενο είναι ποιοτικές διαφορές και όχι ποσοτικές!
ENGAKATS caminando por la vida
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Γιατί L2;
Eδώ συμφωνάμε!ENGAKATS έγραψε: Αυτο ακριβως θελω να πω αλλα στο δικο σου post δινεις εμφαση στις διαφορες του δυναμομετρου. Το πώς βγαζει ενας κινητηρας τη δυναμη του και η αισθηση που δινει δεν τα δειχνει κανενα δυναμομετρο
Αλέξανδρος
- Cobretti1099
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 849
- Εγγραφή: Δευ 18 Μάιος 2009, 13:15
- Gender: Male
Re: Γιατί L2;
Πολύ καλό θέμα για συζήτηση...
Μαγεία, Μαγεία... Μηχανολογία!!!
Μαγεία, Μαγεία... Μηχανολογία!!!
Ducati Energia, SpA is an Italian company based in Bologna which produces electrical and electronic components. Founded by the Ducati brothers, Adriano, Marcello and Bruno Ducati. The Ducati company was called Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati.