DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
Ο λογος που ξεκιναω αυτο το ποστ ειναι το μαστορο-κορόιδεμα που εφαγε ο ducatisti21 εδω: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 27&t=27819" onclick="window.open(this.href);return false;. Πιο συγκεκριμενα, εκει που του ειπανε οτι το TPS δειχνει ο,τι να΄ναι + οτι το TPS στα 749/999 δεν αλλαζει και παει πακετο με ολοκληρα τα σωματα...
Για να καταριψουμε μερικους μυθους λοιπον και να μην την παθει καποιος αλλος απο 'σας, ας δουμε τι λεει ο γνωστος "Brad, the bike boy" για το TPS στα 749/999 (οπως και στα 2βαλβιδα απο το 800/1000 και μετα): http://www.bikeboy.org/ducatitps.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Διαβαστε το γιατι λεει και ποσα mV δεινει το TPS με τελειως κλειστο γκαζι (ενας τροπος παραπανω για να βεβαιωθειτε οτι δουλευει σωστα), οπως και επισης πού μπορειτε να τρυπησετε το φιλτροκουτι για να γινει πληρης ρυθμιση σωματων ΧΩΡΙΣ να βγει το τεποζιτο
Το ζουμι (πολυ περιληπτικα) γυρω απο το ανοιγμα των πεταλουδων ειναι παντως:
1) χαλαρωνουμε τελειως τις ντιζες του γκαζιου και του τσοκ
2) γυρναμε τη βιδα που συγχρονιζει τα σωματα 1 στροφη ωστε η πεταλουδα που βρισκεται στο σωμα ΧΩΡΙΣ το TPS να ανοιξει περισσοτερο απο την αλλη
3) χαλαρωνουμε τελειως το στοπ της πεταλουδας που εχει πανω της το TPS μεχρι τα volt που δεινει το TPS να σταματησουν να πεφτουν + μιση στροφη ακομα για να σιγουρευτουμε οτι καμια βιδα δεν πιεζει εστω και ελαχιστα τις πεταλουδες
4) οι πεταλουδες ειναι τωρα τελειως κλειστες
--εδω μπορουμε να τσεκαρουμε οτι απο μηχανικης αποψης οι πεταλουδες ανοιγοκλεινουν σωστα μεχρι εκει που πρεπει--
5) κανουμε ενα TPS reset, στο 749 θα δειχνει 1,3 μοιρες και στο 999 2,3
6) γυρναμε το στοπ της πεταλουδας με το TPS μεχρι να δουμε στο διαγνωστικο ακριβως τη διπλη τιμη σε μοιρες απο αυτη του reset (2,6 και 4,6 αντιστοιχως δηλαδη)
7) κανουμε παλι ενα TPS reset
8) γυρναμε τη βιδα συγχρονισμου 1 στροφη αναποδα για να ερθει εκει που ηταν πριν
9) voila! οι πεταλουδες ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ανοιγμενες τοσο οσο πρεπει με κλειστο γκαζι, κατι που μειωνει τη πιθανοτητα λαθους (απο το εργοστασιο... απο μαστο-υ-ρα... απο... απο... απο...)
10) επαναφερουμε τις ντιζες γκαζιου/τσοκ
11) ρυθμιζουμε συγχρονισμο σωματων+ρελαντι+μονοξειδια ετσι οπως λεει το μανουαλ
Αφου λοιπον κανουμε τα παραπανω για να σιγουρευτουμε οτι σωματα + TPS δουλευουν σωστα... αν διαπιστωσουμε οτι το TPS δεινει τιμες ο,τινα'ναι.gr... το αλλαζουμε ΧΩΡΙΣ να αλλαξουμε ολοκληρα τα σωματα
Μαλιστα, απ'οτι λενε οι αγγλαρες παρακατω μπορουμε να το αγορασουμε απο αντιπροσωπο/συνεργειο FIAT με 35 λιρες (στην Ελλαδα ποσο να'χει; 50 ευρω το πολυ;;)....
