θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Φωτογραφίες, Προγράμματα, Riding schools...
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4581
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από HackmaN »

Εν προκειμένω, έχουμε επιλογή Ή χωράφι Ή δρόμο...
Σίγουρα θα μπορούσε να είναι πολύ πολύ καλύτερη η κατάσταση, αλλά πορεύεσαι με ό,τι έχεις.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Μπα, οι παγκοσμιες εδω ουτε καν συγκρινονται...!!

Εδω εχω μπει μονο στα "Μεγαρα" της Μαδριτης (απο θεμα αποστασης), στη πιστα του Jarama. Ναι μεν ηταν παγκοσμια για μοτοσυκλετες και F1 πριν απο 2-3 δεκαετιες αλλα τωρα ουτε καν λογος. Οι αμμοπαγιδες δεν ειναι αρκετα μεγαλες για τα τωρινα στανταρ, παρατημενη ασφαλτος, εγκαταστασεις, κτλ κτλ... Ακομα κ'ετσι ομως, αν μπειτε μεσα θα παθετε πλακα! Δεν με νοιαζει που δεν ειναι παγκοσμια πιστα ΤΩΡΑ αλλα καλυπτει καποιες βασικες προδιαγραφες.

Και για μετρο συγκρισης... εκλεισα προχθες να παω παλι σε track day το Νοεμβριο. Αν το κλεισεις λεει μεχρι και αυτη τη βδομαδα το κοστος ειναι 90 ευρω + 20 ευρω για ασφαλεια (αν δεν εχεις ηδη ασφαλεια για ολο το χρονο -- αυτοι που κανουν συχνα track day το κανουν ετσι γιατι συμφερει). Αν το κλεισεις λιγο πριν την ημερομηνια... το συνολικο κοστος δεν ξεπερνα τα 130-135 ευρω. Α! Περιλαμβανει και ασφαλεια για περιπτωση βροχης (σου επιστρεφουν τα λεφτα ή σου δινουν εναλακτικη ημερομηνια).

Στη πιστα παιζει γερανος, ασθενοφορο, μηχανικος, λαστιχας, ολοι καθονται σε κλειστα paddocks (με παροχη ρευματος στο καθενα), κτλ κτλ...

Και λεμε τωρα: μπαινω στην ιδια πιστα με ενα 50ρικο αλλα χωρις τα παραπανω ή μπαινω με τα διπλα και τα εχω ολα;; Εννοειται οτι μπαινω με τα διπλα και αν δεν εχω το πολυ πολυ να παω με το μηχανακι βολτα μεχρι εκει για να χαζεψω τους αλλους...

Κοστολογηστε τον εαυτο σας παιδια, μην αφηνετε αλλους να παιζουν με τις ζωες σας εις στο ονομα της καυλας σας :) :)

:cheers:


Σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει δημιουργηθεί μία νέα δημοσίευση σε αυτό το θέμα. Μπορεί να θέλετε να αναθεωρήσετε τη δημοσίευσή σας λαμβάνοντας υπόψη αυτό.

το χωραφι ειναι μονο καλο για αυτα που ειπε και ο since1970 απο πανω... απο 'κει και περα... don't say you were not warned!!
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tesla
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4024
Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Gender: Male
Other: honda rc166
Τοποθεσία: Atlantis

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από tesla »

ναι ρε ενγκα αυτο που προσπαθουν να σου που εινια οτι εσυ λες χωραφι η πρωην πιστα φ1 με τα διπλα λεφτα...στην ελλαδα δε παιζει αυτο το διλλημα ειναι χωραφι η δρομος οποτε και η επιλογη μονοδρομος...
opanos
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από spyroszx »

Eείσαι εκτός θέματος η απλά κανείς πλακα
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
red lizard
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4137
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
Gender: Male
Τοποθεσία: κερκυρα

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από red lizard »

Το θέμα στην τελική είναι οτι δεν πρέπει να παιρνουμε τπτ σαν δεδομένο ειδικά την ασφάλεια μας (κυριως κατι άσχετοι σαν και έμενα) και αν θέλουμε να παίξουμε με το κεφάλι μας το κάνουμε με δικιά μας ευθύνη όπως ακριβως και στον δρόμο ,άσχετα αν είμαστε τιμόνια με μηχανάρες και σε πιστα περασμένη ολόκληρη με μαξιλαράκια..
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από bros400pgm »

ENGAKATS έγραψε: Κοστολογηστε τον εαυτο σας παιδια, μην αφηνετε αλλους να παιζουν με τις ζωες σας εις στο ονομα της καυλας σας :) :)


Eισαι εν μερη φαουλ φιλε. Εαν κοστολογησω την ζωη μου, το πιθανοτερο ειναι να τα πουλησω και τα 2 τα μπουρδελακια μου και να μεινω με το toyota :thumbsup:
Δεν ειναι λογικη αυτη που εχεις. Ή μαλλον ειναι, αλλα εισαι λιγο προς τα ακρα. :glimpse:
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
Raf
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
Gender: Male
Bike: Monster 900
Other: Ss1000ds
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από Raf »

