Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Τα φτιάξαμε και μας άρεσαν
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Μιας και αναφερθηκε σε αλλο τοπικ, το βαζω εδω σε νεο τοπικ για να μη χαθει :cool:


Ο τυπος εχει ενα S2R1000 το οποιο εκανε μπαμ και του εβαλε ενα μοτερ 1100evo μιας και το βρηκε σε καλη τιμη. Εδω ειναι η πρωτη φορα που ρωτησε για το εγχειρημα:

http://www.ducatimonsterforum.org/index ... ic=58489.0" onclick="window.open(this.href);return false;


Και εδω η μοντα:

http://www.ducatimonsterforum.org/index ... ic=59525.0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ducatimonsterforum.org/index ... ic=59229.0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuixihe.com/S2R1100" onclick="window.open(this.href);return false;




Διαβαστε και το συζηταμε :wsmile: :wsmile: :cool: :cool:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από KRS »

Paxx έγραψε:και λεει οτι ξοδεψε μονο 2500$ ?? δε νομιζω... εστω και να βρεις 1 μοτερ με τοσο χαμηλη τιμη..
Δεν νομίζω ότι είναι χαμηλή τιμή τα 2500$ ή ευρώ...

Εδώ ο ΚΑΕΜΝΑ δίνει 1100 μοτέρ με 6500 χλμ, φυσικά με αλλαγμένους ιμάντες και ρυθμισμένες τις βαλβίδες -όπως συνηθίζει- στα 2800 (σ.σ. είναι φαρμακείο). Βέβαια του λείπει ο συμπλέκτης με τα παρελκόμενά του αλλά οκ...

http://www.ducati-kaemna.com/catalog/sp ... delle.html
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Paxx έγραψε:και λεει οτι ξοδεψε μονο 2500$ ?? δε νομιζω... εστω και να βρεις 1 μοτερ με τοσο χαμηλη τιμη..
στην Αμερικη οι τιμες δεν εχουν καμια σχεση με Ελλαδα…

γενικως, σε χωρες οπως Αμερικη/Αγγλια/Γερμανια/Ολλανδια/κτλ... ο,τι μεταχειρισμενο το σπρωχνουν με πολυ καλυτερες τιμες σε σχεση με Ελλαδα (αλλα και Ισπανια, μιας και τα βλεπω εδω) ωστε να φυγουν γρηγορα… αντιθετως, ο ελληνας προτιμα να εχει μεγαλο στοκ αντι να πουλησει κατι σχετικα φτηνα :whistling: :whistling: :wsmile:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tesla
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4024
Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Gender: Male
Other: honda rc166
Τοποθεσία: Atlantis

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από tesla »

Η μετατροπή μπορεί ν κοστισει και πολύ λιγότερα....το μοτέρ κουμπώνει αυτούσιο, θέλει δυο ρουλεμν πίσω για να κάτσει το ψαλίδι του μονστερ...και λίγη δουλίτσα στους λαιμούς...απο ηλεκτρικά δεν υπάρχει θέμα, μια χαρά θα δουλεψει το μοτέρ με τον εγκέφαλο του 1000...απλα αφήνεις το ένα καλώδιο του πολ/στη στον αερα
...εν ολίγης αν βρεις μοτέρ σε καλά λεφτά μειώνεις το κόστος πολύ...μετα ότι σου πάρει ο μάστορας εκτός αν κανεις την τράμπα μόνος σου...
opanos
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

κατι ακομα…

για να δουλεψει ο 1100evo με ηλεκτρονικη απο S2R (φανταζομαι και με αλλα μοντελα της ιδιας γενιας) χρειαζεται να αλλαχτει το γραναζι απ'το οποιο παιρνει σημα η ηλεκτρονικη (το ιδιο γραναζι που δινει κινηση στα ραουλα των ιμαντων):

...the S2R1000 timing gear is not compatible with the EVO1100 motor. The only applicable replacements are the Magnetti Merrelli ECU timing gears for the 848/1098 and the HyperMotard. That means 2007-2009...

