BMW Classics
- burnel72
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Παρ 18 Μαρ 2011, 19:28
- Gender: Male
- Other: CB500T-1974
Re: BMW Classics
BMW R-32 του 1923
η πρωτη!
Το 1923 η πρώτη "κατά μήκος του σκελετού" έκδοση του boxer κινητήρα κατασκευάστηκε. Ο Fritz σχεδίασε το 1923 την R 32 με έναν 486 κυβικών κινητήρα που απέδιδε 8.5 hp (6.3 kW) και έφτανε τα 95-100 km/h. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν σένα ενιαίο κομμάτι . Την εποχή εκείνη οι άλλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα λίπανσης μίας ροής ενώ ο κινητήρας της BMW είχε ένα σύστημα λίπανσης ανακύκλωσης του λαδιού και κλειστού τύπου. Παρ' όλα αυτά δεν ήταν υψηλής πίεσης. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιήθηκε από την BMW μέχρι το 1969. Δεν ήταν ένα συνηθισμένο σύστημα μέχρι τουλάχιστον την εμφάνιση των γιαπωνέζικων μοτοσυκλετών την δεκαετία του 70. Μέχρι τότε οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν ένα εξωτερικό δοχείο λαδιού.
BMW R32 500cc, side-valve, that started BMW's long history of building some of the world's finest motorcycles! The distinguished and lucky man is the pilot of a brand new BMW R32, ca. 1925
R-32 του 1923
Ο Max Fritz δημιούργησε την διάσημη R32, το έτος 1923 και η πρώτη Boxer μοτοσυκλέτα γεννήθηκε με τρεις σημαντικές καινοτομίες:
Α) εγκάρσιος κινητήρας
Β) κιβώτιο ταχυτήτων αυτοκινητιστικού τύπου για πρώτη φορά σε μηχανή
Γ) άξονας με κλειστό κωνικό ζευγάρι γραναζιών (cardan) για την μετάδοση της κίνησης
κινητηρας
Four-stroke two cylinder flat twin
χωρητικοτητα
494 cc
ισχυς
8.5 hp at 3,200 rpm
τροφοδοσια
1 carburettor, Type BMW Spezial 22 mm
μεταδοση
Clutch
Single plate, dry
(μονος,πακτωμενος δισκος)
Number of Gears 3
Electrical System
Ignition System
Bosch magneto ignition
Generator
Magneto generator on request
εδω η ιστορια της R-32....
http://www.youtube.com/watch?v=tybxjI0V ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
η πρωτη!
Το 1923 η πρώτη "κατά μήκος του σκελετού" έκδοση του boxer κινητήρα κατασκευάστηκε. Ο Fritz σχεδίασε το 1923 την R 32 με έναν 486 κυβικών κινητήρα που απέδιδε 8.5 hp (6.3 kW) και έφτανε τα 95-100 km/h. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν σένα ενιαίο κομμάτι . Την εποχή εκείνη οι άλλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα λίπανσης μίας ροής ενώ ο κινητήρας της BMW είχε ένα σύστημα λίπανσης ανακύκλωσης του λαδιού και κλειστού τύπου. Παρ' όλα αυτά δεν ήταν υψηλής πίεσης. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιήθηκε από την BMW μέχρι το 1969. Δεν ήταν ένα συνηθισμένο σύστημα μέχρι τουλάχιστον την εμφάνιση των γιαπωνέζικων μοτοσυκλετών την δεκαετία του 70. Μέχρι τότε οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν ένα εξωτερικό δοχείο λαδιού.
BMW R32 500cc, side-valve, that started BMW's long history of building some of the world's finest motorcycles! The distinguished and lucky man is the pilot of a brand new BMW R32, ca. 1925
R-32 του 1923
Ο Max Fritz δημιούργησε την διάσημη R32, το έτος 1923 και η πρώτη Boxer μοτοσυκλέτα γεννήθηκε με τρεις σημαντικές καινοτομίες:
Α) εγκάρσιος κινητήρας
Β) κιβώτιο ταχυτήτων αυτοκινητιστικού τύπου για πρώτη φορά σε μηχανή
Γ) άξονας με κλειστό κωνικό ζευγάρι γραναζιών (cardan) για την μετάδοση της κίνησης
κινητηρας
Four-stroke two cylinder flat twin
χωρητικοτητα
494 cc
ισχυς
8.5 hp at 3,200 rpm
τροφοδοσια
1 carburettor, Type BMW Spezial 22 mm
μεταδοση
Clutch
Single plate, dry
(μονος,πακτωμενος δισκος)
Number of Gears 3
Electrical System
Ignition System
Bosch magneto ignition
Generator
Magneto generator on request
εδω η ιστορια της R-32....
http://www.youtube.com/watch?v=tybxjI0V ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
- burnel72
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Παρ 18 Μαρ 2011, 19:28
- Gender: Male
- Other: CB500T-1974
Re: BMW Classics
ενα απο τα πιο σπανια αγωνιστικα της BMW
BMW WR-750 του 1929!
