DIY: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
sir Τύρλας, που βρίσκει κανείς σιλικονούχα o-ring, εσύ σε τι κατάστημα βρίκες;
- REDMONSTER
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: KTM Adventure 990
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Αψογος Κωστη και κατατοπιστικοτατο το θρεντακι σου γι' ακομα μια φορα !!!
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
nikosrr έγραψε:sir Τύρλας, που βρίσκει κανείς σιλικονούχα o-ring, εσύ σε τι κατάστημα βρίκες;
Σε μεγάλα ρουλεμανάδικα και σε καταστήματα που πουλάνε τσιμούχες....
αν δεν βρεις ...τότε βρίσκω εγω και στέλνω καμμιά 50αρια για όλο το φόρουμ....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- interista
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1849
- Εγγραφή: Τετ 19 Αύγ 2009, 12:58
- Gender: Male
- Bike: 748SPS
- Τοποθεσία: Βολος
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
κυριε κωστα πολυ ωραιο βιντεακι και μπραβο. καθενας τωρα μπορει να το κανει μονος του.
εκει που δεν καταλαβα ειναι στην κολλα (φλατζοκολλα μαλλον).
δεν εχει φλατζα το καπακι να ξεμπερδευεις μια και καλη η βαζετε και τα δυο μαζι δηλαδη και φλατζοκολλα και φλατζα?
εκει που δεν καταλαβα ειναι στην κολλα (φλατζοκολλα μαλλον).
δεν εχει φλατζα το καπακι να ξεμπερδευεις μια και καλη η βαζετε και τα δυο μαζι δηλαδη και φλατζοκολλα και φλατζα?
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Βρήκα στην Αθήνα κατάστημα που έχει τσιμούχες και είδη μηχανολογικής στεγανοποίησης.Είναι ο Σταματιάδης, έχει κατάστημα στην Αθήνα, Σερρών 90, 2105151111 & Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσών 110, 2310517785.Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Σε μεγάλα ρουλεμανάδικα και σε καταστήματα που πουλάνε τσιμούχες....
αν δεν βρεις ...τότε βρίσκω εγω και στέλνω καμμιά 50αρια για όλο το φόρουμ....
@interista:Μόνο φλατζόκολλα βάζουμε και τπτ άλλο όπως λέει και το service manual τουλάχιστον στο multistrada.
Κάτι τελευταίο, απ'όταν έκλεισα το καπάκι και πρόσθεσα λάδι τη σωστή ποσότητα όταν το μηχανάκι είναι σε όρθια θέση φαίνεται στην ένδειξη του λαδιού πως έχει πολύ λάδι απο την πάνω γραμμή(max).Μου φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά αλλά δεν ξέρω τι.Το μόνο που δεν έκανα είναι να βγάλω το διχτάκι.Λάδι, φίλτρο, ροδέλα, τσιμουχάκι είναι καινούργια.
Τι λέτε να φταίει;
- rommel
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 737
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 05:49
- Gender: Male
- Bike: 749
- Other: runner
- Τοποθεσία: Κανκούν
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Όταν τα αλλάζεις, αφήνεις το μοτέρ σβηστό για αρκετή ώρα για να πέσουν τα λάδια στο κάρτερ και μετά το στραγγίζεις. Αν έχεις ψυγείο λαδιού -που δεν έχεις-, μπορείς να το στραγγίξεις και αυτό ( θα βγει αρκετό). Όπως και να χει λίγο λάδι μένει μέσα πάντως. Για να σου βγαίνει πάνω από το maxιmum σημαίνει ότι έβαλες παραπάνω από όσο έπρεπε. Όταν λες "τη σωστή ποσότητα" εννοείς υποθέτω αυτή που λέει το manual σωστά; Η ποσότητα αυτή είναι αν το 'χεις στραγγίξει εντελώς.
Ή μπορεί να χρειαζόταν να περίμενες λίγο για να μπει λάδι και στο φίλτρο και μετά θα έπεφτε η στάθμη στο τζαμάκι. Την επόμενη φορά γέμισε τα 3/4 του φίλτρου με λάδι πριν το τοποθετήσεις.
Ή μπορεί να χρειαζόταν να περίμενες λίγο για να μπει λάδι και στο φίλτρο και μετά θα έπεφτε η στάθμη στο τζαμάκι. Την επόμενη φορά γέμισε τα 3/4 του φίλτρου με λάδι πριν το τοποθετήσεις.
