SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..
γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?
γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
extra είναι σίγουρα!!!mycolnago έγραψε:εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..
γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?
αλλά δεν είναι χρήσιμο για όλους
Υπάρχει για να σταθεροποιεί το σώμα σου, βάζοντας το γονατό σου εκεί όταν " κατεβαίνεις " απο το μηχανάκι μέσα στην στροφή. Προσφέρει ένα σημείο τριβής στο γόνατο σου για να κρατίεσαι καλύτερα πάνω στην μηχανή με το εξωτερικό γόνατο στην στροφή.
Μάλλον η Duc. θεωρούσε μόνο τους αμερικανούς τόσο γρήγορους για να το χρειάζονται!!!
σου ευχομαι να το χρειάζεσαι πάντως!!
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
mycolnago έγραψε:εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..
γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?
grigo έγραψε:extra είναι σίγουρα!!!
αλλά δεν είναι χρήσιμο για όλους
Υπάρχει για να σταθεροποιεί το σώμα σου, βάζοντας το γονατό σου εκεί όταν " κατεβαίνεις " απο το μηχανάκι μέσα στην στροφή. Προσφέρει ένα σημείο τριβής στο γόνατο σου για να κρατίεσαι καλύτερα πάνω στην μηχανή με το εξωτερικό γόνατο στην στροφή.
Μάλλον η Duc. θεωρούσε μόνο τους αμερικανούς τόσο γρήγορους για να το χρειάζονται!!!
σου ευχομαι να το χρειάζεσαι πάντως!!
Τα πρωτα SS απο το 1998 και μετα ειχαν αυτα τα δυο κοματακια εκει για να γεμιζουν ενα μικρο βαθουλωμα που κανει σε εκεινο το σημειο το τεποζιτο. Αργοτερα το κατηργησαν
ENGAKATS caminando por la vida
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
ENGAKATS έγραψε:
Τα πρωτα SS απο το 1998 και μετα ειχαν αυτα τα δυο κοματακια εκει για να γεμιζουν ενα μικρο βαθουλωμα που κανει σε εκεινο το σημειο το τεποζιτο. Αργοτερα το κατηργησαν
Στην ζωή πιστευω οτι όλα υπαρχουν και γίνονται για κάποιο λόγο. Ετσι και το βαθούλωμα σε εκείνο το σημείο έγινε προφανώς αρχικά για κάποιο λόγο και οχι κατα τύχη.Το πλαστικό μπήκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάποια ανάγκη που πίστευε ο σχεδιαστής, ασχετα με το αν τελικά την εξυπηρετησε ή οχι.
Εκ των υστέρων βλέπουμε οτι δεν την εξυπηρέτησε και πολύ εφόσον καταργήθηκε και μας έμεινε το βαθούλωμα για να μην αλλάζουν τα καλούπια!
Αλλωστε τα Tank knee grips είναι πολύ παλιά ιστορία... http://www.techspec-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Ναι αλλα, ακομα και με μενα που ειμαι 1.91, τα γονατα μου δεν φτανουν τοσο μπροστα . Δεν ξερω τι σοι αναβατη ειχε στο μυαλο του ο Terblanche αν τα εβαλε εκει σαν αντιολισθητικαgrigo έγραψε:Στην ζωή πιστευω οτι όλα υπαρχουν και γίνονται για κάποιο λόγο. Ετσι και το βαθούλωμα σε εκείνο το σημείο έγινε προφανώς αρχικά για κάποιο λόγο και οχι κατα τύχη.Το πλαστικό μπήκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάποια ανάγκη που πίστευε ο σχεδιαστής, ασχετα με το αν τελικά την εξυπηρετησε ή οχι.
Εκ των υστέρων βλέπουμε οτι δεν την εξυπηρέτησε και πολύ εφόσον καταργήθηκε και μας έμεινε το βαθούλωμα για να μην αλλάζουν τα καλούπια!
Αλλωστε τα Tank knee grips είναι πολύ παλιά ιστορία... http://www.techspec-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ENGAKATS caminando por la vida
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
MIchelin:εκανα το track-day της Michelin μια και ηταν τζαμπε για μενα που φοραω τα pilot 2.
Πρωτη φορα μπηκα και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος..ζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:
-γυρναγα στο 1,24-1,26 χωρις αγρια φρενα,με ομαλες και γλυκες γραμμες , με ενα στρωτο τεμπο δεδομενου
οτι ηταν η παρθενικη μου βολτα,
οτι το ss ειναι αναιμία,
οτι δεν θελω να το ξεσκισω το μηχανακι
οτι δεν θελω να γινει το αναπαντεχο κλπ,κλπ
δεν αισθανθηκα πουθενα να μου φυγει,στα φρενα ειχα τον έλεγχο παντου σε καθε εκατοστο της πιστας,και στις στροφες που εδινε την εντυπωση οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκολήσει( με τα 65 αλογακια μονο),στην πιστα βεβαια ειναι τετοιο το γκριπ ,που με οτι λαστιχο και να ειχα τα ιδια θα έλεγα........αλλα και στον δημοσιο δρομο την ιδια πληροφορηση μου δινει,οπου εχω βεβαια καποιο αξιολογο συντελεστη τριβής.
