Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Αν και εχουμε ηδη μιλησει για το DucatiDiag (τωρα πια λεγεται JPDiag) παιζει και μια εναλακτικη λυση για κινητα Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... 5.AllinOne" onclick="window.open(this.href);return false;
Αν και δεν εχει ολες τις λειτουργιες του JPDiag, βολευει μια χαρα για να κανουμε απλους ελεγχους (TPS reset, σεταρει το trimmer για το μονοξειδιο, διαβαζει τυχον σφαλματα, κτλ...). Επισης, εχει μια επιλογη που σου επιτρεπει να κρατησεις log ολων των μετρησεων σε μορφη csv (ανοιγει μετα με excel), ο,τι πρεπει δηλαδη για να βγεις βολτα και να κανεις καταγραφη!!
Το αλλο καλο;; Ειναι τσαμπα!! Θελει μονο ενα καλωδιο σαν και αυτο του JPDiag (Fiat 3pin Alfa Lancia to 16 Pin Diagnostic Cable obd2) + ενα κονεκτορα OBD2 με ενσωματωμενο ΒlueTooth (ELM327 OBDII V1.4 Bluetooth Diagnostic Interface OBD2 ή ELM327 v1.5 Mini Bluetooth OBD-II OBD2).
Η σελιδα αυτου που το εφτιαξε ειναι αυτη: http://christian.giupponi.free.fr/Android/SCANM5X.HTM" onclick="window.open(this.href);return false; (στα γαλλικα - χρησιμοποιηστε το google translate). Κατω κατω εχει ενα προγραμματακι που μετατρεπει τα δεδομενα απ'το σε μορφη που διαβαζεται απο το προγραμμα LogWorks της Ιnnovate Motorsports (http://www.innovatemotorsports.com/prod ... gworks.php" onclick="window.open(this.href);return false;), το οποιο ειναι τσαμπα
Εννοειται πως δεν μπορει να κανει γρηγορο data logging οπως κανουν οι κανονικοι data loggers αλλα βολευει μια χαρα για να εχουμε μια καλη εικονα του τι συμβαινει.
Οριστε και ενα βιντεο (αν και παλιο):
http://www.youtube.com/watch?v=vC3auiRltyA" onclick="window.open(this.href);return false;
Τελος, μια συγκριση μεταξυ των πιο δημοφιλων προγραμματων για DIY μαστροχαλαστες (ο τυπος μαλλον δοκιμασε μια παλια εκδοση του ScanM5X): https://sites.google.com/site/jpsreview ... t---review" onclick="window.open(this.href);return false;
Περιμενω να μου ερθει ο κονεκτορας OBD2 BT για να κανω καμια δοκιμη. Πολυ πιο ανετο παντως απ'το να κατεβαζω λαπτοπ στο γκαραζ!!
ΥΓ.
νομιζω πως ακομα δεν διαβαζει ενδειξη κοντερ, του εστειλα ενα email μηπως και μπορει να το βαλει σε επομενη εκδοση
Αν και δεν εχει ολες τις λειτουργιες του JPDiag, βολευει μια χαρα για να κανουμε απλους ελεγχους (TPS reset, σεταρει το trimmer για το μονοξειδιο, διαβαζει τυχον σφαλματα, κτλ...). Επισης, εχει μια επιλογη που σου επιτρεπει να κρατησεις log ολων των μετρησεων σε μορφη csv (ανοιγει μετα με excel), ο,τι πρεπει δηλαδη για να βγεις βολτα και να κανεις καταγραφη!!
Το αλλο καλο;; Ειναι τσαμπα!! Θελει μονο ενα καλωδιο σαν και αυτο του JPDiag (Fiat 3pin Alfa Lancia to 16 Pin Diagnostic Cable obd2) + ενα κονεκτορα OBD2 με ενσωματωμενο ΒlueTooth (ELM327 OBDII V1.4 Bluetooth Diagnostic Interface OBD2 ή ELM327 v1.5 Mini Bluetooth OBD-II OBD2).
