BMW Classics

Single - twins , belt or bevel driven.
Άβαταρ μέλους
burnel72
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 18 Μαρ 2011, 19:28
Gender: Male
Other: CB500T-1974

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από burnel72 »

BMW R-32 του 1923

η πρωτη!


Το 1923 η πρώτη "κατά μήκος του σκελετού" έκδοση του boxer κινητήρα κατασκευάστηκε. Ο Fritz σχεδίασε το 1923 την R 32 με έναν 486 κυβικών κινητήρα που απέδιδε 8.5 hp (6.3 kW) και έφτανε τα 95-100 km/h. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν σένα ενιαίο κομμάτι . Την εποχή εκείνη οι άλλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα λίπανσης μίας ροής ενώ ο κινητήρας της BMW είχε ένα σύστημα λίπανσης ανακύκλωσης του λαδιού και κλειστού τύπου. Παρ' όλα αυτά δεν ήταν υψηλής πίεσης. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιήθηκε από την BMW μέχρι το 1969. Δεν ήταν ένα συνηθισμένο σύστημα μέχρι τουλάχιστον την εμφάνιση των γιαπωνέζικων μοτοσυκλετών την δεκαετία του 70. Μέχρι τότε οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν ένα εξωτερικό δοχείο λαδιού.


BMW R32 500cc, side-valve, that started BMW's long history of building some of the world's finest motorcycles! The distinguished and lucky man is the pilot of a brand new BMW R32, ca. 1925

R-32 του 1923
Εικόνα

Ο Max Fritz δημιούργησε την διάσημη R32, το έτος 1923 και η πρώτη Boxer μοτοσυκλέτα γεννήθηκε με τρεις σημαντικές καινοτομίες:
Α) εγκάρσιος κινητήρας
Β) κιβώτιο ταχυτήτων αυτοκινητιστικού τύπου για πρώτη φορά σε μηχανή
Γ) άξονας με κλειστό κωνικό ζευγάρι γραναζιών (cardan) για την μετάδοση της κίνησης

κινητηρας
Four-stroke two cylinder flat twin
χωρητικοτητα
494 cc
ισχυς
8.5 hp at 3,200 rpm
τροφοδοσια
1 carburettor, Type BMW Spezial 22 mm
μεταδοση
Clutch
Single plate, dry
(μονος,πακτωμενος δισκος)
Number of Gears 3
Electrical System
Ignition System
Bosch magneto ignition
Generator
Magneto generator on request

εδω η ιστορια της R-32....
http://www.youtube.com/watch?v=tybxjI0V ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Εικόνα
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Άβαταρ μέλους
burnel72
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 18 Μαρ 2011, 19:28
Gender: Male
Other: CB500T-1974

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από burnel72 »

ενα απο τα πιο σπανια αγωνιστικα της BMW


BMW WR-750 του 1929!


τεχνικα χαρακτηριστικα
ετος κατασκευης 1929
κινητηρας επιπεδος δικυλινδρος με υπερσυμπιεστη
χωρητικοτητα 735 κ.εκ
ιπποδυναμη 45 ιπποι στις 6.000 σαλ
βαρος 152 κιλα
τελικη ταχυτητα 216 χλμ/ωρα


WR-750 του 1929, με την οποία ο Ernst Henne χρησιμοποιωντας
ένα σύστημα υπερπλήρωσης, "Kompressor"
(υπερπλήρωσης)
σε κλειστό τμήμα της Autobahn οριζει ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας
στα 216.75 χλμ/ώρα
Η ίδια μοτοσυκλέτα όμως κέρδισε και αγώνες GP

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Η μοτοσυκλέτα ειναι ρέπλικα της αυθεντκής που κατασκευαστηκε το 2006 και
εκτεθηκε για πρωτη φορά στην εκθεση Technoclassica Essen 2007.
Ανεκτιμητης σημερα αξιας εφοσον σωζεται καποιο αυθεντικο μοντελο
Εικόνα
Εικόνα

