to mod or not to mod ???
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
to mod or not to mod ???
Παιδιά καλημέρα ! Έχω ένα ST4S ( 996 κινητήρας ), μοντέλο 2005 , ξηροκαμπανο . Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ για κάνα παιχνίδι στην πίστα , και για καμιά σβέλτη βόλτα . Είναι με ανοιχτό φιλτροκουτι , φίλτρο ελευθέρας , DP εξατμίσεις , και ρυθμισμένο μείγμα στον μαμά εγκέφαλο . Το "κακό" είναι οτι πλέον αρχίζει να μου φαίνεται η έλλειψη ισχύος , στις ευθείες κυρίως , σε σύγκριση με τις άλλες μηχανές . Σκεφτόμουν να τις κάνω μερικές μετατροπές , σχετικά φθηνές , που να μου δώσουν κάποια άλογα ! συγκεκριμένα , να πάρω 2 μεταχειρισμένους κυλίνδρους από 996 , να τους ανοίξω στα 100 mm και να βάλω έμβολα Pistal , με 12,5 συμπίεση από 998 . Ο κινητήρας θα πάει στα 1036 cc .
Το κόστος , θα είναι κάνα 300ε οι κύλινδροι , 600ε τα έμβολα , + το ρεκτιφιέ για το άνοιγμα , δλδ υπολογίζω με 1300 -1400 e να έχω τελειώσει
Το "καλό" με αυτήν την μετατροπή είναι ότι μου μένουν τα κανονικά κυλινδοπιστονα , σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά
Ξέρετε αν έχει γίνει τίποτα παρόμοιο ? αν αξίζει , και τι κέρδος θα υπάρχει ??
Το κόστος , θα είναι κάνα 300ε οι κύλινδροι , 600ε τα έμβολα , + το ρεκτιφιέ για το άνοιγμα , δλδ υπολογίζω με 1300 -1400 e να έχω τελειώσει
Το "καλό" με αυτήν την μετατροπή είναι ότι μου μένουν τα κανονικά κυλινδοπιστονα , σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά
Ξέρετε αν έχει γίνει τίποτα παρόμοιο ? αν αξίζει , και τι κέρδος θα υπάρχει ??
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: to mod or not to mod ???
εχω την εντυπωση φιλε μου οτι ειναι καιρος να αλλαξεις μηχανη........
ST4 για χρηση πιστας και σβελτες βολτες?
οχι οτι δεν παει......... παει οσο παει..................
αλλα θα τα διαβασει και κανενας ασχετος και θα μας κοροιδευει!!!
ST4 για χρηση πιστας και σβελτες βολτες?
οχι οτι δεν παει......... παει οσο παει..................
αλλα θα τα διαβασει και κανενας ασχετος και θα μας κοροιδευει!!!
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: to mod or not to mod ???
ΕΕ , αυτό έχω , με αυτό βολεύομαι !!!
Για ταξίδια κλπ χρησιμοποιώ το BMW μου
Για ταξίδια κλπ χρησιμοποιώ το BMW μου
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: to mod or not to mod ???
Θα συμφωνησω με τον παρα-αποπανω...
Το χεις κανει μαγκα το st,..αλλα... νομιζω οτι πλεον χρειαζεσαι κατι πιο πισταδικο συνολικα κι οχι απλα παραπανω αλογα, αν αντεχεις οικονομικα...
Το χεις κανει μαγκα το st,..αλλα... νομιζω οτι πλεον χρειαζεσαι κατι πιο πισταδικο συνολικα κι οχι απλα παραπανω αλογα, αν αντεχεις οικονομικα...
- nick2ono
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 830
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 15:32
- Gender: Male
- Other: tuono φακτορισμενο
- Τοποθεσία: Καλαματα - Βριλησσια - Βυρωνας - Mουζακι - Κουκλιοί
Re: to mod or not to mod ???
+1 not to mod.
κανε λιγο υπομονη, μαζεψε κανα φραγκο και παρε ενα πιο updated...
κανε λιγο υπομονη, μαζεψε κανα φραγκο και παρε ενα πιο updated...
- snahmi
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 12:18
- Gender: Male
- Bike: Sport 1000
- Other: KTM 990ADV
Re: to mod or not to mod ???
+1 not to mod
Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, μη το δώσεις το st. Θα το μετανιώσεις.
