Ducati Classic Motorcycles
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Ducati Classic Motorcycles
Ψάχνοντας ατο νετ βρήκα κάποιες φωτογραφίες απο την Ιστορία της Ducati.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό με το εκάστοτε μοντέλο ας μου το στείλει με πμ έτσι ώστε να το ενσωματώσω.
Ξεκινάμε το 1950 Ducati 98 Sport
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό με το εκάστοτε μοντέλο ας μου το στείλει με πμ έτσι ώστε να το ενσωματώσω.
Ξεκινάμε το 1950 Ducati 98 Sport
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1951
The bike is called a Tamarozzi. It's a replica of the first Ducati racing bike which ran at Monza on 16th of May 1951. It managed a hair-raising 60mph average with it's 50cc Cucciolo motor. It was built by Norm Westerman.
The bike is called a Tamarozzi. It's a replica of the first Ducati racing bike which ran at Monza on 16th of May 1951. It managed a hair-raising 60mph average with it's 50cc Cucciolo motor. It was built by Norm Westerman.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1952
During the War, Aldo Farinelli designed and developed a 4-stroke cycle attachment engine with 2-speed gearing. Ducati joined another Italian company, SIATA, to manufacture this engine as the Cucciolo (Little Puppy). It was introduced in 1946 as an auxiliary engine in a box. Ducati now owned the exclusive rights to the Cucciolo.
A new and original design, the T2, was introduced in 1948 and though it was similar to the original it was improved all round. A sports version was added, which could reach a top speed of 60 kmh.
In the first 2 years an average of 240 units a day were produced. In 1948 Ducati designed a new engine, the T3, with 3 gears and a grease-lubricated valve gear enclosed in a case. A new tubular frame with rear suspension was added in 1949. The Sports version introduced in 1950 had a 65cc capacity, swinging-arm, and telescopic shock absorbers.
During the War, Aldo Farinelli designed and developed a 4-stroke cycle attachment engine with 2-speed gearing. Ducati joined another Italian company, SIATA, to manufacture this engine as the Cucciolo (Little Puppy). It was introduced in 1946 as an auxiliary engine in a box. Ducati now owned the exclusive rights to the Cucciolo.
A new and original design, the T2, was introduced in 1948 and though it was similar to the original it was improved all round. A sports version was added, which could reach a top speed of 60 kmh.
In the first 2 years an average of 240 units a day were produced. In 1948 Ducati designed a new engine, the T3, with 3 gears and a grease-lubricated valve gear enclosed in a case. A new tubular frame with rear suspension was added in 1949. The Sports version introduced in 1950 had a 65cc capacity, swinging-arm, and telescopic shock absorbers.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1955
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1957
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1957
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1958
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1958
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1961
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1961
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1962
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1964
1964-65 250 Monza special fitted with Mach 1 replica seat, replica 1974 front guard, stainless Conti replica, 72-74 rearset kit.
1964-65 250 Monza special fitted with Mach 1 replica seat, replica 1974 front guard, stainless Conti replica, 72-74 rearset kit.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1965
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1965
250 Ducati Vintage Road Racer prepared by Henry Hogben of "Ducati Singles Restorations" Has green and white cam, oversized valves with coil springs, lightened flywheel, total loss electrical system, delorto 32mm carb. open header (110 decibals) Custom chrome moly frame with adjustable stearing rake. Double cam front brake with race linings, fibreglass bodyparts, avon roadrunners on aluminum rims, bike totally safety wired.
250 Ducati Vintage Road Racer prepared by Henry Hogben of "Ducati Singles Restorations" Has green and white cam, oversized valves with coil springs, lightened flywheel, total loss electrical system, delorto 32mm carb. open header (110 decibals) Custom chrome moly frame with adjustable stearing rake. Double cam front brake with race linings, fibreglass bodyparts, avon roadrunners on aluminum rims, bike totally safety wired.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1965
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1966
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1966
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1966
Carl Liebold's 1966 Mach 1
Restoration using R & R supplied parts including MACH 1 replica seat, F3 header & race mega with Conti core.
Carl Liebold's 1966 Mach 1
Restoration using R & R supplied parts including MACH 1 replica seat, F3 header & race mega with Conti core.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1966
Same model in the UK was called a Daytona. Diana Mk3 with Mach 1 big valve engine & rear set frame. Factory original rear set kit-original clip ons-Viglia white face tach (working)-Diana tank with cut out for 29 mm carb-29 mm SSI carb- correct seat for Diana - M3 stamped engine cases-center & side stands Silentium muffler.
Same model in the UK was called a Daytona. Diana Mk3 with Mach 1 big valve engine & rear set frame. Factory original rear set kit-original clip ons-Viglia white face tach (working)-Diana tank with cut out for 29 mm carb-29 mm SSI carb- correct seat for Diana - M3 stamped engine cases-center & side stands Silentium muffler.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1967
Ducati SSR 125 Imported from Italy.
Ducati SSR 125 Imported from Italy.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1967
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1967
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1968
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1968
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1968
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.