spam onTK Alice έγραψε:Ισώς μόλις ολοκληρώσω το θέμα CF να προχωρήσω σε άλλες αλλαγές "μηχανολογικού" ενδιαφέροντος.
Εγώ, πάντως, Τασούλη για επόμενη "μόντα", έχω προγραμματίσει αυτό:
Ψήνεσαι;
spam off
Συντονιστής: sue
spam onTK Alice έγραψε:Ισώς μόλις ολοκληρώσω το θέμα CF να προχωρήσω σε άλλες αλλαγές "μηχανολογικού" ενδιαφέροντος.
Κάποια στιγμή το συζητάγαμε με τον Γιάννη jks αν θυμάμαι καλά. Και επίσης αν θυμάμαι καλά πρέπει να το είχε βάλει ο baylsstic...αυτό που δεν θυμάμαι καλά είναι τα αρνητικά aspects της μόντας...d3$m02k έγραψε: spam on
Εγώ, πάντως, Τασούλη για επόμενη "μόντα", έχω προγραμματίσει αυτό:
Ψήνεσαι;
spam off
1. Μπορεί να φτάσεις στους κόφτες πολύ πιο εύκολα μιας και γυρνάει σαν "πριγιόνι"TK Alice έγραψε:αυτό που δεν θυμάμαι καλά είναι τα αρνητικά aspects της μόντας...
Ναι εβαλα ενα ελαφρυτερο, αυτο της Ducati με τα 900 τοσα γραμμαρια, ειναι το μισο βεβαια σε βαρος απο το στοκ στο δικο μου Μονστερ, στροφαρει πιο γρηγορα και στην πιστα σημερα πρωτη μερα χτυπαγα κοφτες συνεχεια... εχει λιγο πιο δυνατη εξοδο απο τις στροφες πλεον το Μονστερακι μιας και φτανει πιο γρηγορα στην μεγιστη ιπποδυναμη, και φανταζει πιο δυνατο πλεον μετα τις 6000 rpm και πιο αδυναμο χαμηλα οπου σε καθημερινη μετακινηση σε χαλια ασφαλτο σε στροφες μεχρι 5000rpm ειναι πιο ευκολο και με λιγοτερα γλυστριματα του πισω τροχου, επισης στην εθνικη με 6500-7000rpm και 6η πηγαινε αβιαστα 180-190 και τα κραταγε χαλαρα, δεν σκορτσαρει σχεδον καθολου τωρα...TK Alice έγραψε: Κάποια στιγμή το συζητάγαμε με τον Γιάννη jks αν θυμάμαι καλά. Και επίσης αν θυμάμαι καλά πρέπει να το είχε βάλει ο baylsstic...αυτό που δεν θυμάμαι καλά είναι τα αρνητικά aspects της μόντας...
Τελικα συνολικα το προτιμας οπως ειναι τωρα η οπως ηταν πριν?Runner Baylisstic έγραψε:
Ναι εβαλα ενα ελαφρυτερο, αυτο της Ducati με τα 900 τοσα γραμμαρια, ειναι το μισο βεβαια σε βαρος απο το στοκ στο δικο μου Μονστερ, στροφαρει πιο γρηγορα και στην πιστα σημερα πρωτη μερα χτυπαγα κοφτες συνεχεια... εχει λιγο πιο δυνατη εξοδο απο τις στροφες πλεον το Μονστερακι μιας και φτανει πιο γρηγορα στην μεγιστη ιπποδυναμη, και φανταζει πιο δυνατο πλεον μετα τις 6000 rpm και πιο αδυναμο χαμηλα οπου σε καθημερινη μετακινηση σε χαλια ασφαλτο σε στροφες μεχρι 5000rpm ειναι πιο ευκολο και με λιγοτερα γλυστριματα του πισω τροχου, επισης στην εθνικη με 6500-7000rpm και 6η πηγαινε αβιαστα 180-190 και τα κραταγε χαλαρα, δεν σκορτσαρει σχεδον καθολου τωρα...
εχει χασει λιγο απο το feeling κατα την οδηγηση και τον "αργο" μπασο ηχο των αεροψυκτων Μονστερ οταν βολταρει κανεις σε χαλαροτερους ρυθμους και ταχυτητες, ειδικα σε χαμηλοτερες στροφες στον κινητηρα, δηλαδη ειναι πιο "racing' ας πουμε τωρα.