76!! παγκοσμια ρεκορ
http://www.youtube.com/watch?v=Up85tYMj ... dded#at=39" onclick="window.open(this.href);return false;
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Άβαταρ μέλους
burnel72
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 18 Μαρ 2011, 19:28
Gender: Male
Other: CB500T-1974

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από burnel72 »

Monday, July 12, 2010

UNIQUE BLOWN BMW FOR SALE


In 1958, Walter Zeller ordered a very special BMW from the factory, to be built entirely to his specification and to suit his riding style. As Zeller had been the principal Works racing rider for many years, gaining several German championships and 2nd in the World Championship in 1956, BMW management granted him this solitary exception to their rule of 'no custom orders'. That the factory presented the finished product as a gift for his services to BMW is the stuff of legend; the ultimate BMW trophy.
Εικόνα

The machine is a mélange of interesting parts a 600cc ohc Kompressor motor from Max Klankermeier's '49 sidecar racer (blowers were still allowed in German national championship races after '48), housed in a special Rennsport-based swingarm frame, utilizing telescopic forks from the 1951 Works development racer, instead of the Earles type on the racers and contemporary BMW roadsters. The forks are a very interesting choice did Zeller feel that his racing BMWs handled poorly with their Earles forks? If Zeller 'voted with his feet', the answer is yes, he preferred a standard telescopic fork to the Earles item. Quite a statement for a Works rider to make, actually! To quote Josef Achatz (the foreman of the build team for this bike), "Walter preferred telescopics".
Εικόνα

Εικόνα
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από johnduc »

7000000 euros onwards?????? :shock: :shock: :shock:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

μπράβο Rein, ωραία δουλειά, και καλές οι αναφορές στο Utube

Νικο θα έλεγα να μην είμαστε τόσο αυστηροί με τα κλασσικά από την επαρχία, εκεί ο πολύς ο κόσμος αφ΄ενός δεν ξέρει λεπτομέρειες η έτσι το βρήκε έτσι τ΄άφησε, η αυτές τις βαλίτσες είχε αυτές έβαλε η αυτή η πανηγυριώτικη κόρνα νόμιζε ότι ταιριάζει-του άρεσε αυτή βιδώσε εκει δας και μιλάω για το κάπου παραπάνω R25 και R51.

Το σημαντικό είναι ότι ακόμα κι΄ετσι αυτές οι μοτοσυκλέτες γλύτωσαν την Χαλυβουργική και αργότερα μπορεί να αποκατασταθούν και στην εντέλεια.

Μιλώντας τέλος για BMW και γνωρίζοντας το θέμα πολύ καλά σας καταθέτω ότι είναι η ΑΡΙΣΤΗ περίπτωση ξεκινήματος για κάποιον που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με τα κλασσικά (και αυτό είναι κάτι που συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και οι Πραγματικοί Μοτοσυκλετιστές το γνωρίζουν ήδη), είναι απόλυτα ευχάριστες και απολαυστικές μοτοσυκλέτες, αν φιαχτούν σωστά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ενω οι τιμές τους ανάλογα και με το μοντέλο-κατάσταση δεν πρόκειται να πάνε ποτέ πλέον προς τα πίσω :wsmile:
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

johnduc έγραψε:
1964-BMW-R27.jpg
ποιό είναι το συγκεκριμένο 250άρι...και ποιές οι διαφορές του απο τους προκατόχους του...
Ελα ρε μόρτη, αφου το γράφει από κάτω, R27, και η κύρια διαφορά του απ΄το προηγούμενο R26 είναι ότι ανάμεσα στο μοτέρ και το πλαίσιο παρεμβάλονται λαστιχένιοι σύνδεσμοι για την μείωση των κραδασμών.

Είναι εξαιρετικά αξιόπιστο και ιδιαίτερα σβέλτο μηχανάκι αλλά μάλλον αδικημένο και πάντα στην σκιά των boxer.

