ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ DUCATI MAΣ?

Η ιστορία της αγαπημένης μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
squadracorse.gr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
Gender: Male
Other: 1199 Panigale S
Επικοινωνία:

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ DUCATI MAΣ?

Δημοσίευση από squadracorse.gr »

Σε αυτό το θέμα θα θελα να ανοίξουμε μια συζήτηση για το μέλλον τις εταιρίας k πια μπορεί να είναι τα σχέδια της, πιστεύω ότι μπορεί να γίνει μεγάλη συζητηση με γνώμες, ιδέες, εικασίες, προτάσεις k όνειρα από όλους για αυτό k το ξεκινάω άλλωστε σαν εθισμένος ιταλόφιλος. Πολλές φορες είμαστε όλοι οπαδοί κάποιας εταιρίας οποιουδήποτε προϊόντος που είναι διαφορετικό k λιγότερο εμπορικό από τα αλλα για πόλους λόγους ένας από αυτούς είναι k η διαφορετικότητα, άλλοι θέλουμε να μην είναι πολυκυκλοφορημένο για να χαρακτηρίζεται πιο εξειδικευμένο και άλλοι θα ήθελαν να δουν αυτήν την εταιρία με τις δικες της σταθερές διαφορες από τους άλλους (δεσμό,V2 90) να δείχνει ότι οι έως τώρα επιλογές τις αποδίδουν k προτιμούνται. όταν λοιπόν οι σταθερές αξιες τις αναγνωρίζονται και εκτιμούνται ανεβαίνουν και οι πωλήσεις, όλες οι εταιρίες θέλουν πωλήσεις για να δείχνουν ότι το προϊόν τους είναι καλο, να ανεβαίνουν τα έσοδα τους και να έχουν πιο μεγάλη ευκολία να κάνουν τα επόμενα τους βήματα. Η ducati μας θέλει να μεγαλώσει δεν θέλει να είναι μια εταιρία με εξειδικευμένα k απλησίαστα προϊόντα (mv αγκούστα,μπιμότα) για αυτό άλλωστε υπάρχουν k υπέροχα entry level προϊόντα τις όπως multistrada620, monster696 στο τώρα και monster695,620,600,400 στο πιο πρόσφατο παρελθόν τις άρα πάντα ήθελε να πουλάει απλά δεν το κατάφερνε πάντα και όχι εξαιτίας πάντα τον βασικών μοντέλων της. Αυτή την εποχή είναι στις καλύτερες στιγμές τις από οικονομικής πλευράς αλλά και από πλευράς πωλήσεων, έχει γίνει δυναμική όσο ποτε, δεν επαναπαύτηκε στο 1098 που τις αφήνει καλό εμπορικό κέρδος και που πουλάει όσο λίγοι πρόγονοι του αλλα έκανε και ποδαρικό σε άλλες κατηγοριες όπως με το hypermotard! Mετά δεν επαναπαύτηκε στις πολύ καλές πωλήσεις του monster 696 αλλα εμπλούτισε την οικογένεια του γρήγορα με το 1100 θέτοντας και με τα δυο νέα στάνταρ στην κατηγορία.Σίγουρα σταμάτησε το multi 620 όχι επειδή δεν πούλαγε απλά επιβάρυνε την γραμμή παραγωγής (μέχρι αυτή να επεκταθεί) k κύριος του 696, ξέρουν ότι χρειαζόμαστε ένα πιο μικρό multi ειδικά όταν το μεγάλο 1000 έγινε ακόμα μεγαλύτερο 1100 λογικά ετοιμάζουν το...multi696! θα πουλάει πολύ αν βγει και λογικά η τιμή του θα ανέβαινε όσο του monster620 όταν έγινε 695 (απειροελάχιστα) k όχι όσο όταν το 695 έγινε 696 επειδή σε αυτήν την περίπτωση ήταν αντικατάσταση k όχι έκδοση, τώρα είναι η στιγμή του multi696 που ξέρουμε ότι δεν θα κάνει ούτε facelift στην σειρά τον multistradas για όλο το 09 και άλλωστε θα δοκιμαζόταν και εκεί το μοτέρ για την επομενη του γενιά όπως είχε γίνει με το monster695. Το πρώτο πραγματικά γρήγορο τέρας τις με testastreta" μοτέρ που θα πρέπει να περιμένουμε είναι το monster848 (θα έχει λογικά κ κωδικό!) θα είναι γρήγορο πανάλαφρο και αυτό σε σχέση με τον ανταγωνισμό με τις γνωστές της μεθόδους.