DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Και επειδή με γράψατε συνεχίζω μπας και συγκινηθεί κάποιος και μου πει πως δουλεύει το διαολεμένο πρόγραμμα για να είμαι σίγουρος οτι τα έχω ρυθμίσει σωστά!!!
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Εχεις πμ
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Ρε παιδιά κανείς που να έχει κάνει τη δουλειά με το audacity???
Τι διάολο γαμώτο δε θα βγάλω άκρη???
Τι διάολο γαμώτο δε θα βγάλω άκρη???
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
den exo akoma katalabi pou exis kolisi ????
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
birel-motosport έγραψε:den exo akoma katalabi pou exis kolisi ????
Είμαι στόκος στο πως να χρησιμοποιήσω το audicity!!!
Βρήκα τελικά ένα άλλο πρόγραμμα απο το ms και έκανα τη ρύθμιση αλλά το audicity δε το καταλαβαίνω με τη καμία.
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Για πες ποιο...
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
dio έγραψε:Για πες ποιο...
Mε αυτό εδώ έκανα δουλειά PitchPerfect Musical Instrument Tuner και το τέσταρα και με αυτό
In Tune multiinstrument tuner
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
dio έγραψε:
Διονύση αυτό που μου έστειλες πρέπει να είναι πολύ καλύτερο σε αρίβεια απο το audicity αλλά η μ@λ$κι@ είναι οτι δε ξέρω να διαβάσω την καμπύλη ότι ακριβώς και στο audicity και τα κάνω σκατά!!! Το κακό είναι οι σε κάθε χτύπημα έβλεπα τη κυματομορφή να κουνιέται απο τα 100 Hz μέχρι και τα 20KHz και δεν έβγαζα άκρη ενώ με τα άλλα που έγραφαν αριθμό ήταν οκ η κατάσταση
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
opote elises to problima???
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Nαι όλα οκ, αλλά ακόμα με τρώει ο κόλος μου να μάθω πώς διάολο δουλεύει το audicity (βρίστε ελεύθερα) !!!
birel-motosport έγραψε:opote elises to problima???
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
καπου υπαρχει βιντεο σχετικο...παντως θεωρω υπερβολη να τεντωνεις ιμαντα με μικροφωνο...
opanos
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
tesla έγραψε:καπου υπαρχει βιντεο σχετικο...παντως θεωρω υπερβολη να τεντωνεις ιμαντα με μικροφωνο...
Στα παλιότερα μοτέρ γινόταν εύκολα απλά με 5-6 νούμερο αλλενάκια την έκανες τη δουλειά σου, τώρα στα νέα μοτέρ τεσταστρέτα σοκοφρέτα κλπ δημιούργησαν αυτή την ιστορία με τη συχνότητα ταλάντωσης η οποία όπως λένε πρέπει να είναι σωστή για να μην έχουμε πρόβλημα, και εγώ το θεωρώ υπερβολή απο τη μία αλλά απο την άλλη με τα τόσα που έχουν συμβεί ρισκάρεις να μην υπερβάλλεις????
άντε να κλωτσήσει κανα δόντι ή να κόψει κανάς ιμάντας και να πείσεις μετά το Λάζαρο ότι ήταν τυχαίο!!!
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Αυτα που γραφονται σ αυτο το ποστ (4,5 κιλα ταση-αλλεν 5mm) ισχυουν για το μοτερ του μουλτι 1000ds 2005?
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
επειδη εχω αγχωθει (νομιζω οτι ειναι πολυ τεντωμενοι) αν το παω σε κανενα μαγαζι με μουσικα οργανα-ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ- μπορει να βρω ακρη? σοβαρα μιλαω
Απ οτι εχω διαβασει στο μανιουλ 145 ΗΖ ειναι η καταλληλη συχνοτητα
αν υπηρχε mathesis στο νησι θα το ειχα παει και μεχρι να παω Αθηνα μπορει να ειναι αργα...