Ηρεμα ειπαμεεεεε......
Εγω ειμαι γκασμας,εχω τα δικα μου και θελω παραλληλα να ξεστραβωθω οπως λεει και ο κυριος Γιαννης.
Παω στην πιστα να ξελαμπικαρω,υπογραφω την αιτηση πριν το track και μπαινω.
Υποτιθεται οτι αυτος που ειναι υπευθυνος τηρει τις προυποθεσεις ??
Παπ....α απ οτι φαινεται.
Και λεω εγω πρεπει οι ενοικιαστες να ξερουν ΝΑΙ Η ΟΥ???
Γαργαρα δηλαδη και μπειτε ολοι μεσα και οτι γινει ???
Δεν την κατακρινω την πιστα ουτε τον Χ,Ψ απλα εδω μεσα μπαινει κοσμος πρεπει να ξερει 2, 3 πραγματα.
Σαφως και η πιστα ειναι πιο ασφαλη απο το δρομο και ουτε συζητηση.

Σπυρο παντα φιλικα
Εσπασε το 10αρι απο αγνοια καποιου που υποτιθεται οτι ηξερε
Εφερες τον κοσμο τουμπα και μαγκια σου

Εδω μιλαμε για ανθρωπο καταλαβες που το παω?
Τι δηλαδη να το παιξουμε happy family οτι δεν εγινε τιποτα?
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από bros400pgm »

Ραφαελο, αυτο που συνεβη στο παλικαρι, ειναι απο τα "μια στο τρις". Οδηγος του παγκοσμιου SBK να εμπαινε για high εκει, δεν φτανει στους θεατες, με οση φορα και να μπει. Σε ολες τις πιστες εχουν γινει ατυχηματα θανατηφορα.
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
argy
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 07:18
Bike: 848

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από argy »

Πάντως,δουλειές έχουν... :glimpse:

http://www.viva.gr/tickets/show/auto-battleships/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

εκτος θεματος, ακραιος ή οτι αλλο θελετε...

στην Ελλαδα αν εμπαινα πιστα θα ηταν μονο Σερρες και αυτο θα εξαρτιωταν αναλογως με το ποιος το διοργανωνει... (οπως και εδω υπαρχουν διοργανωτες χυμα που απλως τους αποφευγεις)

δεν υπαρχει πιστα για να βγαλω τη τρελα μου;; (οχι για να μαθω καποια βασικα ας πουμε, εχει διαφορα) το γυρναω στο εντουρο :)


αν εκει επικρατει μια συγκεκριμενη κατασταση ειναι γιατι ο κοσμος συνεχιζει να τη στηριζει, εμμεσα ή αμεσα

μπορει αυτο που συνεβει να γινεται μια φορα στη χιλιετια, δεν μιλαμε για αυτο καθεαυτο αλλα γενικοτερα για τις ελειψεις της συγκεκριμενης πιστας

ο since1970 που ειναι χρονια στο κουρμπετι ειπε για συμφεροντα... :whistling: τυχαιο;; 11880...

ο Raf λεει για το θεμα των ευθυνων, αλλα και αυτο τοσα χρονια στο ντουκου...

στο τελος αυτο που μενει ειναι ο καθενας να αξιολογησει τη κατασταση, αν ομως πηγαινετε και συντηρειτε το χωραφι ετσι οπως ειναι... μην περιμενετε να γινει καλυτερο ποτε


και προς θεου, δεν παω κοντρα με κανεναν απο σας...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από spyroszx »

ΡΑΦ σε καμια περιπτωση δεν θα το επαιζα ουτε και ειμαι "μια ωραια ατμοσφαιρα"ξερω πολυ καλα τι εγεινε,ημουν εκει μπροστα.
στα χρονια που οδηγαω εχω δει φιλους να μην γυρνουν απο κυριακατικη βολτα,και λεω πολυ απλα ,ας παρουμε οσους μπαινουν στο γρηγορο γκρουπ,να τους αμοληουμε στην ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ για μια "βολτουλα,και μετα μιλαμε,
-εξω απο τον χωρο πολλα τυραγουδια λεμε,και εγω αν ειχα διπλα μου το σακσενσρινκ θα ελεγα"ελα ρε μην μασατε κλειστε την να σφηξουν οι κωλοι"........"τι με νοιαζει εμενα εδω στην Γερμανια τα τρακ ντεη τα διωργανωνουν..................................και τα ρεστα,
-εκει παει το εκτος θεματος ,δεν εχω προσωπικα με κανεναν
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
indianos
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3725
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 17:50
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Nexus 500

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από indianos »

spyroszx έγραψε:και λεω πολυ απλα ,ας παρουμε οσους μπαινουν στο γρηγορο γκρουπ,να τους αμοληουμε στην ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ για μια "βολτουλα,και μετα μιλαμε,
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Image
Άβαταρ μέλους
Raf
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
Gender: Male
Bike: Monster 900
Other: Ss1000ds
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από Raf »

Σπυρο μιλα ελευθερα δεν παρεξηγω.
Προτιμω ομως να ρθω να με φουλαρεις και να τα πουμε απο κοντα :glimpse:
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

@ spuroszx:

πουθενα δεν ανεφερα να αμολησουμε κοσμο στο δρομο και να πηγαινει με τη ταυτοτητα στο στομα... :zep:

και τι εχει να κανει το πού μενει ο καθενας;; και Ελλαδα να εμενα τα ιδια ακριβως θα ελεγα!! ή μηπως νομιζεις οτι δεν υπαρχει κοσμος απο Αθηνα που απλως δεν μπαινει με την καμια Μεγαρα;;!!