τεχνικα χαρακτηριστικα
ετος κατασκευης 1929
κινητηρας επιπεδος δικυλινδρος με υπερσυμπιεστη
χωρητικοτητα 735 κ.εκ
ιπποδυναμη 45 ιπποι στις 6.000 σαλ
βαρος 152 κιλα
τελικη ταχυτητα 216 χλμ/ωρα
WR-750 του 1929, με την οποία ο Ernst Henne χρησιμοποιωντας
ένα σύστημα υπερπλήρωσης, "Kompressor" (υπερπλήρωσης)
σε κλειστό τμήμα της Autobahn οριζει ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας
στα 216.75 χλμ/ώρα
Η ίδια μοτοσυκλέτα όμως κέρδισε και αγώνες GP
Η μοτοσυκλέτα ειναι ρέπλικα της αυθεντκής που κατασκευαστηκε το 2006 και
εκτεθηκε για πρωτη φορά στην εκθεση Technoclassica Essen 2007.
Ανεκτιμητης σημερα αξιας εφοσον σωζεται καποιο αυθεντικο μοντελο
76!! παγκοσμια ρεκορ
http://www.youtube.com/watch?v=Up85tYMj ... dded#at=39" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW WR-750 του 1929!
τεχνικα χαρακτηριστικα
ετος κατασκευης 1929
κινητηρας επιπεδος δικυλινδρος με υπερσυμπιεστη
χωρητικοτητα 735 κ.εκ
ιπποδυναμη 45 ιπποι στις 6.000 σαλ
βαρος 152 κιλα
τελικη ταχυτητα 216 χλμ/ωρα
WR-750 του 1929, με την οποία ο Ernst Henne χρησιμοποιωντας
ένα σύστημα υπερπλήρωσης, "Kompressor" (υπερπλήρωσης)
σε κλειστό τμήμα της Autobahn οριζει ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας
στα 216.75 χλμ/ώρα
Η ίδια μοτοσυκλέτα όμως κέρδισε και αγώνες GP
Η μοτοσυκλέτα ειναι ρέπλικα της αυθεντκής που κατασκευαστηκε το 2006 και
εκτεθηκε για πρωτη φορά στην εκθεση Technoclassica Essen 2007.
Ανεκτιμητης σημερα αξιας εφοσον σωζεται καποιο αυθεντικο μοντελο
76!! παγκοσμια ρεκορ
http://www.youtube.com/watch?v=Up85tYMj ... dded#at=39" onclick="window.open(this.href);return false;
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
- burnel72
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Παρ 18 Μαρ 2011, 19:28
- Gender: Male
- Other: CB500T-1974
Re: BMW Classics
Monday, July 12, 2010
UNIQUE BLOWN BMW FOR SALE
In 1958, Walter Zeller ordered a very special BMW from the factory, to be built entirely to his specification and to suit his riding style. As Zeller had been the principal Works racing rider for many years, gaining several German championships and 2nd in the World Championship in 1956, BMW management granted him this solitary exception to their rule of 'no custom orders'. That the factory presented the finished product as a gift for his services to BMW is the stuff of legend; the ultimate BMW trophy.
The machine is a mélange of interesting parts a 600cc ohc Kompressor motor from Max Klankermeier's '49 sidecar racer (blowers were still allowed in German national championship races after '48), housed in a special Rennsport-based swingarm frame, utilizing telescopic forks from the 1951 Works development racer, instead of the Earles type on the racers and contemporary BMW roadsters. The forks are a very interesting choice did Zeller feel that his racing BMWs handled poorly with their Earles forks? If Zeller 'voted with his feet', the answer is yes, he preferred a standard telescopic fork to the Earles item. Quite a statement for a Works rider to make, actually! To quote Josef Achatz (the foreman of the build team for this bike), "Walter preferred telescopics".
UNIQUE BLOWN BMW FOR SALE
In 1958, Walter Zeller ordered a very special BMW from the factory, to be built entirely to his specification and to suit his riding style. As Zeller had been the principal Works racing rider for many years, gaining several German championships and 2nd in the World Championship in 1956, BMW management granted him this solitary exception to their rule of 'no custom orders'. That the factory presented the finished product as a gift for his services to BMW is the stuff of legend; the ultimate BMW trophy.