Συνεχιζουμε λοιπον...
Για να βγει το TPS πρεπει να παρουμε τα σωματα στο χερι... που σημαινει λυσιμο/βγαλσιμο το τεποζιτο και το φιλτροκουτι... ανοιγουμε φιλτροκουτι... βγαζουμε σωματα και ειμαστε σχεδον ετοιμοι...
Μενει μονο να αλλαχτει το TPS
Σιγουρευομαστε οτι το νεο TPS ειναι στη κλειστη θεση (αν χρειαζεται το γυρναμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ), βαζουμε λιγη βαζελινουλα... στο o-ring του TPS (ατακτα και πονηρα μυαλα! ) και ξεμπερδεψαμε (και αφηστε τη Ducati και διαφορα συνεργεια να λενε οτι παει πακετο με τα σωματα ψεκασμου )
Αν μετα απο την αλλαγη κανετε και τον ελεγχο του Brad, ειστε hyper-κομπλε
Λεπτομερειες για την αλλαγη του TPS εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ent.24535/" onclick="window.open(this.href);return false; (στο τελος λενε οτι υπαρχει ενα εργαλειακι απ'τη FIAT για να τραβηξετε το TPS... αν και δεν ειναι απολυτως αναγκαιο: http://www.online-parts.co.uk/fiat/prod ... -fork.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Οσο για το TPS απ'τη FIAT, διαβαστε εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ost-366691" onclick="window.open(this.href);return false;
Το σωστο ομως ειναι αυτο:
Αυτα . Για ερωτησεις, γνωμες, συζητηση... γραψτε και τα λεμε
Για να καταριψουμε μερικους μυθους λοιπον και να μην την παθει καποιος αλλος απο 'σας, ας δουμε τι λεει ο γνωστος "Brad, the bike boy" για το TPS στα 749/999 (οπως και στα 2βαλβιδα απο το 800/1000 και μετα): http://www.bikeboy.org/ducatitps.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Διαβαστε το γιατι λεει και ποσα mV δεινει το TPS με τελειως κλειστο γκαζι (ενας τροπος παραπανω για να βεβαιωθειτε οτι δουλευει σωστα), οπως και επισης πού μπορειτε να τρυπησετε το φιλτροκουτι για να γινει πληρης ρυθμιση σωματων ΧΩΡΙΣ να βγει το τεποζιτο
Το ζουμι (πολυ περιληπτικα) γυρω απο το ανοιγμα των πεταλουδων ειναι παντως:
1) χαλαρωνουμε τελειως τις ντιζες του γκαζιου και του τσοκ
2) γυρναμε τη βιδα που συγχρονιζει τα σωματα 1 στροφη ωστε η πεταλουδα που βρισκεται στο σωμα ΧΩΡΙΣ το TPS να ανοιξει περισσοτερο απο την αλλη
3) χαλαρωνουμε τελειως το στοπ της πεταλουδας που εχει πανω της το TPS μεχρι τα volt που δεινει το TPS να σταματησουν να πεφτουν + μιση στροφη ακομα για να σιγουρευτουμε οτι καμια βιδα δεν πιεζει εστω και ελαχιστα τις πεταλουδες
4) οι πεταλουδες ειναι τωρα τελειως κλειστες
--εδω μπορουμε να τσεκαρουμε οτι απο μηχανικης αποψης οι πεταλουδες ανοιγοκλεινουν σωστα μεχρι εκει που πρεπει--
5) κανουμε ενα TPS reset, στο 749 θα δειχνει 1,3 μοιρες και στο 999 2,3
6) γυρναμε το στοπ της πεταλουδας με το TPS μεχρι να δουμε στο διαγνωστικο ακριβως τη διπλη τιμη σε μοιρες απο αυτη του reset (2,6 και 4,6 αντιστοιχως δηλαδη)
7) κανουμε παλι ενα TPS reset
8) γυρναμε τη βιδα συγχρονισμου 1 στροφη αναποδα για να ερθει εκει που ηταν πριν
9) voila! οι πεταλουδες ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ανοιγμενες τοσο οσο πρεπει με κλειστο γκαζι, κατι που μειωνει τη πιθανοτητα λαθους (απο το εργοστασιο... απο μαστο-υ-ρα... απο... απο... απο...)
