Θα αφήσω κατά μέρος το ηλίθιο βάψιμο του project (να δεις που ο τύπος ήταν κομάντο στην Καταιγίδα της Ερήμου Νο 55, γύρισε στην πατριδάρα του και του έλειπε η όλη κατάσταση) και επικεντρώνομαι στο testastretta του θέματος...
Και ρωτάω... Τελικά πόσο ταιριάζει ένας τέτοιος κινητήρας στον χαρακτήρα του multistrada???
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Eμενα μου φτανουν τα αλογατα μου...και αυτα με το ζορι τα ταιζω...να βαλω και αλλα στοματα προς θρεψη???
Ενιγουει...ρισπετο στη μοντα του τυπου μονο στο μηχανολογικο κομματι γιατι στο βαψιμο...
Ειχα ανοίξει ένα thread παλαιότερα. "multistretta" προς εύρεση απαντήσεων. Ο testa αλλοιώνει το χαρακτήρα του μούλτι. Αποδίδει πολύ ψηλά. Η μαγεία του μουλτι είναι στις γεμάτες μεσαίες του σε ορεινές διαδρομές. Εκεί είναι άπιαστο. Κατα προσωπική εκτίμηση έχω καταλήξει στον τριβάλβιδο του S3. Η καμπύλη ισχύος του είναι ευθεία! Αποτελεί την ιδανικότερη βελτίωση. Περισσότερη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών, περισσότερη ιπποδύναμη ψηλά κατα 10 ιππάκια πάνω-κάτω. Ο,τι πρέπει :-)
Anvas έγραψε:Περισσότερη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών, περισσότερη ιπποδύναμη ψηλά κατα 10 ιππάκια πάνω-κάτω. Ο,τι πρέπει :-)
Το θέμα είναι ότι αυτά που λες μπορείς να τα πάρεις πάνω-κάτω και με μικρές σχετικά βελτιώσεις στον διβάλβιδο. Ποίος ο λόγος να μπεις σε διαδικασίες να αλλάζεις κινητήρα???
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
geo_multi έγραψε: Το θέμα είναι ότι αυτά που λες μπορείς να τα πάρεις πάνω-κάτω και με μικρές σχετικά βελτιώσεις στον διβάλβιδο. Ποίος ο λόγος να μπεις σε διαδικασίες να αλλάζεις κινητήρα???
Καλή ερώτηση. Δες το άλλο μου Thread : "κι αλλο Multistrada 1000ds βάρεσε μοτέρ" Θα καταλάβεις