Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Περιλαμβάνει τεστ των μοτοσυκλετών Ducati που κατά καιρούς δημοσιεύτηκαν στον ειδικό τύπο.
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

900 SS

Ας στρέψουμε την προσοχή μας και στο αντικείμενο αυτού του άρθρου, μετά από την μακροσκελή εισαγωγή μας. H 900 SS του 1993 είναι ίσως η ομορφότερη DUCATI που φτιάχτηκε ποτέ. H
απλότητα και η λειτουργικότητα στην πιο τέλεια μορφή τους.Τίποτε το προκλητικό και περιττό δε βρίσκει κανείς σ' αυτή τη λιτή μοτοσικλέτα.Ουσιαστικά πρόκειται για μια μικρή και ελαφριά μοτοσικλέτα και ας μην μπερδευτούμε με το βαρύγδουπο 900 SS. Οι σημερινές SS είναι οι εμπορικές μοτοσικλέτες της DUCATI και όχι η αιχμή του δόρατος, ρόλο που έχουν αναλάβει οι
888. Έτσι η 900 SS είναι αερόψυκτη και ο κινητήρας της αποδίδει 84 ίππους στις 7.000 στροφές (στο συμπλέκτη και 73 ίππους στον πίσω τροχό). Με ένα μεταξόνιο 141 εκατοστών και ένα συνολικό μήκος 203 εκατοστών η 900 SS είναι μικρότερη και από τα ιαπωνικά 600άρια. Το σοβαρότερο πλεονέκτημά της, εκτός από την ελκυστική και μοναδική της εμφάνιση, είναι το χαμηλότης βάρος. Με 183 κιλά (άδεια), είναι ελαφρύτερη απ' όλα τα 750άρια και 600άρια της αγοράς.

Πλαίσιο - αναρτήσεις

Το πλαίσιο της 900 SS φτιάχνεται με βάση την τόσο επιτυχημένη συνταγή των τελευταίων ετών, το περίφημο χωροδικτύωμα. Χρησιμοποιώντας δηλαδή σωλήνες χρωμιομολυβδαινιούχου ατσαλιού
σχηματίζουν ένα πλαίσιο που ξεκινά από το λαιμό του τιμονιού,περνά γύρω από τον κινητήρα και φτάνει μέχρι την ουρά της μοτοσικλέτας. Οι 4 κύριοι δοκοί γεφυρώνονται με μικρότερα τμήματα σε ακριβώς καθορισμένα διαστήματα μεταξύ τους ώστε να επιτευχθεί η επιθυμητή ακαμψία και αντοχή του συνόλου. Το πλεονέκτημα αυτού του πλαισίου είναι το μικρότερο βάρος και
κόστος του σε σχέση με αντίστοιχης αντοχής και ακαμψίας πλαίσια και η συνέχιση της παράδοσης.
Επιπλέον η εξαιρετική αντοχή του στους κραδασμούς επιτρέπει τη χρησιμοποίηση του κινητήρα σαν μέρος του πλαισίου. Πράγματι το χωροδικτύωμα της DUCATI είναι ανοικτό από κάτω και ο κινητήρας δένει επάνω του σταθερά αυξάνοντας την ακαμψία του σημαντικά
και δημιουργώντας ένα ενιαίο ισχυρό σύνολο. Το πίσω αλουμινένιο ψαλίδι ορθογωνικής διατομής στηρίζεται με τη σειρά του στο πίσω μέρος του κινητήρα, που είναι γι' αυτό το σκοπό ιδιαίτερα ενισχυμένο. Έτσι προκύπτει ένα επιπλέον σοβαρό πλεονέκτημα, η όσο το δυνατόν μικρότερη απόσταση μεταξύ του άξονα του γραναζιού μετάδοσης κίνησης και του άξονα περιστροφής του ψαλιδιού. Όσο μικρότερη είναι η απόσταση μεταξύ των δυο αυτών αξόνων, τόσο μικρότερες είναι οι ροπές που τείνουν να παραμορφώσουν στιγμιαία το ψαλίδι όταν ανοίγεται απότομα το γκάζι (στην έξοδο κλειστών στροφών συνήθως, εκεί ακριβώς δηλαδή που η διατήρηση της ακρίβειας της γεωμετρίας της μοτοσικλέτας μετράει ιδιαίτερα).Οι άνθρωποι της DUCATI είναι περήφανοι για τα σωληνωτά πλαίσιά τους διότι τα πλαίσια αυτά έχουν αποδείξει τις αρετές τους
κατ' επανάληψη. Και η DUCATI είναι η μόνη εταιρία που τα χρησιμοποιεί (εκτός και της BIMOTA) στη μαζική παραγωγή SUPERSPORT μοτοσικλετών. Καταβάλλουν λοιπόν κάθε προσπάθεια
ώστε κατά τη σχεδίαση των αεροδυναμικών καλυμμάτων, ρεζερβουάρ και φέρινγκ, να αφήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα του πλαισίου ακάλυπτο διότι το χωροδικτύωμα είναι πλέον μαζί με το διαμήκη δικύλινδρο V κινητήρα, το σήμα κατατεθέν των DUCATI,είτε πρόκειται για τα SS είτε για τα 851 και 888, και είναι και αυτό πόλος έλξης των ανά τον κόσμο αφισιονάντος.
H ανάρτηση μπροστά περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι (UPSIDE-DOWN) της SHOWA 41 χιλ., ό,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή στο χώρο δηλαδή, με ένα λογικό κόστος. Το πιρούνι γράφει DUCATI επάνω αλλά αυτό δε συμβαίνει τόσο διότι οι Ιταλοί προσπαθούν να αποκρύψουν την ιαπωνική του προέλευση (το owners manual και τα διαφημιστικά προσπέκτους το αναφέρουν άλλωστε καθαρά σαν SHOWA GD 0,11), όσο διότι είναι ειδική παραγγελία της DUCATI στη SHOWA. H ωφέλιμη διαδρομή είναι 120 χιλ. και το πιρούνι είναι ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση συμπίεσης (14 θέσεις) και επαναφοράς (14 θέσεις) και την προφόρτιση των
ελατηρίων κατά 15 χιλ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς! Πίσω υπάρχει ένα κεντρικό αμορτισέρ/ελατήριο τοποθετημένα κάτω από τη σέλα, σχεδόν οριζόντια, πάλι της SHOWA, ενώ το ψαλίδι επενεργεί επάνω τους απευθείας χωρίς την ύπαρξη κάποιου μοχλικού συστήματος που μπορεί και βελτιώνει κάπως τα χαρακτηριστικά συμπίεσης του ελατηρίου, κάνοντας την πίσω ανάρτηση πιο προοδευτική στη δράση της. Το αμορτισέρ ρυθμίζεται και πίσω ως προς την απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η προφόρτιση του ελατηρίου. Τα φρένα περιλαμβάνουν 2 δίσκους 320 χιλ. και 2 τετραπίστονες δαγκάνες της BREMBO για μπροστά και 1 δίσκο 245 χιλ. με μια δαγκάνα διπίστονη για πίσω. Οι διαστάσεις του συστήματος πέδησης κρίνονται ως υπεραρκετές
για το μικρό βάρος της μοτοσικλέτας και πράγματι στη γρήγορη οδήγηση το σύστημα επιβράδυνσης κρίνεται ως σχεδόν άριστο.Μοναδική εξαίρεση στην άριστη λειτουργία του συστήματος, η κάπως μεγάλη διαδρομή της μανέτας του φρένου που απαιτεί αρκετή εξοικείωση, προκειμένου να κινηθεί κανείς γρήγορα και χωρίς άγχος.Οι ζάντες είναι κατασκευής BREMBO από κράμα αλουμινίου και είναι διαστάσεων 3,5 ίντσες X 17 η εμπρός και 5,5 X 17 η πίσω.Τα λάστιχα είναι τα MICHELIN A 59 εμπρός και M 59 πίσω στιςδιαστάσεις 120/70-17 και 18-/60-17 αντίστοιχα.

