Επίτρεψε μου , σαν πολύύύύ γηραιότερος ( 58 ) και σαν κάποιος που το έχει ζήσει , στήσει ,και γυροφέρει στο Τυμπάκι στην Τρίπολη και αλλού , να σου πώ ότι το 500 ήταν RG 500 Γ .
Το RGV – Γ , ήταν 250 cc .
Και το απλό , αλλά και το ¨μπανάνα ¨ στα 250 ήταν όπλα .
εχω και εγω φωτο..................................
να μην βαλετε μια με τα RG500B............................του Παπανδρεου.........................του Μαρμαρα?
αααααααααααααα και ποιος συγχρονος Ελληνας εχει τρεξει Παγκοσμιο?????????????εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?
17inchwheeler έγραψε:εχει τρεξει ο μπουστας και στα gp με την ομαδα του KR και yamaha στα 250 πριν 15 χρονια περιπου στην ισπανια ως wildcard μαζι με το sete...αν θυμαμαι
sorry λαθος.δεν εισαι και πολυ μακρια απο την αληθεια.συμφωνα με φημες (δεν το εχω ακουσει απο το στομα του) ειχε τετοια προταση αλλα την απεριψε λογω προτιμησης του στα SBK.
εχω ξαναπει οτι εχεις πολλες γνωσεις.μην ψαχνετε παντως στον Μπουστα.δεν ειναι αυτος.
3 αγωνες.στον τελαιταιο αν θυμαμαι καλα ετρεξε ακομα ενας.
μπραβο ρε φιλε.ειλικρινα Μπαβο.Ο Παπανδρεου που εβγαζε το MotoSport.τοτε που δεν υπηρχε τιποτα για να μας βοηθα στα πρωτα βηματα μας στις μηχανες αλλα και στους αγωνες.
και τωρα συζηταμε για traction control και αμελέτητα μαντολες.
οχι οτι δεν χρειαζονται σε αυτους που τρεχουν στο κορυφαιο πρωταθλημα.......................αλλα εμεις οι υπολοιποι???????????
αστο παλι θα παρασυρθω και θε αρχιζω να κραζω καθε βουτυρομπεμπε νεοπλουτο που νομιζει οτι εγινε οδηγος.
αν θυμαμαι καλα σε αρθρο του εγραφε και για μια πτωση στο kyalami...
κριμα που "χαθηκε" απο το προσκηνιο πιστευω οτι ηταν πραγματικος sportsman....
ισως ομως να ειναι και καλυτερα ετσι γιατι
αποσυρθηκε πριν γινουν ολα ουαου
Ειχα την τυχη να τρεξω με τον Δημητρη Παπανδρεου (doberman) ..... απλα απιστευτος ..... οταν πρωτοξεκινησα το 1981 στο Τατοι νομιζα οτι επειδη ειχε καλυτερο μηχανακι μας περναγε ..........
.... οταν ομως βρεθηκαμε στα NORMAL 350 αλλαξα γνωμη ....... να εισαι καλα Δημητρη και σε ευχαριστω ......
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748 έγραψε:αν θυμαμαι καλα σε αρθρο του εγραφε και για μια πτωση στο kyalami...
κριμα που "χαθηκε" απο το προσκηνιο πιστευω οτι ηταν πραγματικος sportsman....
ισως ομως να ειναι και καλυτερα ετσι γιατι
αποσυρθηκε πριν γινουν ολα ουαου
ναι καλε μου φιλε.σωστος.
ετρεξε 3 αγωνες με καλους τερματισμους.εναν στο Κυαλαμι(ακους Punisher) εναν στην Rijeka και εναν στο Paul-Ricard.ολους την ιδια χρονια.στον τριτο αν δεν κανω λαθος πηγε με εναν ακομα Ελληνα.οποιος τον βρει θα με κουφανει.
petani έγραψε:Ειχα την τυχη να τρεξω με τον Δημητρη Παπανδρεου (doberman) ..... απλα απιστευτος ..... οταν πρωτοξεκινησα το 1981 στο Τατοι νομιζα οτι επειδη ειχε καλυτερο μηχανακι μας περναγε ..........