θες να πηγαινεις εκει να ξεκαυλωνεις και να στριβεις διχως αυριο, με γεια σου με χαρα σου.... μην ξανανοιξετε ομως τοπικ για θεματα ασφαλειας σε πιστα/δρομους/υποδομη/κτλ κτλ... δεν εχει νοημα!
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από spyroszx »

ENGAKATS έγραψε:@ spuroszx:

πουθενα δεν ανεφερα να αμολησουμε κοσμο στο δρομο και να πηγαινει με τη ταυτοτητα στο στομα... :zep:

και τι εχει να κανει το πού μενει ο καθενας;; και Ελλαδα να εμενα τα ιδια ακριβως θα ελεγα!! ή μηπως νομιζεις οτι δεν υπαρχει κοσμος απο Αθηνα που απλως δεν μπαινει με την καμια Μεγαρα;;!!

θες να πηγαινεις εκει να ξεκαυλωνεις και να στριβεις διχως αυριο, με γεια σου με χαρα σου.... μην ξανανοιξετε ομως τοπικ για θεματα ασφαλειας σε πιστα/δρομους/υποδομη/κτλ κτλ... δεν εχει νοημα!
εχει και παραεχει νοημα,για εμας που ζουμε Ελλαδα,και θελουμε να ξεκαυλωσουμε,πρεπει να συζηταμε και να βρισκουμε τα οποια ελετωματα εντοπιζει ο καθεενας απο εμας που μπαινουμε εκει ,για να τα επισημαινουμε και να τα διορθωνουμε,
-ενοειται οτι εχεις καθε δικαιωμα να λες οτι εεις κταφερει να καταπιεις την καυλα σου και να κανεις μοκο,επειδη δεν μπορεσεις να ξεκαυλωσεις με ασφαλεια,αλλα εχω την εντυπωση οτι μιλας με την ανεση της αποστασης απο την εδω πραγματικοτητα,
-"κυρια Αντουανετανοι υπηκοοι δεν εχουν ψωμι να φανε.........ας φανε παντεσπανι"
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

spyroszx έγραψε: εχει και παραεχει νοημα,για εμας που ζουμε Ελλαδα,και θελουμε να ξεκαυλωσουμε,πρεπει να συζηταμε και να βρισκουμε τα οποια ελετωματα εντοπιζει ο καθεενας απο εμας που μπαινουμε εκει ,για να τα επισημαινουμε και να τα διορθωνουμε,
Μεχρι εδω μια χαρα συμφωνουμε, δηλαδη δεν γινεται να συμφωνησουμε περισσοτερο :)

Πες μου ομως, εσυ σαν καταναλωτης/χρηστης/πολιτης... πώς νομιζεις οτι μπορεις να πιεσεις για να διορθωθει κατι;; Ποσο εχουν καλυτερεψει τα πραγματα στα Μεγαρα τα τελευταια 10 χρονια;;


spyroszx έγραψε: -ενοειται οτι εχεις καθε δικαιωμα να λες οτι εεις κταφερει να καταπιεις την καυλα σου και να κανεις μοκο,επειδη δεν μπορεσεις να ξεκαυλωσεις με ασφαλεια,αλλα εχω την εντυπωση οτι μιλας με την ανεση της αποστασης απο την εδω πραγματικοτητα,
-"κυρια Αντουανετανοι υπηκοοι δεν εχουν ψωμι να φανε.........ας φανε παντεσπανι"
Μπορει να μενω εκτος Ελλαδας αλλα δεν με κανει "alien" με την κατασταση εκει...

Για μενα μονο μια πιστα υπαρχει στην Ελλαδα, οι Σερρες, που και εκει οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ δεν θα εμπαινα οπως οπως αλλα μονο αν ο διοργανωτης ειναι σοβαρος και επαγγελματιας

Ειναι μακρια για τη μιση Ελλαδα;; Εννοειται! Καλως ή κακως ομως ετσι ειναι τα πραγματα

Τη πιστα Jarama (και οχι τιποτα Aragon, Valencia, Montmelo, Jerez...) απο θεμα ασφαλειας (ασε τις εγκαταστασεις στην ακρη) ανετα τη συγκρινω με τις Σερρες!! Γιατι νομιζεις οτι δεν εχω παει στην παγκοσμιες πιστες ακομα;; Πολυ απλα γιατι δε βγαινω απο φραγκα, οπως πολλες φορες δεν εχω παει ουτε στο Jarama για τον ιδιο λογο (ή γιατι ο διοργανωτης ειναι κουκουρουκου)

Ας κανουμε λοιπον ενα reset. Δυο ερωτηματα:

Το πρωτο ειναι αυτο που ειπε ο Raf
Raf έγραψε: Παω στην πιστα να ξελαμπικαρω,υπογραφω την αιτηση πριν το track και μπαινω.
Υποτιθεται οτι αυτος που ειναι υπευθυνος τηρει τις προυποθεσεις ??
Παπ....α απ οτι φαινεται.
Και λεω εγω πρεπει οι ενοικιαστες να ξερουν ΝΑΙ Η ΟΥ???
Γαργαρα δηλαδη και μπειτε ολοι μεσα και οτι γινει ???
Δεν την κατακρινω την πιστα ουτε τον Χ,Ψ απλα εδω μεσα μπαινει κοσμος πρεπει να ξερει 2, 3 πραγματα.