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
3lt έβαλα ενώ άλλαξα και φίλτρο, πολύ είναι;3,1lt λέει το owner's manual.Ουφ, θα αφαιρέσω λίγο αύριο και πιστέυω να είμαι οκ γιατί βαριέμαι να το ανοίξω και 3η φορά
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011, 22:13
- Gender: Male
- Bike: ST2
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Παίδαρε ...ο κωδικός για το SS 750 & M600/01 είναι ίδιος ,οι δίσκοι απο αντιπροσωπεία κάνουν 180 ευρώ ...πολύ αμφιβάλλω αν βρεις φθηνότερους (με μεταφορικά ) απο Μπει!!!!
Πάντως οι γνήσιοι κρατάνε πάρα πολλά χιλ.με λογική χρήση.Αν πάρεις ...πάρε μαμά......
εμενα που εχει σκλιρηνει πολυ ο συμπλεκτης στο ss 750 τι να θελει?
- babisgr
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Σε elefant 750 με βαρύ συμπλεκτη μπορούμε να αφεραισουμε 2 ελλατηρια για να ελαφρυνει?
Στο μουλτι μου με έχει σώσει και έχει κάνει τον συμπλεκτη ανθρώπινο.Στα ελαιοκαμπανα όμως γίνετε ?
Στο μουλτι μου με έχει σώσει και έχει κάνει τον συμπλεκτη ανθρώπινο.Στα ελαιοκαμπανα όμως γίνετε ?
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Σε Monster 620 του 04, η θηκη των δισκων ειναι καπως διαφορετικη,και απ οτι ειδα το τελευταιο ζευγαρι μεταλικου και φιμπερενιου δισκου πανε σε μια διαθορετικη θεση απ τους υπολοιπους.Σωστα?
το παχοσ των δισκων οταν ειναι καινουριοι ποσο ειναι?Γιατι το μηχανακι μου πατιναρει πολυ εντονα μετα τις 5 500 στροφες..
το παχοσ των δισκων οταν ειναι καινουριοι ποσο ειναι?Γιατι το μηχανακι μου πατιναρει πολυ εντονα μετα τις 5 500 στροφες..
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Ναι και στα ελαιoκαμπανα γινεται. Δεν εχω ακουσει ομως να το εχει κανει καποιος και δεν ξερω αν θα εχεις προβλημα με πατιναρισμα μετα.babisgr έγραψε:Σε elefant 750 με βαρύ συμπλεκτη μπορούμε να αφεραισουμε 2 ελλατηρια για να ελαφρυνει?
Στο μουλτι μου με έχει σώσει και έχει κάνει τον συμπλεκτη ανθρώπινο.Στα ελαιοκαμπανα όμως γίνετε ?
Το πακετο με τα ελαιοκαμπανα ειναι οτι τετοια "μοντα", αν και αστεια (μιλαμε για μερικες βιδες), ειναι μπελαλιδικη... Πρεπει να προσεξεις μη τα κανεις ολα π0τανα με τα λαδια, ξυσε/βαλε κολα στο καπακι του καρτερ... κτλ κτλ
Αν το κανεις μας λες
Δεν ξερω να σου απαντησω. Ψαξε για το workshop manual του Μ620. Θα βρεις ολες τις πληροφοριες που θες.traffic έγραψε:Σε Monster 620 του 04, η θηκη των δισκων ειναι καπως διαφορετικη,και απ οτι ειδα το τελευταιο ζευγαρι μεταλικου και φιμπερενιου δισκου πανε σε μια διαθορετικη θεση απ τους υπολοιπους.Σωστα?
το παχοσ των δισκων οταν ειναι καινουριοι ποσο ειναι?Γιατι το μηχανακι μου πατιναρει πολυ εντονα μετα τις 5 500 στροφες..
Αν δεν το βρεις αγορασε το workshop manual της Haynes για το Μ620
ENGAKATS caminando por la vida
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
λοιπον βρηκα σχεδον την λυση!Το 620 που εχω,εχει aptc clutch,σαν του s2r.Ειναι ο slipper clutch που λεμε,γ αυτο ειναι διαφορετικος.Γνωριζει κανεις τι να προσεξω στην αλαγη δίσκων?
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
traffic έγραψε:λοιπον βρηκα σχεδον την λυση!Το 620 που εχω,εχει aptc clutch,σαν του s2r.Ειναι ο slipper clutch που λεμε,γ αυτο ειναι διαφορετικος.Γνωριζει κανεις τι να προσεξω στην αλαγη δίσκων?
νομιζω εχω το service manual του s2r800 σπιτι
αν δεν το χεις να σου κανω εξαγωγη το κομματι που αναφερεται στο λυσιμο συμπλεκτη να στο στειλω με καποιο τροπο. ??