.... οταν ομως βρεθηκαμε στα NORMAL 350 αλλαξα γνωμη ....... να εισαι καλα Δημητρη και σε ευχαριστω ......
δεν ηξερα οτι ειχαμε και αλλον παλιο εκτος του Θειου.αρα εχεις τρεξει και με Παπαγεωργιου και Αρνοκουρο?
Δημήτρης Παπανδρέου...
Ο μοναδικός Έλληνας πιλότος που έχει συμμετάσχει (σε πολύ δύσκολες εποχές γιά την Ελληνική πραγματικότητα) στα Moto GP (GP 500 την δεκαετία του ‘80 και ‘90)...
Οι συνολικές του συμμετοχές ήταν εννέα, σε χρονικό διάστημα τεσσάρων ετών (πέντε αγωνιστικών σεζόν).
Την εποχή εκείνη οι επίσημες δοκιμές είχαν τον χαρακτήρα προκριματικού αγώνα. Περνούσαν στον τελικό συγκεκριμένοι χρόνοι (αναλόγως της πίστας και των συμμετοχών).
Μόνον το γεγονός ότι κατόρθωσε μία καθ’ όλα ιδιωτική -με μηδαμινά μέσα- συμμετοχή να πάρει εκκίνηση στους επτά από τους εννέα αγώνες που συμμετείχε, αποτελεί από μόνο του ένα μικρό θαύμα και ακόμη μεγαλύτερο θαύμα αποτελεί το γεγονός ότι από τα επτά grids τερμάτισε στους πέντε αγώνες.
Καλύτερος τερματισμός η δωδέκατη θέση στο GP της Νοτίου Αφρικής (πίστα Kyalami) στις 24 Μαρτίου 1984.
Ο Δημήτρης πήρε σημαία, αφού προηγουμένως έκανε έναν «βρόχινο» αγώνα με ελαστικά slicks! Οι συμμετοχές του:
Πέντε GP στην (πρώην) Γιουγκοσλαβία -Rijeka- (1983, 1984, 1985, 1986, 1987), δύο GP στη Νότιο Αφρική -Kyalami- (1984, 1985), ένα GP στο San Marino -Misano- (1983) και ένα GP στην Γαλλία -Paul Ricard- (1984). Από το 1983 έως το 1986 συμμετείχε με την θρυλική Yamaha OW53 και το 1987 με Suzuki RG500. Φανατικός λάτρης των "κλασσικών" αυτοκινήτων, δεν εγκατέλειψε ποτέ το μηχανοκίνητο σπορ. Συνεχίζει την αγωνιστική του εμπλοκή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων και έχει δημιουργήσει το blog Auto Classic με αποκλειστικό θέμα τους αγώνες αυτούς.
Τριάντα τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου αμιγούς περιοδικού μοτοσικλέτας στην Ελλάδα, του Motosport, επιμένει να βρίσκεται στις επάλξεις, υπηρετώντας αυτά που αγαπάει περισσότερο: το μηχανοκίνητο σπορ και την θάλασσα.
GP44 έγραψε:
εχω και εγω φωτο..................................
να μην βαλετε μια με τα RG500B............................του Παπανδρεου.........................του Μαρμαρα?
αααααααααααααα και ποιος συγχρονος Ελληνας εχει τρεξει Παγκοσμιο?????????????εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?
θα σου εγραφα απο χθες για τον Παπανδρέου αλλα έτσι όπως το γραψες κατάλαβα ότι εννοούσες ποιος Σύγχρονος Έλληνας εχει τρέξει στο Παγκόσμιο εκτός του Παπανδρέου...
igmoritis έγραψε:
Δημήτρης Παπανδρέου...
Ο μοναδικός Έλληνας πιλότος που έχει συμμετάσχει (σε πολύ δύσκολες εποχές γιά την Ελληνική πραγματικότητα) στα Moto GP (GP 500 την δεκαετία του ‘80 και ‘90)...
Οι συνολικές του συμμετοχές ήταν εννέα, σε χρονικό διάστημα τεσσάρων ετών (πέντε αγωνιστικών σεζόν).