Το δευτερο για την Ελληνικη περιπτωση:
α) Τι διορθωσεις/αλλαγες πρεπει να γινουν ΑΜΕΣΑ για την ασφαλεια των οδηγων αλλα και θεατων στα Μεγαρα (αλλα και στις Σερρες μιας και το πιασαμε);;
β) Πώς μπορουμε εμεις σαν χρηστες της πιστας να πιεσουμε για να γινει αυτο;; (πιεση προς ιδιοκτητη ή/και διοργανωτες ή/και πολιτεια)
γ) Εννοειται οτι ειμαστε διατεθειμενοι να πληρωσουμε ενα μεγαλυτερο ποσο για να κανουμε track day απο τη στιγμη που θα γινουν οι παραπανω διορθωσεις :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από spyroszx »

εχουν αλλαξει παααρα πολλα τα τελευταια χρονια,δεν ξερω ποσα χρονια εισαι εκτος Ελλαδος,αρα και εκτος μεγαρων,εχω φωτογραφεις και βιντεο απο τα μεγαρα στην αρχη του 2000 που ειμαστε μεσα με αθλιτικα,στρατιωτικα αρβυλα τζιν και φορμες γυμναστικης.Δεν ειχαν τεντες ,ουτε συρματοπλεγμα να διαχωρισει τους θεατες απο τους οδηγουντες,δεν ειχαν τουαλετα,νερο,σκια πουθενα,ρευμα για κουβερτες η ο,τι αλλο,μονο μια μπαρα και το μικρο δωματιακι διπλα της.Δεν υπηρχαν οργανωμενα τρακ ντεη ,και οι λεξεις"κριτης,ασθενοφορο,σημαιες" ακουγονταν μονο στους αγωνες.
Δηστυχως μαθαινουμε απο τα λαθη μας και αυτη την φορα μαθαινουμε με τον σκληροτερο τροπο
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Το πηρες κυριολεκτικα το "10 χρονια". Αν εν ετει 2013 δεν υπηρχαν τα πολυ βασικα που μολις ανεφερες... τοτε δεν θα λεγαμε για χωραφι αλλα για αγριο λιβαδι :tooth2:

Μου τη δινουν κατι τετοιες καταστασεις (οχι μονο στην Ελλαδα, μη νομιζεις) γιατι πολυ απλα ενω υπαρχει γνωση απο τους "διπλα" και "παραδιπλα", αντι να κανουμε ενα "σαλτο" παμε σιιιγααα σιγααα μισο μισο βημα, αντε ενα ολοκληρο στα τσακιρ κεφια :dead:

Πώς λοιπον νομιζεις/ετε οτι μπορει να ασκηθει πιεση για να γινουν οι αμεσα απαραιτητες αλλαγες;;
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από spyroszx »

χωρις ιχνος εμπαθιας[αν και πραγματικα σε ζηλευω που εχεις στα "ποδια" σου αυτες τις πιστες]
θα σου πω το εξης,ειναι πολυ λαθος να συγκρινεις την Ισπανια με την Ελλαδα στον θεμα μηχανοκινητος αθλιτισμος,αυτη την στιγμη στις 3 κατηγοριες των MOTOGP στις πρωτες 10 θεσεις πρεπει να υπαρχουν πανω απο 15 Ισπανοι,
-το 2010 πηγα ARAGON που ειχε ολοκληρωθει μερικους μηνες πριν ,και μου επεσε το σαγονι
-το 2007 πηγα ΣΑΚΣΕΝΣΡΙΝΚ που ειναι "παλια πιστα "και δεν ηθελα να γυρισω
-το 2003 πηγα Ιταλια και μεσα σε 70 χιλομετρα ειχε το ΜΙΣΑΝΟ το ΦΙΟΡΑΝΟ το ΜΟΥΤΖΕΛΟ και αλλη μια τοπικη μικρη 3,5 [χιλμ μηκος :hi: ] εξω απο το Μαρανελο
-ενα ιδιο καθεστως υπαρχει και στην Ισπανια,με πιστα αν "νομο"
μην αναφερεσαι καν στο εξωτερικο και παραλληλα στα μεγαρα ειναι μεγα λαθος
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Οk, ενταξει, δεν συγκρινω το ποσο γαματη ειναι μια απο τις πιστες που λες...