Κινητήρας

O παλιός γνώριμος, κλασικός πλέον, δικλύλινδρος V2 90 μοιρών στην 900 SS είναι αερόψυκτος με υποβοήθηση ελαιόψυξης στους κυλίνδρους. Με διάμετρο 92 χιλ. και διαδρομή 68 έχει 904 κ.εκ.
H σχέση συμπίεσης είναι 9,2:1 και θεωρείται πολύ χαμηλή για τα σημερινά δεδομένα, χαμηλότερη και από των περισσοτέρων επιβατικών αυτοκινήτων. Αερόξυψη γαρ.Οι βαλβίδες είναι δυο για κάθε κύλινδρο και οι επικεφαλείς εκκεντροφόροι κινούνται με οδοντωντούς ιμάντες. Τα καρμπιρατέρ
είναι δυο MIKUNI BOST 83 και ταιριάζουν απόλυτα στα χαρακτηριστικά του κινητήρα,εξασφαλίζοντάς του ένα στρωτό ρελαντί και γεμάτη λειτουργία από το ρελαντί μέχρι το μέγιστο των στροφών χωρίς κενά ισχύος, κομπιάσματα, βηξίματα και άλλα συνήθη με παλαιότερα καρμπιρατέρ ιταλικής προέλευσης. E, ρε πώς αλλάζουν οι καιροί!O συμπλέκτης είναι ο κλασικός ξηρός πολύδισκος και ενεργοποιείται υδραυλικά. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και είναι σωστά κλιμακωμένο με εξαίρεση την πολύ μακριά πρώτη.O κινητήρας παρουσιάζει κάποιους κραδασμούς κατά τη λειτουργία σε χαμηλές στροφές και συγκεκριμένα μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. και
απαιτεί διακριτική χρήση του γκαζιού. Μόλις οι στροφές ξεπεράσουν τις 3.000 οι κραδασμοί μειώνονται δραματικά και μπορεί κανείς να απολαύσει τα θαυμάσια χαρακτηριστικά ροπής
του ιταλικού δικύλινδρου.O χρονισμός των εκκεντροφόρων είναι πολύ πιο άγριος απ' ό,τι
θα περίμενε κανείς, έχοντας διάρκεια 308 ολόκληρες μοίρες για την εισαγωγή και την εξαγωγή, η παροχή ισχύος όμως στις χαμηλές στροφές δεν επηρεάζεται από τον άγριο χρονισμό και ο
κινητήρας δηλώνει έτοιμος πριν καλά-καλά οι στροφές του ξεπεράσουν τις 3.000, όπου εξαφανίζονται και οι κραδασμοί που ανέφερα πριν και οφείλονται στην αρχιτεκτονική της κατασκευής του. (Υπάρχει μόνο ένα κομβίο μπιέλας πάνω στο στρόφαλο και οι δυο κύλινδροι εφαρμόζουν τις δυνάμεις τους πάνω στο ίδιο σημείο και με μικρή διαφορά φάσεως μόλις 90 μοιρών.)Οι συγκρίσεις με τετρακύλινδρα τετραβάλβιδα ως προς το χρονισμό των εκκεντροφόρων πρέπει να αποφεύγονται διότι όπου υπάρχουν 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο αρκεί ένας χρονισμός 280
μοιρών για να κάνει τον κινητήρα να μη λειτουργεί καθόλου καλά μέχρι τις 5.000-6.000 σ.α.λ.
Οι βαλβίδες υποχρεώνονται να επιστρέψουν στις έδρες τους με το γνωστό δεσμοδρομικό σύστημα της DUCATI που στην περίπτωση του 900 SS μπορεί να θεωρηθεί και περιττό λόγω των χαμηλών ρυθμών περιστροφής του δικύλινδρου κινητήρα. H μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 7.000 μόλις στροφές και ο μέγιστος επιτρεπόμενος ρυθμός περιστροφής είναι οι 9.000 σ.α.λ.

Εμφάνιση - εξοπλισμός

Όπως ανέφερα και στην αρχή, η 900 SS είναι μια λιτή μοτοσικλέτα. Διαθέτει όμως ολόσωμο φέρινγκ, όπως επιβάλλει η μόδα των SUPERSPORT, το οποίο ομορφαίνει πολύ τη μοτοσικλέτα,
κρύβει όμως τον κλασικό δικύλινδρο κινητήρα.H σέλα σχηματίζει σκαλοπάτι ξεχωρίζοντας το σημείο που θα καθίσει ο συνεπιβάτης και περιορίζοντας συγχρόνως τη δυνατότητα του αναβάτη να καθίσει πιο πίσω ώστε να καλυφθεί καλύτερα πίσω από το φέρινγκ όταν κινείται με υψηλές
ταχύτητες. H θέση του συνεπιβάτη κρύβεται από καλαίσθητο συρταρωτό καπάκι όταν δε χρησιμοποιείται, το οποίο αφαιρείται εύκολα χωρίς να χρειάζεται εργαλείο.Τα ενδεικτικά όργανα είναι το ταχύμετρο και το στροφόμετρο τα οποία είναι λευκά, ακριβή και πολύ όμορφα την ημέρα και τη νύχτα. Σημειωτέον δε είναι VEGLIA (επιστροφή στις ρίζες). Υπάρχουν 8 ακόμη ενδεικτικές λυχνίες, για την πίεση του λαδιού, τη ρεζέρβα, το ξεχασμένο ανοιχτό σταντ, φώτα μικρά και
προβολέα, τα φλας και το περίφημο νεκρό στο κιβώτιο.Το παραλληλόγραμμο φανάρι κάνει καλά τη δουλειά του το βράδυ και ταιριάζει απόλυτα στη συνολική εμφάνιση της μοτοσικλέτας,ενώ εξασφαλίζει ταυτόχρονα και το να μην μπερδεύει κανείς την 900 SS με καμία άλλη. Αν και γι'αυτό φροντίζει νωρίτερα ο ήχος του κινητήρα. Οι διακόπτες μίζας, φώτων, φλας είναι καλής
ποιότητας και λειτουργικοί (με εξαίρεση το χειρισμό των φλας),ενώ έχει γίνει και ένα νοικοκύρεμα στα ηλεκτρικά (το σύστημα ανάφλεξης είναι ιαπωνικό COCUSAN) και στις σωληνώσεις
βενζίνης, αναθυμιάσεων και υδραυλικών κυκλωμάτων.H μπαταρία είναι 16 αμπερωρίων και βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το ρεζερβουάρ, το οποίο στηρίζεται σε δυο μεντεσέδες στο
πίσω και κάτω τμήμα του και ασφαλίζει με ένα άγκιστρο και από μπροστά. O εναλλάκτης αποδίδει 350 WATT, ενώ η μίζα έχει ισχύ 1 ολόκληρο ίππο. Για την τροφοδοσία των καρμπιρατέρ υπάρχει
ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης μέσα στο ρεζερβουάρ, διότι το καύσιμο βρίσκεται αρκετά χαμηλά και πίσω σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας.H συνολική εμφάνιση της 900 SS αποπνέει μια αίσθηση καλής ποιότητας κατασκευής των επιμέρους εξαρτημάτων και καλής καιπροσεγμένης συναρμολόγησης. H βαφή του φέρινγκ και των λοιπών
καλυμμάτων και του ρεζερβουάρ είναι άριστης ποιότητας και βοηθά στη συνολική θετική εντύπωση που σχηματίζει κανείς παρατηρώντας προσεκτικά την 900 SS.