Κοιτα, και στις δυο περιπτωσεις πρεπει να γινει ενας συμβιβασμος... δηλαδη, για γρηγορη εως πολυ γρηγορη οδηγηση σε στροφιλικι, μου δινει την εντυπωση, εφοσον το στροφομετρο δουλευει αρκετες φορες πανω απο 6000 rpm οτι το Μονστερακι ειναι πιο κεφατο, πιο αποτελεσματικο, νιωθεις να πεταγεται μπροστα λιγο πιο γρηγορα ως αισθηση τουλαχιστον στις εξοδους των στροφων ειδικα εαν το γκαζι δουλευει μετα τις 7000rpm μεχρι κοφτες τακτικα...Duced έγραψε: Τελικα συνολικα το προτιμας οπως ειναι τωρα η οπως ηταν πριν?
Κωνσταντινε στην κινηση πως το βλεπεις ?chriko έγραψε:Πάντως παιδιά το συγκεκριμένο βολάν της Kaemna , το έχω τοποθέτηση στο multi , όντως η διαφορά είναι αισθητή , ανεβάζει πολλή πιο γρήγορα ,αρρυθμίες ελάχιστες έως καθόλου μπορώ να πω ,μόνο που όταν είναι κρύο και πας να ξεκινήσεις χωρίς λίγο ζεσταματακι , ειδικά της μέρες με κρύο απλά σβήνει.
Το ζεσταίνεις λιγάκι που ούτος η άλλως εγώ έκανα και όλα καλά .
Αξίζει σαν μετατροπή χαμηλού κόστους !
ναι το DP βολαν, τα υπολοιπα οπως και το γραναζωμα ειναι ακομα στοκ...dimirex έγραψε:@Runner Baylistic:
Εχεις βάλει το DP kit? Ισως με power-commander και με ρύθμιση στο δυναμόμετρο να διόρθωνε κάπως τη λειτουργία από 3500-5500σαλ? Ρωτάω γιατί σκέφτομαι κι εγώ την αλλαγή βολάν για καλύτερο στροφάρισμα αλλά δεν θα ήθελα να χαλάσω και τελείως τις μεσαίες του!
Το γρανάζωμα είναι το "μαμά" ή το έχεις κοντύνει?
Δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα , μέσα στην κίνηση με χαμηλές στροφές , ούτως η ' άλλως σε σχέση με πριν στο άνοιγμα του γκαζιού πλέον η μηχανή ακούει πολλή καλύτερα ,αρπάζει αμέσως και ανεβάζει αισθητά πιο γρήγορα !multi666 έγραψε: Κωνσταντινε στην κινηση πως το βλεπεις ?
...για το βολάν το είδα και παραπάνω. Βασικά λέγοντας "DP kit", εννοούσα φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμισηRunner Baylisstic έγραψε: ναι το DP βολαν, τα υπολοιπα οπως και το γραναζωμα ειναι ακομα στοκ...
Εαν η χρηση ειναι κυριως σπορ βολτες και λιγο πιστα, τοτε ισως σε βολεψει καλυτερα το ελαφρυτερο βολαν, καλη μεση λυση ειναι (η πρεπει να ειναι) αυτο της Duc με το μισο βαρος (η καποιο αντιστοιχο) και οχι καποιο πολυ ελαφρυτερο, ειναι και θεμα γουστου, εαν το βρεις σε καλη τιμη στο νετ πχ, δοκιμασε το.dimirex έγραψε: Η χρήση που το θέλω είναι περισσότερο επαρχιακό δίκτυο και καμιά φορά πίστα (ή και δύο ). Στην πόλη δεν το μετακινώ και πολύ... σχεδόν καθόλου.
+1chriko έγραψε:Πάντως παιδιά το συγκεκριμένο βολάν της Kaemna , το έχω τοποθέτηση στο multi , όντως η διαφορά είναι αισθητή , ανεβάζει πολλή πιο γρήγορα ,αρρυθμίες ελάχιστες έως καθόλου μπορώ να πω ,μόνο που όταν είναι κρύο και πας να ξεκινήσεις χωρίς λίγο ζεσταματακι , ειδικά της μέρες με κρύο απλά σβήνει.
Το ζεσταίνεις λιγάκι που ούτος η άλλως εγώ έκανα και όλα καλά .
Αξίζει σαν μετατροπή χαμηλού κόστους !