Τα βασικα θεματα ομως ασφαλειας δεν θα επρεπε να πληρουν ενα μινιμουμ επιπεδο ανεξαρτητως μερους/χωρας απο τη στιγμη που μιλαμε για πιστα, ποσο μαλλον για πιστα στην Ευρωπη και οχι στο ***σταν :)

Για να καλυτερεψεις κατι θα παρεις ιδεες και γνωση απο καποιον αλλο που το εχει κανει ηδη και ξερει κατι παραπανω. Αφου μαλιστα δεν θα εισαι και ο πρωτοπορος θα σου κοστισει και αρκετα λιγοτερο.

Στα Μεγαρα τωρα, με τοσους σιγουρους πελατες απο την Αθηνα, ενα μικρο σχετικα εξοδο για απο μερους της πιστας ανετα καλυπτεται σε μικρο βαθος χρονου.

Τεσπα. Εγω σου λεω ομως, πώς μπορειτε να πιεσετε εσεις/ή οποιος νομιζεις εσυ αρμοδιοτερο;; Και με το θεμα των ευθυνων τι γινεται;; :)


ΥΓ.1. αν ξαναρθεις προς τα δω να μου πεις :)) :cool:

ΥΓ.2. μη ξεγελιεστε απ'τον αριθμο πιστων εδω... η ΜΕΓΑΛΗ πλειοψηφια των μοτοσυκλετιστων ειναι ασχετοι με το αντικειμενο, για τα συνεργεια δε... καλυτερα να μη μιλησω!! Καμια σχεση δηλαδη αριθμος οδηγων στα GP με το πώς ειναι ο κοσμος εξω... γμστ
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Raf
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
Gender: Male
Bike: Monster 900
Other: Ss1000ds
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από Raf »

Ξανελεω αγαπες για να μην πολυλογουμε τσαμπα.
Υπαρχει ενα βιβλιαρακι απο την fim που αναφερονται ΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ κανονες ρε παιδακι μου και προυποθεσεις,αυτο εδω,αυτο τοσα μετρα απο αυτο :whistling: κλπ κλπ.
Πουντο????
Το εχει δει κανενας,το εχει διαβασει κανενας πριν βαλει την καυλα του μεσα εκει η την υπογραφη του??
Που μπορουμε να το βρουμε??? αν μπορουμε κιολας :mrgreen:


Και για να κανουμε και λιγο χαρβαλε..
Ρε ΕΝΓΚΑ ψηλε να πουμε πως μπορεις να πνιγεις την γκα.....α σου να μου το μαθεις.
Εγω τουλαχιστον δεν μπορω αλλα θελω να ξερω που την βαζω προτου την εβα....ω
Οποτε αν δεν ξερω το που υπαρχει και ο αλλος τροπος το παι.....μο ας πουμε !!!
Που μπορει να ειναι ενας κοντινος καφες τριγυρω με τους μοτοφιλους η μια βολτα.
Ειναι κι αυτο ενας τροπος διαφυγης οταν δεν μπορεις να ενταχθεις-δεχτεις μια ανευθυνη αδιαφορη συνουσια.

Καθενας εχει αποψεις και σεβαστες ολες ,ολες λιγο πολυ εχουν σημασια και βαση.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από ENGAKATS »

πώς νομιζεις οτι τη πνιγω και 'γω;; βολτουλα εδω τριγυρω και παλι σπιτι για αλλαγη πανας στη μικρη...

αν εμενα Ελλαδα που οι αγροι και τα βουνα ειναι "ανοιχτα" στον κοσμο, στανταρ θα ειχα ενα εντουρακι στο γκαραζ.... εδω δεν ειναι τοσο ευκολο :(
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από spyroszx »

Raf έγραψε:Ξανελεω αγαπες για να μην πολυλογουμε τσαμπα.
Υπαρχει ενα βιβλιαρακι απο την fim που αναφερονται ΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ κανονες ρε παιδακι μου και προυποθεσεις,αυτο εδω,αυτο τοσα μετρα απο αυτο :whistling: κλπ κλπ.
Πουντο????
Το εχει δει κανενας,το εχει διαβασει κανενας πριν βαλει την καυλα του μεσα εκει η την υπογραφη του??
Που μπορουμε να το βρουμε??? αν μπορουμε κιολας :mrgreen:


Και για να κανουμε και λιγο χαρβαλε..
Ρε ΕΝΓΚΑ ψηλε να πουμε πως μπορεις να πνιγεις την γκα.....α σου να μου το μαθεις.
Εγω τουλαχιστον δεν μπορω αλλα θελω να ξερω που την βαζω προτου την εβα....ω
Οποτε αν δεν ξερω το που υπαρχει και ο αλλος τροπος το παι.....μο ας πουμε !!!
Που μπορει να ειναι ενας κοντινος καφες τριγυρω με τους μοτοφιλους η μια βολτα.
Ειναι κι αυτο ενας τροπος διαφυγης οταν δεν μπορεις να ενταχθεις-δεχτεις μια ανευθυνη αδιαφορη συνουσια.