Συμπεριφορά στο δρόμο

O κινητήρας παίρνει αμέσως μπροστά και σε 2-3 λεπτά ζεσταίνεται αρκετά ώστε να κρατά ένα στρωτό ρελαντί 1100-1200 στροφών. Οι ταχύτητες κουμπώνουν θετικά και χωρίς θορύβους,
ακόμη και με κρύο σανζμάν. O ξηρός συμπλέκτης είναι, ω του θαύματος, αρκετά προοδευτικός και μαλακός στη χρήση. Ευτυχώς διότι είναι πιο απαραίτητος απ' ό,τι στις άλλες μοτοσικλέτες,
λόγω της μακριάς πρώτης ταχύτητας που απαιτεί περισσότερη χρήση του συμπλέκτη στα ξεκινήματα.H Γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης είναι σχετικά γρήγορη και η αίσθηση που μεταφέρει στον αναβάτη είναι παρόμοια με των περισσοτέρων μοτοσικλετών στην κίνηση μέσα στην πόλη.Μοναδικό σημείο κριτικής η πολύ μικρή γωνία που κόβει το τιμόνι, πράγμα που δυσχεραίνει τους επιτόπου ελιγμούς. Κανείς όμως δε θα αγοράσει μια 900 SS για να κάνει επιτόπου ελιγμούς ή να κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη (όπου τα καταφέρνει
αρκετά καλά ομολογουμένως χάρη και στο μικρό πλάτος της).Το φυσικό της περιβάλλον είναι οι επαρχιακοί δρόμοι με τις συνεχείς στροφές, ανοιχτές ή κλειστές, όπου διεκδικεί τα πρωτεία της ταχύτερης μοτοσικλέτας από πολύ ισχυρότερες σε απόλυτη ισχύ ανταγωνίστριες, χωρίς να απαιτεί από τον αναβάτη της τη συνεχή και έντονη προσπάθεια που απαιτούν οι αντίστοιχες ιαπωνικές Supersport.Μόλις κανείς συνηθίσει τα χειριστήρια αρχίζει το ψάξιμο για τα όρια. Το σύστημα επιβράδυνσης της BREMBO αποδεικνύεται επαρκέστατο και ακριβές και επιτρέπει στον αναβάτη να φρενάρει βαθιά μέσα στη στροφή, το πλαίσιο οι αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης εμπνέουν απόλυτη εμπιστοσύνη και διευκολύνουν στην κατάλληλη και ακριβή εκλογή τροχιάς και κλίσης και τέλος έρχεται ο κινητήρας με τη θαυμάσια ροπή του και τη μεγάλη ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας του να βοηθήσει τον αναβάτη να ολοκληρώσει τη στροφή, εκτοξεύοντας σχεδόν τη μοτοσικλέτα προς την έξοδο της στροφής και απαιτώντας αλλαγή ταχύτητας, αφού όλη η προσπάθεια έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Και ξανά το ίδιο παιχνίδι στην επόμενη στροφή και όλα αυτά χωρίς φόβο και πάθος αλλά συνοδευόμενα από το θαυμάσιο ήχο του κινητήρα που κάνει τον αναβάτη να νομίζει ότι κάποιος του κρατά συντροφιά, κι ας είναι μόνος του.Αξίζει να αγοράσει κανείς μια 900 SS μόνο και μόνο για τον ήχο που κάνει ο κινητήρας της καθώς ανεβαίνει ή κατεβαίνει την κλίμακα των στροφών και για τους κραδασμούς που μεταδίδει στο σώμα του αναβάτη που σε κάνουν να νομίζεις ότι είσαι πάνω σε κάτι ζωντανό και όχι απλά πάνω σε μια μοτοσικλέτα.Σε πιο ανοιχτά κομμάτια όπως οι ελληνικές εθνικές οδοί, η 900 SS αισθάνεται το ίδιο άνετα, λείπει όμως η συντροφιά του κινητήρα διότι καλύπτεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους γύρω από το κράνος του αναβάτη και οι στροφές του κινητήρα παρουσιάζουν μικρότερη διακύμανση.
Το ολόσωμο φέρινγκ αποδεικνύεται μέτριο σε προστασία από τον αέρα για αναβάτες πάνω από 1,75 μ. και ενώ η μοτοσικλέτα από πλευράς ισχύος και σταθερότητας μπορεί να ταξιδεύει με
ταχύτητες 180-190 χιλιομέτρων, ο αναβάτης κουράζεται γρήγορα και περιορίζεται σε ταχύτητες γύργω στα 130 χιλιόμετρα προκειμένου για ταξίδι. Με 6η ταχύτητα και 5.000 στροφές το
ταχύμετρο δείχνει ήδη 150 χιλιόμετρα, 30 χιλόμετρα ανά 1.000 στροφές δηλαδή.
H συμπεριφορά των αναρτήσεων και του πλαισίου σε ανοιχτές καμπές των 150-160 χιλιομέτρων είναι υποδειγματική και φαίνεται ότι η γεωμετρία της μοτοσικλέτας είναι σχεδιασμένη
για να αποδίδει τα μέγιστα σ' αυτήν ακριβώς την περιοχή ταχυτήτων. H ακλόνητη αίσθηση σταθερότητας που εμπνέει η μοτοσικλέτα σε προκαλεί να κινηθείς όλο και ταχύτερα, ακόμη και εκεί όπου η λογική θέτει φραγμούς και αρχίζεις να αισθάνεσαι αμηχανία και κόμπλεξ κατωτερότητας, νιώθοντας ότι η μοτοσικλέτα είναι πιο ικανή από εσένα τον ίδιο.
Στις αργές κλειστές καμπές που οι ταχύτητες είναι χαμηλότερες μπαίνει κανείς στον πειρασμό να πλησιάσει προσεκτικά τα όρια.Και όταν τα όρια αυτά φτάσουν, είναι τα όρια των μέτριων MICHELIN A και M59 και όχι των αναρτήσεων και πλαισίου, και εκδηλώνονται με ένα ήπιο γλίστρημα του εμπρός τροχού που ελέγχεται εύκολα με άμεσο άνοιγμα της ακτίνας στροφής και
μείωση της κλίσης.H θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, κατανέμοντας τα φορτία στη
μέση και στα χέρια σχεδόν ιδανικά. Σαν παράδειγμα αναφέρω ότι μέσα σε ένα βραδάκι κατόρθωσα να περάσω 6 ώρες στη σέλα της 900 SS, σε δρόμους δύσκολους, γεμάτους κλειστές στροφές, μεμοναδικό παραπονούμενο σημείο του σώματος, τελικά, το σβέρκο και ένα ελαφρό μούδιασμα στη δεξιά παλάμη.H 900 SS είναι και οικονομική με το καύσιμο, καταλώνοντας 5 περίπου λίτρα για 100 χιλιόμετρα ή διανύοντας 20 περίπου χιλιόμετα με 1 λίτρο βενζίνης.Το ρεζερβουάρ της έχει χωρητικότητα 17, 5 λίτρων που της δίνει μια αυτονομία 350 χιλιομέτρων. Στα τελευταία 4,8 λίτρα ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι της ρεζέρβας που βγάζει μάτι και αποκλείεται να το ξεχάσει κανείς.H τελική ταχύτητα που επιτυγχάνει η 900 SS είναι γύρω στα 225 χιλιόμετρα την ώρα (άντε να διακρίνεις τη βελόνα του στροφόμετρου σ'αυτήν την ταχύτητα) και καλύπτει τα 400 m από
στάση σε 11,7 δευτ.Συνοψίζοντας πρέπει να ομολογήσω ότι η κόκκινη Ιταλίδα μου
άρεσε πολύ.H 900 SS είναι μια καλή μοτοσικλέτα συνολικά, ασυναγώνιστη σε αίσθηση και ευχαρίστηση στην οδήγηση, με ελάχιστα και ασήμαντα αδύνατα σημεία, με ισχυρή και ξεχωριστή προσωπικότητα τόσο λόγω της μοναδικής της κατασκευής και της διαχρονικής της εμφάνισης όσο και λόγω των ικανοτήτων της.
H 900 SS σίγουρα δεν είναι η κατάλληλη μοτοσικλέτα για τους νεαρούς που ονειρεύονται RRR και αναλώνονται σε ατέρμονες συζητήσεις στις καφετηρίες για το αν η GSZXCBR κάνει 10,72 ή
10,75 για τα 400 μέτρα και αν πηγαίνει με σούζα μόνο την 1η ή και μέρος της 2ας και αν φιδιάζει ή κολιάζει και τα λοιπά.Ούτε θα ικανοποιήσει αυτόν που επιζητεί μια ηλεκτρικήλειτουργία κινητήρα και ένα τέλειο στην κυριολεξία σανζμάν,διότι ο δικύλινδρος V2 και κουνάει και κλωτσάει και πολύ
θόρυβο κάνει και όλα αυτά για 84 άλογα, την ίδια στιγμή που οι Ιάπωνες προσφέρουν μέχρι και 125 ίππους στην ίδια τιμή.Αλλά κατά τη γνώμη μου,είναι η πλέον ενδεδειγμένη για τους μοτοσικλετιστές που όταν ανεβαίνουν στη μοτοσικλέτα το κάνουν διότι ακριβώς θέλουν να απολαύσουν την οδήγησή της και όχι απλώς να μετακινηθούν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος KRS την Κυρ 09 Δεκ 2012, 15:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από ENGAKATS »

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

καμια σχεση με τα σημερινα αρθρα σε περιοδικα :whistling:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

2ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 62 Σεπτέμβριος '96

DUCATI SS 900 VS YAMAHA TRX 850


ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ DUCATI SS 900 VS YAMAHA TRX 850

TO ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΣΤΡΟ

Τα πρώτα εξήντα περίπου χρόνια της μοτοσικλέτας, οι σούπερ μπάικ ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία δικύλινδρες. Ισχυρότατες ενδείξεις, έπειτα από δεκαετίες ουσιαστικά δικύλινδρης ξηρασίας, δείχνουν ότι ανατέλλει νέα εποχή για το ξεχασμένο είδος. Προπομός και μάλλον Δούρειος Ίππος η TRX 850 από τη συνήθη ύποπτo Γιαμάχα. Συντροφιά με τη γερασμένη βετεράνο SS 900 — την αρχική συνταγή. Όχι τόσο ως στυγνή αντιπαράθεση όσο ως φόρος τιμής προς
τους παλαίμαχους.