Η σελιδα αυτου που το εφτιαξε ειναι αυτη: http://christian.giupponi.free.fr/Android/SCANM5X.HTM" onclick="window.open(this.href);return false; (στα γαλλικα - χρησιμοποιηστε το google translate). Κατω κατω εχει ενα προγραμματακι που μετατρεπει τα δεδομενα απ'το σε μορφη που διαβαζεται απο το προγραμμα LogWorks της Ιnnovate Motorsports (http://www.innovatemotorsports.com/prod ... gworks.php" onclick="window.open(this.href);return false;), το οποιο ειναι τσαμπα
Εννοειται πως δεν μπορει να κανει γρηγορο data logging οπως κανουν οι κανονικοι data loggers αλλα βολευει μια χαρα για να εχουμε μια καλη εικονα του τι συμβαινει.
Οριστε και ενα βιντεο (αν και παλιο):
http://www.youtube.com/watch?v=vC3auiRltyA" onclick="window.open(this.href);return false;
Τελος, μια συγκριση μεταξυ των πιο δημοφιλων προγραμματων για DIY μαστροχαλαστες (ο τυπος μαλλον δοκιμασε μια παλια εκδοση του ScanM5X): https://sites.google.com/site/jpsreview ... t---review" onclick="window.open(this.href);return false;
Περιμενω να μου ερθει ο κονεκτορας OBD2 BT για να κανω καμια δοκιμη. Πολυ πιο ανετο παντως απ'το να κατεβαζω λαπτοπ στο γκαραζ!!
ΥΓ.
νομιζω πως ακομα δεν διαβαζει ενδειξη κοντερ, του εστειλα ενα email μηπως και μπορει να το βαλει σε επομενη εκδοση
ENGAKATS caminando por la vida
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
πολυ καιρο παιζει αυτο...πολλα προβληματα εγω δε καταφερα να το συνδεσω παντως
opanos
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Τι να πω; Μολις το ανακαλυψα!! Εβγαλε μαλιστα νεα εκδοση πριν απο 2 βδομαδες περιπου.
Σε καποια αλλα apps στο google play (το Torque για παραδειγμα) λενε οτι πολλες φορες φταινε οι κονεκτορες OBD2 BT (καποιοι πολυ φτηνοι, ιμιτασιον απο Κινα).
Οταν το δοκιμασω θα σας πω...
Σε καποια αλλα apps στο google play (το Torque για παραδειγμα) λενε οτι πολλες φορες φταινε οι κονεκτορες OBD2 BT (καποιοι πολυ φτηνοι, ιμιτασιον απο Κινα).
Οταν το δοκιμασω θα σας πω...
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
δωσε ενημερωση
ειχα δοκιμασει το scan st 300 στον υπολογιστη αλλα δεν μπορεσα να συνδεθω
εχει μερικες οδηγιες εδω
http://www.desmodromico.com/add-to-blog ... t-300.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ware.8959/" onclick="window.open(this.href);return false;
ειχα δοκιμασει το scan st 300 στον υπολογιστη αλλα δεν μπορεσα να συνδεθω
εχει μερικες οδηγιες εδω
http://www.desmodromico.com/add-to-blog ... t-300.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ware.8959/" onclick="window.open(this.href);return false;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος achilleas την Τρί 08 Απρ 2014, 17:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
και εγω αγορασα το καλωδιο fiat 3pin κλπENGAKATS έγραψε: Σε καποια αλλα apps στο google play (το Torque για παραδειγμα) λενε οτι πολλες φορες φταινε οι κονεκτορες OBD2 BT (καποιοι πολυ φτηνοι, ιμιτασιον απο Κινα).
και εναν φτηνο bluetooth obd απτον ebay
κατεβασα και στο android κινητο και τα 3 προγραμματακια που κυκλοφορουν για ducati αλλα δεν μπορεσε να συνδεθει με το monster..
θα δοκιμασω και με το 848 που εχει ιδια συνδεση (αλλα νεοτερη version ecu κλπ) και θα δουμε τι θα γινει ...