- Fantazy
- Member
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: Aprilia SC 300
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Δρ. Τύρλα ή συνDucatίστες μπορεί κανείς να μου πει τι ακριβώς παίζει με το συμπλέκτη/δίσκους του S2R? Έχω ρωτήσει διαφορετικούς μαστόρους και έχω ακούσει όσα χρειάστηκα για να μπερδευτώ...
2 Strokes 4 Ever!
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
- Fantazy
- Member
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: Aprilia SC 300
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Έχω ακούσει πως σπάνε τα ελατήρια του συμπλέκτη και καπούτ μοτέρ - άλλοι λένε μόνο πως μόνο αν είσαι "ινδιάνος" παίζει να γίνει αυτό κι αν έχεις πάνω από 50.000 χλμ... Τι παίζει?
2 Strokes 4 Ever!
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Ο συμπλέκτης που φορας (σαν του 800 SS και M695) έχει το πλεονέκτημα να δουλεύει σαν σλίπερ
Τι γίνεται σ'αυτόν?? εχουμε τα ελλατήρια που σπρώχνουν τους δίσκους για σύμπλέξη-αποσύμπλεξη
Κάτω απο αυτά υπάρχουν σε "κανάλια" μερικά άλλα μικρότερα....ελλατήρια συμπίεσης....στην μια μερια πατάνε μεσα στο τελείωμα της καμπάνας....και στην άλλην μερια σε ενα προεξέχον σημείο που αποσυμπλέκουν μερικώς σε περίπτωση που αντιληφθούν φυγοκεντρική δύναμη μεγαλύτερη απο το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.
Αυτά τα ελλατήρια κάποια στιγμη απο τις επαναλήψεις ...μικραίνει το μήκος τους....στα δύο άκρα τους εχουν μια εγκοπή αλουμινένια...που εδράζονται μεσα στην καμπάνα...
Αν το λύσεις ολο το καπάκι και βγάλεις τους δίσκους θα δεις οτι ψιλοπλέουν μεσα στις θήκες τους....απο την χρήση και επανάληψη είναι αυτο.
Η χειρότερη κατάσταση που θα βρεθούν είναι:
Να εχεις π.χ μια δευτέρα ταχ. να την φέρεις στις 8000 στρ.....για κάποιο λόγο (εμπόδιο,πεζος....κ.λ.π.)να πατήσεις πίσω φρένο και να μπλοκάρει ο πίσω τροχός ...ενώ εχεις πατημένο τον συμπλέκτη....και το γκάζι κλειστο αλλά να εχει στροφες ακόμα το μοτερ....
τα ελλατήρια στιγμιαία συμπιέζονται και αμέσως αποσυμπιέζονται....
Αν είναι χαλαρά στα δύο άκρα που εδράζονται....φευγουν απο την θέση τους....
Μετά το..............χάος.....
Τι γίνεται σ'αυτόν?? εχουμε τα ελλατήρια που σπρώχνουν τους δίσκους για σύμπλέξη-αποσύμπλεξη
Κάτω απο αυτά υπάρχουν σε "κανάλια" μερικά άλλα μικρότερα....ελλατήρια συμπίεσης....στην μια μερια πατάνε μεσα στο τελείωμα της καμπάνας....και στην άλλην μερια σε ενα προεξέχον σημείο που αποσυμπλέκουν μερικώς σε περίπτωση που αντιληφθούν φυγοκεντρική δύναμη μεγαλύτερη απο το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.
Αυτά τα ελλατήρια κάποια στιγμη απο τις επαναλήψεις ...μικραίνει το μήκος τους....στα δύο άκρα τους εχουν μια εγκοπή αλουμινένια...που εδράζονται μεσα στην καμπάνα...
Αν το λύσεις ολο το καπάκι και βγάλεις τους δίσκους θα δεις οτι ψιλοπλέουν μεσα στις θήκες τους....απο την χρήση και επανάληψη είναι αυτο.
Η χειρότερη κατάσταση που θα βρεθούν είναι:
Να εχεις π.χ μια δευτέρα ταχ. να την φέρεις στις 8000 στρ.....για κάποιο λόγο (εμπόδιο,πεζος....κ.λ.π.)να πατήσεις πίσω φρένο και να μπλοκάρει ο πίσω τροχός ...ενώ εχεις πατημένο τον συμπλέκτη....και το γκάζι κλειστο αλλά να εχει στροφες ακόμα το μοτερ....
τα ελλατήρια στιγμιαία συμπιέζονται και αμέσως αποσυμπιέζονται....
Αν είναι χαλαρά στα δύο άκρα που εδράζονται....φευγουν απο την θέση τους....