TOY ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑΛΗ


Στο δικό μας —και φυσικά όχι μόνο— χώρο υπήρχαν από καταβολής τροχού κάποια στεγανά. Χαρακτηριστικές, ταυτόσημες τεχνοτροπίες και φιλοσοφίες κατασκευής, απόψεις και εκτελέσεις συνταγών που φωτογράφιζαν επαρκώς τη χώρα, τον οίκο, ακόμη και μεμονωμένους μηχανικούς πίσω από τη δίτροχη ερωμένη. Ένας δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας ήταν γερμανός και κινούσε της γκοτθικές αξονούχες μοτό της BMW. Αν εξακολουθούσε να έχει δύο κυλίνδρους σε διαμήκη Y, ήταν γρήγορος και πλαισιωνόταν από αναξιόπιστα και ψυχοφθόρα ηλεκτρικά, ήταν Made in Bologna και ναι, το καταλάβατε, έγραφε Ducati. Αν ήταν V απίστευτα αργός και κραδασμογόνος, ερχόταν από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού μετα-κινώντας με το ζόρι τα βαρίδια του Μιλγουόκι. Ορθός (;) και παράλληλος με λίμνη ελαίου εκατέρωθεν του σταντ, παρέπεμπε απευθείας σε υγρή και ομιχλώδη εγγλέζικη παμπ. Εν σειρά τετράδα εμβόλων μετά υστερικής συγχορδίας υψίσυχνου ήχου και αλεξίσφαιρη διαβίωση, έβαζες χέρι σε...πυρωμένη εξάτμιση για τη γιαπωνέζική του προέλευση. Κάπως έτσι ήταν τα πράγματα και, πέντε πάνω πέντε κάτω με ελάχιστες εξαιρέσεις, βάδιζες στα σίγουρα. Και δεν έμενες μόνο στα μοτέρ. Τα της Γηραιάς Ηπείρου «μασίνια» συνήθως δεν πήγαιναν, έμεναν κάθε Σάββατο, Κυριακή και Τετάρτη απόγευμα απ'οτιδήποτε μπορούσες να φαντασθείς, αλλά ήταν κοινό μυστικό ότι έστριβαν και σταματούσαν όποτε ήθελε ο αναβάτης τους και όχι εκείνα. Αντίθετα, τα χαμίνια του ιαπωνικού Αρχιπελάγους εξαφάνιζαν σαν τον άνεμο τις ευθείες, δεν είχαν την απαίσια συνήθεια να σ' αφήνουν στα κρύα του λουτρού, αλλά δεν έστελναν και αδιάβαστο τον κασκαντέρ στην πρώτη στροφή.

Σωτήριο έτος 1996 μ.Χ.
Την σήμερον, τέτοιες ιστορίες δεν υφίστανται πλέον. Αρχικά έπεσαν γέφυρες που ένωσαν τις όχθες. Αργότερα μπαζώθηκε και η κοίτη, και ολόκληρος ο χώρος έγινε «επίπεδος». Στεγανά δεν υπάρχουν, πλημμύρισαν από την ανάγκη των παγκόσμιων δεδομένων. Όλοι φτιάχνουν πια τα πάντα. Δικύλινδρα ιαπωνικά εν σειρά, σε Y διαμήκη ή εγκάρσια παλαιότερα (π.χ. Honda CX500/650) για κάστομ ή καθημερινή-σπορτίφ χρήση, υδρόψυκτα, αξιόπιστα «ηλεκτρικής» λειτουργίας.Made in Japan κατασκευές, που στη συντριπτική τους πλειοψηφία όχι απλά έστριβαν και φρενάρανε, αλλά έθεταν και νέα στάνταρ σε τομείς κατά παράδοση ευρωπαϊκούς. Και αντίθετα, τετρακύλινδρα εγγλέζικα με επιδόσεις και ιαπωνική αξιοπιστία, ιταλικά χάι-τεκ δικύλινδρα με ηλεκτρικά και περιφερειακά που δουλεύουν —αφού αντικατέστησαν τα επίμαχα μέρη με άλλα απω-ανατολιτικής ή γερμανικής προέλευσης. Τι μένει λοιπόν; Χάσαμε τ' αυγά και τα πασχάλια, αγαπητοί συνοδοιπόροι, τις αξίες μας, τα γνωστά μας ασφαλή στάνταρ; Όχι φυσικά και κατηγορηματικά OXI. Απλά, έχουμε εδώ και αρκετά χρόνια τη δυνατότητα να επιλέξουμε άφοβα και σίγουρα την κουλτούρα που μας ταιριάζει χωρίς τις παρενέργειες του παρελθόντος, και αφήστε τους μίζερους να παίζουν ακόμη την «περί χαρακτήρα» κασέτα.

Τελευταίο κάστρο...
...μάλλον τα κλασικά σπορ τουριστικά μηχανάκια-βροντές της Ducati.
O λόγος βεβαίως για τα αερόψυκτα —άντε και με υποβοήθηση του λιπαντικού— SS 900, 750 και 600 κ.εκ. σπορ-τουρισμού αλα μπολονέζ και η διευκρίνηση απαραίτητη,αφού η πλάνη (εν έτει 1996) ότι πρόκειται για σούπερ-σπορ είναι βαθιάριζωμένη σε πολύ κόσμο. Καθαρόαιμα σπορ (...και βάλε) είναι τα 916/748 καιόχι βεβαίως τα SS. Ιαπωνική αντιστοιχία στη συγκεκριμένης φιλοσοφίας σειρά,δεν υπήρχε. Ζευγάρια κυλίνδρων σχιστομάτικα αρκετά, αλλά η επιλογή μονόδρομη και κατ' ουσία χρηστική. Honda Bros 650, Suzuki VX800, Kawa GPZ 500S τα «νορμάλ» γιατί τα καστομοειδή αντίστοιχα είναι μιλιούνια. Μέχρι την «κατά τύχη» κίνηση της ιαπωνικής εταιρίας βελτιώσεων «Οver» να
εκμεταλλευτεί τους κανονισμούς του «Βattle of Τwins» θεσμού. Σ' αυτόν τον τελευταίο συμμετέχουν δικύλινδρα με 2βάλβιδες ή πολυβάλβιδες κεφαλές χωρίς τη χρήση ψεκασμού. Αυτός ειδικά μπορεί να συνδυαστεί μόνο με κεφαλή δύο βαλβίδων και η όλη ιστορία αποσκοπούσε τον αποκλεισμό των 851/888 τότε, απλά, για να μη δημιουργηθεί το καταστροφικό για τους αγώνες μονοπώλιο επιτυχιών. H «ΟVΕR» χρησιμοποίησε τον καλύτερο ιαπωνικό δικύλινδρο κινητήρα
(τον 10βάλβιδο «Genesis» των TDM 850) και έστησε γύρω του μια αγωνιστική μοτοσικλέτα. Πήγε πολύ καλά με τον Αλαν Κάθκαρτ —μέχρι και σε SBK συμμετείχε—, το κόνσεπτ και το θετικό μήνυμα για πρόσφορο έδαφος έφθασε στα υψηλά κλιμάκια της Ιβάτα. H Γιαμάχα, εξάλλου, έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι είναι η μόνη του ιαπωνικού κουαρτέτου που τολμά κατά καιρούς να βλέπουν το φως της γραμμής παραγωγής «περίεργες» και αντισυμβατικής φιλοσοφίας μοτοσικλέτες. Παράδειγμα TDR, TDM, GTS.Και εγένετο TRX. Βέβαια, η τελευταία δεν είναι ακριβώς περίεργη, σίγουρα όμως είναι εισβολή σε ξένα και κατά συνέπεια επικίνδυνα εμπορικά χωράφια.Πράγματι, από τότε που δήλωσε παρών και τι δεν άκουσε... Ειρωνικά σχόλια για αντίγραφο κλόπι-ράιτ της «γνήσιας» Ducati, τσιτάτα του στιλ «το γνήσιο είναι πάντα το καλύτερο» —sorry, φίλοι μου, αλλά αυτό το δεχόμαστε μόνο στην περίπτωση του τυρίου «Gouda» και άντε στη σαμπάνια «Ντομ Περινιόν»— μας δουλεύουν οι Γιαπωνέζοι κ.λπ. Το αν είναι ή όχι αντιγραφή Ντουκάτι λίγο μας ενδιαφέρει, και OK, για εγκυκλοπαιδικούς λόγους φαίνεται ότι είναι. E και; Είναι καλή μοτοσικλέτα η «αντιγραφή» TRX ή όχι; Αυτό ναι, μας ενδιαφέρει πάραυτα (και μόνο αυτό). Προσπαθήσαμε αρκετά, ομολογουμένως, να μην πέσουμε στην τυπική παγίδα κλασικής συγκριτικής αντιπαράθεσης δύο φαινομενικά ομοίων μοτοσικλετών. Ξέρετε το ιαπωνικό αντίγραφο και πόσο καλά τα καταφέρνει απέναντι στο ιταλικό πρωτότυπο. Μέγα λάθος, γιατί κάτι τέτοιο στην περίπτωση SS 900 και TRX 850 στην ουσία δεν υφίσταται. H TRX 850 είναι μια πολύ καλή Γιαμάχα με τυπικά υπέρ, κατά και αντίστοιχα, η SS 900 είναι μια 100% γνήσια Ντουκάτι και ανάλογη προσδοκία σε κέρδη και ζημιές. H TRX είναι η κατά Γιαμάχα άποψη σε μία πετυχημένη και με φανατικούς οπαδούς ιταλική συνταγή, γι' αυτό και κρίνεται στην ουσία μεμονωμένα. Με την ευκαιρία της δοκιμής της, αποφασίσαμε την παράλληλη κατά κάποιο τρόπο δοκιμή-φρεσκάρισμα της SS 900. Κάτι σαν συγκατοίκηση σε άρθρο, με σκοπό την καλύτερη επιλογή και μόνο. Ήταν πασιφανές ότι και οι δύο επιτύγχαναν με τον καλύτερο τρόπο το στόχο των δημιουργών τους και ακόμη πιο οφθαλμοφανές, ότι η ιαπωνική κουλτούρα είχε προσθέσει τα δικά της μυστικά στα «ιταλικά» συστατικά. Εάν λοιπόν σε ένα πεντανόστιμο πιάτο καταφέρεις —χωρίς να χάσει
την ιδιαίτερή του γεύση— να το κάνεις πιο εύπεπτο, τότε το πράγμα γίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον.