Ναι και ένα monster1098 θα ήταν πανγρήγορο k ελαφρύ επίσης αλλα η εταιρία δεν νομίζω να ονειροβατεί k να περιμένει πωλήσεις από τέτοιο άρα θα το αφήσει για πιο μετά ως την νέα ναυαρχήδα της οικογενειας των monster. Το monster848 και μόνο σαν ιδέα προωθείται πανεύκολα μέχρι k downsizing θα μπορούσε να διαφημίσει ότι κάνει (περίπου 150κυβικά λιγότερα k 4 ίπποι δυνατότερο από το monster s4rs) άλλη διαφορετικότητα? Αυτό το μοτέρ είναι λιγότερα κυβικά αλλα εξίσου γρήγορο με τα ανταγωνιστικά μοντέλα που θα έχει να αντιμετωπίσει, μέχρι και στην κατάλωση υπερτερεί σε σχέση με το μοτέρ του S4RS το πληθωρικό πάντα χρειάζεται για να θέτει k τον πήχη ψιλά οποτε θα λανσαριστεί για το πιο ειδικό κοινό τις λογικά το monster1098 ή ίσος monster1198 αφού άλλωστε μάθαμε ότι το superbike τις θα έχει από του χρόνου την χωρητικότητα του 1098R αλήθεια σε αυτό τι λέτε να κάνει όταν θα μικρύνει η διαφορα του 1198 με το 1098R? (ας ελπίσουμε όχι κ στην τιμή) 1198R είναι ήδη τώρα στην ουσία, οπότε σε ποιον τομέα μπορεί να το εξελίξει περισσότερο? A ναι πολύ δύσκολο είναι να βάλει το μοτέρ του 696 στο hyper? πολλοί θα έτρεχαν να πάρουν ένα, για 15 άλογα k 2000euro σίγουρα λιγότερα δεν θα χαλιόταν κανένας, ειδικά με λίγο πιο κοντή μετάδοση αφού θα είναι k πιο ελαφρύ θα μικρύνει ακόμα περισσότερο η διαφορα τους, α μια και ηπα πιο ελαφρύ θα μπορούσε να λανσάρει και στο 696 μοτέρ της στα επόμενα μηχανάκια που θα μπει την νέα μέθοδο κατασκευής του κάρτερ όπως του 1100 k του 848 μοτέρ της k τότε ειδικά το βάρος τους οι άλλες εταιρίες στα όνειρα τους θα το πλησιάζουν μονο.Μην σνομπάρουμε τον ανταγωνισμό γιατί k εμείς ανταγωνισμός για αυτόν είμαστε οποτε τώρα που όλοι μιλάνε για να μικρότερα street μοντέλα (μονοκύλινδρο ktm rc4) αλλα k ξαναγίνεται της μόδας η κατηγορια τον σπορ 250αρίων ZX250R ήδη και ακολουθούν επίσημα YZF R250 σύντομα k από ότι ακούγεται GSX-R250 μήπως θα ήταν ωραία να έβγαζε ένα μικρό σπορ? Kαι αν όχι για αυτούς τους λόγους μονο, σκεφτείτε ότι όλα τα προαναφερθέν μπορούν να οδηγηθούν νόμιμα από τους νέους οδηγούς βάση του διπλώματος όπως είναι και σε εμάς η A1 ενώ μέχρι τώρα σε αυτούς έχει να δώσει το monster 695 φιμωμένο στα 33 ή 34 αν θυμάμαι καλά άλογα,το μοτέρ ας είναι μονοκύλινδρο αερόψυκτο...που θα το βρει? Ας πάρει τον ένα κύλινδρο από το παλιό καλο 600ari μοτέρ τις 583 cc ήταν διά δυο 266,5 cc e με λίγο πιο μικρή διαδρομή k πιο εύστροφο θα το κάνει k θα αγγίξει τα 250 ακριβώς η στο κάτω κάτω ρε παιδιά αφού σίγουρα θα είναι πιο ακριβό από τα αλλα k καλά θα κάνει (και αυτό διαφορετικότητα είναι k όχι απλός περιορισμένη παραγωγή) ας πάρει τον ένα κύλινδρο από το ονειρικό μας V4 μοτέρ τις D16!Σίγουρα ένα τέτοιο μηχανάκι θα πούλαγε πολύ, πολλοί από εμάς θα το έπαιρναν για δεύτερο και όλοι όταν θα έπρεπε να πάρει ο γιος μας μονο αυτό θα του λέγαμε ότι του επιτρέπουμε. Εμείς ρε παιδιά φεύγουμε εύκολα από τις ducati? Ε ούτε αυτοί οι νέοι της πελάτες θα φύγουν εύκολα για άλλη εταιρία μετά και αυτό είναι αρκετό.