"Τρέλλανε" τους όλους (όσους δεν ξέρουν τι εστί λύκος σε στολή πρόβατου) με το st4s στο δρόμο ,
Σκέψου ότι ήδη ξεκινάς διακινδυνεύοντας 1400 Ευρώ.
Βάλτα σαν αρχικό κεφάλαιο και όταν μπορείς πάρε κάτι σχετικά φθηνό (μεταχειρισμένο) -αλλά 100% πιστάδικο- για την πίστα.
Εξάλλου οι τιμές συνέχεις πέφτουν.
...και (καλά τα μαμά πιστόνια που θα έχεις στην άκρη) ο υπόλοιπος κινητήρας θα αντέξει την μόντα που θα του κάνεις?
Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, μη το δώσεις το st. Θα το μετανιώσεις.
"Τρέλλανε" τους όλους (όσους δεν ξέρουν τι εστί λύκος σε στολή πρόβατου) με το st4s στο δρόμο ,
Σκέψου ότι ήδη ξεκινάς διακινδυνεύοντας 1400 Ευρώ.
Βάλτα σαν αρχικό κεφάλαιο και όταν μπορείς πάρε κάτι σχετικά φθηνό (μεταχειρισμένο) -αλλά 100% πιστάδικο- για την πίστα.
Εξάλλου οι τιμές συνέχεις πέφτουν.
...και (καλά τα μαμά πιστόνια που θα έχεις στην άκρη) ο υπόλοιπος κινητήρας θα αντέξει την μόντα που θα του κάνεις?
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: to mod or not to mod ???
+1
pleon τα 999 τα χαριζουν...καλυτερα να παρεις κανα τετοιο και να το δωσεις το στ...
ειναι που ειναι νυφη...αμα του κανεις και τετοια κολπα...δε προκειται να μπορεσεις να το πουλησεις στον αιωνα τον απαντα...
pleon τα 999 τα χαριζουν...καλυτερα να παρεις κανα τετοιο και να το δωσεις το στ...
ειναι που ειναι νυφη...αμα του κανεις και τετοια κολπα...δε προκειται να μπορεσεις να το πουλησεις στον αιωνα τον απαντα...
opanos
- alexandrosgs
- Member
- Δημοσιεύσεις: 269
- Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2009, 15:12
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: bmw r1150gs
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Re: to mod or not to mod ???
Ρε κανίβαλε τι σου φταίει το καημένο το μηχανάκι
Εγώ θα έλεγα να το δώσεις και να πάρεις κανά 999.
Για ταξιδάκια το 1100 θα σε καλύψει για πολλά χρόνια ακόμη.
Κρίμα που δεν είμαι σε φάση να σου το πάρω εγώ το st...
Εγώ θα έλεγα να το δώσεις και να πάρεις κανά 999.
Για ταξιδάκια το 1100 θα σε καλύψει για πολλά χρόνια ακόμη.
Κρίμα που δεν είμαι σε φάση να σου το πάρω εγώ το st...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: to mod or not to mod ???
Και πες οτι την κανεις τη μοντα. Μονο με το ρεκτιφιε και τα πιστονια ΠΟΣΗ δυναμη λες να κερδισεις;;
Ας το παρουμε απλα λοιπον. Αν θες να κανεις δουλεια της προκοπης με τα εξαρτηματα που λες θα χρειαστεις και τα εξης: πολυ καλη ρυθμιση τροφοδοσιας (ο μαμισιος εγκεφαλος δεν ειναι αρκετος, εκτος και αν τον προγραμματισεις απ'το μηδεν), ζυγισμα στροφαλου και ροικη στις κεφαλες. Με ολα αυτα σιγουρα θα εχεις τοση δυναμη ωστε να μην τη βαρεθεις συντομα. Για σκεψου παλι το κοστος...
Στη θεση σου δεν θα το εκανα. Συμφωνω με αυτο που λες "αυτο εχω και αυτο χαιρομαι" οπως επισης συμφωνω με το να κανει καποιος μοντες στο μηχανακι του. Αλλα σε αυτη τη περιπτωση πιστευω πως δεν αξιζει και τοσο.