Ραντεβού πρώτο
Είναι αλήθεια ότι η TRX είναι μια μοτοσικλέτα χαμηλού προφίλ και τόνων στο...καλημέρα. Μονόχρωμη βαφή χωρίς φρου-φρου και αστροπελέκια, τυπικό,βιομηχανικό φινίρισμα, οικείες και ελαφρώς παλιομοδίτικες γραμμές πλαστικών, μικρής σχετικά διατομής οι σωλήνες του χωροδικτυώματος, γνωστά φρένα, στοκ αναρτήσεις που υπήρχαν στο απόθεμα, αδιάφορες ζάντες και βασικός εξοπλισμός. Τα απολύτως απαραίτητα. Δείχνει ιδιοκατασκευή καφέ-ρέισερ αρχών δεκαετίας, χωρίς όμως κάτι που θα σ' εξιτάρει με την πρώτη επαφή. Κάτι που θα φωνάζει «πάρε με», «παθιάσου μαζί μου», «δώσ' τη μορφή μου στα όνειρά σου» και άλλα τέτοια καυτά. H οπτική προδιάθεση για άβολη, κουραστική και καθαρά σπορ θέση αναβάτη παραμένει οπτική.Τα φαινόμενα απατούν και η TRX αποδεικνύεται υπερ-βολική στο 1,80 ύψος.Φυσικότατες γωνίες χεριών, ποδιών και ουδέτερο ζύγισμα του κορμού συνθέτουν μια ιδανική θέση οδήγησης στο ευρύτατο πεδίο χρήσεων της TRX. Κι ας μην της φαίνεται στο πρώτο ραντεβού.

Για βάλε μπροστά
Αμέσως και με ελάχιστες περιστροφές το γνώριμο μοτέρ της TDM έρχεται στη ζωή. Καλοκαίρι και σαν καλοκουρδισμένο ιαπωνικό ρολόι λειτουργεί με γλυκό,βαρύ και άρρυθμο τέμπο, απόρροια του νέου στροφάλου των 270�. Ηχηρότερη παρουσία από το φιμωμένο TDM και απίστευτα μακριά πρώτη, μακρύτερη ακόμη και από της Ντουκάτι που φημίζεται γι' αυτό. Όμως, η ροπή είναι ικανή να το αντισταθμίσει. Εξάλλου ολόκληρη η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι μακριά με αποκορύφωμα την 5η που θυμίζει overdrive! Και όμως η TRX βασιλεύει στην πόλη. Φιλικότατη, εύχρηστη, με μαλακό γκάζι και... αέρινο συμπλέκτη,προκύπτει μεγάλο nani. Τα 190 στεγνά κιλά της δεν φαίνονται σε καμιά περίπτωση, ορκίζεσαι ότι το πολύ να 'ναι 160-170, τόσο ελαφριά δείχνει.
Κάθεσαι χαμηλά, νιώθεις άνετος και χαλαρός, το μοτέρ δεν έχει τρομακτικήαπόκριση μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., το τιμόνι κόβει αρκετά, ελίσσεσαι,τρυπώνεις, χώνεσαι εύκολα σχεδόν παντού, αφού το πλάτος είναι μικρό. Δε θα 'ταν υπερβολή να αναφερθεί ότι κινούνταν ευκολότερα στην πόλη από την κάθε άλλο παρά προβληματική στο θέμα αδελφή TDM. Ακόμη και οι αναρτήσεις, στη
στάνταρ ρύθμιση, λειτουργούν περνώντας απαραίτητες. Ουδέτερα.

Απογευματινές τιμωρίες...
...με τον κατακόκκινο Ντούκο!
Τιμόνι πιο ψηλά, χέρια με φυσικότητα, πόδια σε ξεκούραστες γι' αυτά θέσεις, αλλά όχι όσο στην TRX. Οι αστικές υποχρεώσεις... χωλαίνουν απ' το ξεκίνημα. Απαραίτητο το δύσχρηστο τσοκ,πάντα και εκ των ουκ άνευ προσεκτικό και μακρινό σε διάρκεια ζέσταμα.Συναυλία μεταλλικών ήχων, τραχύ και ανησυχητικό το ηχητικό αποτέλεσμα, αν
δεν γνωρίζεις Μπολόνια. Ακούγονται τα πάντα. Σφικτό αλλά σαφές το κιβώτιο,απαιτεί κορυφαίο λιπαντικό όπως και ολόκληρος ο ιταλικός κινητήρας. H 1η είναι των 100 χλμ./ώρα, ο συμπλέκτης σκληρός και on-off διακόπτης, το μοτέρ ζεσταίνεται άσχημα, το τιμόνι κόβει ελάχιστα, είπαμε, 100% Ντουκάτι!Θεωρητικά χωρά επίσης παντού, αλλά η ακτίνα στροφής του είναι τόσο μεγάλη,
που ουσιαστικά ακολουθείς τα καταλυτικά. Σκορτσάρει, κουράζει,ταλαιπωρείται. Οι αναρτήσεις είναι πιο «κοφτές» και εν κατακλείδι, όποιος αρέσκεται να κυκλοφορεί εντός με SS, μάλλον μαζοχιστής πρέπει να 'ναι και κρίμα τη μοτοσικλέτα.

