supermono!!!
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
supermono!!!
Για ριχτε μια ματια εδω...τι κουκλα Θεε μου!!!
http://www.pnwriders.com/general-discus ... ooled.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pnwriders.com/general-discus ... ooled.html" onclick="window.open(this.href);return false;
COMUNE DI BOLOGNA
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: supermono!!!
Κατά την προσωπική μου άποψη μια απο τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.
Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου!
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.
Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου!
Αλέξανδρος
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: supermono!!!
ετσι...μιλαμε για φανταστικο μοτερ και πολυ σπανιο!!!mostro620 έγραψε:Κατά την προσωπική μου άποψη μια απο τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.
Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου!
COMUNE DI BOLOGNA
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: supermono!!!
Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;mostro620 έγραψε:Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου!
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: supermono!!!
[/quote]
Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;[/quote]
ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???
Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;[/quote]
ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???
COMUNE DI BOLOGNA
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: supermono!!!
Κώστα μάλλον αναφέρεσαι στην RC211V του 2001.
Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono.
Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono.
Αλέξανδρος
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: supermono!!!
Σωστά Αλέξανδρε, τον RC211V εννοώ. Ουσιαστικά όμως η φιλοσοφία δεν είναι η ίδια; Χρήση εμβόλου για balancer και στα δύο . . . Κάνω λάθος;mostro620 έγραψε:Κώστα μάλλον αναφέρεσαι στην RC211V του 2001.
Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono.
desmo με μεταβλητό χρονισμό είπανε . . . θέλω να το δω πώς θα δουλέυει αυτό το πράγμαjohnduc έγραψε:ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: supermono!!!
Κώστα νομίζω ότι στο supermono χρησιμοποιείται μηχανισμός με έκκεντρο και όχι έμβολο. Δεν είμαι σίγουρος, θα βρώ κάνα σχεδιάκι και επιστρέφω!
Αλέξανδρος
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: supermono!!!
Περιμένοντας υλικό απο τον Μανιακό (ευχαριστούμε εκ των προτέρων κύριε Γιάννη ) βρήκα μια καλή φωτό.
Όπως φαίνεται ενας παρόμοιος διωστήρας με αυτόν του εμβόλου, μέσω 2ης ράβδου αρθρώνεται σε πείρο. Συνεπώς δεν υπάρχει παλινδρομούσα μάζα (όπως στο RC211V).
Όπως φαίνεται ενας παρόμοιος διωστήρας με αυτόν του εμβόλου, μέσω 2ης ράβδου αρθρώνεται σε πείρο. Συνεπώς δεν υπάρχει παλινδρομούσα μάζα (όπως στο RC211V).
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: supermono!!!
Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων κάτι σαν desmo-vtecjohnduc έγραψε: ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: supermono!!!
Η Honda εχει φραγκα να μας αγορασει ολους...αυτο φοβαμαι...παλι κατι θα σκεφτει το παλικαρι στο καροτσακι,θα το στιψει και θα αρχισουν τα χαρακιρια κει κατω ουαν μπαι ουαν που λεν και στο χωριο μου!!!Doc έγραψε:Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων κάτι σαν desmo-vtec
COMUNE DI BOLOGNA
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: supermono!!!
Παρόμοιο σύστημα χρησιμοποιεί το δικύλινδρο σε σειρα 800αρι της BMW...
Δύο κύλινδροι παράλληλοι και μια τρίτη μπιέλα απο κάτω(οριζόντια) για να βοηθάει στο "ζύγισμα".
Πάρτε και μερικές φωτογραφίες απο restoring ενός Supermono στην Αμερική, στον dealer του Dallas "AMS". Εκεί δουλεύει ο "Astorman" (τον έχω αναφέρει και σε άλλα posts μου), ο οποίος σχεδίασε τα νέα χρώματα για εκείνο το Θεϊκό "back to black" που λέγαμε σε άλλο topic...
Περισσότερες όταν γυρίσω σπίτι γιατί, τώρα μπαίνω με την 3G datacard απο την καφετέρια (είμαι καμένος το ξέρω )
edited by dessert. Γ@μώ τα greeklish σας, γ@μω!
Δύο κύλινδροι παράλληλοι και μια τρίτη μπιέλα απο κάτω(οριζόντια) για να βοηθάει στο "ζύγισμα".
Πάρτε και μερικές φωτογραφίες απο restoring ενός Supermono στην Αμερική, στον dealer του Dallas "AMS". Εκεί δουλεύει ο "Astorman" (τον έχω αναφέρει και σε άλλα posts μου), ο οποίος σχεδίασε τα νέα χρώματα για εκείνο το Θεϊκό "back to black" που λέγαμε σε άλλο topic...