Αν θες οπωσδηποτε να κανεις δουλεια στο μοτερ, στειλτο ολοκληρο σε εναν ΜΑΣΤΟΡΑ (απ'οσο ξερω, δεν πρεπει να υπαρχουν πανω απο 3-4 στην Ελλαδα με ορεξη και τα καλαλληλα μηχανηματα) και πες του να σου κανει ενα blueprinting απο τις κασες μεχρι και τις κεφαλες. Το μοτερ θα ειναι πιο αξιοπιστο απο οπως ειναι τωρα και θα κερδισεις και δυναμη παντου. Και παλι ομως θα ειναι χαμενη δουλεια αν δεν συνοδευτη με τις καταλληλες αλλαγες/ρυθμισεις στη τροφοδοσια.
Το ST ειναι πολυ καλο μηχανακι. Πολλοι λιγοι θα το αγορασουν και θα το εκτιμησουν αλλα αν εσενα σε γεμιζει, κρατα το για παντα. Για χρηση πιστας ομως.... δεν κανει και δεν το λεω μονο απο θεμα δυναμης. Σκεψου μονο το ενδεχομενο της πτωσης και το κοστος σε σπασμενα πλαστικα και λοιπα ανταλακτικα....
Ας το παρουμε απλα λοιπον. Αν θες να κανεις δουλεια της προκοπης με τα εξαρτηματα που λες θα χρειαστεις και τα εξης: πολυ καλη ρυθμιση τροφοδοσιας (ο μαμισιος εγκεφαλος δεν ειναι αρκετος, εκτος και αν τον προγραμματισεις απ'το μηδεν), ζυγισμα στροφαλου και ροικη στις κεφαλες. Με ολα αυτα σιγουρα θα εχεις τοση δυναμη ωστε να μην τη βαρεθεις συντομα. Για σκεψου παλι το κοστος...
Στη θεση σου δεν θα το εκανα. Συμφωνω με αυτο που λες "αυτο εχω και αυτο χαιρομαι" οπως επισης συμφωνω με το να κανει καποιος μοντες στο μηχανακι του. Αλλα σε αυτη τη περιπτωση πιστευω πως δεν αξιζει και τοσο.
Αν θες οπωσδηποτε να κανεις δουλεια στο μοτερ, στειλτο ολοκληρο σε εναν ΜΑΣΤΟΡΑ (απ'οσο ξερω, δεν πρεπει να υπαρχουν πανω απο 3-4 στην Ελλαδα με ορεξη και τα καλαλληλα μηχανηματα) και πες του να σου κανει ενα blueprinting απο τις κασες μεχρι και τις κεφαλες. Το μοτερ θα ειναι πιο αξιοπιστο απο οπως ειναι τωρα και θα κερδισεις και δυναμη παντου. Και παλι ομως θα ειναι χαμενη δουλεια αν δεν συνοδευτη με τις καταλληλες αλλαγες/ρυθμισεις στη τροφοδοσια.
Το ST ειναι πολυ καλο μηχανακι. Πολλοι λιγοι θα το αγορασουν και θα το εκτιμησουν αλλα αν εσενα σε γεμιζει, κρατα το για παντα. Για χρηση πιστας ομως.... δεν κανει και δεν το λεω μονο απο θεμα δυναμης. Σκεψου μονο το ενδεχομενο της πτωσης και το κοστος σε σπασμενα πλαστικα και λοιπα ανταλακτικα....
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ 2010, 19:24
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: to mod or not to mod ???
Φίλε κάνε ότι γουστάρεις και άσε τους άλλους να λένε.
Ξέρεις, οι πολλές γνώμες/συμβουλές/απόψεις, από ειδικούς και μη, παρά λίγο
να κοστίσουν στον ματαιο τουτο κόσμο, τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις, ταλέντα αλλά και projects.
Ξέρεις, οι πολλές γνώμες/συμβουλές/απόψεις, από ειδικούς και μη, παρά λίγο
να κοστίσουν στον ματαιο τουτο κόσμο, τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις, ταλέντα αλλά και projects.
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: to mod or not to mod ???
Εαν μπαινεις πιστα και τελειώνεις το st τοτε παρε αλλο μηχανάκι - Δεν υπαρχει λόγος να βασανίζεις το st.
Παντως, σε κάθε περίπτωση που κρατήσεις το st, κρατα το γιατι απλά είναι ενα ΠΟΛΥ καλο μηχανακι, και .....do not touch!!!