Εκτός... και επί τα αυτά
Ασχετα για το αν και πόσο είναι εύχρηστη μια μοτοσικλέτα στην πόλη, η μαγεία βρίσκεται πάντα έξω απ' αυτήν και ειδικά στην περίπτωση της TRX,επάνω: στα βουνά και τους καλούς επαρχιακούς δρόμους. Εκεί, η ιαπωνική 850 βρίσκεται στο βασίλειο της. Είναι πραγματικό επίτευγμα το να φτιάξεις μια τόσο καλή επί της ουσίας μοτοσικλέτα, χωρίς να χρησιμοποιήσεις κορυφαία
επιμέρους εξαρτήματα. Το μυστικό βρίσκεται στο ουδέτερο και ομοιογενές στήσιμο. Τίποτα δε σου αποσπά την προσοχή κατά τη σβέλτη ή γρήγορη οδήγηση με πολύ καλύτερη ή χειρότερη συμπεριφορά από τους άλλους τομείς. Μπορείς να χαρείς και να «δημιουργήσεις» απερίσπαστος, αφού η μοτοσικλέτα θα ακολουθήσει «αυτόματα» και πάντα με αναλογία 1 προς 1 τη σχέση μεταξύ
αναβάτη/μοτοσικλέτας. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται σε προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά (πλην συμπίεσης στο πιρούνι), δε θα φθάσουν ποτέ σε επίπεδα «επαγγελματικής» απόδοσης, αλλά λειτουργούν πολύ καλά και πάντα εντός των ορίων του κινητήρα της TRX. H πίσω ανάρτηση δυσκολεύει σε εύρεση ιδανικής ρύθμισης, επιτυγχάνοντας είτε περισσότερη ενδοτικότητα για τα γούστα μου,είτε υπέρ το δέον σφικτή λειτουργία που ναι μεν σε τέλειο δρόμο πλησιάζει το τέλειο, αλλά και στη χώρα μας —ως γνωστόν— κάτι τέτοιο σπανίζει. Πάντως,δε θα προβληματιστείτε ιδιαίτερα εάν κρίνετε τη μοτοσικλέτα ως σπορ και όχι ως ρέπλικα αγωνιστικής.Στρίβει ταχύτατα,«αυτόματα», επιτρέπει τα πάντα όσον αφορά διορθώσεις εντός και εκτός στροφής, δεν απαιτεί ιδιαίτερο στιλ ή ικανότητες αναβάτη, το πιρούνι εργάζεται υποδειγματικά κρατώντας πάντα τον τροχό στην επιλεγμένη τροχιά και επιτρέπει παιχνίδια με το πίσω. Τα περιθώρια κλίσης είναι υπεραρκετά για δημόσιο δρόμο και μοναδική παραφωνία
η στάνταρ επιλογή του εργοστασίου στα Michelin Macadam. Υποδεέστερα κατά πολύ των ικανοτήτων της TRX ως «φρέσκα», έτειναν σχεδόν στο επικίνδυνο στην περίπτωσή μας, αφού ήταν ήδη κουρασμένα. O πειρασμός για ξεδίπλωμα των αρετών TRX μεγάλος και η τοποθέτηση των κορυφαίων Michelin TX 15/25 επιβεβλημένη. Βρήκαμε το... χρώμα μας και χαρήκαμε τη μοτοσικλέτα.Μεταμόρφωση! Στα βουνά και μέχρι τις 4.000 περίπου σ.α.λ., το μοτέρ μετακινεί ψιλοσβέλτα την TRX, αλλά δε συμβαίνουν και πολλά πράγματα. Από το όριο αυτό και πάνω οι μακριές σχέσεις περνούν σε δεύτερη μοίρα και η ισχύς γίνεται ιδανική για ασφαλές παιχνίδι. Με τα TX μπορείς να τερματίζεις απότομα το γκάζι με 3η ή 2α, την κνήμη να σέρνεται και τη μοτό να
εκσφενδονίζεται από την κορυφή της στροφής όταν με πολύ ισχυρότερους «αντιπάλους» στα κλειστά κομμάτια είσαι στην τρίχα. Αποτελεσματική όσο λίγες και ζυγισμένη όσο —σχεδόν— καμιά. Αυτό ειδικά το τελευταίο χαρακτηριστικό, σε συνδυασμό με την εύχρηστη και ικανοποιητική ιπποδύναμη,είναι που κάνει την TRX 850 τόσο ευχάριστη, ικανή και ασυναγώνιστη κατασκευή, πάντα βεβαίως στα... όρια του φακέλου πτήσης. Στον τομέα της πέδησης χρειαζόταν σαφώς κάτι καλύτερο, τα παράπονα προκύπτουν κυρίως στην αίσθηση της μανέτας και ουχί της ισχύος. Βέβαια, δε θα λέγαμε όχι για κάτι επιπλέον, αλλά τότε με τι θα ασχοληθείς προς βελτίωση —και η TRX ανήκει σε κάποια ολιγομελή κατηγορία μοτοσικλετών όπου οι ιδιοκτήτες αρέσκονται σ'
αυτό.

Επιστρέφοντας
Συνήθως από ανοικτά κομμάτια και με την TRX να κρατά εύκολα υψηλές μ.ω.τ.Είναι μέσα τις δυνατότητες του κινητήρα τα συνεχή 170-180, η O.D. 5η τον αναγκάζει να δουλεύει άκοπα, η προστασία από τον αέρα είναι καλή, ενώ οι κραδασμοί, ακόμη και στην τελική των 220+ χλμ./ώρα, βρίσκονται σε συχνότητα και ισχύ αρκετή, ώστε να καταλαβαίνεις ότι οδηγείς κάτι κάπως διαφορετικό,αλλά όχι ενοχλητικό. Επίσης, στην ευθεία, η ακρίβεια... σκόπευσης είναι σε
ιδανικά επίπεδα και η σταθερότητα αψεγάδιαστη. Όχι «βράχος», ακλόνητη κ.λπ., αλλά όσο ακριβώς θα επιθυμούσες. Μαθήματα συμπεριφοράς ή πώς μια μοτοσικλέτα φλατ και εξαιρετικά ομοιογενής παντού, δεν καταντά βαρετή.

O «κόκκινος» φίλος
Αν τον ψήσετε να 'ρθει μαζί στην πολύπλευρη βόλτα εκτός (μάλλον εύκολα θα το καταφέρετε —τα Ducati είπαμε σιχαίνονται τις αστικές περιοχές), η ιστορία γι' αυτόν θα εξελιχθεί αρκετά διαφορετικά. Καταρχήν, στα στενά, ελισσόμενα ορεινά κομμάτια, θα χρειαστεί πολύ κόπο να ακολουθήσει έναν κεφάτο οδηγό TRX. Ισχυρός λόγος οι κατά πολύ αργότερες αντιδράσεις της SS.
H τελευταία είναι κοντύτερη σε μεταξόνιο, ελαφρύτερη, με ίδια γωνία κάστερ και μόνο το ίχνος είναι μεγαλύτερο στα 103 χιλ. Και όμως η διαφορετική τοποθέτηση του κινητήρα και η πιο «τουριστική» (ναι, ναι!) θέση οδήγησης,δίνουν αυτή τη χαρακτηριστική αργοπορία σε εναλλαγές κλίσεων καθώς και στις διορθώσεις γραμμής σε άγνωστες διαδρομές. Βέβαια μέσα στη στροφή είναι ηπασίγνωστη ιταλική αμαξοστοιχία, εκείνο το τυπικό feeling ασφάλειας από τις μοτό της γειτονικής χώρας. Οι αναρτήσεις φθάνουν ευκολότερα και σε περισσότεες περιπτώσεις σε άψογη λειτουργία, η πίσω πραγματικά αδιαφορεί για την κατάσταση του οδοστρώματος, μεταφέρει αυτούσια και με άνεση τους λίγους σχετικά ίππους του κινητήρα και είναι γενικά τομέας που θα
ασχοληθείτε τελευταία στην SS, κι αν ασχοληθείτε. Αυτά όμως που είναι κορυφαία είναι τα φρένα που όντως... βγάζουν μάτια. Φοβερή αίσθηση «πακέτο»,με μεγάλη ισχύ, «καρφώνουν» την ελαφριά SS από οποιαδήποτε ταχύτητα. Μακράν κατά παράδοση. Το εξάρι σαζμάν είχε φυσικά πυκνότερη κλιμάκωση, πάντα υπάρχει η ιδανική σχέση για κάθε περίπτωση και ο σωστός τρόπος —ως γνωστόν— είναι η οδήγηση με μία επάνω ταχύτητα, αφήνοντας στη ροπή τα υπόλοιπα.Υπέροχες μεσαίες και διαστάσεις/γόμα ελαστικών υπερ-αρκετές για τους 65
περίπου ίππους στον τροχό. Στην ανοικτή «θάλασσα», είναι επίσης γνωστό(είπαμε φρεσκάρισμα κάνουμε) ότι τα Ντουκάτι δε χαμπαριάζουν τίποτα προκειμένουν να διατηρήσουν ακλόνητη την ευθύγραμμη πορεία τους. Ούτε κενά υποπίεσης νταλίκας, ούτε ριπές τυφώνα, ούτε φυσικά και νευρικές εντολέςαναβάτη. Οι παρατεταμένες είναι το στοιχείο του, η προστασία στα επίπεδα
TRX (δηλαδή καλή) αλλά από την παράδοση δε λείπουν οι κραδασμοί. Έντονοι αλλά οριακά ανεκτοί ως τα 170/180 χλμ./ώρα, πάντα για «σιδερένιους» και όχι «γενικούς» οδηγούς να εξηγούμαστε, ενοχλητικοί ως τα 200 και έλεος μέχριτην τελική. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε παρατεταμένη κατηφόρα με ταχύμετρο...γύρω στα 230-240, έβαζες δύναμη για να κρατήσεις τα πόδια στα μαρσπιέ. Τα χέρια; Απλά δεν τα έλεγχες, αφού οι κραδασμοί είναι υψίσυχνοι. Αυτός είναι και ο λόγος που η SS 900 κουράζει τον αναβάτη σε μεγάλη διαδρομή αυτοκινητόδρομου και φυσικά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι' αυτό.Κουράγιο λοιπόν, και άφθονη κόλλα σπειρωμάτων προς αποφυγήν περαιτέρω ελαφρώματος!