Οταν βγηκα στα πιτς,ειδα οτι στο πισω ειχα χρησιμοποιήσει ολη σχεδον την κορώνα 3 χιλιοστα πριν το χείλος.....το εμπρος παντα εχει περισσοτερα περιθώρια.Επισης ειχε βγει το μακαρονι στα πλαινα οπως τα αγωνιστικά λαστιχα...και δεν το πίστευα ......Δεν μπηκα 2ο session γιατι δεν ηθελα να τα φαω τελειως γιατι κανω βολτες και εκδρομούλες και σε αυτη την φάση δεν ειμαι για να αλλαξω λαστιχα που εχουν κανει μονο 1000 χλμ(και δεν θελω να δινω 300 € ετσι ...)ελπιζω μετα απο ενα αργο σχετικα σεσσιον να εχω "ψωμι" ακομη για τα michelinάκια μου...εσεις τι λέτε?
Πρωτη φορα μπηκα και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος..ζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:
-γυρναγα στο 1,24-1,26 χωρις αγρια φρενα,με ομαλες και γλυκες γραμμες , με ενα στρωτο τεμπο δεδομενου
οτι ηταν η παρθενικη μου βολτα,
οτι το ss ειναι αναιμία,
οτι δεν θελω να το ξεσκισω το μηχανακι
οτι δεν θελω να γινει το αναπαντεχο κλπ,κλπ
δεν αισθανθηκα πουθενα να μου φυγει,στα φρενα ειχα τον έλεγχο παντου σε καθε εκατοστο της πιστας,και στις στροφες που εδινε την εντυπωση οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκολήσει( με τα 65 αλογακια μονο),στην πιστα βεβαια ειναι τετοιο το γκριπ ,που με οτι λαστιχο και να ειχα τα ιδια θα έλεγα........αλλα και στον δημοσιο δρομο την ιδια πληροφορηση μου δινει,οπου εχω βεβαια καποιο αξιολογο συντελεστη τριβής.
Οταν βγηκα στα πιτς,ειδα οτι στο πισω ειχα χρησιμοποιήσει ολη σχεδον την κορώνα 3 χιλιοστα πριν το χείλος.....το εμπρος παντα εχει περισσοτερα περιθώρια.Επισης ειχε βγει το μακαρονι στα πλαινα οπως τα αγωνιστικά λαστιχα...και δεν το πίστευα ......Δεν μπηκα 2ο session γιατι δεν ηθελα να τα φαω τελειως γιατι κανω βολτες και εκδρομούλες και σε αυτη την φάση δεν ειμαι για να αλλαξω λαστιχα που εχουν κανει μονο 1000 χλμ(και δεν θελω να δινω 300 € ετσι ...)ελπιζω μετα απο ενα αργο σχετικα σεσσιον να εχω "ψωμι" ακομη για τα michelinάκια μου...εσεις τι λέτε?
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Ωραιος!... Για τα λαστιχα μην ανησυχεις, αντεχουν αρκετα σεσσιον.....
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
φοραω 160 πισω και εχει προοδευτικη κορωνα,μην το συγκρινεις με τα 180 ή 190 αρια...για την ιπποδύναμη που έχω νομιζω οτι ειναι η χρυσή τομή για road-track..dio έγραψε:Ωραιος!... Για τα λαστιχα μην ανησυχεις, αντεχουν αρκετα σεσσιον.....
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Με το 750 στα Μέγαρα "κηδεύεις" πολλούς ανυποψίαστους πάντως Και η μικρή ιπποδύναμή του είναι αρκετή για να πας χωρίς φόβο αλλά (εάν μπορείς) με αρκεή φόρα στην είσοδο.
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Γέια και απο εμενα, τελικα στα michelin που φοραω κι'εγω τιζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:
πιεσεις βαζουμε, γιατι ο λαστιχας που τα εβαλε εδωσε 36 εμπρος
και 38 πισω ποιο ειναι το σωστο.
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
στην πιστα βαζουμε πιο χαμηλές πιέσεις επειδη ζεστενονται και "ανεβαζουν πίεση...
στον δρόμο βαζουμε παραπανω....
και μενα ο λαστιχας για δρομο μου προτεινε 36 Ε & 34 Π.Εγω ομως βολευτηκα με 34 Ε 32 Π και θα βαλω τωρα 32 Ε & 32 Π.!μεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!
το θεμα λαστιχα ειναι τελειως ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (δεν ειναι ενδεικτικα αυτα που βαζω εγω!)
στον δρόμο βαζουμε παραπανω....
και μενα ο λαστιχας για δρομο μου προτεινε 36 Ε & 34 Π.Εγω ομως βολευτηκα με 34 Ε 32 Π και θα βαλω τωρα 32 Ε & 32 Π.!μεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!
το θεμα λαστιχα ειναι τελειως ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (δεν ειναι ενδεικτικα αυτα που βαζω εγω!)
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Εχεις δικιο και μενα μπησταει και ειχα ριξει την πιεση στο 32Ε-Πμεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!