Παντως, σε κάθε περίπτωση που κρατήσεις το st, κρατα το γιατι απλά είναι ενα ΠΟΛΥ καλο μηχανακι, και .....do not touch!!!
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- Themistocle
- Member
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
- Gender: Male
- Other: Piaggio
- Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Re: to mod or not to mod ???
Αυτό που γράφεις φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.ENGAKATS έγραψε: Αν θες οπωσδηποτε να κανεις δουλεια στο μοτερ, στειλτο ολοκληρο σε εναν ΜΑΣΤΟΡΑ (απ'οσο ξερω, δεν πρεπει να υπαρχουν πανω απο 3-4 στην Ελλαδα με ορεξη και τα καλαλληλα μηχανηματα) και πες του να σου κανει ενα blueprinting απο τις κασες μεχρι και τις κεφαλες. Το μοτερ θα ειναι πιο αξιοπιστο απο οπως ειναι τωρα και θα κερδισεις και δυναμη παντου. Και παλι ομως θα ειναι χαμενη δουλεια αν δεν συνοδευτη με τις καταλληλες αλλαγες/ρυθμισεις στη τροφοδοσια.
Δε ρωτάω για χρήση σε πίστα.
Επειδή γράφτηκε ότι το ST4s είναι "νύφη" κι εγώ τέλεσα γάμο μαζί της, το βλέπω σαν μια καλή ιδέα,
αναθέρμανσης σχέσεων ή ενός δευτέρου μήνα του μέλιτος !
Έχεις υπ' όψιν σου πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η δουλειά.
Όταν έρθει η ώρα, ρωτάω και που να απευθυνθώ.
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: to mod or not to mod ???
Themistocle έγραψε: Αυτό που γράφεις φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.
Δε ρωτάω για χρήση σε πίστα.
Επειδή γράφτηκε ότι το ST4s είναι "νύφη" κι εγώ τέλεσα γάμο μαζί της, το βλέπω σαν μια καλή ιδέα,
αναθέρμανσης σχέσεων ή ενός δευτέρου μήνα του μέλιτος !
Έχεις υπ' όψιν σου πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η δουλειά.
Όταν έρθει η ώρα, ρωτάω και που να απευθυνθώ.
βαλε μοτερ απο 1098 να γινει η νυφη απο χοντρη και αργοκινητη...επιδοσεων ανατολικου μπλοκ
opanos
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: to mod or not to mod ???
Ολα μαζι, γυρω στα 1500 ευρω. Αν σκεφτεις δηλαδη κανα χιλιαρικο (και κατι) τα εργατικα + τα μεταφορικα, τοσο θα παει.Themistocle έγραψε:Αυτό που γράφεις φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.
Δε ρωτάω για χρήση σε πίστα.
Επειδή γράφτηκε ότι το ST4s είναι "νύφη" κι εγώ τέλεσα γάμο μαζί της, το βλέπω σαν μια καλή ιδέα,
αναθέρμανσης σχέσεων ή ενός δευτέρου μήνα του μέλιτος !
Έχεις υπ' όψιν σου πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η δουλειά.
Όταν έρθει η ώρα, ρωτάω και πού να απευθυνθώ.
Δες για παραδειγμα τις τιμες αυτου του τυπου στην Αγγλια (ειναι σε λιρες Αγγλιας, εννοειται): http://www.cjsracing.co.uk/blueprint%20prices.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .
Οσο για το πού, στη δικια μου λιστα εχω 3:
1)τον παραπανω τυπο (Chris λεγεται: http://www.cjsracing.co.uk/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
2)στον John Hackett που πηγαινα και το δικο μου οσο εμενα Αγγλια και τον εμπιστευομαι με κλειστα τα ματια (Ducati JHP: http://www.ducaticoventry.com/" onclick="window.open(this.href);return false; -- ισως σου βγει λιιιιγο πιο ακριβος απο τον Chris. Τσεκαρε το)
3)και τελος στη Ducati Kaemna στη Γερμανια (http://kaemna.com/cms_en/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Επικοινωνησε μαζι τους και ρωτα τιμες και λεπτομεριες.
ENGAKATS caminando por la vida
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: to mod or not to mod ???