και εγω διαβασα αλλου οτι ΜΑΛΛΟΝ φταιει ο "φτηνιαρικος κινεζικος" κονεκτορας obd ...
θα το ψαξω με την ηρεμια μου, καννα σ/κ που θα βρω χρονο και θα δουμε τι θα γινει
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
παει κανας χρονος που το χα δοκιμασει αλλα δεν...τωρα με τα updates δε ξερω τι εχει γινει δεν εχω ξανασχοληθει παντως...
opanos
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Πολυ της μοδας πρεπει ναναι τα OBDII και τα Android..... ενας γνωστος μου ζητησε να του παραγγειλω 2 απο κινα .....
58
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Όσα φοράνε ηλεκτρονική 5ΑΜ και 59Μ
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Παιδες, ηρθε σημερα ο κονεκτορας και το δοκιμασα… Ολα κομπλε, δοκιμασα και το tps reset --> μια χαρα!
Κρατησα και ενα μικρο datalog (στο ρελαντι, ισα που μαρσαρα λιγο) και το φορτωσα στο LogWorks (http://www.innovatemotorsports.com/prod ... gworks.php" onclick="window.open(this.href);return false;):
Η συχνοτητα που κραταει τις μετρησεις ειναι σχεδον 2 ανα δευτερολεπτο (κατι λιγοτερο απο 2Hz δηλαδη ). Σαν μετρο συγκρισης: ενας καλος datalogger φτανει και ξεπερναει τα 50-100Hz. Δεν ειναι δηλαδη συγκρισιμο με ενα κανονικο datalogger αλλα για απλο troubleshooting (και οχι μονο) βολευει μια χαρα!!
Κρατησα και ενα μικρο datalog (στο ρελαντι, ισα που μαρσαρα λιγο) και το φορτωσα στο LogWorks (http://www.innovatemotorsports.com/prod ... gworks.php" onclick="window.open(this.href);return false;):
Η συχνοτητα που κραταει τις μετρησεις ειναι σχεδον 2 ανα δευτερολεπτο (κατι λιγοτερο απο 2Hz δηλαδη ). Σαν μετρο συγκρισης: ενας καλος datalogger φτανει και ξεπερναει τα 50-100Hz. Δεν ειναι δηλαδη συγκρισιμο με ενα κανονικο datalogger αλλα για απλο troubleshooting (και οχι μονο) βολευει μια χαρα!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1088
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Αλέξανδρε, επειδή κοίταζα κι εγώ για Bluetooth adapter αλλά διάβασα ότι οι φθηνοί δεν είναι και αξιόπιστοι, μπορείς να μου στείλεις το link που πήρες τον δικό σου?
Reduce to the Max
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
http://www.ebay.co.uk/itm/141081031823? ... 1497.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
κινεζικο και cheepικο… αλλα δουλευει μια χαρα και κοστιζει μονο 7 λιρες (μεταφορικα τσαμπα)
εν τω μεταξυ μιλησα με τον Γαλλο και μου ειπε οτι αν απενεργοποιησω το καναλι του αισθητηρα λαμδα οταν logαρει η εφαρμογη… κανει λιγο πιο γρηγορα τη καταγραφη (απο 550ms πεφτει στα 400)
για να απενεργοποιησουμε το καθε καναλι απλως "κλικαρουμε" το καναλι που θελουμε πανω στην οθονη (το ιδιο για να το ενεργοποιησουμε παλι)
κινεζικο και cheepικο… αλλα δουλευει μια χαρα και κοστιζει μονο 7 λιρες (μεταφορικα τσαμπα)
εν τω μεταξυ μιλησα με τον Γαλλο και μου ειπε οτι αν απενεργοποιησω το καναλι του αισθητηρα λαμδα οταν logαρει η εφαρμογη… κανει λιγο πιο γρηγορα τη καταγραφη (απο 550ms πεφτει στα 400)
για να απενεργοποιησουμε το καθε καναλι απλως "κλικαρουμε" το καναλι που θελουμε πανω στην οθονη (το ιδιο για να το ενεργοποιησουμε παλι)
ENGAKATS caminando por la vida
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1088
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
ωραιος enga
τωρα θα χουμε και διαγνωστικο στην τδεπη μας
τωρα θα χουμε και διαγνωστικο στην τδεπη μας
- rock n rolla_s4
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4198
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
- Gender: Male
- Other: ΚαΤεΜούνα
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Ποτε δε ξερεις που θα εισαι οταν χαλασειachilleas έγραψε:τωρα θα χουμε και διαγνωστικο στην τδεπη μας
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση
Κάγκουρας
Κάγκουρας
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Το καλο με τον Γαλλο ειναι οτι φαινεται να δουλευει πανω στην εφαρμογη συνεχως
Πριν απο λιγο εβαλα μια προεκταση στα καλωδια που πανε στη μπαταρια για να μπορω να το αφησω συνδεδεμενο κατω απ'τη σελα (ηταν τοσο κοντα πριν που επρεπε να εχω σηκωμενο το τεποζιτο για να φτανει στη μπαταρια αλλα και στο φις του διαγνωστικου πισω στη σελα).
