Bελτιώνοντας την γεωμετρία...

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
Άβαταρ μέλους
TK Alice
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
Gender: Male
Bike: Monster 695
Other: Aprilia Tuono 50
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Bελτιώνοντας την γεωμετρία...

Δημοσίευση από TK Alice »

παίζει να παίζουν...αλλά πάνω από όλα πιστεύω ότι σου έκατσε η στραβη με την πτώση και μετά με τη γκαζιέρα και ήσουν λίγο μαγκωμένος!!!!!
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Runner Baylisstic
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 22:23
Gender: Male
Bike: Monster 800
Επικοινωνία:

Re: Bελτιώνοντας την γεωμετρία...

Δημοσίευση από Runner Baylisstic »

ελαστικα Μ620 και προφιλ...

120 x 60 % = 72mm το στοκ μπροστινο

160 χ 60 % = 96mm το στοκ πισω

(120 χ 70 % = 84mm το μπροστινο με 70αρι προφιλ)

αρα σημαντικη η διαφορα του προφιλ (πλα'ι'νων) των ελαστικων εμπρος με πισω...
πισω εχει πολυ μεγαλυτερο προφιλ... γιαυτο και βλεπεις και μια διαφορα περισσοτερη προς το μπροστινο...

αυτο δεν αποτελει προβλημα ουσιαστικα εφοσον δεν αλλαξουν θεση τα μαρσπιε και εξατμισεις πιο πανω, διοτι δυσκολα θα τελειωσει το μπροστινο, και ας φαινεται σχεδον τελειωμενο...
ειδικα εαν αρχισεις να ανοιγεις λιγο περισσοτερο το γκαζι...

ομως μπορεις χωρις κανενα προβλημα να βαλεις 70αρι μπροστινο ελαστικο, που ειναι πιο καλο για τους ελληνικους καροδρομους κατεμε, και πιο προβλεψιμο, και να ριξεις 10mm τις πλακες, οχι πιο πολυ... εαν δεν σε ενδιαφερει το χρονομετρο, δεν χρειαζεται καμια αλλη μετατροπη το μηχανακι... αλλωστε εαν βρισκει κατω λογο χαμηλων εξατμισεων+μαρσπιε δεν γραφει και ΤΟΝ χρονο...

τα υπερβολικα σηκωματα του πισω και τα υπερβολικα κατεβασματα του μπροστινου δινουν την εντυπωση της ευελιξιας και της μεγαλυτερης ταχυτητας στην στροφη, επειδη ειναι πιο ευκολη η προσπαθεια αλλαγης κατευθυνσης, αλλα καραδοκουν αλλα πραγματα που μπορει να ειναι σε οριακες συνθηκες επικινδυνα (lowside-highside) ειδικα με τις στοκ αναρτησεις που δεν ειναι ΤΟΠ Ohlins και ρυθμιζομενες να το ψαξεις... εγω με 70αρι προφιλ και 10mm κατεβασμα μπροστινου, zn λιγο σηκωσα το πισω κυριως να μην βρισκει κατω, εγραψα τον καλυτερο χρονο στην πιστα πανευκολα και με ασφαλεια... μετα οσο και να το σηκωσα αλλα και πειραξα την γεωμετρια, δεν εγραφε με τιποτα καλυτερο χρονο, και ηταν πηγαινε προς το highside, και πηγε τελικα και γκαμηθηκε το συμπαν :)) ... αν και το δικο μου ειναι 800 με 160αρι πισω και αυτο ηταν το μεγαλο του μειον στην πιστα.


(επειδη δεν πολυδιαβαζω-γραφω τελευταια, εαν θελετε κατι στειλτε και κανα πμ εεε :)) )
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/" onclick="window.open(this.href);return false;

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58

Re: Bελτιώνοντας την γεωμετρία...

Δημοσίευση από mostro620 »

Παναγιώτη σε ευχαριστώ πολύ! :thumbsup:

Ευκαιρίας δοθείσης είδα πάλι το βιντεάκι σου με έναν γύρο σου στα Μέγαρα... http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 764#p30764" onclick="window.open(this.href);return false;

Εύγε παλικάρι μου! :hibye:
Αλέξανδρος
Απάντηση