Καλά στα λένε φίλε οι παραπάνω, αλλά αν ξεκινήσεις θα μπείς από λεφτά σε βαρέλι δίχως πάτο, μετά θα σου φταίνε τα κιλά, μετά η γεωμετρία, μετά η θέση, μετά ο όγκος, τελειωμό δεν θάχεις, άστε που αν θελήσεις κάποτε να το αποχωρηστείς δεν θα φεύγει με τίποτα και θέχεις χώσει κι΄ένα σκασμό λεφτά!!
Το μηχανάκι το φιάξανε για όμορφα και γρήγορα ταξιδάκια, και πετύχανε διάνα, για άλλες δουλειές φιάξανε άλλα, "οι νέοι χωριστά, οι γέροι άλλο πράμα κι΄όποιος τους θέλει αντάμα πληρώνει χωριστά" που λέει κι΄ο Νιόνιος.
Το μηχανάκι το φιάξανε για όμορφα και γρήγορα ταξιδάκια, και πετύχανε διάνα, για άλλες δουλειές φιάξανε άλλα, "οι νέοι χωριστά, οι γέροι άλλο πράμα κι΄όποιος τους θέλει αντάμα πληρώνει χωριστά" που λέει κι΄ο Νιόνιος.
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: to mod or not to mod ???
965 λίρες...
+parts (engine only delivered to workshop by Customer - labour only,
excludes parts)
+μεταφορικά
Είναι όντως πολλά τα λεφτά
Η έλλειψη ισχύος ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ αξίζει όλ'αυτά;
Θα είναι αρκετά;
Εγώ το ST δε θα τό'δινα.
Πάρε κάτι άλλο μτχ μόνο για πίστα (χωρίς τέλη, ασφάλειες κλπ.),φθηνότερα θα σου βγει.
Υ.Γ. Τι τα θες δυο ταξιδιάρικα μηχανάκια; (με άλλα λόγια δίνεις κλώτσο στο BMW )
+parts (engine only delivered to workshop by Customer - labour only,
excludes parts)
+μεταφορικά
Είναι όντως πολλά τα λεφτά
Η έλλειψη ισχύος ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ αξίζει όλ'αυτά;
Θα είναι αρκετά;
Εγώ το ST δε θα τό'δινα.
Πάρε κάτι άλλο μτχ μόνο για πίστα (χωρίς τέλη, ασφάλειες κλπ.),φθηνότερα θα σου βγει.
Υ.Γ. Τι τα θες δυο ταξιδιάρικα μηχανάκια; (με άλλα λόγια δίνεις κλώτσο στο BMW )
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: to mod or not to mod ???
Εχεις δικιο. Πανω στη βιασυνη μου ξεφυγε τελειως.skyknight έγραψε:965 λίρες...
+parts (engine only delivered to workshop by Customer - labour only,
excludes parts)
+μεταφορικά
Είναι όντως πολλά τα λεφτά
Δεν πρεπει να ειναι παντως ΠΑΡΑ πολλα. Φανταζομαι πώς αναλογως τι βρισκει σου ανεφερει και προχωραει. Το καλο παντως ειναι οτι απαξ και γινει το blueprinting απο την κορυφη μεχρι τα νυχια, το μονο που θα χρειαζεται στα επομενα σερβις (μιας και δεν προκειται για αγωνιστικο μηχανακι) θα ειναι.... ιμαντες .
ENGAKATS caminando por la vida
- Themistocle
- Member
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
- Gender: Male
- Other: Piaggio
- Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Re: to mod or not to mod ???
ENGAKATS
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το χρόνο που αφιέρωσες.
Έχω άγνοια όμως της διαδικασίας. (δεν ξέρω και αγγλικά όπως φαίνεται, αλλιώς θα είχα καταλάβει)
Στέλνεις τη μοτοσυκλέτα με κάποιο μεταφορικό μέσο ;
Στέλνεις μόνο τον κινητήρα ;
Ή πας κι εσύ μαζί.
Αν ισχύει το 3ο ή και το 3ο, το πράγμα αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον !
Το πιό μακρύ ταξίδι που είχα φανταστεί ήταν μέχρι το Mugello (για τον Stoner φυσικά)
και σε φουλ φόρμα, ίσως μέχρι το κέντρο της Γαλλίας.
Με αυτά που γράφεις όμως, αλλά και με το πόσο πιστεύεις σ' αυτή την εφαρμογή (blueprinting)
μου ανέβασες το ενδιαφέρον κατακόρυφα και μου μπαίνουν ιδέες !
