Τι λαδια...
Συντονιστής: sue
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Τι λαδια...
...θα βαζατε σε εναν τεσταστρεττα κινητηρα,εκτος των Shell; Εχει δοκιμασει κανεις κατι διαφορετικο, η μηπως ολοι κατα βαθος φοβομαστε `μην γινει καμια μλκια`; Τα Shell τελικα εχουν κατι το παραπανω η ειναι αποκλειστικα και μονο η εμπορικη συμφωνια με την Ντουκ που τα σπρωχνει;
Πλλα ερωτηματα σ ενα ποστ!!
Πλλα ερωτηματα σ ενα ποστ!!
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Τι λαδια...
23000 χιλ. μέχρι τώρα με Castrol new formula racing 10-50W PLL,άψογα για μένα αλλά ακριβά.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Τι λαδια...
Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .
Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .
Είδωμεν. . .
Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .
Είδωμεν. . .
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Τι λαδια...
Τα Motul τα έχω δοκιμάσει κατά καιρούς σε διάφορα μηχανάκια . Πραγματικά είναι ένα πολύ καλό λάδι , αλλά έχει μία ιδιαιτερότητα . Ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία , μεσα σε κίνηση κλπ , ( καλό αυτό ) , αλλά σκληραίνει το σαζμάν με αποτέλεσμα ακόμη και σε Honda , ( που όλοι ξέρουμε ότι οι ταχύτητες μπαίνουν μαλακά) να κτυπάνε στις αλλαγές .D3§m02K έγραψε:Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .
Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .
Είδωμεν. . .
The Uncle
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Τι λαδια...
Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.
- SuperGeorge
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 956
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 09:29
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Honda Blackbird
Re: Τι λαδια...
Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul???Doc έγραψε:Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Τι λαδια...
Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Τι λαδια...
Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Τι λαδια...
Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;
- DKP
- Member
- Δημοσιεύσεις: 461
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:38
- Gender: Male
- Bike: ST4
- Τοποθεσία: Ηράκλειο-Κρήτη
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Τι λαδια...
....denicol και τα μυαλα στο desmo......και μαμω τα λαδια.....και στους bergoys και στις dukes με αυτα τα ταιζω...και δεν εχουν παραπονεθει ποτε μα ποτε........
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: Τι λαδια...
dio έγραψε:Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.
Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Τι λαδια...
+1taSOS έγραψε: Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκdio έγραψε:Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Τι λαδια...
Ρε γιατρέ! ! !Doc έγραψε:Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Τι λαδια...
Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι ![/quote]
+ 1.000.000
+ 1.000.000
The Uncle
Re: Τι λαδια...
οποτε ρε παλικαρια ετοιμιγορια βγηκε η...αλλος για χιο τραβηξε και αλλος για μυτηληνη;γιατι αν με ρωτησετε για japan ξερω να σας πω γιατι ειχα καμποσα,αν με ρωτησετε για aprilia παλι θα σας πω αλλα για dudukes δεν γνωριζω προσωπικα τη λαδι δουλευει καλυτερα .τα φωτα οι παλιοι μυιμενοι ducatistes.Doc έγραψε:Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 225
- Εγγραφή: Πέμ 18 Σεπ 2008, 11:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: T-80
Re: Τι λαδια...
MOTUL 300V FACTORY LINE DOUBLE ESTER.........ΜΑΚΡΑΝ!
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Τι λαδια...
μετα απο καποια ολιγωρια του σασμαν στις αλλαγες (με τα SHELL )στο 1098 δοκιμασα τα ΜΟΤUL και ειδα διαφορα.
Στο 996R το SHELL λειτουργει μια χαρα.
Συνηθως αλλαζω λαδια με την αλλαγη της αρχικης αισθησης οτι λαδι και αν εχω βαλει.
Κανενα σασμαν δεν ειναι το ιδιο ( ειδικα στα νεα μοντελα σε σχεση με τα παλια )και κανενας αναβατης δεν χειριζεται (...και στρωνει )με τον ιδιο τροπο το σασμαν.
Και μονο η αλλαγη του απο '' πολιτικο '' σε αγωνιστικο ,με την μετατροπη του λεβγε αλλαζει δραματικα την αισθηση ειδικα για τα ξηρα (που γνωριζω).
Στο ST4 η αλλαγη εγινε οχι τοσο σε επιπεδο μαρκας αλλα στο ειδος ...που απο full συνθετικο SHELL περασα στο ημισυνθετικο MOTUL 5100.Αυτο εγινε διοτι το μοτερ στα πολυωρα οδηγικα (και συνεχομενα)ταξιδια ''τσιμπαγε''.Τα προβληματα αυτα δεν υπαρχουν πλεον.
Στο 996R το SHELL λειτουργει μια χαρα.
Συνηθως αλλαζω λαδια με την αλλαγη της αρχικης αισθησης οτι λαδι και αν εχω βαλει.
Κανενα σασμαν δεν ειναι το ιδιο ( ειδικα στα νεα μοντελα σε σχεση με τα παλια )και κανενας αναβατης δεν χειριζεται (...και στρωνει )με τον ιδιο τροπο το σασμαν.
Και μονο η αλλαγη του απο '' πολιτικο '' σε αγωνιστικο ,με την μετατροπη του λεβγε αλλαζει δραματικα την αισθηση ειδικα για τα ξηρα (που γνωριζω).
Στο ST4 η αλλαγη εγινε οχι τοσο σε επιπεδο μαρκας αλλα στο ειδος ...που απο full συνθετικο SHELL περασα στο ημισυνθετικο MOTUL 5100.Αυτο εγινε διοτι το μοτερ στα πολυωρα οδηγικα (και συνεχομενα)ταξιδια ''τσιμπαγε''.Τα προβληματα αυτα δεν υπαρχουν πλεον.
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Τι λαδια...
Κι εγω που πιστευα πως αφου το λαδι δεν μαυρισε, δε χάλασε και αντεξε τα βαρη της ζωης....
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Τι λαδια...
Ε ναι! Ο ρόλος του λαδιού είναι να ψύχει, να λιπαίνει και να παρασύρει τα μικροσωματίδια στο κάρτερ. . .
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Τι λαδια...
Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;taSOS έγραψε: Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: Τι λαδια...
dio έγραψε: Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;
σωστότατω !!!!!! ένας κινητήρας που εχει σε καλή κατάσταση τα ελατήρια του , σωστή αναλογία μείγματος , σωστή συμπίεση , θα εχει πολύ λιγότερη "διαρροή" καυσαερίων ( αρα , κατάλοιπα καύσης ) προς το καρτερ .
Γενικά , οι σύγχρονοι κινητήρες , με τις ECU τον ψεκασμό , και τους διαφόρους αισθητήρες ( πχ Λαμδα ) , δεν έχουν καμιά σχέση με τους κινητήρες που υπήρχαν πριν 10-15 χρόνια !! για αυτό και έχουν αυξηθεί σημαντικά τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών . Θεωρητικά , τα λιπαντικά , δεν φθείρονται , αλλα οξειδώνονται απο τα κατάλοιπα , και χάνουν τις ιδιότητές τους
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Τι λαδια...
Χμμμ.... αν λαβουμε υπ οψιν την ηλικια και το κουπι που τραβηξε ο συγκεκριμενος κινητηρας τοτε επιβεβαιωνεται η φημη για την ικανοτητα στην μεταλουργεια της συγκεκριμενης εταιριας, μπραβο τους!