Τη Παρασκευη θα βγω βολτα με φιλους (αυτοκινητοδρομο και ορεινη διαδρομη) και ειμαι περιεργος να δω ανοιγμα γκαζιου σε καθε μερος της διαδρομης.
Πριν απο λιγο εβαλα μια προεκταση στα καλωδια που πανε στη μπαταρια για να μπορω να το αφησω συνδεδεμενο κατω απ'τη σελα (ηταν τοσο κοντα πριν που επρεπε να εχω σηκωμενο το τεποζιτο για να φτανει στη μπαταρια αλλα και στο φις του διαγνωστικου πισω στη σελα).
Τη Παρασκευη θα βγω βολτα με φιλους (αυτοκινητοδρομο και ορεινη διαδρομη) και ειμαι περιεργος να δω ανοιγμα γκαζιου σε καθε μερος της διαδρομης.
ENGAKATS caminando por la vida
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Δεν ήταν φορτισμένο το κινητό; Με εξωτερικό δέκτη gps (5Ηz) μέσω ΒΤ άντεξε μια χαρά
ENGAKATS caminando por la vida
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
τη μπαταρια απ το μηχανακι λεω το ξεχασα πανω
opanos
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Τελικα δεν βγηκα βολτα εκτος πολης τις προαλλες και μεχρι τωρα το δοκιμασα μονο μεσα στη πολη.
Το καλο ειναι οτι καθε λιγες μερες ανεβαζει νεα εκδοση ο τυπος (εχει ηδη βγαλει κανονικη εκδοση και οχι beta) και εχει υποψιν τα οποια σχολια απο χρηστες (εχουμε ανταλλαξει αρκετα emails).