Μετά το..............χάος.....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Δηλαδή;
Το χάος είναι ότι φεύγουν από τη θέση τους και γυρνάνε μέσα στο κιβώτιο όπου γίνονται όλα πλυντήριο;
Το χάος είναι ότι φεύγουν από τη θέση τους και γυρνάνε μέσα στο κιβώτιο όπου γίνονται όλα πλυντήριο;
- Fantazy
- Member
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: Aprilia SC 300
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Καλή Χρονιά! Παιδιά, πάντα να έχετε υγεία και χαρές! Αλήθεια τι γίνεται αν συμβούν όλα αυτά? Πως μπορεί να αποφευχθεί? (Αναρωτιέμαι η "μαμά" Δουκάτη τι αναφέρει για αυτό?) Πολύτιμη η εμπειρία σας κε Τύρλα.
2 Strokes 4 Ever!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Δεν φτανουν στο κιβωτιο μιας και το καρτερ ειναι κλειστο εσωτερικα (πισω απ'τη καμπανα).HackmaN έγραψε:Δηλαδή;
Το χάος είναι ότι φεύγουν από τη θέση τους και γυρνάνε μέσα στο κιβώτιο όπου γίνονται όλα πλυντήριο;
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2013, 12:14
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
παλι καλα!
- fantaraki
- Member
- Δημοσιεύσεις: 265
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 04:41
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: DIY: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Για πειτε κανα καλο site να προμηθευτω δισκους για το s2r. Επισης αυτo to o-ring που κανει αγωγό με το καπακι τι διαμετρο εχει περιπου; Απο ότι ειδα δεν ειναι ιδιο με αυτα που υπαρχουν πανω στη ράβδο. Εψαξα στην περιοχή μου αλλα δεν εμεινα ικανοποιημένος με αυτα που βρηκα. Απο αντιπροσωπία θα μπορέσω να το βρω άραγε; Και πως το ζήταω; Κωδικός του είναι αυτός;; 93827.0114;;
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: DIY: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
δινεις τον κωδικο και παραγγελνεις 2-3 τεμαχια και εντος εβδομαδας τα εχεις λογικαfantaraki έγραψε: Απο αντιπροσωπία θα μπορέσω να το βρω άραγε; Και πως το ζήταω; Κωδικός του είναι αυτός;; 93827.0114;;
ακομα και να μην υπαρχει στοκ ελλαδα, ερχονται παραγγελιες απο Ιταλια συνεχεια..
εγω παντως προσφατα σε 695 φιλου (φοραει ιδιο συμπλεκτη με εσενα: APTC) που ανοιξαμε να βαλουμε αλλα ελατηρια στην πλακα πιεσης, χρησιμοποιησα το ιδιο ο-ρινγκ μιας και ηταν σε αψογη κατασταση
το "στερεωσα" πανω στο καρτερ με ελαχιστο γρασσο, πριν κουμπωσω παλι το καβουκι στη θεση του..
παιξε μπαλα αφοβα..
απλα ΠΡΙΝ αλοιψεις μεφλατζοκολλα το καπακι και δοκιμασεις να το τοποθετησεις...
κανε μερικες δοκιμαστικες τοποθετησεις για να παρεις τον αερα και να δεις πως ερχεται και κουμπωνει και σε ποια σημεια πρεπει να το κρατας με τα χερια σου σωστα ωστε να φιλησει με την 1η προσπαθεια σωστα
- fantaraki
- Member
- Δημοσιεύσεις: 265
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 04:41
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: DIY: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
Σχετικα με τις δοκιμαστικες τοποθετησεις το ειχα οποσδηποτε στο μυαλο μου γιατι αν κανουμε εκει μ@λ$κι@ τον ηπιαμε ... Το αν θα κατσει σωστα το λαστιχακι αυτο, ειναι το μονο που με αγχωνει να πω την αληθεια γιατι ειναι κατι που δεν βλεπεις, απλα το δοκιμαζεις μερικες φορες και ελπιζεις να κατσει σωστα... Αναρωτιεμαι αν θα εχω καμια ενδειξη χαμηλης πιεσης λαδιου αν δε κατσει καλα για να το καταλαβω η ειναι τελειως ασυμπτωματικο... Τι ελατηρια εβαλες; Σκεφτομουν να βαλω σκληροτερα οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα για να βγαλουν περισσότερα km οι δισκοι.
- mighty_mike
- Member
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Κυρ 03 Ιαν 2010, 01:03
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Τοποθεσία: Heraklion Crete
- Επικοινωνία:
Re: DIY: ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΟΥ ΥΓΡΟΚΑΜΠΑΝΟΥ
πολύ ωραίο! ευχαριστούμε!
My Youtube Channel http://www.youtube.com/mightymike" onclick="window.open(this.href);return false;
DoItYourselfΑλλαγή Φλάς σε Monster 620
Ο παλιός, καλός, sexpyr...