Καθενας εχει αποψεις και σεβαστες ολες ,ολες λιγο πολυ εχουν σημασια και βαση.
Ραφ,αυτο που περιργαφεις ,υπαρχει και ειναι ο κανονισμος των FIA -FIM των ομοσπονδιων που διοργανονω τα παγκοσμια πρωταθληματα αυτοκινητων και μοτο
αρα καμια σχεση με εμας
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
brutos
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 16:26
Gender: Male
Other: γυμνή ιταλίδα

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από brutos »

Καλησπέρα σε όλους, επισυνάπτω/παραθέτω μια απάντηση από γειτονικό φόρουμ που περιέχει λεπτομέρειες για την πίστα των μεγάρων τις οποίες δεν γνώριζα και νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον:
"Ομως περα απο αυτο εδω ανοιγει μια πολυ ενδιαφερουσα συζητηση περι της πιστας των Μεγαρων. Επειδη τυχαινει να εχω εμπειρια εδω και πολλα χρονια στη συγκεκριμενη πιστα (εχω τρεξει με διαφορες μοτο εκει απο το 2000 περιπου) θελω να πω μερικα πραγματα που μπορει να ειναι ενδιαφεροντα για τη συζητηση.

-- ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν θελω να δικαιολογησω κανεναν, απλα θα πω καποια πραγματα οπως τα εχω ζησει.

Το να πω οτι η πιστα αυτη ειναι κοτετσι, επικινδυνη κλπ ειναι μια γενικευση που δεν δινει ακριβη εικονα του τι παιζει εκει.

Οπως γνωριζω απο εγκυρες πηγες αυτη η πιστα φτιαχτηκε πριν αρκετα χρονια απο εναν επιχειρηματια που δεν εχει καμια σχεση με το μηχανοκινητο αθλητισμο. Απλα ειχε προσβαση σε αυτη την εκταση γης στα Μεγαρα και λογω γνωριμιας με τους τοπικους αρχοντες τους επεισε να δωσουν αδεια να γινει αυτο το χωραφι πιστα (η αλλιως "πιστα" για πολλους) ΚΥΡΙΩΣ για ενα και μονο λογο: οι 4 Τροχοι του Καββαθα εψαχναν ενα χωρο για να λειτουργησουν τη σχολη ασφαλους οδηγησης αυτοκινητων που ξεκινουσαν τοτε.

Ετσι δημιουργηθηκε η πιστα των Μεγαρων, εκχωρηθηκε με μακροχρονια συμβαση στους 4Τ και η λειτουργια, κτηρια, πιστα, υποδομες ανατεθηκε στην σχολη ασφαλους οδηγησης του περιοδικου (Safetrack αν δεν κανω λαθος).
Απο τοτε ο επιχειρηματιας δεν ξανασχοληθηκε με το θεμα -ειναι μια επενδυση που του αποφερει καποια χρηματα μεσω συμβασεων εκχωρησης.
Στις αρχες η πιστα ειχε μια πολυ καλη ασφαλτο και οι Τεχνικες εκδοσεις εκαναν πολλα πραγματα για το μερος, συντηρωντας το και βελτιωνοντας ελλειψεις και προβληματα.

Στη συνεχεια και αλλα περιοδικα αυτοκινητου χρησιμοποιησαν την πιστα για αγωνες/εκπαιδευσεις/παρουσιασεις κλπ, υπενοικιαζοντας την απο την Safetrack που ειχε τη γενικη ευθυνη και την αρχικη συμβαση. (κοινως ΔΕΝ της ανηκε η πιστα αλλα ηταν ο πρωτος ενοικιαστης ουστιαστικα)

Παρενθεση εδω: Κρατηστε στο μυαλο σας οτι οι αρχικες προδιαγραφες της πιστας δεν ηταν για αγωνες διεθνους επιπεδου αλλα ουσιαστικα ειχε σχεδιαστει ως τεχνικη/κλειστη πιστα για σχολη ασφαλους οδηγησης.

Οσοι εχουν μπει στη πιστα θα εχουν παρατηρησει οτι ειναι εξαιρετικα τεχνικη πιστα με μικρο συνολικο μηκος αλλα πολλες στροφες (13), με τις περισσοτερες να ειναι αρκετα τεχνικες/κλειστες. Δεν ειναι πιστα με αυτο που λεμε ροη οπως πχ ειναι οι Σερρες που επιτρεπουν να μαζεψεις πολλα χιλιομετρα (οσοι εχουν μπει στην Κ13 εκει πανω με 180+ χλμ ξερουν), αλλα ειναι πιστα οπου οι περισσοτερες στροφες χρειαζονται αυτοσυγκρατηση στο γκαζι πολυ απλα γιατι δεν μπορεις να εχεις καλες γραμμες αλλιως και καταληγεις να "στραμπουλας" τη μηχανη και να πηγαινεις "stop/go".

Οσα χρονια η Safetrack λειτουργουσε την πιστα η κατασταση ηταν σε αρκετα καλα επιπεδα.
Απο αυτην υπενοικιαζαν ολοι οι αλλοι την πιστα -μαζι και τα περιοδικα μοτο/εταιριες track days για μηχανες.
ΑΝ δεν με απατα η μνημη μου, οταν μετα απο καιρο τα αυτοκινητα λογω βαρους/drift κλπ που εκαναν εφθειραν την ασφαλτο, το Safetrack εκανε σχετικες διορθωσεις και εκλεισαν την πιστα για ενα μικρο διαστημα για να ριξουν νεο ασφαλτοταπητα.