:glimpse: :glimpse:


αφου ολοκληρωθει η παραπανω δουλεια πρεπει να αλλαχτουν τελειως οι χαρτες ψεκασμου ΚΑΙ αναφλεξης μιας και μιλαμε για δυο τελειως διαφορετικα μοτερ
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από Ritsman »

tesla έγραψε:........μια χαρά θα δουλεψει το μοτέρ με τον εγκέφαλο του 1000...απλα αφήνεις το ένα καλώδιο του πολ/στη στον αερα

Αυτο ακριβως ειχα απορια...... τι γινετε με τον 2μπουζο κινητηρα σε σχεση με τον 4μπουζο

Βεβαια ακομα πιο τελεια θα ηταν αν εχεις τον εγκεφαλο του monster αλλα μετα υποθετω θελεις και τα οργανα, immo και πλεξουδα κτλ κτλ
και το κοστος παει αλλου...



θα το τραβηξω τωρα αλλου το θεμα αλλα τεσπα: οι performance εγκεφαλοι, π.χ. στα αεροψηκτα, ειναι ολοι οι ιδιοι και αλλαζει κατι για να ειναι συμβατος απο μοντελο σε μοντελο???(προφανως και ο χαρτης) π.χ. μουλτισταρδα- μονστερ
μεταξυ ιδιου μοντελου (696,796,1100) εχω την εντιπωση πως ο simense ειναι universal, κουμπωνει σε ολα, για χαρτες δεν ξερω τι εχει μεσα, ουτε ξερω τι γινεται με το EVO
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
tesla
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4024
Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Gender: Male
Other: honda rc166
Τοποθεσία: Atlantis

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από tesla »

Τα δυο μπουζί είναι μια κοροϊδία απλα...καπου είχα δει δυναμομετρηση σε 1000 με βίδα στο ένα μπουζί τη στη μια και στην αλλη με δυο μπουζί....και μαντέψτε τη διαφορα...

τώρα στα μηχανάκια στους στον εγλεφαλους συνήθως διαφέρει απλα το ποσο χρόνο θ ψεκάζει και φυσικά ο κόφτης...στους νπ εγκεφαλους έχεις πιο μελετημένες αναφλεξεις και φυσικά πάλι αλλο χάρτη καυσίμου....τωρα το αν υα δουλεψει είναι αλλο θέμα, το 1100 θα πάρει μπροστά και με το χάρτη,του 620...ετσι κ αλλιως όλοι οι εργοστσιακοι χάρτες σκατα είναι οπότε δεν έχει και καμια τρελη διαφορα χάρτης,με,χαρτη....αν θες να πάρεις τα μέγιστα απο τη χαρτογραφιση θέλει δουλεια έτσι κ αλλιως
opanos
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από Ritsman »

Οχι δε ρωταω για χαρτες
παιζει τπτ συμβατοτητα με τα οργανα? καλα δεν συζηταω για immobilizer
ή τπτ αισθητηρες?
Εικόνα
58
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από achilleas »

tesla έγραψε: το 1100 θα πάρει μπροστά και με το χάρτη,του 620...ετσι κ αλλιως όλοι οι εργοστσιακοι χάρτες σκατα είναι οπότε δεν έχει και καμια τρελη διαφορα χάρτης,με,χαρτη....αν θες να πάρεις τα μέγιστα απο τη χαρτογραφιση θέλει δουλεια έτσι κ αλλιως
:thumbsup: :thumbsup:
εχω διαβασει για μουλτι 1100 με ecu 1000 dp
Ritsman έγραψε:
θα το τραβηξω τωρα αλλου το θεμα αλλα τεσπα: οι performance εγκεφαλοι, π.χ. στα αεροψηκτα, ειναι ολοι οι ιδιοι και αλλαζει κατι για να ειναι συμβατος απο μοντελο σε μοντελο???(προφανως και ο χαρτης) π.χ. μουλτισταρδα- μονστερ
μεταξυ ιδιου μοντελου (696,796,1100) εχω την εντιπωση πως ο simense ειναι universal, κουμπωνει σε ολα, για χαρτες δεν ξερω τι εχει μεσα, ουτε ξερω τι γινεται με το EVO
νομιζω πχ οτι σε εναν μαρελι 5Α μπορεις να βαλεις οτι χαρτη θες (μονστερ ,1098,μουλτι...)αρκει να χρησιμοποιει το ιδιο
hardware
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

tesla έγραψε:...στους νπ εγκεφαλους έχεις πιο μελετημένες αναφλεξεις και φυσικά πάλι αλλο χάρτη καυσίμου....
@@ μελετη… και 'γω αυτο νομιζα αλλα με το ducatidiag ειδα οτι ο DP για το δικο μου ειναι ΟΛΌΙΔΙΟΣ με τον μαμισιο εκτος απο τον χαρτη ψεκασμου :dead:


achilleas έγραψε: νομιζω πχ οτι σε εναν μαρελι 5Α μπορεις να βαλεις οτι χαρτη θες (μονστερ ,1098,μουλτι...)αρκει να χρησιμοποιει το ιδιο hardware
+1