οταν ομως περασα για κατι απο το μαγαζι του και του το ειπα
οτι το βιβλιο δινει 2,1 2,2 bar μου τα εκανε παλι 36-38 και επιμενει
οτι αυτο ειναι το σωστο για να λειτουργησουν τα λαστιχα.
Γνωριζει κανεις αν τιθεται θεμα ασφαλειας με χαμηλοτερη πιεση.
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1385
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:37
- Gender: Male
- Other: Κ1200S - F800s
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Colin έγραψε:ρίξε και μια ματιά εδώ και παρουσιάσου στον ίλαρχο Enga...
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=3874" onclick="window.open(this.href);return false;
o Εnga δεν ειναι ιλαρχος ψαρακα.
Ειναι ο C.D.S.S. η' στα ελληνικα Α.Ν.Σ.Σ.
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
αντιγραφω απο http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.
And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.
ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..
One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.
And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.
ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Δεν το εχω διαπιστωσει μονος μου, αλλα για να το λεει ο Brad... ετσι θα ειναιmycolnago έγραψε:αντιγραφω απο http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.
And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.
ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..
Ας μας πει και ο Dr Τυρλας ή ο Highflyer αν εχουν δει κατι τετοιο στην 1.5Μ....
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση
με κρύο μοτέρ .
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Άξιος.Highflyer έγραψε:Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση
Αλέξανδρος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Ωραιος βρε ΑγγελεHighflyer έγραψε:Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση
Με τι εκανες τη μετρηση;;
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
αρα αν περιμενεις 20 '' πριν φυγεις ειναι καλα?
εγω το μιζαρισα και περιμενα 3 λεπτα περιπου και δεν ειδα καποια αλλαγη στον τροπο λειτουργιας ...το ρελαντι παρεμεινε σταθερο....
οταν ειναι ζεστο παντως το ρελαντι ειναι 50 στρ/λεπτο πιο χαμηλο.....
εγω το μιζαρισα και περιμενα 3 λεπτα περιπου και δεν ειδα καποια αλλαγη στον τροπο λειτουργιας ...το ρελαντι παρεμεινε σταθερο....
οταν ειναι ζεστο παντως το ρελαντι ειναι 50 στρ/λεπτο πιο χαμηλο.....
- Γιωργος
- Member
- Δημοσιεύσεις: 479
- Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 20:39
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Τοποθεσία: KEPKYRA
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Εγω παντως το εχω διαπιστωσει αυτο που λεει, το μηχανακι ειναι αρκετα ευαισθητο γενικα και το ρελαντι του παιζει, ακομα και μετα απο σερβις αναγκαζομαι να παιζω με την ΜΙΚΡΗ και ΚΑΚΙΑ αλενοβιδα του ρελαντι... ποσα αλενακια εχω χασει εκει μεσα.... ευτυχως καθε τοσο μου τα βγαζει ο μηχανικος με το μαγνητη!! Επισης φιλε mycolnago, εκ πειρας σου λεω οτι αν το μηχανακι δεν βαραει κοφτες δεν το ευχαριστιεσαι!! Στις Σερρες βγαινω στην ευθεια με σπασμενη τεταρτη με κοφτες. Σε πληροφορω οτι δεν παθαινει απολυτως τπτ το μοτερ αρκει να του κανεις τακτικα τα σερβισακια του. Επισης επειδη εχω βαλει μοναδα performance, εχει αλλαξει ο κοφτης απο τις 9 στις 10.000rpm, χωρις ομως τρελη αλλαγη υποδυναμης σ'αυτες τις στροφες. (πληροφοριακα).. Παντως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το 750, αν και για να πω την αληθεια, το 900αρι δεν θα με χαλουσε καθολου, απλα προτιμησα 750 καινουργιο απο 900 μεταχειρισμενο και πιστευω οτι επραξα σωστα.
Γιωργος
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
εψες το απογεμα εβαλα την γνησια ζελατινα της ducati με κωδ. 969314ΑΑΑ
ειναι πιο μεγαλη ,πιο πομπε,πιο αγωνιάρικη, μου θυμίζει τα παλιά αγωνιστικα......81€ + φπα...
φωτο μολις βαλω και τους καθρεπτες με τα ενσωματωμένα φλας ,που εχω παραγγείλει....,με κωδ.970109ΑΑΑ
ειναι πιο μεγαλη ,πιο πομπε,πιο αγωνιάρικη, μου θυμίζει τα παλιά αγωνιστικα......81€ + φπα...
φωτο μολις βαλω και τους καθρεπτες με τα ενσωματωμένα φλας ,που εχω παραγγείλει....,με κωδ.970109ΑΑΑ
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
καθρέπτες ακυροι...δεν βρισκω....
εχω βαλει κατι παρόμοιους(της πλακας 30 €-αλλα κανουν δουλειά μια χαρα) χωρις φλας........
εχω βαλει κατι παρόμοιους(της πλακας 30 €-αλλα κανουν δουλειά μια χαρα) χωρις φλας........
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1074
- Εγγραφή: Τετ 21 Απρ 2010, 02:19
- Gender: Male
- Bike: ST2S
Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
Μπορεις να βαλεις φωτο απο την ζελατινα?!