Ομως αυτα δεν ηταν αρκετα. Οι ελλειψεις ηταν μεγαλες και χρειαζοταν επενδυσεις για να γινει κατι ολοκληρωμενο αλλα εδω υπηρχε μια σχιζοφρενεια που ειχε να κανει με το καθεστως ιδιοκτησιας της πιστας.
Ποιος να βαλει τα λεφτα του; Αφου ολοι ηταν ενοικιαστες της πιστας και ανηκε σε καποιον που δεν ειχε καμια σχεση με το χωρο ουτε ενδιαφεροταν περαιτερω. Συνεπως αν εισαι επιχειρηματιας αλλα αναγκαζεσαι να νοικιαζεις, πως θα ριξεις χρηματα για κατι που δεν σου ανηκει καν;

Θυμαστε ομως πριν χρονια ενα καλοκαιρι που ξαφνικα η πιστα εβαλε λουκετο χωρις καμια περαιτερω ανακοινωση;
Κανεις δεν μπορουσε να χρησιμοποιησει τη πιστα. Περιοδικα, track days, ακομα και το ΠΠ ταχυτητας αναγκαζονταν να πηγαινουν αλλου.

Ο λογος οπως μαθαμε ηταν ο εξης: ο επιχειρηματιας στον οποιο ανηκει η πιστα αποφασισε να μην ανανεωσει τη συμβαση του Safetrack και απλα αποφασισε να βαλει λουκετο για αοριστο χρονικο διαστημα.
Η Safetrack φυσικα αποσυρθηκε και η πιστα παρεμεινε κλειδωμενη για αρκετο καιρο (ηταν νομιζω κατι λιγοτερο απο χρονο κλειστη). Στο διαστημα αυτο κανενας δεν φροντιζε τη πιστα. Τα χορτα μεγαλωσαν τοσο που εμπαινες στις στροφες και δεν εβλεπες την εξοδο, χωματα, σπασιματα στην ασφαλτο κλπ.

Τελικα η πιστα ξανανοιξε με τη παρεμβαση καποιων ανθρωπων που ειχαν επαφη με το αθλημα και απο το τοτε τραγικο χαλι μεχρι σημερα ΕΧΟΥΝ γινει πολλα για να βελτιωθει η κατασταση. Ομως υποπτευομαι οτι οσο το καθεστως ιδιοκτησιας παραμενει, οι οποιες επενδυσεις/βελτιωσεις δεν μπορουν να προχωρησουν οπως θα επρεπε.

Ομως περα απο την δυσκολια βελτιωσης των ελλειψεων υπαρχει και ενα ακομα θεμα που εχει να κανει με την πιστα καθεαυτη. Η πιστα ειναι εσκεμμενα πολυ κλειστη/τεχνικη λογω του αρχικου σχεδιασμου της ως πιστα εκπαιδευσης (και δη για αυτοκινητα).

Δεν επιτρεπει να μαζεψεις παρα πολλα χιλιομετρα και αν το κανεις, ο κινδυνος καραδοκει ποσο μαλλον σε μια μηχανη που η προσφυση ειναι πολυ μικροτερη απο ενα αυτοκινητο.

Παραδειγμα: Η περιφημη/κακοφημη Κ9 στα Μεγαρα (η Κ-pits η Κ-πλατεια) ειναι η πολυ κλειστη δεξια ακριβως μπροστα στα πιτς και πριν την παρατεταμενη δεξια Κ10 που ανοιγει σταδιακα και οδηγει στην φουρκετα αριστερη Κ1.

Η Κ9 ακομα και γραφοντας χρονους ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να την παρεις με πανω απο 100 χλμ, ακριβως γιατι ειναι πολυ κλειστη μπαινοντας και ανοιγει μετα. Αν προσπαθησεις να μπεις με πολλα θα βγεις στα χωματα. Η Κ10 ομως ειναι ενα αλλο θεμα και εκει ειναι που γινονται οι περισσοτερες πτωσεις.
Η Κ10 ανοιγει σταδιακα και ειναι πολυ παρατεταμενη και επιτρεπει σε καποιον να ανοιξει το γκαζι απο αρκετα εως πολυ εως υπερβολικα πολυ.

Εδω υπαρχει ενα διπλο θεμα. Βγαινοντας απο την Κ9 εισαι πρωτον ηδη πολυ πλαγιασμενος (οι περισσοτεροι στο γρηγορο γκρουπ την παιρνουν ολη ξυνοντας γονατο) και δευτερον καρυδωνουν το γκαζι για την παρατεταμενη Κ10 μαζευοντας ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα.