Θα μπορούσα δηλαδή όταν έχω τα απαραίτητα λεφτά, να κάνω ένα ταξίδι γι' αυτό το σκοπό ;
Αν και λεπτοί κατά κανόνα οι Ιάπωνες, αυτοί είναι που φιάχνουν χοντρές νύφες.
Είναι όμως λίγο βαρυά.
Μπαίνει κινητήρας 1098 σε ST ;
Δεν το ήξερα και είναι επίσης ενδιαφέρον.
Βέβαια πιστεύω ότι ένας τέτοιος κινητήρας, θα ήταν λάθος να μπει σε μοτοσυκλέτα κατηγορίας sportouring,
χωρίς όμως να είναι και κακή ιδέα.
Ότι κι αν γίνει όμως, ευχαριστώ για τις ιδέες και το ενδιαφέρον.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το χρόνο που αφιέρωσες.
Έχω άγνοια όμως της διαδικασίας. (δεν ξέρω και αγγλικά όπως φαίνεται, αλλιώς θα είχα καταλάβει)
Στέλνεις τη μοτοσυκλέτα με κάποιο μεταφορικό μέσο ;
Στέλνεις μόνο τον κινητήρα ;
Ή πας κι εσύ μαζί.
Αν ισχύει το 3ο ή και το 3ο, το πράγμα αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον !
Το πιό μακρύ ταξίδι που είχα φανταστεί ήταν μέχρι το Mugello (για τον Stoner φυσικά)
και σε φουλ φόρμα, ίσως μέχρι το κέντρο της Γαλλίας.
Με αυτά που γράφεις όμως, αλλά και με το πόσο πιστεύεις σ' αυτή την εφαρμογή (blueprinting)
μου ανέβασες το ενδιαφέρον κατακόρυφα και μου μπαίνουν ιδέες !
Θα μπορούσα δηλαδή όταν έχω τα απαραίτητα λεφτά, να κάνω ένα ταξίδι γι' αυτό το σκοπό ;
Δεν είναι χοντρή η νύφη, καμμία από τις νύφες μας (ακόμα) δεν είναι χοντρή.tesla έγραψε:βαλε μοτερ απο 1098 να γινει η νυφη απο χοντρη και αργοκινητη...επιδοσεων ανατολικου μπλοκ
Αν και λεπτοί κατά κανόνα οι Ιάπωνες, αυτοί είναι που φιάχνουν χοντρές νύφες.
Είναι όμως λίγο βαρυά.
Μπαίνει κινητήρας 1098 σε ST ;
Δεν το ήξερα και είναι επίσης ενδιαφέρον.
Βέβαια πιστεύω ότι ένας τέτοιος κινητήρας, θα ήταν λάθος να μπει σε μοτοσυκλέτα κατηγορίας sportouring,
χωρίς όμως να είναι και κακή ιδέα.
Ότι κι αν γίνει όμως, ευχαριστώ για τις ιδέες και το ενδιαφέρον.
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: to mod or not to mod ???
Themistocle έγραψε: Μπαίνει κινητήρας 1098 σε ST ;
Δεν το ήξερα και είναι επίσης ενδιαφέρον.
Βέβαια πιστεύω ότι ένας τέτοιος κινητήρας, θα ήταν λάθος να μπει σε μοτοσυκλέτα κατηγορίας sportouring,
χωρίς όμως να είναι και κακή ιδέα.
Ότι κι αν γίνει όμως, ευχαριστώ για τις ιδέες και το ενδιαφέρον.
σε σιδερενιο πλαισιο οτι θες μπαινει
τωρα δε ξερω αν θα κουμπωνει ακριβως, αλλα ντουκατι εινια, ολα ιδια τα εχει κρατησει απο το ΄70
opanos
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: to mod or not to mod ???
Βεβαιως και μπορεις να στειλεις τη μοτοσυκλετα αλλα σε αυτη τη περιπτωση τα εξοδα θα ειναι πολλαπλασια γιατι θα πρεπει να κατεβασουν και να ανεβασουν μοτερ αυτοι (με μερικα καλα εργαλεια και λιγη βοηθεια το κανεις και μονος σου!!) αλλα και γιατι κοστιζει πολυ παραπανω να στειλεις τη μοτοσυκλετα σε σχεση με μονο το μοτερ
Απο την αλλη, μπορεις να πας εσυ οδικως και να γουσταρεις και το ταξιδι αλλα σε τετοιες περιπτωσεις... δεν θα στο συνιστουσα. Εισαι διατεθημενος να περιμενεις εκει καμια βδομαδα μεχρι να γινει ολη η δουλεια;; Μην ξεχνας και τα εξοδα του ταξιδιου μεχρι Αγγλια... (πολλα λεφτα αν τα βαλεις ολα μαζι - το εχω κανει 2 φορες...)