το ιδιο και με τον 59

καταλαβαινουμε τι χαρτη μπορουμε να βαλουμε απο τον σειριακο αριθμο της ηλεκτρονικης και του χαρτη (τα ειχαν γραμμενα στο φορουμ του ducatidiag αλλα τωρα που το κατεβασε δεν θυμαμαι απ'εξω ολες τις λεπτομερειες)
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tesla
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4024
Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Gender: Male
Other: honda rc166
Τοποθεσία: Atlantis

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από tesla »

οι dp μοναδες εχουν αλλες αναφλεξεις...αν φορτωσες τον δικο σου μαλλον δεν ηταν performance αν ειδες τα αβανς ιδια...
opanos
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

συγκρινα τους χαρτες απ'τις δυο ηλεκτρονικες που εχω, η DP ηρθε κομπλε με το κιτ (εξατμισεις-φιλτρο-ηλεκτρονικη)

ισως σε αλλα μοντελα να αλλαζουν και την αναφλεξη, δεν εχω τσεκαρει, στο δικο μου παντως δεν… (ο χαρτης ψεκασμου παντως ειναι τελειως διαφορετικος)



ΥΓ. με τους ιταλους δε θελει πολυ… αναλογως τα κεφια τους…
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από Ritsman »

ο marreli δεν δουλεψε με το EVO το μοτερ γιατι κατι παιχτικε με ενα γραναζι χρονισμου

τι προβλημα υπηρξε?
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1079
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από dimirex »

@@ μελετη…
Οι μόνες διαφορές ως προς την ανάφλεξη μεταξύ DP και Standard είναι κάπου στο φάσμα των ~4000 στροφών και σε συγκεκριμένο φορτίο για να περνάνε προδιαγραφές... φαντάζομαι.
Αν δεν αλλάξεις εκκεντροφόρους πχ. DP, και οι Standard είναι σεταρισμένοι εργοστασιακά δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα μοιρών ανάφλεξης.

Ίσως αν στους Standard δώσεις προπορεία ή βραδυπορεία να χρειαστεί κάποιες ρυθμίσεις αλλά μόνο για να γίνεται σωστή καύση - όχι και τίποτε άλλο...

ΥΓ.: τα παραπάνω ισχύουν βέβαια για stock (κλειστά) μοτέρ :cool:
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Ritsman έγραψε:ο marreli δεν δουλεψε με το EVO το μοτερ γιατι κατι παιχτικε με ενα γραναζι χρονισμου

τι προβλημα υπηρξε?
το ενα γραναζι εχει 1 "μισο" δοντι (για να το διαβαζει ο σενσορας) ενω το αλλο 2…

γι'αυτο εγραψα πιο πανω οτι χρειαζεται να αλλαχτει το γραναζι :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από achilleas »

ENGAKATS έγραψε:συγκρινα τους χαρτες απ'τις δυο ηλεκτρονικες που εχω, η DP ηρθε κομπλε με το κιτ (εξατμισεις-φιλτρο-ηλεκτρονικη)

ισως σε αλλα μοντελα να αλλαζουν και την αναφλεξη, δεν εχω τσεκαρει, στο δικο μου παντως δεν… (ο χαρτης ψεκασμου παντως ειναι τελειως διαφορετικος)



ΥΓ. με τους ιταλους δε θελει πολυ… αναλογως τα κεφια τους…
και σε μενα οι χαρτες αναφλεξεως ειναι ιδιοι :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Monster S2R: απο 1000ds σε 1100evo...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

εγω;; τιποτα, ηδη ασχολιεμαι με ενα σωρο αλλες μοντες στο δικο μου αλλα και σε ενα SuperDuke ενος κολητου μου εδω, δεν αντεχω να τρεχω με μοτερ EVO (προς το παρον) :tooth2:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Απάντηση