DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Πως το φτιάξουμε μόνοι μας...
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από achilleas »

οσο και αν εψαξα σαφης απαντηση για το πως τεντωνονται οι ιμαντες δεν βρηκα..

οι περισσοτεροι λενε για αλλεν 5 χιλιοστον και στους δυο κυλινδρους ,και οτι ο ιμαντας δεν πρεπει να περιστρεφεται πανω απο 45 μοιρες

110 hz ειναι για τους καινουργιους ιμαντες και 100 για παλιους ,βασικα δεν πρεπει να ειναι κατω απο 90

εγω ετσι τους εβαλα http://www.ducatimultistrada.it/pages/a ... Id_Art=232" onclick="window.open(this.href);return false; με ducatidiag και μικροφωνο-παλμογραφο

παντως αν σημαδεψεις τη θεση του τεντωτηρα ή μετρησεις την αποσταση μεταξυ των ρουλεμαν δεν νομιζω οτι θα πεσεις και πολυ εξω..εμενα ηταν 8.1 cm

αν δεν τους εχει βγαλει ,βαλε τους κυλινδρους στο ΑΝΣ και μετρησε τη μπαινει αναμεσα στον ιμαντα και το ρουλεμαν (1,4,5,6 ...mm) και πες μας.

ο μαστορας με μαθεσης στους ειχε βαλει?
Άβαταρ μέλους
daculas367
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3513
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Gender: Male
Bike: Monster 900

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από daculas367 »

Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις :hibye:
Άβαταρ μέλους
gmulti
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Σάβ 23 Οκτ 2010, 18:00
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100S
Τοποθεσία: πατρα

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από gmulti »

απο οτι φενετε θα το μαθουμε και αυτο καλοοοοοοοοο............ :cool: :thumbsup: :thumbsup:
ΕΙΜΑΙ ROCK ΕΓΩ. :urock: :urock:
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ MULTISTRADA ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Ritsman »

daculas367 έγραψε:Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις :hibye:


Αυτο ακριβως σκεφτομουν κι εγω ρε φιλε... οι ιμαντες δεν μπορει να ειναι 100% πανομοιοτυποι

εγω θα ελεγα πως καλο ειναι οπως και να βαλεις τον εντατηρα, στο ενδιαμεσο της αλλαγης ιμαντων να βγαλεις καπακια και να κανεις ξανα ενα τσεκαρισα να δεις και τα ρουλεμανακια του εντατηρα ,τα δοντια του, τις τροχαλιες κτλ κτλ
εγω τα εχω βγαλει ειδη μια φορα
προληψη!!! οτι καλυτερο!!
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
traffic
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
Gender: Male
Other: honda bros

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από traffic »

Εχετε προσεξει διαφορα στο ποσο τεντομενος ειναι ο ιμαντας οταν η μηχανη ζεστενεται?Αν δηλαδη σφιγκουν οσο ζεστενεται η μηχανη.
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από dio »

Σφίγγουν και αρκετά μάλιστα. Ρυθμίσεις πάντα με κρύο μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
traffic
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
Gender: Male
Other: honda bros

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από traffic »

θέεενκς! το googlara κιολας και λεει οτι οταν ειναι ζεστο το μοτερ πρεπει να περναει 4αρι αλλεν αναμεσα στο ροθλεμαν και τον ιμαντα! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
ΝΤΟΥ14
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Δευ 15 Ιούλ 2013, 17:13
Gender: Male
Bike: 749R
Τοποθεσία: Λεωνιδιο Τσακωνιας

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από ΝΤΟΥ14 »

παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?
Άβαταρ μέλους
πυξιδας990
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8641
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Gender: Male
Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από πυξιδας990 »

ΝΤΟΥ14 έγραψε:παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?
μολις γυρισα απο εκει.διαφορετικη κατασταση.πως διαολο τσεκαρουμε στα 4β?
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
sinner.lady
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Gender: Male
Bike: Monster S2

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από sinner.lady »

Βασική παρατήρηση μετά από ενδελεχή αλλαγή ιμάντων και ρουλεμάν τεντωτήρων..

Στην αρχή έσφιξα τους νέους ιμάντες σύμφωνα με το "κολπάκι" του chris kelly απο το california-cycleworks με το 5άρι άλεν ...
Όλα καλά αλλά μετά από 20χλμ βόλτα σφύριζαν...
Μέτρησα με μικροφωνάκι και ήταν στα 140Hz..

Οπότε ξαναέσφιξα με το "κολπάκι" κ. τύρλα με καντάρι 4.5kg σε κάθε κύλινδρο και ξαναμετράω με μικροφωνάκι και το αποτέλεσμα 105Hz...
Ξανά βολτούλα 20χλμ και το σφύριγμα εξαφανίστηκε..

ΑΡΑ,

πιστεύω ότι η σωστή λύση (εκτός μικροφώνου) για 2β είναι με καντάρι by κ. τύρλας..

υ.γ. μετρήσεις, σφιξίματα, έλεγχος ΠΑΝΤΑ με ΕΝΤΕΛΩΣ κρύο μοτερ
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Άβαταρ μέλους
P.lagojohn
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3488
Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 07:12
Gender: Male
Bike: Monster S2
Other: 996s
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από P.lagojohn »

Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/
Image
Άβαταρ μέλους
sinner.lady
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Gender: Male
Bike: Monster S2

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από sinner.lady »

P.lagojohn έγραψε:Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/
Πολύ σωστός Πάνο μου! Χρησιμοποίησα μικρόφωνο υπερκαρδιοειδές πυκνωτικό 1.200ε.... και πάλι δυσκολεύτηκα πολύ!! Καντάρι και πάλι καντάρι! :cool:
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Άβαταρ μέλους
KatsabatoR
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 17:55
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Παπι
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από KatsabatoR »

Σημερα ανοιξα τα καπακια για να δω σε τι κατασταση ειναι οι ιμαντες. Η πικρη αληθεια ειναι οτι το κανω πρωτη φορα και οπως θα δειτε δεν ξερω αν ειναι και τοσο καλα τα πραγματα...