Αν καποιος αποφασισει να κανει τετοια δουλεια στο μοτερ, το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να το βγαλει απο το πλαισιο και να το στειλει οπως ειναι
Απο την αλλη, μπορεις να πας εσυ οδικως και να γουσταρεις και το ταξιδι αλλα σε τετοιες περιπτωσεις... δεν θα στο συνιστουσα. Εισαι διατεθημενος να περιμενεις εκει καμια βδομαδα μεχρι να γινει ολη η δουλεια;; Μην ξεχνας και τα εξοδα του ταξιδιου μεχρι Αγγλια... (πολλα λεφτα αν τα βαλεις ολα μαζι - το εχω κανει 2 φορες...)
Αν καποιος αποφασισει να κανει τετοια δουλεια στο μοτερ, το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να το βγαλει απο το πλαισιο και να το στειλει οπως ειναι
ENGAKATS caminando por la vida
- Themistocle
- Member
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
- Gender: Male
- Other: Piaggio
- Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Re: to mod or not to mod ???
Πάντως το φυτίλι το άναψες !!!ENGAKATS έγραψε:Απο την αλλη, μπορεις να πας εσυ οδικως και να γουσταρεις και το ταξιδι αλλα σε τετοιες περιπτωσεις... δεν θα στο συνιστουσα. Εισαι διατεθημενος να περιμενεις εκει καμια βδομαδα μεχρι να γινει ολη η δουλεια;; Μην ξεχνας και τα εξοδα του ταξιδιου μεχρι Αγγλια... (πολλα λεφτα αν τα βαλεις ολα μαζι - το εχω κανει 2 φορες...)
Για μια μοτοσυκλέτα που δε σκέπτεται κάποιος να την πουλήσει, αυτό το blueprinting
(το οποίο αγνοούσα τι είναι) φαίνεται πολύ καλή ιδέα και το κόστος σε σχέση με την αρχική αξία της μηχανής μικρό.
Αν σκεφτείς ότι δύο βαλίτσες (που δεν τις έχω τοποθετήσει) κόστισαν 650 ευρώ και το πρώτο μπουφάν 340 ευρώ.
Και η ιδέα των διακοπών σε συνδυασμό με την εργασία καλή φαίνεται.
Μόλις θυμήθηκα δε, ότι ένας πολύ καλός γνωστός και κολλητός κολλητού,
πηγαινοέρχεται αρκετά συχνά Αγγλία - Ελλάδα και μάλιστα με αυτοκίνητο Βαν.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: to mod or not to mod ???
Αμα θες βρισκεις ακρη...
Το θεμα ειναι το συνολικο κοστος... (και να εχεις καποιον να συννενοηθει για σενα)
Το θεμα ειναι το συνολικο κοστος... (και να εχεις καποιον να συννενοηθει για σενα)
ENGAKATS caminando por la vida
- Themistocle
- Member
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
- Gender: Male
- Other: Piaggio
- Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Re: to mod or not to mod ???
Το θέμα δεν είναι το κόστος. Το κόστος είναι μέρος του θέματος.ENGAKATS έγραψε:Αμα θες βρισκεις ακρη...
Το θεμα ειναι το συνολικο κοστος... (και να εχεις καποιον να συννενοηθει για σενα)
ΤΟ ΘΕΜΑ είναι ότι αυτή η ιδέα που έριξες και η συζήτηση που ακολούθησε
και τη διάθεση μου έχει φιάξει και τη διάθεση για όνειρα μου άνοιξε !
Ότι είναι θέμα να υπάρχουν διαθέσιμα τα λεφτά για να πραγματοποιηθεί η ιδέα,
ναι αυτό είναι θέμα.
Όσο για τη συνεννόηση, αρχικώς θα ζητήσω τη φορουμική αλληλεγγύη...
(ότι είμαι Stonerικός ελπίζω να μην επηρεάσει αρνητικά)