Περισσότερες όταν γυρίσω σπίτι γιατί, τώρα μπαίνω με την 3G datacard απο την καφετέρια (είμαι καμένος το ξέρω )
edited by dessert. Γ@μώ τα greeklish σας, γ@μω!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- TK Alice
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1100
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Aprilia Tuono 50
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: supermono!!!
το θέμα με τα Japan είναι ακριβώς αυτό "ΚΑΤΙ ΣΑΝ"!!!!!!Doc έγραψε: Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων κάτι σαν desmo-vtec
ΥΓ ούστ λμέδες japanιδες!!!!! (Μια φορα να ξεκίναγαν κάτι δικό τους βρε παιδί μου!!!!!!! Ένταξι δε λέω το v-tec δικό τους αλλά....στα 100 θα φτιάξουν 5 θα εξελήξουν 10 και θα αντιγράψουν 85!!!!!)
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: supermono!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: supermono!!!
Ενα ακόμα σχέδιο του μονοκύλινδρου.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αλέξανδρος
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: supermono!!!
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος για το ποιός παρουσίασε πρώτος το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων - vtec για τα τζαπάνια - μπορώ να σας πώ μετα βεβαιότητας ότι μεταβλητό χρονισμό χρησιμοποίησε η Alfa Romeo το '87 στην Alfa 75 2.0TS (και διπλά μπουζί ακόμα παλιότερα ), όταν η honda το πρωτο-χρησιμοποίησε στην παραγωγή το '89 με το crx...TK Alice έγραψε:Ένταξι δε λέω το v-tec δικό τους αλλά....στα 100 θα φτιάξουν 5 θα εξελήξουν 10 και θα αντιγράψουν 85!!!!!)
Να υπενθυμίσω ότι μόλις το '87 έσωσε η Fiat την Alfa Romeo από παρ' ολίγο χρεοκωπία - πέτρινα χρόνια αλλά με cuore sportivo
Reduce to the Max
- SCR450
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: SCR450, SL600 Pantah
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: supermono!!!
Πιάνονται και αυτά για supermono; Γιάννη κάτι τέτοια έψαχνες ;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- SCR450
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: SCR450, SL600 Pantah
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: supermono!!!
καί κάτι ακόμα
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: supermono!!!
το ειδα στον υπνο μου...λες να το παρω???
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: supermono!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Supermono" onclick="window.open(this.href);return false;
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: supermono!!!
Make Model
Ducati Supermono
Year
1993
Engine
Liquid cooled. four stroke, single cylinder. Desmodromic DOHC. 4 valve per cylinder.
Capacity
549
Bore x Stroke 100 x 70 mm
Compression Ratio 11.8:1
Induction
Weber Marelli fuel injection
Ignition / Starting
Weber Marelli electronic
Max Power
75 hp @ 10000 rpm (REAR TYRE 61.4 hp @ 9750 rpm)
Max Torque
37.5 ft-lb @ 8000 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
42mm Öhlins inverted telescopic forks, 110mm wheal travel, compression and rebound damping. spring preload adjustable.
Rear Suspension
Öhlins monoshock 140 Wheel travel
Front Brakes
2x 280mm disc 4 piston calipers
Rear Brakes
Single 190mm disc 2 piston caliper
Front Tyre
3.10/80 R17
Rear Tyre
155/60 R17
Dry-Weight / Wet-Weight
125.6 kg / 136.5 kg
Fuel Capacity
15.1 Litres
Braking 60 - 0 / 100 - 0
- / 31.1 m
Standing ¼ Mile
11.4 sec / 197.5 km/h
Top Speed
227 km/h
Ducati Supermono
Year
1993
Engine
Liquid cooled. four stroke, single cylinder. Desmodromic DOHC. 4 valve per cylinder.
Capacity
549
Bore x Stroke 100 x 70 mm
Compression Ratio 11.8:1
Induction
Weber Marelli fuel injection
Ignition / Starting
Weber Marelli electronic
Max Power
75 hp @ 10000 rpm (REAR TYRE 61.4 hp @ 9750 rpm)
Max Torque
37.5 ft-lb @ 8000 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
42mm Öhlins inverted telescopic forks, 110mm wheal travel, compression and rebound damping. spring preload adjustable.
Rear Suspension
Öhlins monoshock 140 Wheel travel
Front Brakes
2x 280mm disc 4 piston calipers
Rear Brakes
Single 190mm disc 2 piston caliper
Front Tyre
3.10/80 R17
Rear Tyre
155/60 R17
Dry-Weight / Wet-Weight
125.6 kg / 136.5 kg
Fuel Capacity
15.1 Litres
Braking 60 - 0 / 100 - 0
- / 31.1 m
Standing ¼ Mile
11.4 sec / 197.5 km/h
Top Speed
227 km/h
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58