Παρατηρησα σκουρια(;) στα ρουλεμαν αλλα οσο ηταν το μοτερ κρυο χωρις να παρει μπροστα 1 βδομαδα, σηκωσα τους ιμαντες με το δαχτυλο και προσεξα πως τα ρουλεμαν ρολαρουν. Αυτο που με ανησυχισε ηταν πως στο κατω ρουλεμαν του οριζοντου κυλινδρου σαν κατι να λειπει. Βιδα οπως το πανω ρουλεμαν; Δειχνω στα βελακια.

Οι ιμαντες τωρα. Τι σας λενε; Ειναι κλεισμενα 4 με 5 χρονια πανω με σχεδον 15.000 και κατι ψιλα παραπανω...

Δειχνουν καταπονεση για τα χλμ; Η αληθεια ειναι πως του τα δινω, και σουζες κ απ ολα....

Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;;

Ευχαριστω εκ των προτερων!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Στη Μία Ρόδα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4581
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από HackmaN »

Πόσα χιλιόμετρα τους έχεις;

Τα γράμματα έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
KatsabatoR
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 17:55
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Παπι
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από KatsabatoR »

15,000 κ κατι ψιλα, γιατι τα δοντια σου φαινονται κομπλε;
Στη Μία Ρόδα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4581
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από HackmaN »

Απ'όσο γνωρίζω στο πέλμα και στο τοίχωμα φαίνεται κυρίως η φθορά.
Στο πλάι έχουν βγει τα λινά σχεδόν. Αλλά είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να θέλει αλλαγή. Εκτός αν τους έχεις πάνω καμια 5άρα χρόνια. :mrgreen:
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
KatsabatoR
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 17:55
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Παπι
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από KatsabatoR »

Νομιζω πως ειχαν αλλαχτει το πασχα του 11.... :shy2: λιαν επιεικως απαραδεκτος....
Στη Μία Ρόδα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4581
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από HackmaN »

Έ... έχεις 2 μήνες ακόμα για την 5ετία. :teasing3:
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Xenokratis »

Mε το μόνο πράμα που δε παίζουνε στα ντουκατια...λένε καποιοι....
Καποιοι αλλοι φοράνε ιμάντες δεκαετιάς και υποστηριζουν οτι δεν παθαινουν τιποτα...

Οτι καλει η περδικουλα σου...καλο θαταν να τους αλλαξεις με την πρωτη ευκαιρεια...

Δεν λειεπει τπτ απο τα ραουλα...το ένα που έχει "βιδα" ειναι σταθερό και το 'αλλο που του "λειπει η βιδα" ειναι ο εντατήρας...που λέμε!!
Κρυο το μηχανακι τα ραουλα πρεπει να γυρνάνε χωρις να βρισκουν αντισταση απο τους ιμαντες!!
Διάκενα με αλεν-αρμονικές κτλ!!

Φωτό απο το manual για να ξεανχωθεις
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
KatsabatoR
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 17:55
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Παπι
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από KatsabatoR »

Ξενοκρατη εισαι αρχηγος σευχαριστω πολυ! Το πασχα με το δωρο για να τα κανω ολα μαζι....Και τα ραουλα ειναι και αυτα καφε στο μανιουαλ...
Στη Μία Ρόδα
Άβαταρ μέλους
sinner.lady
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Gender: Male
Bike: Monster S2

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από sinner.lady »

τα "λινά" ΔΕΝ είναι πρόβλημα... πριν απο μια βδομάδα που τους πήρα καινούριους ακριβώς έτσι ήταν στο πλάι..
Ούτε ότι τα γράμματα έχουν ξεφτύσει.. (ξεφτύζονουν μέσα σε 4-5 μήνες)

Οι βίδες καλά φαίνονται νομίζω, αν και κανονικά αυτό που λες ρουλεμάν με σκουρία εννοείς μάλλον ράουλο..

Παρόλ' αυτά όμως 5 χρόνια είναι ΠΑΡΑ πολλά... έστω και με 15.000 χλμ... και η φθορά δεν φαίνεται μόνο εξωτερικά.. (έχει αναλυθεί στο παρελθόν σε ποστ εδώ στο φόρουμ αρκετά για το πώς φθήρονται οι ιμάντες..)

Γνώμη μου, θα τους είχα αλλάξει ήδη 2 φορές..... (σε περίπτωση που το κυκλοφορείς κανονικά.. - μη ακινησία δλδ..) .. είσαι αρκετά τυχερός... :hi: :hi:

υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Xenokratis »

sinner.lady έγραψε: υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..

:thumbsup:
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Stelios62 »

KatsabatoR έγραψε: ...... Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;; ........

...... don't worry , anyway you'll feel it .... asap ....! :doofy:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
KatsabatoR
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 17:55
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Παπι
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από KatsabatoR »

^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις! :gap:
Στη Μία Ρόδα
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Stelios62 »

KatsabatoR έγραψε:^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις! :gap:

..... εμ! γι'αυτο τα αξονο-εκκεντροφορο-κινουμενα .... bevel ..... δεν σπαγανε τουλαχιστον απο καρφωμενες βαλβιδες , βεβαια ειχανε αλλα θεματα ..... για σπασιμο .........! :thumbsup:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Απάντηση