Γκαράζ
Είχαμε αναφερθεί και στην αρχή, δεν πρόκειται για συγκριτική δοκιμή αλλάγια βίο παράλληλο. H συνταγή είναι ίδια, αλλά ο καθείς ακολούθησε τη δική του φιλοσοφία, οπότε και οι διαδρομές αρκετές, ουσιαστικές και αναμενόμενες. Ποτέ δε θα μπορούσε ιάπωνας κατασκευαστής να φτιάξει «σκληρό» μηχανάκι με μυστήριο συμπλέκτη και δύσχρηστο. Ακόμη και μία ZZR 1100 είναι πρακτικότερη στην πόλη και λιγότερο επίπονη από μια SS. Φυσικά το ίδιο δε θα έπραττε και ο παραδοσιακός ιταλός κατασκευαστής; Φανταστείτε ένα SS χωρίς κραδασμούς και τιμόνι που στρίβει ελάχιστα, με βουτυρένια χειριστήρια, εύκολη εύρεση «νεκράς» με ζεστό κυρίως κινητήρα, ενδεικτικά λαμπάκια που φαίνονται με... φεγγάρι και πεντακάθαρο, χωρίς ίχνη λιπαντικού,
κινητήρα. Μην τα μπερδεύετε τα πράγματα με τα 916/748, αυτά είναι ειδική περίπτωση και εξαιρούνται. H SS 900 είναι όλα αυτά (...και βάλε) σήμα κατατεθέν της μπολονέζικης φίρμας και 95 στα 100 που έχουν πουληθεί, έχουν συντροφεύσει ανθρώπους ακριβώς γι' αυτούς τους λόγους. Τα υπόλοιπα 5 βρέθηκαν για πώληση μέσα στις επόμενες 15 μέρες από την αγορά (από φρικαρισμένους όψιμους... σαραντάρηδες). Περισσότερα σχόλια δε χρειάζονται.Τα σχετικά παλικάρια που ενδιαφέρονται ή ζουν για μια SS 900, ξέρουν τα πάντα γι' αυτήν και είναι... πωρωμένοι με την κακουχία.
Αν όχι, και ταυτόχρονα υπάρχει επιθυμία και για καθημερινή «διαφορά» χωρίς ηλίθια κολλήματα περί ευγενικής καταγωγής (αλήθεια, οι άλλοι είναι αγενείς;),
πάντα με ένα καλό και αξιόπιστο ζευγάρι κυλίνδρων, η λύση είναι πια εφικτή και με ελάχιστους συμβιβασμούς: λέγεται TRX 850, είναι τόλμημα της Γιαμάχα και αποζητά σταθερή και ισορροπημένη σχέση πάθους για να αποδώσει τα μέγιστα αρκετά χρόνια. Σχέση που θα κτισθεί μακροπρόθεσμα και θ' αντέξει.Όπως σε μια Ντουκάτι, για παράδειγμα. Και μια προσωπική απορία προς τονκατασκευαστή για κλείσιμο αυλαίας: αφού ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να σπάσει ταμεία μια μοτοσικλέτα σαν την TRX 850 και αφού την κάνεις που την κάνεις τη δουλειά και παίρνεις όσο να 'ναι το ρίσκο, γιατί δεν ολοκληρώνεις, να τους στείλεις όλους αδιάβαστους κυριολεκτικά; Φτιάξε την ΤRΧ... «ΟVΕR» εξαρχής με 95-100 ίππους, φρένα, αναρτήσεις, τροχούς πρώτης
επιλογής κι ας κοστίσει 4+ εκατομμύρια. Αφού το γιουνιβέρσαλ και πολύ καλό μέχρι και όμορφο είναι φέτος— δικύλινδρο TDM δείχνει χωματερό, κάνε το άλλο τουλάχιστον «ειδικό». Πόσους από τους ήδη λιγοστούς πελάτες θα 'χανες;Εκτός κι αν μας έδωσες τη βάση για να ασχοληθούμε οι ίδιοι. Όπως και να 'χει πάντως, η TRX 850 δεν είναι ένα τυχαίο μηχανάκι που άντε, τυχαία,δόθηκε στην αγορά φέτος. Είναι πιθανός προπομπός και διερευνητής τάσεων, μια και η δικύλινδρη παραφιλολογία είχε την τιμητική της το '96. H«Κολωνία» είναι εξάλλου κοντά, οπότε θα μάθουμε ποιες απ' αυτές τις τάσειςθα πάρουν σάρκα και οστά ή πιο σωστά μέταλλα και πλαστικά.Γ.Μιχ.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
red lizard
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4137
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
Gender: Male
Τοποθεσία: κερκυρα

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από red lizard »

ναι όντως καμία σχέση,τελείως άλλο στιλ γραφής.
ωραίο ποστ πάντως :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

RIDER

OKTΩΒΡΙΟΣ '96 ΔΡΧ.800 :mrgreen:
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
Αφιερωμένο στους τελειωμένους διβαλβιδοαερόψυκτολάγνους του φόρουμ!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
takis
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1337
Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 08:49
Gender: Male
Bike: Streetfighter V2
Other: Pantah 600
Τοποθεσία: Κορινθια

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από takis »

Ωραιο ειναι και το αρθρο στο ΜΟΤΟ που το υπογραφει ο Χατζαρας. Εχω χασει το τευχος , ομως σε καποιο σημειο αναφερει πως ειναι πανευκολο να βγαλεις 10 αλογακια απο αυτο το μοτερ και μετα απο αυτο να την κρατησεις για παντα αδιαφοροντας για τα επομενα RRRRR με τις τριψηφιες ιπποδυναμεις . Ενα πολυ ωραιο αρθρο , υμνος στα απλα "ταπεινα" αεροψυκτα
Άβαταρ μέλους
takis
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1337
Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 08:49
Gender: Male
Bike: Streetfighter V2
Other: Pantah 600
Τοποθεσία: Κορινθια

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από takis »

A ναι ...
Τιμη το 1994 για το 900 περιπου 4000000 δρχ (12000 γιουρια) και το 916 6000000 (18000 γιουρια).
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

takis έγραψε:A ναι ...
Τιμη το 1994 για το 900 περιπου 4000000 δρχ (12000 γιουρια) και το 916 6000000 (18000 γιουρια).
Βάλε και το τεκμήριο που είχε τότε μια μοτοσυκλέτα 900αρα.

Καθιστούσε σχεδόν αδύνατη την απόκτηση αυτοκινήτου.

Δηλαδή ή μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο..Για να τα συνδυάσεις και τα δύο θα έπρεπε να ήσουν πρίγκηψ...