Σκεφτειτε λιγο εδω ΤΙ περιθωρια προσφυσης εχει η ιδια η μηχανη σε αυτη τη φαση. Αφηστε λιγο την ασφαλτο και σκεφτειτε το αναποδα. Kαι τη καλυτερη ασφαλτο του πλανητη να βαλεις σε αυτο το σημειο, οταν το λαστιχο της μηχανης εχει ενα ελαχιστο σημειο επαφης με το δρομο οντας πλαγιασμενη στο οριο ΚΑΙ καρυδωνεις το γκαζι σε μια μηχανη 600, 800, 1000 κυβικων και 150+ αλογων τοτε οι νομοι της Φυσικης ειναι αμηλικτοι.
Εχω δει απειρες φορες μηχανες στην Κ10 τερμα κατω με το πισω να "ψαρευει" συνεχως στο οριο της προσφυσης. Ποσες φορες θα το κανεις αυτο και θα τη γλυτωσεις;

Ναι, θα επρεπε να εχουν βαλει ΠΟΛΥ καλυτερη ασφαλτο ειδικα εκει η και να βελτιωσουν την κλιση. Ομως νομοτελειακα καποιος/καποιοι θα πιεζαν και παλι τοσο τη μηχανη/προσφυση τους που τελικα θα γινοταν το κακο.
Εχω 2 προσωπικους φιλους που εχουν φυγει με highside στην Κ10 και πολλους γνωστους που την εχουν πατησει εκει ακριβως με τον ιδιο τροπο: υπερβολικο ανοιγμα του γκαζιου με πολυ μεγαλη κλιση στη συγκεκριμενη στροφη.
Το λαστιχο χανει στιγμιαια προσφυση, την ξαναβρισκει, η αναρτησει συμπιεζεται/εκτονωνεται αποτομα και ο αναβατης κανει τον σουπερμαν.

Και αυτο δεν ηταν κατι που συνεβαινε στους αρχαριους μονο. Εχω δει αγωνιζομενο να μπαινει με αγωνιστικο RSV4 ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μεσα και να βγαινει με τη μηχανη σε τευχη λογω highside στην 10.
Και προσωπικο παραδειγμα: εχω παρει την Κ10 με τη μηχανη να ντριφταρει σε ΟΛΗ τη στροφη το πισω λαστιχο (επι εποχης Ντουκατι) με τη ψυχη στους αστραγαλους προσπαθωντας να ΜΗΝ κλεισω το γκαζι και γινω ηχος και φως.
Και αυτο σκεφτειτε οτι πολλοι το κανουν σε καθε ενα γυρο συστηματικα. Ποσες φορες θα εισαι τυχερος;

Αυτο που θελω να καταληξω ειναι το εξης: η πιστα των Μεγαρων ΔΕΝ ειναι χωραφι ουτε κοτετσι ντε και καλα.
Εχει μεγαλες ελλειψεις που δυστυχως δεν βελτιωνονται λογω του ιδιοτυπου ιδιοκτησιακου καθεστωτος που καθιστα ολους τους διοργανωτες απλους ενοικιαστες της πιστας αλλα απο την αλλη η ασφαλτος δεν ειναι για πεταμα ουτε θα τσακιστεις ντε και καλα αν μπεις μεσα.
Δυστυχως η πικρη αληθεια ειναι οτι οι πολυ δυνατες χιλιαρες ΔΕΝ βολευονται μεσα στη κλειστη αυτη πιστα και αν εχεις αρκουδογκαζο θελει σεβασμο και προσοχη.

Οταν μπαινεις σε μια οποιαδηποτε πιστα με μηχανη με σκοπο να πιεσεις στο οριο τη μηχανη και εσενα, τοτε το ρισκο ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και οχι απλα μια μακρυνη πιθανοτητα.
Το μεγαλο θεμα με τα Μεγαρα ειναι η ασφαλεια ΟΤΑΝ πεσεις αλλα και εκει το προβλημα ειναι οτι ο κινδυνος να παθεις μεγαλο κακο σε μια πτωση ειναι απροβλεπτος και μπορει να συμβει στη μεση του δρομου (πχ Simoncelli) η επειδη η μηχανη σερνοταν απο κοντα και σε πλακωσε κλπ κλπ.

Το στοιχημα ειναι να βελτιωθει η ασφαλεια εκει μεσα αλλα για να γινει αυτο θελει να πιασει καποιος το θεμα απο μηδενικη βαση: αλλη χαραξη πιστας, νεο ταπητα, νεες διαφυγες κλπ.
Ποιος θα το κανει ομως κυριολεκτικα σε ξενο περιβολι και με την ελλειψη χρηματων για επενδυσεις σημερα;"
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: θεματα ασφαλειας στα μεγαρα

Δημοσίευση από bros400pgm »

Το κειμενο αναφερεται κυριως στην ασφαλτο της πιστας και στην τεχνικης της. Εχει απολυτο δικιο σε οσα λεει και εγω πιστευω οτι οταν καποιοι γυρνανε στο λεπτο, ολοι οι υπολοιποι απο εκει και πισω δεν πρεπει να διαμαρτυρονται.
Το προβλημα ομως ειναι καποια συγκεκριμενα σημεια της και νομιζω εκει αναφερονται ως χωραφι: φυστικιες, τελος πισω ευθειας, πετρες στα χωματα και προσφατα τα τσιμεντα στην κ-πιτς. Σε ολα τα υπολοιπα, τα Μεγαρα ειναι μια χαρα για τα ελληνικα δεδομενα και μπορεις να μαθεις πολλα οσον αφορα την τεχνικη. Εχουν πλεον ασθενοφορο, τουαλετες, νερακια, ισκιαδες, ρευματα. Προσωπικα δεν ζηταω κατι παραπανω :))
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Απάντηση