Μερικα καλα στη τελευταια εκδοση:
--μπορουμε αν θελουμε να logαρουμε και ταχυτητα (χλμ/ωρα)
--διαβαζει τη ταχυτητα απο την ηλεκτρονικη ή απο GPS (αν το κανουμε απ'την ηλεκτρονικη η συχνοτητα των logs πεφτει ελαφρως -- 0,2 δευτερολεπτα πιο αργο)
--ειναι πιο ευκολο/κατανοητο να απενεργοποιησουμε το καναλι του λαμδα
Μερικα οχι και τοσο καλα:
--στο τεστ που εκανα δεν μου logαρε ταχυτητα απ'την ηλεκτρονικη, του εστειλα email και περιμενω… (ακομα δεν το δοκιμασα με δεκτη GPS)
--αν σβησουμε την οθονη ΔΕΝ logαρει!! δεν μπορει δηλαδη να τρεξει στο background οπως αλλες εφαρμογες (το My Tracks για παραδειγμα) οποτε αναγκαστικα πρεπει να αφησουμε το κινητο με την οθονη αναμενη και προβλεπω η μπαταρια του να κραταει λιγοτερο
--το excel τον ψιλοπινει και μπερδευεται με τις υποδιαστολες στο αρχειο .csv, θελει λιιιγη δουλιτσα (5 λεπτα υποθεση) για να ειναι ομογενοποιημενοι οι αριθμοι (κυριως στη στηλη του TPS και του ψεκασμου)… δεν ξερω αν μπορει να διορθωθει απ'την εφαρμογη, περιμενω να δω τι θα μου πει…
--το προγραμμα LogWorks δεν εμφανιζει σωστα τη κλιμακα του χρονου, για παραδειγμα το ενα log διηρκεσε 15 λεπτα και στο LogWorks λεει οτι ειναι λιγοτερα απο 5… τουλαχιστον οι γραφικες παραστασεις ειναι σωστες
Και τωρα για τους βαρεμενους… λιγη αναλυση των log
Περα απ'το LogWorks ηθελα να δω τα στατιστικα του TPS και των στροφων κινητηρα (πςςςςςς, μπλεξαμε με τις τηλεμετριες… ). Το csv το ανοιγουμε με excel και μας εμφανιζει αυτες τις στηλες:
--ID --> αυτη τη στηλη την εβαλα εγω γιατι βοηθαει οταν επεξεργαζομαστε τα δεδομενα
--Time (σε δευτερολεπτα)
--στροφες
--TPS (σε μοιρες)
--αβανς αναφλεξης (σε μοιρες)
--διαρκεια παλμου ψεκασμου (σε ms)
--βαρομετρικη πιεση (υπαρχει επιλογη για τη μοναδα μετρησης, το εχω σε mBar)
--θερμοκρασια αερα
--θερμοκρασια κινητηρα
--βολτ που πανε στην ηλεκτρονικη (μαλλον ειναι λιιιιιιγο χαμηλοτερα απο της μπαταριας, θα το τσεκαρω με το πολυμετρο)
Τα στατιστικα του TPS με το που εφυγα απ'το σπιτι μεχρι το κεντρο (μια αποσταση 7χλμ):
Οι τιμες πανω σε καθε χρωμα ειναι το ανοιγμα του γκαζιου σε μοιρες (κατα λαθος εβαλα το %). Στο 85% της διαδρομης δεν ανοιξα το γκαζι πανω απο 10 μοιρες!! Εχει να κανει και με το γεγονος οτι το μοτερ ηταν κρυο (φαινεται και απ'τις στροφες στην επομενη εικονα) αλλα και με την κινηση, φαναρια, στυλ οδηγησης, κτλ…
Τωρα TPS με στροφες κινητηρα:
…μεχρι 4000 και απαλα απαλα το γκαζι
Στο γυρνα το μοτερ ηταν ηδη ζεστο και ενα μερος της διαδρομης ηταν σε ανοιχτο δρομο (περιφεριακος). Παρ'ολα αυτα δεν ειδα καποια τρομερη διαφορα:
Οι στροφες ειναι ελαφρως ανεβασμενες, οπως και το ανοιγμα του γκαζιου… και παλι ομως στο μεγαλυτερο μερος της διαδρομης το γκαζι πηγε μεχρι τις 10 μοιρες…
Ηθικο διδαγμα: οποιοι ασχοληθειτε με χαρτογραφηση (ειτε με power commander ειτε με την ηλεκτρονικη) επικεντρωθειτε στις στροφες και ανοιγμα γκαζιου που δουλευετε πιο συχνα. Καντε μερικες βολτες με το κινητο στη τσεπη (εσεις που εχετε iphone… los πουλos ) και θα δειτε σε καθε διαδρομη (πολη, βολτα, αυτοκινητοδρομος, πιστα) σε ποιες στροφες/ανοιγμα γκαζιου δουλευετε πιο συχνα. Αφου το σεταρετε κομπλε μετα προχωρατε και στις υπολοιπες στροφες/ανοιγμα γκαζιου
Το καλο ειναι οτι καθε λιγες μερες ανεβαζει νεα εκδοση ο τυπος (εχει ηδη βγαλει κανονικη εκδοση και οχι beta) και εχει υποψιν τα οποια σχολια απο χρηστες (εχουμε ανταλλαξει αρκετα emails).