Δεν σχολιάζω πόσο δύσκολο ήταν να μετρήσει κάποιος 4 μύρια δραχμούλες...ίσως πιο δύσκολο

σε σχέση και με 12000 ευρώ στην Ελλάδα,σήμερα..
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
SuperGeorge
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 956
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 08:29
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Honda Blackbird

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από SuperGeorge »

takis έγραψε:A ναι ...
Τιμη το 1994 για το 900 περιπου 4000000 δρχ (12000 γιουρια) και το 916 6000000 (18000 γιουρια).
Με 120.000 δρχ βασικό μισθό :whistling: ήτη 33 βασικοί μισθοί το 900 και 50 το 916 :whistling:

Με 470 ευρώ σημερινό βασικό μισθό 15500 ευρώ το 900 και 23500 το 916

Με 600 ευρώ βασικό μισθό (2008) 19800 το 900 30000 το 916 :zep: :zep: :zep:

Όσο και το Panigale S Tricolore σήμερα :whistling: όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν που λέει και ο ποιητής :cool:

@KRS :thumbsup: απλά το έκανα μια μικρή ανάλυση / αναγωγή :mrgreen:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
takis
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1337
Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 08:49
Gender: Male
Bike: Streetfighter V2
Other: Pantah 600
Τοποθεσία: Κορινθια

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από takis »

KRS έγραψε:2ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 62 Σεπτέμβριος '96

DUCATI SS 900 VS YAMAHA TRX 850


ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ DUCATI SS 900 VS YAMAHA TRX 850
...

TOY ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑΛΗ
...


Γνωστος και σαν Γιαννομιχαλος .
Μουρλοκομειο των 2 τροχων οταν τα τεστ εκαναν αυτος και ο Ζαφειροπουλος ( ο γνωστος Σωτηρης διοργανωτης των TD) με τον Χοιδα να κεντα στα τεχνικα θεματα. Μπορει να μην ειχε τους απολυτους χρονους πιστας , ομως στις δημοσιες ...
Απο τα ωραιοτερα αρθρα του ( και απο τα ωραιοτερα για μενα στο θεμα μοτο) το "πηγαινοντας το γραμμα" . Οδηγος οδηγησης - επιβιωσης με ταχυτητες 2πλασιες εως 3πλασιες οριων ταχυτητας. Αν μπορεσετε να βρειτε το τευχος των 2 τροχων , αξιζει να το δειτε. Λατρης των γιαπωνεζικων με πολλα κυβικα του στυλ πεταγομαι για εναν καφε Σαλονικη , παω μεχρι την πιστα Σερρες για 2 γυρους και επιστρεφω το ιδιο βραδυ. Αγαπημενη του πιστα το Αρτεμισιο και ειδικα οι κεραιες ...
Α ρε Καλαματιανε τι μου κανεις ...
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

takis έγραψε:Γνωστος και σαν Γιαννομιχαλος .
Τελευταία φορά τον είχα δει,αφού είχε φύγει από το ΜΟΤΟ,στην αντιπροσωπεία της suzuki στη Μιχαλακοπούλου το '07.Είχα πάει μ'ένα φίλο να δει το dr-z.
takis έγραψε:Α ρε Καλαματιανε τι μου κανεις ...
Έχω και άλλο υλικό Τάκη...θα κάνω "ανασκαφές" οσονούπω :hibye:
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
πυξιδας990
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8641
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Gender: Male
Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από πυξιδας990 »

εχω και εγω πολυ υλικο.το συγκεντρωνω και θα βαλω.παντως αλλη γραφη ρε παιδι μου,σε ταξιδευε....................................................... :thumbsup:
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από ENGAKATS »

takis έγραψε:Ωραιο ειναι και το αρθρο στο ΜΟΤΟ που το υπογραφει ο Χατζαρας. Εχω χασει το τευχος , ομως σε καποιο σημειο αναφερει πως ειναι πανευκολο να βγαλεις 10 αλογακια απο αυτο το μοτερ και μετα απο αυτο να την κρατησεις για παντα αδιαφοροντας για τα επομενα RRRRR με τις τριψηφιες ιπποδυναμεις. Ενα πολυ ωραιο αρθρο , υμνος στα απλα "ταπεινα" αεροψυκτα
αυτο ισχυει για ολα τα αεροψυκτα :) :cool: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

MΟΤΟ
ΤΕΥΧΟΣ 193 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1998

ΣΤΗΛΗ "ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ"
ss900 001.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
traffic
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
Gender: Male
Other: honda bros

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από traffic »

ENGAKATS έγραψε: αυτο ισχυει για ολα τα αεροψυκτα :) :cool: :thumbsup:

για πες,για πες..... :whistling:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από ENGAKATS »

traffic έγραψε:για πες,για πες..... :whistling:
για ρωτα, για ρωτα :whistling: :wsmile:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Desmonik
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 16:10
Gender: Male
Bike: 996R
Other: 888

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από Desmonik »

Ειμαι ενας ευτυχης κατοχος 900ss του 1992 :cool:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1578
Εγγραφή: Παρ 19 Σεπ 2008, 17:33
Gender: Male
Bike: 748SP
Other: 750 ss 1992
Τοποθεσία: ΛΕΥΚΑΔΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748 »

ειχα ακριβώς το ίδιο σε 750 αγορασμένο από την Ιταλία το 1995
και αν στρώσει λιγο η κατάσταση θα ξαναπάρω ασπροσκελετο :wsmile:
δεν υπάρχει δεν μπορώ..., υπάρχει δε γ@μιέται!!!


http://www.symol.gr
http://www.altina.gr
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από Xenokratis »

:thumbsup: :thumbsup:

Eίχα να γράψω ποστ πολύ καιρό, καθώς δεν είχα κάτι σπουδαίο να πω, οπότε διάβαζα-ξεσκόνισα θα έλεγα όλο το forum!
Για κάποιο περίεργο λόγο, εκτενές ψάξιμο - download photos - ετσετερά, έγινε σε 2 μοντέλα...SS, + ST!!!!

Ζητώ λοιπόν από τους γράφων-τες να σταματήσει αυτή η προπαγάνδα προς τα SS, γιατί υπάρχει κόσμος που διαβάζει, είναι μεσημέρι, κάνει ζέστη και είμαστε και σε δύσκολες ηλικίες! :zep:
Όχι εε....καλά.....συνεχίστε...να δω στο τέλος πόση θα γίνει η λίστα με τα SS!!


Δώστε αρχαιοκαπηλία να γουστέρνουμε...γιατί σωλήνες και κλαμπατσίμπανα απτις κουδούνες του μοτέρ, δε θα ξαναλαλήσουν. Δυστυχώς σε video-promotion της εταιρείας, δίπλα από μοτοσακό της Ducati...ΔΈΣΠΟΖΕ λευκό 4τροχο της εταιρείας τρανσεξουαλ με λειψούς τους ολυμπιακούς κύκλους.
Ούτε την Ιστορία της δεν μπορούν να σεβαστούν οι βάρβαροι με τις λεύκες κάλτσες. Οπότε κάτι τέτοιες μοτοσυκλέτες, δύστροπες-φασαριόζικες-non compromise, θα γίνουν αντικείμενο ιστορικής αναδρομής όπως οι 2χρονοι κινητήρες στα παιδιά μας και τα ανίψια μας....

Sorry για το Spam, αλλά δεν κρατήθηκα αδέλφια!!
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
panosduc
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2478
Εγγραφή: Τετ 10 Αύγ 2011, 13:46
Gender: Male
Other: Toro
Τοποθεσία: Ανω-Βουλα/Auckland-New Zealand

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από panosduc »

αεροψυκτα=μαγεια,απλοτητα,οδηγικη απολαυση 2 τροχων! :thumbsup: :thumbsup: αν εχετε τετοια κρατατετα και μην τα σκοτωνετε για την αποκτηση νεων μαρκετινιστικων σχεδιων......
SS Forever γατακια..
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από mycolnago »

Xenokratis έγραψε::thumbsup: :thumbsup:

όπως οι 2χρονοι κινητήρες στα παιδιά μας και τα ανίψια μας....

!
για οσο στοιχιζει ενα ποδήλατο............ωραιο δωρο για τα παιδιά μας!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
traffic
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
Gender: Male
Other: honda bros

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από traffic »

ENGAKATS έγραψε:
για ρωτα, για ρωτα :whistling: :wsmile:

ρωταω ρωταω..... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

MOTO
TEYXOΣ 86 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 1993

DUCATI 900SS '92 VS DUCATI 900SS '77
MOTO 1.jpg
MOTO 2.jpg
moto 3.jpg
MOTO 4 001.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Ducati 900 ss 2TΡΟΧΟΙ τεύχος 30 Αύγουστος '93

Δημοσίευση από KRS »

MOTO 5.jpg
MOTO 6.jpg
MOTO 7.jpg
MOTO 8.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Απάντηση