η μηπως σε συνεργεια αυτοκινητων υπαρχει κανα μηχανημα που μετραει συχνοτητες?
Απ οτι εχω διαβασει στο μανιουλ 145 ΗΖ ειναι η καταλληλη συχνοτητα
αν υπηρχε mathesis στο νησι θα το ειχα παει και μεχρι να παω Αθηνα μπορει να ειναι αργα...
η μηπως σε συνεργεια αυτοκινητων υπαρχει κανα μηχανημα που μετραει συχνοτητες?
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
πρεπει να υπαρχει αλλα θα ειναι πολυ ογκωδες και δε θα χωραει να σφηνωσει στο σωστο σημειο για να σου δωσει ενδειξη..achilleas έγραψε: η μηπως σε συνεργεια αυτοκινητων υπαρχει κανα μηχανημα που μετραει συχνοτητες?
αφου εχεις το μανιουαλ, εχεις δει και απο ποια σημεια παιρνεις ενδειξη για καθετο η οριζοντιο ιμαντα...
allen 6mm ειναι καλοκαιρι βλεπεις...
και εισαι μια χαρα... ολα τα διβαλβιδα τις ιδιες ρυθμισεις εχουν, μη μασας..
desmoquatro / testastretta ειναι αλλη ιστορια...
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
thanks jks
προσπαθουσα να βρω το ΑΝΣ του καθετου κιλινδρου τελικα εχει σημαδια στο βολαν
εχει ενα σημαδι για τον οριζοντιο κιλινδρο οταν οι ημαντες ειναι στα 3 σημαδια και οταν πεστρψεις τον πισω τροχο κατα 270 μοιρες προς τα εμπρος οπως κινηται δηλαδη η μηχανη εμφανιζεται και το δευτερο σημαδι στο βολαν που ειναι για τον καθετο
Τωρα το αλλεν το βαζουμε σαν φιλλερ μεταξυ του ιμαντα και του σταθερου ρουλεμαν ετσι δεν ειναι?μην κανω καμια χοντρομαλακ..α
τις αλλενοβιδες των τεντωτηρων με ποσα Ν τις σφυγγουμε?
τελος βρηκα ενα προγραματακι που λεει οτι μετραει συχνοτητες ιμαντων για τα ντουκατι εχει ρυθμιση για καμποσα μοντελα 1000ds 749 999 1098..με τη μεθοδο του ακουστικου, δυστυχως ομως δεν βρηκα κταλληλο μικροφωνο που να πιανει συχνοτητες απο 20 ΗΖ και να κανω καμια μετρηση
το προγραμμα ειναι αυτο και για την αξιοπιστια του δεν γνωριζω κατι http://www.kchall.plus.com" onclick="window.open(this.href);return false;
προσπαθουσα να βρω το ΑΝΣ του καθετου κιλινδρου τελικα εχει σημαδια στο βολαν
εχει ενα σημαδι για τον οριζοντιο κιλινδρο οταν οι ημαντες ειναι στα 3 σημαδια και οταν πεστρψεις τον πισω τροχο κατα 270 μοιρες προς τα εμπρος οπως κινηται δηλαδη η μηχανη εμφανιζεται και το δευτερο σημαδι στο βολαν που ειναι για τον καθετο
Τωρα το αλλεν το βαζουμε σαν φιλλερ μεταξυ του ιμαντα και του σταθερου ρουλεμαν ετσι δεν ειναι?μην κανω καμια χοντρομαλακ..α
τις αλλενοβιδες των τεντωτηρων με ποσα Ν τις σφυγγουμε?