Η πραγματικότητα είναι βέβαια διαφορετική, το R27 είναι μάλλον καλύτερο απ΄τα αντίστοιχα boxer αν εξαιρέσουμε το ταξίδι με 120-130 το μικρό πάει μόνο 100-110 αλλά τα πάει συνεχώς και εγγυημένα από εδώ μέχρι Λισαβώνα άμα λάχει, εξ΄ου και στην "ψαγμένη" Γερμανία όπου το μεγαλύτερο ΔΕΝ είναι πάντα και καλύτερο οι τιμές είναι ίδιες, όσο βρίσκεις το μικρό τόσο περίπου και το μεγάλο.

Τέλος το μικρό μέσα στην πόλη ακόμα και σήμερα πάει τόσο σβέλτα όσο ένα παπί, το boxer με τον διπλού βάρους στρόφαλο απλά πάει με την ροπή του, πιό ναζιάρικα και βέβαια πιό ...αρχοντάδικα :wsmile:
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

Και αφού είμαστε ακόμα στα μονοκύλινδρα τι νάν΄το παρακάτω, που επίσης είναι αποκατεστημένο εδώ στην ψωροκώσταινα!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από johnduc »

...αλλά και κάτι ακόμη...
το R26 15 άλογα...το R27 18....δεν μείνανε μόνο στα σινεμπλόκ οι γερμανοί... :thumbsup:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από johnduc »

Since1970 έγραψε:Και αφού είμαστε ακόμα στα μονοκύλινδρα τι νάν΄το παρακάτω, που επίσης είναι αποκατεστημένο εδώ στην ψωροκώσταινα!!
R24... :mrgreen:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

johnduc έγραψε:...αλλά και κάτι ακόμη...
το R26 15 άλογα...το R27 18....δεν μείνανε μόνο στα σινεμπλόκ οι γερμανοί... :thumbsup:
ok, αυξήσανε λοιπόν και την συμπίεση στο 8.2 από 7.5, και βάλανε το /68 από /46 καρμπυρατέρ, στα ηλεκτρικά τι κάνανε αφου είσαι τόσο καλός :cool:
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

johnduc έγραψε: R24... :mrgreen:
Αυτό θα τόβλεπε και ο Φωτόπουλος στην Κάλπικη λίρα, ποιάς χρονιάς είναι και γιατί?
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από johnduc »

Since1970 έγραψε: ok, αυξήσανε λοιπόν και την συμπίεση στο 8.2 από 7.5, και βάλανε το /68 από /46 καρμπυρατέρ, στα ηλεκτρικά τι κάνανε αφου είσαι τόσο καλός :cool:
νομίζω φοράει το 27άρι μεγαλύτερη γεννήτρια?
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από johnduc »

Since1970 έγραψε:
Αυτό θα τόβλεπε και ο Φωτόπουλος στην Κάλπικη λίρα, ποιάς χρονιάς είναι και γιατί?
Απο το 48 εως το 50 δε βγήκαν?
Δεν ξέρω τις διαφορές...
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

Οκ, το περνάς το μάθημα, :wsmile: το 27 έχει Bosch 1800 αντί Noris 1600 του 26, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές!! :hibye:
Άβαταρ μέλους
Since1970
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56

Re: BMW Classics

Δημοσίευση από Since1970 »

[quote="johnduc"][/quote]

Μπράβο παιδί μου, την πέρασες κι΄αυτήν την ερώτηση και είσαι και ειλικρινής, δεν υπάρχουν διαφορές στα R24, από το τέλος του ΄48 μέχρι την αρχή του ΄50 έβγαιναν, όλα κι όλα 12.000 κομμάτια φιάχτηκαν, από την άνοιξη του ΄50 βγήκε το R25, ολόιδιο με το 24 αλλά με πίσω ανάρτηση Planger (οι γερμανοί την λέγαν Pushrod) και χαμηλό μπροστινό φτερό με φουρό!!
Απάντηση