The machine is a mélange of interesting parts a 600cc ohc Kompressor motor from Max Klankermeier's '49 sidecar racer (blowers were still allowed in German national championship races after '48), housed in a special Rennsport-based swingarm frame, utilizing telescopic forks from the 1951 Works development racer, instead of the Earles type on the racers and contemporary BMW roadsters. The forks are a very interesting choice did Zeller feel that his racing BMWs handled poorly with their Earles forks? If Zeller 'voted with his feet', the answer is yes, he preferred a standard telescopic fork to the Earles item. Quite a statement for a Works rider to make, actually! To quote Josef Achatz (the foreman of the build team for this bike), "Walter preferred telescopics".
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
μπράβο Rein, ωραία δουλειά, και καλές οι αναφορές στο Utube
Νικο θα έλεγα να μην είμαστε τόσο αυστηροί με τα κλασσικά από την επαρχία, εκεί ο πολύς ο κόσμος αφ΄ενός δεν ξέρει λεπτομέρειες η έτσι το βρήκε έτσι τ΄άφησε, η αυτές τις βαλίτσες είχε αυτές έβαλε η αυτή η πανηγυριώτικη κόρνα νόμιζε ότι ταιριάζει-του άρεσε αυτή βιδώσε εκει δας και μιλάω για το κάπου παραπάνω R25 και R51.
Το σημαντικό είναι ότι ακόμα κι΄ετσι αυτές οι μοτοσυκλέτες γλύτωσαν την Χαλυβουργική και αργότερα μπορεί να αποκατασταθούν και στην εντέλεια.
Μιλώντας τέλος για BMW και γνωρίζοντας το θέμα πολύ καλά σας καταθέτω ότι είναι η ΑΡΙΣΤΗ περίπτωση ξεκινήματος για κάποιον που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με τα κλασσικά (και αυτό είναι κάτι που συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και οι Πραγματικοί Μοτοσυκλετιστές το γνωρίζουν ήδη), είναι απόλυτα ευχάριστες και απολαυστικές μοτοσυκλέτες, αν φιαχτούν σωστά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ενω οι τιμές τους ανάλογα και με το μοντέλο-κατάσταση δεν πρόκειται να πάνε ποτέ πλέον προς τα πίσω
Νικο θα έλεγα να μην είμαστε τόσο αυστηροί με τα κλασσικά από την επαρχία, εκεί ο πολύς ο κόσμος αφ΄ενός δεν ξέρει λεπτομέρειες η έτσι το βρήκε έτσι τ΄άφησε, η αυτές τις βαλίτσες είχε αυτές έβαλε η αυτή η πανηγυριώτικη κόρνα νόμιζε ότι ταιριάζει-του άρεσε αυτή βιδώσε εκει δας και μιλάω για το κάπου παραπάνω R25 και R51.
Το σημαντικό είναι ότι ακόμα κι΄ετσι αυτές οι μοτοσυκλέτες γλύτωσαν την Χαλυβουργική και αργότερα μπορεί να αποκατασταθούν και στην εντέλεια.
Μιλώντας τέλος για BMW και γνωρίζοντας το θέμα πολύ καλά σας καταθέτω ότι είναι η ΑΡΙΣΤΗ περίπτωση ξεκινήματος για κάποιον που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με τα κλασσικά (και αυτό είναι κάτι που συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και οι Πραγματικοί Μοτοσυκλετιστές το γνωρίζουν ήδη), είναι απόλυτα ευχάριστες και απολαυστικές μοτοσυκλέτες, αν φιαχτούν σωστά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ενω οι τιμές τους ανάλογα και με το μοντέλο-κατάσταση δεν πρόκειται να πάνε ποτέ πλέον προς τα πίσω
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
Ελα ρε μόρτη, αφου το γράφει από κάτω, R27, και η κύρια διαφορά του απ΄το προηγούμενο R26 είναι ότι ανάμεσα στο μοτέρ και το πλαίσιο παρεμβάλονται λαστιχένιοι σύνδεσμοι για την μείωση των κραδασμών.johnduc έγραψε:ποιό είναι το συγκεκριμένο 250άρι...και ποιές οι διαφορές του απο τους προκατόχους του...
Είναι εξαιρετικά αξιόπιστο και ιδιαίτερα σβέλτο μηχανάκι αλλά μάλλον αδικημένο και πάντα στην σκιά των boxer.