υπάρχει και συνεχεια αλλα προς το παρόν ευχάριστω για την ανάγνωση σας εγώ προσωπικά θα ήθελα να την δω να είναι ικανή όχι να την αγοράζουν ξανά όπως παλιά αλλα να μπορεί... ακόμα κ γιαπονέζους να αγοράσει χαχαχαχα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anonymous την Τρί 13 Ιαν 2009, 17:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Συγχωνεψη Νr.1 + Nr.2
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
Άβαταρ μέλους
squadracorse.gr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
Gender: Male
Other: 1199 Panigale S
Επικοινωνία:

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ DUCATI MAΣ? Nο2

Δημοσίευση από squadracorse.gr »

Ας σηκώσουν το χέρι όσοι θα ήθελαν ένα καινούργιο super μόνο από την ducati, πολλά ακούγονται στο net σίγουρα όχι έγκυρα όλα για ένα 549 μονοκύλινδρο street (μισό 1098 δηλαδή) που θα ήταν και πολύ πιο εύκολο να αποκτηθεί από το τωρινό entry level 848. Αλλα για να είναι πιο εύκολο να κατηγοριοποιηθεί ένα τέτοιο μικρό street δεν θα ήταν πιο ωραίο να είναι 450? Εξηγώ το γιατί: πολλοί κατασκευαστές δείχνουν ενδιαφέρον για την καινούργια κατηγορια αγώνων super single με μονοκύλινδρα 450cc που βασίζονται στις αντίστοιχες εντούρο μοτοσικλέτες τους με ένα kit μετατροπής όχι απλησίαστο και πολύ προσιτό σε συντήρηση για ιδιώτες.Όλοι οι ιάπωνες παρουσίαν κάτι αντίστοιχο αλλα το ενδιαφέρον είναι ότι πρόσφατα παρουσίασε k η aprilia το δικό τις βασισμένο στο sxv http://www.motoblog.it/post/15887/rolan ... er-special" onclick="window.open(this.href);return false; Μην βιαστούμε να πούμε ότι η ducati δεν έχει αντίστοιχο εντούρο για να βασιστεί επάνω του γιατί ούτε η cagiva έχει... αλλα ετοιμάζει το νέο μίτο 450 V2 (έγκυρο αυτό) για να έχει κάτι αντίστοιχα δυνατό στην αγορά με το προηγούμενο δίχρονο τις! http://www.motoblog.it/post/10161/cagiv ... suggestiva" onclick="window.open(this.href);return false; και λογικά αφού θα είναι V2 (το μίτο) δεν θα ανταγωνίζεται μαζί τους στις πιστες αλλα μονο στις πωλήσεις γιατί οι ιάπωνες ετοιμάζουν τις αντίστοιχες street εκδόσεις δρόμου όμως αυτή τι φορα! Για να ανταγωνιστείς κάτι τέτοιο δεν δεσμεύεσαι στην διάταξη του κινητήρα exe ότι θέλεις, αν ήμασταν πλεονέκτες πάντως θα θέλαμε ένα εντούρο μονοκύλινδρο ώστε να βασιζόταν σε αυτό για να τα ανταγωνίζονταν η ducati μας και στην αγορά αλλα και στις πιστες! Μεγάλη θα είναι η έκπληξη όλων όταν η Ducati θα ξαναθυμηθεί την τουριστική σειρά ST με ένα μοντέλο που θα είναι ριζικά διαφορετικό από τα τελευταία της, σε αυτή την κατηγορια ακόμα και η τιμή του ανταγωνισμού είναι υψηλή γιατί προσφέρει τεχνολογία και ανέσεις σε όλους τους τομείς για αυτό να το περιμένουμε με το μοτέρ του 1098 η ακόμα καλύτερα του 1198 γιατί εδώ χρειάζονται τα πολλά κυβικά, σίγουρα η ιπποδύναμη θα είναι μειωμένη σε σχέση με τα αλλα μοντέλα που το φοράνε αλλα όχι και η ροπή που θα είναι ίσως και μεγαλύτερη, σίγουρο να θεωρείτε στον στάνταρ εξοπλισμό το ABS,το traction control και οι ελεγχόμενες ηλεκτρονικά αναρτήσεις, πολύ πιθανόν να δίνετε και η δυνατότητα εναλλακτικής χαρτογράφησης του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αν χρησιμοποηθεί και η τεχνογνωσία στην αεροδυναμική που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρονια η εταιρία από το D16 ο ανταγωνισμός θα τρίβει τα ματια του.Μονο όνειρα κάνω για το πως θα είναι ένα 1198R ξέροντας ότι στα R εγκαινιάζονται τεχνολογίες που μετά ακολουθούν k στα απλά μοντέλα,ίσος k να έχει εντελώς διαφορετικές διαστάσεις στον κινητήρα αλλα k άλλες νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμόςόπως οι αυλοί μεταβλητού μήκους,οι δυνατότητες εναλλακτικής χαρτογράφησης καθοδόν του κινητήρα η ακόμα k άλλος τρόπος μεταφοράς τις κινήσεις από τον στρόφαλο στους εκκεντροφόρους πχ γρανάζια όπως το D16
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
Απάντηση