ducatisti 21 έγραψε: Ετσι μου ερχεται να ποσταρω βιντεακια εποχης βιντεοκασετας στα λιμανακι και την βουτα
Βιντεάκια στον λαό πάραυτα ...
Οσο για τα 200 πόνυ ο.κ , πέρα απο τα δίλιτρα και τα δυομισάρια τα σημερινά δέν τα βγάζεις και εύκολα (έστω στρόφαλο), με απλές μετατροπές τύπου Φ.Π.Ε (όχι Φ.Π.Α ...το άλλο.. ). Θέλει τουλάχιστο ελαφρύ τούρμπισμα άν όχι πιό ακριβή ατμοσφαιρική μετατροπή και παρεμφερή γύρω γύρω.
Και τα ηλεκτρονικά όμως είναι κι αυτός ένας παράγοντας για να μήν γίνει ποτέ καλός οδηγός κάποιος. Π.χ εγώ στην Σέλικα δέν είχα τίποτα παρα μόνο ένα ΑΒS ας πούμε κι αυτό του μαύρου δράματος, της παλιάς φουρνιάς ...
Ηλεκτρονικά τύπου ESP,TRC, ECS, κ.τ.λ για καλύτερο έλεγχο, απλά κάνουν πράγματα που έπρεπε να κάνει ο οδηγός και γι'αυτό με το που μπαίνει ένα ίδιο αμάξι με ένα άλλο χωρίς ηλεκτρονικά (όπως στην περίπτωσή μου..) σε μία πίστα, εκεί είναι που φαίνεται η διαφορά τους στον χρόνο που γράφουν. Αυτό με τα ηλεκτρονικά απλά χάνει δέκατα δέκατα τον καλύτερο χρόνο που θα έγραφε, απο ένα χωρίς ηλεκτρονικά, στα χέρια του ίδιου πάντα οδηγού, γιατί αργοπορεί στις αντιδράσεις. Στον δημόσιο δρόμο όμως αυτό αλλάζει αλλά πιάνουμε μεγάλη κουβέντα.
Να περιμένουμε βιντεάκια με κάποιο τρόπο (ή έστω φωτός) απο τα παλιά Λιμανάκια ας πούμε ?
Και ένα βιντεάκι για το πώς ανεβάζει μία κομπρεσοράτη χωρίς διάφορα άλλα Σέλικα, στροφές και ταχύτητα στο δρόμο.
Και άλλα βιντεάκια ή ιστορίες ή και φωτό απο αμάξια Ιταλικά απο τα παλιά ...ή γενικά αμάξια πολύ ευπρόσδεκτα....