Ραφάρα, το 2ο είναι της ritmo-sereno, και είναι ό,τι καλύτερο έχει γίνει σε bmw-cafe.
To 1o είναι αξιοπρεπές και είναι πολύ εύκολο να φτάσει σ'αυτή τη μορφή.
Έχει βγάλει πλαϊνά καπάκια,φίλτρο αέρα,μετατοπίσει την μπαταρία,έχει βάλει κοκκωβιό-σέλα,φούσκες στο πιρούνι και χοάνες στα bing.Η βάση είναι μέχρι το '85,το μαρτυρούν οι ζάντες και τα διπλά αμορτισέρ.
achilleas έγραψε:αν και δεν ειμαι φαν των ρασερ ,αυτο ειναι
αν εχεις βαλε κανα λινκ απ το συγκεκριμενο
Πλαίσιο, κατά βάση, απο 850 Le Mans. Το υποπλαίσιο πίσω, είναι του στυλ Daytona κλπ.Έχει γίνει κόψε-ράψε.
Μπροστινό απο Ducati 900 SS, Showa.
Το ψαλιδάκι είναι κοντό, η πλευρά που βλέπουμε είναι παραλληλόγραμμη, απο την άλλη είναι κανονικό (άξονας μέσα).......Έχει χρησιμοποιήσει διαφορικό απο V7 Sport ή 750S
Κινητήρας 992 κυβικά (95 Χ 70) απο Le Mans III.Δίνει 10ράκι + στη συμπίεση.
Dellorto PHM 41,5 mm με αντλία επιτάχυνσης.
Ζαντούλες mavic.
Μεταξόνιο 1397, βάρος χωρίς υγρά 145kg....
Aυτά τα ολίγα....
Πάρτε και άλλο ένα,βάση από sp1000.
sp1000 1.jpg
sp1000 3.jpg
sp1000 2.jpg
sp1000 4.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.