Η πραγματικότητα είναι βέβαια διαφορετική, το R27 είναι μάλλον καλύτερο απ΄τα αντίστοιχα boxer αν εξαιρέσουμε το ταξίδι με 120-130 το μικρό πάει μόνο 100-110 αλλά τα πάει συνεχώς και εγγυημένα από εδώ μέχρι Λισαβώνα άμα λάχει, εξ΄ου και στην "ψαγμένη" Γερμανία όπου το μεγαλύτερο ΔΕΝ είναι πάντα και καλύτερο οι τιμές είναι ίδιες, όσο βρίσκεις το μικρό τόσο περίπου και το μεγάλο.
Τέλος το μικρό μέσα στην πόλη ακόμα και σήμερα πάει τόσο σβέλτα όσο ένα παπί, το boxer με τον διπλού βάρους στρόφαλο απλά πάει με την ροπή του, πιό ναζιάρικα και βέβαια πιό ...αρχοντάδικα
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
Και αφού είμαστε ακόμα στα μονοκύλινδρα τι νάν΄το παρακάτω, που επίσης είναι αποκατεστημένο εδώ στην ψωροκώσταινα!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: BMW Classics
...αλλά και κάτι ακόμη...
το R26 15 άλογα...το R27 18....δεν μείνανε μόνο στα σινεμπλόκ οι γερμανοί...
το R26 15 άλογα...το R27 18....δεν μείνανε μόνο στα σινεμπλόκ οι γερμανοί...
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: BMW Classics
R24...Since1970 έγραψε:Και αφού είμαστε ακόμα στα μονοκύλινδρα τι νάν΄το παρακάτω, που επίσης είναι αποκατεστημένο εδώ στην ψωροκώσταινα!!
COMUNE DI BOLOGNA
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
ok, αυξήσανε λοιπόν και την συμπίεση στο 8.2 από 7.5, και βάλανε το /68 από /46 καρμπυρατέρ, στα ηλεκτρικά τι κάνανε αφου είσαι τόσο καλόςjohnduc έγραψε:...αλλά και κάτι ακόμη...
το R26 15 άλογα...το R27 18....δεν μείνανε μόνο στα σινεμπλόκ οι γερμανοί...
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
Αυτό θα τόβλεπε και ο Φωτόπουλος στην Κάλπικη λίρα, ποιάς χρονιάς είναι και γιατί?johnduc έγραψε: R24...
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: BMW Classics
νομίζω φοράει το 27άρι μεγαλύτερη γεννήτρια?Since1970 έγραψε: ok, αυξήσανε λοιπόν και την συμπίεση στο 8.2 από 7.5, και βάλανε το /68 από /46 καρμπυρατέρ, στα ηλεκτρικά τι κάνανε αφου είσαι τόσο καλός
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: BMW Classics
Απο το 48 εως το 50 δε βγήκαν?Since1970 έγραψε:
Αυτό θα τόβλεπε και ο Φωτόπουλος στην Κάλπικη λίρα, ποιάς χρονιάς είναι και γιατί?
Δεν ξέρω τις διαφορές...
COMUNE DI BOLOGNA
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
Οκ, το περνάς το μάθημα, το 27 έχει Bosch 1800 αντί Noris 1600 του 26, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές!!
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: BMW Classics
[quote="johnduc"][/quote]
Μπράβο παιδί μου, την πέρασες κι΄αυτήν την ερώτηση και είσαι και ειλικρινής, δεν υπάρχουν διαφορές στα R24, από το τέλος του ΄48 μέχρι την αρχή του ΄50 έβγαιναν, όλα κι όλα 12.000 κομμάτια φιάχτηκαν, από την άνοιξη του ΄50 βγήκε το R25, ολόιδιο με το 24 αλλά με πίσω ανάρτηση Planger (οι γερμανοί την λέγαν Pushrod) και χαμηλό μπροστινό φτερό με φουρό!!
Μπράβο παιδί μου, την πέρασες κι΄αυτήν την ερώτηση και είσαι και ειλικρινής, δεν υπάρχουν διαφορές στα R24, από το τέλος του ΄48 μέχρι την αρχή του ΄50 έβγαιναν, όλα κι όλα 12.000 κομμάτια φιάχτηκαν, από την άνοιξη του ΄50 βγήκε το R25, ολόιδιο με το 24 αλλά με πίσω ανάρτηση Planger (οι γερμανοί την λέγαν Pushrod) και χαμηλό μπροστινό φτερό με φουρό!!