Την εποχή εκείνη οι επίσημες δοκιμές είχαν τον χαρακτήρα προκριματικού αγώνα. Περνούσαν στον τελικό συγκεκριμένοι χρόνοι (αναλόγως της πίστας και των συμμετοχών).
Μόνον το γεγονός ότι κατόρθωσε μία καθ’ όλα ιδιωτική -με μηδαμινά μέσα- συμμετοχή να πάρει εκκίνηση στους επτά από τους εννέα αγώνες που συμμετείχε, αποτελεί από μόνο του ένα μικρό θαύμα και ακόμη μεγαλύτερο θαύμα αποτελεί το γεγονός ότι από τα επτά grids τερμάτισε στους πέντε αγώνες.
Καλύτερος τερματισμός η δωδέκατη θέση στο GP της Νοτίου Αφρικής (πίστα Kyalami) στις 24 Μαρτίου 1984.
Ο Δημήτρης πήρε σημαία, αφού προηγουμένως έκανε έναν «βρόχινο» αγώνα με ελαστικά slicks! Οι συμμετοχές του:
Πέντε GP στην (πρώην) Γιουγκοσλαβία -Rijeka- (1983, 1984, 1985, 1986, 1987), δύο GP στη Νότιο Αφρική -Kyalami- (1984, 1985), ένα GP στο San Marino -Misano- (1983) και ένα GP στην Γαλλία -Paul Ricard- (1984). Από το 1983 έως το 1986 συμμετείχε με την θρυλική Yamaha OW53 και το 1987 με Suzuki RG500. Φανατικός λάτρης των "κλασσικών" αυτοκινήτων, δεν εγκατέλειψε ποτέ το μηχανοκίνητο σπορ. Συνεχίζει την αγωνιστική του εμπλοκή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων και έχει δημιουργήσει το blog Auto Classic με αποκλειστικό θέμα τους αγώνες αυτούς.
Τριάντα τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου αμιγούς περιοδικού μοτοσικλέτας στην Ελλάδα, του Motosport, επιμένει να βρίσκεται στις επάλξεις, υπηρετώντας αυτά που αγαπάει περισσότερο: το μηχανοκίνητο σπορ και την θάλασσα.
Βασιλης Γουρουνας ..... ακομη εχω στα αυτια μου τα λογια του .... "βαλε κατω το κεφαλι ρε μλκισμενο και ανοιξε το γκαζι" ...... τοτε ολοι μιλαγαν με ολους ....... αλλες εποχες αλλα ηθη ......
....
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
petani έγραψε:Βασιλης Γουρουνας ..... ακομη εχω στα αυτια μου τα λογια του .... "βαλε κατω το κεφαλι ρε μλκισμενο και ανοιξε το γκαζι" ...... τοτε ολοι μιλαγαν με ολους ....... αλλες εποχες αλλα ηθη ......
....
με καθυστερεις απο το τρεξιμο αλλα πραγματικα χαλαλι σου.
αν δεν κανω λαθος ετρεξες ξανα 91 η 92 στην Τριπολη στα μεγαλα.ημουν εκει ετρεχα.σε θυμαμαι γιατι εγινε ειδικη μνεια για σενα.
χαιρομαι που σε γνωριζω ακομα και ετσι.
petani έγραψε:Βασιλης Γουρουνας ..... ακομη εχω στα αυτια μου τα λογια του .... "βαλε κατω το κεφαλι ρε μλκισμενο και ανοιξε το γκαζι" ...... τοτε ολοι μιλαγαν με ολους ....... αλλες εποχες αλλα ηθη ......
....
τα εχω γραψει...................για εμας και την κολοφαρα μας.
δεν σηκωνει και ο Ζησης το τηλ λογω μιας παλιας κοντρας μας.να του εξηγησω αυτο που γραφεις πολυ σωστα "βαλε κατω το κεφαλι ρε μλκισμενο και ανοιξε το γκαζι".δεν πειραζει.
με κουφανε παντως σημερα....................ευχαριστα.