Μερικα καλα στη τελευταια εκδοση:
--μπορουμε αν θελουμε να logαρουμε και ταχυτητα (χλμ/ωρα)
--διαβαζει τη ταχυτητα απο την ηλεκτρονικη ή απο GPS (αν το κανουμε απ'την ηλεκτρονικη η συχνοτητα των logs πεφτει ελαφρως -- 0,2 δευτερολεπτα πιο αργο)
--ειναι πιο ευκολο/κατανοητο να απενεργοποιησουμε το καναλι του λαμδα
Μερικα οχι και τοσο καλα:
--στο τεστ που εκανα δεν μου logαρε ταχυτητα απ'την ηλεκτρονικη, του εστειλα email και περιμενω… (ακομα δεν το δοκιμασα με δεκτη GPS)
--αν σβησουμε την οθονη ΔΕΝ logαρει!! δεν μπορει δηλαδη να τρεξει στο background οπως αλλες εφαρμογες (το My Tracks για παραδειγμα) οποτε αναγκαστικα πρεπει να αφησουμε το κινητο με την οθονη αναμενη και προβλεπω η μπαταρια του να κραταει λιγοτερο
--το excel τον ψιλοπινει και μπερδευεται με τις υποδιαστολες στο αρχειο .csv, θελει λιιιγη δουλιτσα (5 λεπτα υποθεση) για να ειναι ομογενοποιημενοι οι αριθμοι (κυριως στη στηλη του TPS και του ψεκασμου)… δεν ξερω αν μπορει να διορθωθει απ'την εφαρμογη, περιμενω να δω τι θα μου πει…
--το προγραμμα LogWorks δεν εμφανιζει σωστα τη κλιμακα του χρονου, για παραδειγμα το ενα log διηρκεσε 15 λεπτα και στο LogWorks λεει οτι ειναι λιγοτερα απο 5… τουλαχιστον οι γραφικες παραστασεις ειναι σωστες
Και τωρα για τους βαρεμενους… λιγη αναλυση των log
Περα απ'το LogWorks ηθελα να δω τα στατιστικα του TPS και των στροφων κινητηρα (πςςςςςς, μπλεξαμε με τις τηλεμετριες… ). Το csv το ανοιγουμε με excel και μας εμφανιζει αυτες τις στηλες:
--ID --> αυτη τη στηλη την εβαλα εγω γιατι βοηθαει οταν επεξεργαζομαστε τα δεδομενα
--Time (σε δευτερολεπτα)
--στροφες
--TPS (σε μοιρες)
--αβανς αναφλεξης (σε μοιρες)
--διαρκεια παλμου ψεκασμου (σε ms)
--βαρομετρικη πιεση (υπαρχει επιλογη για τη μοναδα μετρησης, το εχω σε mBar)
--θερμοκρασια αερα
--θερμοκρασια κινητηρα
--βολτ που πανε στην ηλεκτρονικη (μαλλον ειναι λιιιιιιγο χαμηλοτερα απο της μπαταριας, θα το τσεκαρω με το πολυμετρο)
Τα στατιστικα του TPS με το που εφυγα απ'το σπιτι μεχρι το κεντρο (μια αποσταση 7χλμ):
Οι τιμες πανω σε καθε χρωμα ειναι το ανοιγμα του γκαζιου σε μοιρες (κατα λαθος εβαλα το %). Στο 85% της διαδρομης δεν ανοιξα το γκαζι πανω απο 10 μοιρες!! Εχει να κανει και με το γεγονος οτι το μοτερ ηταν κρυο (φαινεται και απ'τις στροφες στην επομενη εικονα) αλλα και με την κινηση, φαναρια, στυλ οδηγησης, κτλ…
Τωρα TPS με στροφες κινητηρα:
…μεχρι 4000 και απαλα απαλα το γκαζι
Στο γυρνα το μοτερ ηταν ηδη ζεστο και ενα μερος της διαδρομης ηταν σε ανοιχτο δρομο (περιφεριακος). Παρ'ολα αυτα δεν ειδα καποια τρομερη διαφορα:
Οι στροφες ειναι ελαφρως ανεβασμενες, οπως και το ανοιγμα του γκαζιου… και παλι ομως στο μεγαλυτερο μερος της διαδρομης το γκαζι πηγε μεχρι τις 10 μοιρες…
Ηθικο διδαγμα: οποιοι ασχοληθειτε με χαρτογραφηση (ειτε με power commander ειτε με την ηλεκτρονικη) επικεντρωθειτε στις στροφες και ανοιγμα γκαζιου που δουλευετε πιο συχνα. Καντε μερικες βολτες με το κινητο στη τσεπη (εσεις που εχετε iphone… los πουλos ) και θα δειτε σε καθε διαδρομη (πολη, βολτα, αυτοκινητοδρομος, πιστα) σε ποιες στροφες/ανοιγμα γκαζιου δουλευετε πιο συχνα. Αφου το σεταρετε κομπλε μετα προχωρατε και στις υπολοιπες στροφες/ανοιγμα γκαζιου
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Απλά να επιβεβαιώσω και εγώ ότι ο συγκεκριμένος αντάπτορας δουλεύει ... το κινητό (Huawei G700) συνδέεται κανονικά, το πρόγραμμα δουλεύει αλλά έχει ένα θεματάκι.ENGAKATS έγραψε:http://www.ebay.co.uk/itm/141081031823? ... 1497.l2649
κινεζικο και cheepικο… αλλα δουλευει μια χαρα και κοστιζει μονο 7 λιρες (μεταφορικα τσαμπα)
εν τω μεταξυ μιλησα με τον Γαλλο και μου ειπε οτι αν απενεργοποιησω το καναλι του αισθητηρα λαμδα οταν logαρει η εφαρμογη… κανει λιγο πιο γρηγορα τη καταγραφη (απο 550ms πεφτει στα 400)
για να απενεργοποιησουμε το καθε καναλι απλως "κλικαρουμε" το καναλι που θελουμε πανω στην οθονη (το ιδιο για να το ενεργοποιησουμε παλι)
Μόλις το τρέχω απενεργοποιεί το αυτόματο σβήσιμο της οθόνης του κινητού. Αφού βγω από το πρόγραμμα η οθόνη μένει αναμμένη με αποτέλεσμα να τρώει μπαταρία. Πρέπει να το κλείσω από τον task manager και τότε ενεργοποιείται το αυτόματο σβήσιμο.
Γιώργος.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
Στειλε ενα email στον Γαλλο και πες του μοντελο και εκδοση android
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικο για Ducati στο κινητο (Android)
ENGAKATS έγραψε:
Η συχνοτητα που κραταει τις μετρησεις ειναι σχεδον 2 ανα δευτερολεπτο (κατι λιγοτερο απο 2Hz δηλαδη ). Σαν μετρο συγκρισης: ενας καλος datalogger φτανει και ξεπερναει τα 50-100Hz. Δεν ειναι δηλαδη συγκρισιμο με ενα κανονικο datalogger αλλα για απλο troubleshooting (και οχι μονο) βολευει μια χαρα!!
μπορω να χρησιμοποιησω μια δευτερη ecu για datalogger afr ???
(να εχει χαρτη με λαμδα ,ιδια κλιμακα tps και rpm)παιρνοντας σημα παραλληλα απο το tps και τον σενσορα στροφων και να εχει συνδεδεμενο πανω εναν λαμδα και το bluetooth??
τα παραπανω τα εχω σχεδον ολα οποτε το κοστος ειναι μικρο
μονο να φτιαξω τα καλοδια και κονεκτορες για να συνδεσω ολα αυτα.
εχει λες νοημα ή τζαμπα ο κοπος ή να περιμενω καμια πιο εξελιγμενη εφαρμογη