τελος βρηκα ενα προγραματακι που λεει οτι μετραει συχνοτητες ιμαντων για τα ντουκατι εχει ρυθμιση για καμποσα μοντελα 1000ds 749 999 1098..με τη μεθοδο του ακουστικου, δυστυχως ομως δεν βρηκα κταλληλο μικροφωνο που να πιανει συχνοτητες απο 20 ΗΖ και να κανω καμια μετρηση
το προγραμμα ειναι αυτο και για την αξιοπιστια του δεν γνωριζω κατι http://www.kchall.plus.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
μια φωτο απο το προγραμμα
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
να σαι καλα φιλε,achilleas έγραψε:thanks jks
Τωρα το αλλεν το βαζουμε σαν φιλλερ μεταξυ του ιμαντα και του σταθερου ρουλεμαν ετσι δεν ειναι?μην κανω καμια χοντρομαλακ..α
σωστα τα λες, το αλλεν το βαζεις οπως ακριβως περνας ενα φιλλερ για να τσεκαρεις διακενο βαλβιδων...
σχετικα με τους τεντωτηρες πρεπει να δω το service manual τι ροπη λεει και θα επανελθω !!!!!!
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
μια ερωτηση.αν σημαδεψουμε με 2 γραμμες την βιδα αλεν που κραταει τον τεντοτηρα στο σημειο που θελουμε,και αλλη μια γραμμη πανω στον τεντοτηρα,αλλαξουμε ιμαντες και στο σφίξιμο ξαναευθυγραμμισουμε τις 2 γραμμες,δεν θα ειναι σωστα σφιγμενος ο ιμαντας?
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Οχι! Αλλο τεντωμα χρειαζεται ενας καινουργιος ιμαντας και αλλο ενας που εχει ηδη χρησιμοποιηθειtraffic έγραψε:μια ερωτηση.αν σημαδεψουμε με 2 γραμμες την βιδα αλεν που κραταει τον τεντοτηρα στο σημειο που θελουμε,και αλλη μια γραμμη πανω στον τεντοτηρα,αλλαξουμε ιμαντες και στο σφίξιμο ξαναευθυγραμμισουμε τις 2 γραμμες,δεν θα ειναι σωστα σφιγμενος ο ιμαντας?
ENGAKATS caminando por la vida
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Σημαδευεις με λευκο μαρκαδόρο τους παλιους και μεταφέρεις τα σημάδια ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ είναι στους καινουριους για να μη κάνεις λάθος στην τοποθέτηση. και στη συνέχεια σφίγγεις .traffic έγραψε:μια ερωτηση.αν σημαδεψουμε με 2 γραμμες την βιδα αλεν που κραταει τον τεντοτηρα στο σημειο που θελουμε,και αλλη μια γραμμη πανω στον τεντοτηρα,αλλαξουμε ιμαντες και στο σφίξιμο ξαναευθυγραμμισουμε τις 2 γραμμες,δεν θα ειναι σωστα σφιγμενος ο ιμαντας?
Στο 1000DS μοτερ η Ducati λεει ότι η τάση των ιμάντων πρέπει να είναι 140 Hz και τους δύο ιμάντες. Ο πίσω (κάθετος) δεν πρεπει να είναι πιο χαλαρός? Διαβαζω στο βιβλίο του LT Snyder ότι στους κινητήρες 1000DS δεν ισχύει η μεθοδος με το 4αρι και 5αρι αλεν, αλλά 4αρι αλεν στον κάθετο και φιλερ 1 χιλ. στον οριζόντιο . Ισχυρίζεται δε ότι η Ducati έχει αλλάξει την τιμή από 140 Hz σε 110 Hz όλα τα DS μοτέρ.
Γιώργος.
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Σωστο αυτο,αλλα ο τεντοτηρας,σφιχτικε την τελευταια φορα απ τον μάστορα και εμεινε στην θέση του.ENGAKATS έγραψε:Οχι! Αλλο τεντωμα χρειαζεται ενας καινουργιος ιμαντας και αλλο ενας που εχει ηδη χρησιμοποιηθει
Ο ιμαντας ,παλιωσε ,χαλαρωσε,αλλα ο τεντοτηρας δεν ειναι λογικο να εχει μεινει στην θέση του?