==================================================================
==================================================================Kristof έγραψε: Ακουλουθωντας τις παρακατω οδηγιες δεν ειχα κανενα προβλημα απλα εχουν ενα λαθακι , πρωτα ανοιγουμε το κλειδι (χωρις να βαλουμε μπρος) και μετα παταμε connect !
http://ducatidiag.xooit.com/t1037-Basic ... -users.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
geo_multi έγραψε: Δύσκολο δεν είναι. Αλλά υπάρχει κάτι που εμένα με μπέρδεψε: στην επιλογή καλωδίου, τι επέλεξες? Εγώ όσο και αν προσπάθησα να το κάνω να δουλέψει ως VAG COM 409.1, δεν γινόταν. Τελικά επέλεξα το δεύτερο, Galletto cable και συνδέθηκε μια χαρά
ENGAKATS έγραψε: Σημερα συνδεθηκα και γω και συνεβη ακριβως το ιδιο!!! Τι διαολο;;
ENGAKATS έγραψε: Το λοιπον, ρωτησα τον γαλλο γιατι μας συμβαινει αυτο (οπως και γιατι δεν μπορω να κανω ενα dump της ηλεκτρονικης μου) και μου απαντησε το εξης:
What is your bike ?
yes to have dump menu , you should use kkl cable driver.
it's possible with your cable if you activate the vcp mode.
then choose vcp com port in ducatidiag with 1st driver enabled
http://ducatidiag.xooit.com/t204-nothing-works.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Το βραδακι θα ξαναδοκιμασω....
ENGAKATS έγραψε: Οδηγιες για το πώς να συνδεσετε/ξεσυνδεσετε τα καλωδια (μεταφραση απο francais στα αγγλικα με google translate):
Attention, an ecu is fragile.
-Take care off the ignition and disconnect the + interface before making connections or break!
which results when you plug the PC making diag:
- Contact off
- Connecting to the diag
-connection to the terminal of the battery => check light comes on cable
- Grounding of the cable diag
- Contact on
- And then connect on ducatidiag
when removed:
- Click on disconnect
- Switch off the ignition
- Disconnect the +
- Unplug the diag
- Disconnect the mass
Details on connecting battery:
The red clip on the red terminal, the black clamp to a ground.
It is obvious, but a blunder soon arrive.
For most of us distracted, you can add a fuse on the red wire feeding 1A, or a diode to prevent reverse polarity
ENGAKATS έγραψε: Φαινεται πως χρειαζεται να εγκαταστησεις το java sdk για να δουλεψει: http://www.oracle.com/technetwork/java/ ... 46242.html" onclick="window.open(this.href);return false;
geo_multi έγραψε: ENGA: Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το είχα ενεργοποιημένο το VCP. Ότι το είχα δαβάσει το post είναι σίγουρο. Δεν ξέρω αν τελικά ξέχασα να το ελέγξω. Αν βρεις καμιά άκρη και δουλέψει με kkl driver σφύρα μου...
==================================================================ENGAKATS έγραψε: Λοιπον, το δοκιμασα και ολα κομπλε. Αυτο που πρεπει να κανεις (για να δουλεψει με τη πρωτη επιλογη στο μενου με τα καλωδια) ειναι να δεις στο device manager ποια θυρα COM χρησιμοποιει το καλωδιο (δες στο λινκ που σου εβαλα πιο πανω). Ανοιγεις λοιπον το ducatidiag και στο κουτακι διπλα στο Connect βαζεις τον αριθμο της θυρας και voila .
Αφου το εκανα, ανοιξα τον διακοπτη και αμεσως πατησα Connect. Ολα κομπλε. Κατεβασα και το dump με τον χαρτη και του τον εστειλα.
Δοκιμασε να συνδεθεις και αν δεν δουλεψει το κοιταμε
ENGAKATS έγραψε: ...να δεις στο device manager ποια θυρα COM χρησιμοποιει το καλωδιο (δες στο λινκ που σου εβαλα πιο πανω)...
==================================================================ENGAKATS έγραψε: Ξεχασα να σου πω: για να το δεις αυτο πρεπει να εχεις συνδεσει: τα καλωδια μεταξυ τους, τον ανταπτορα με το φις της πλεξουδας (που διαβαζει την ηλεκτρονικη) και τα + - στη μπαταρια. Με αλλα λογια, θα πρεπει να εχει αναψει το ledακι που εχει το καλωδιο.
Ελπιζω να βοηθησα...