10) επαναφερουμε τις ντιζες γκαζιου/τσοκ
11) ρυθμιζουμε συγχρονισμο σωματων+ρελαντι+μονοξειδια ετσι οπως λεει το μανουαλ
Αφου λοιπον κανουμε τα παραπανω για να σιγουρευτουμε οτι σωματα + TPS δουλευουν σωστα... αν διαπιστωσουμε οτι το TPS δεινει τιμες ο,τινα'ναι.gr... το αλλαζουμε ΧΩΡΙΣ να αλλαξουμε ολοκληρα τα σωματα
Μαλιστα, απ'οτι λενε οι αγγλαρες παρακατω μπορουμε να το αγορασουμε απο αντιπροσωπο/συνεργειο FIAT με 35 λιρες (στην Ελλαδα ποσο να'χει; 50 ευρω το πολυ;;)....
Συνεχιζουμε λοιπον...
Για να βγει το TPS πρεπει να παρουμε τα σωματα στο χερι... που σημαινει λυσιμο/βγαλσιμο το τεποζιτο και το φιλτροκουτι... ανοιγουμε φιλτροκουτι... βγαζουμε σωματα και ειμαστε σχεδον ετοιμοι...
Μενει μονο να αλλαχτει το TPS
Σιγουρευομαστε οτι το νεο TPS ειναι στη κλειστη θεση (αν χρειαζεται το γυρναμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ), βαζουμε λιγη βαζελινουλα... στο o-ring του TPS (ατακτα και πονηρα μυαλα! ) και ξεμπερδεψαμε (και αφηστε τη Ducati και διαφορα συνεργεια να λενε οτι παει πακετο με τα σωματα ψεκασμου )
Αν μετα απο την αλλαγη κανετε και τον ελεγχο του Brad, ειστε hyper-κομπλε
Λεπτομερειες για την αλλαγη του TPS εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ent.24535/" onclick="window.open(this.href);return false; (στο τελος λενε οτι υπαρχει ενα εργαλειακι απ'τη FIAT για να τραβηξετε το TPS... αν και δεν ειναι απολυτως αναγκαιο: http://www.online-parts.co.uk/fiat/prod ... -fork.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Οσο για το TPS απ'τη FIAT, διαβαστε εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ost-366691" onclick="window.open(this.href);return false;
Το σωστο ομως ειναι αυτο:
Αυτα . Για ερωτησεις, γνωμες, συζητηση... γραψτε και τα λεμε
ENGAKATS caminando por la vida
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
Τι θέλεις να συζητήσουμε.? Κάτσε να ξυπνήσει η πριγκίπισσα μας. Να το δει αφού το διαβάσει μερικές φορές. Τελικά όσο μεγαλώνουν μερικοί άνθρωποι μου σπάνε τα νεύρα.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
ENGAKATS έγραψε: Αυτα . Για ερωτησεις, γνωμες, συζητηση... γραψτε και τα λεμε
Μπράβο για το χρόνο που διέθεσες να μαζέψεις όλη την πληροφορία σε ένα topic.
Προτείνω είτε να μπει στις ανακοινώσεις (όπως το διαγνωστικό) είτε να γίνει sticky.
Επίσης να τροποποιηθεί λίγο ο τίτλος ώστε να μην μπερδεύονται η κάτοχοι 2V αφού κάποια πράγματα είναι κοινά.
Ωραία πράγματα...
Reduce to the Max
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
Koμαντάτε
Μερικά θέματα πρέπει να γίνονται sticky!
Μερικά θέματα πρέπει να γίνονται sticky!
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
.....Ω! καλο μου πιστο και χιλιοβρισμενο 30 χρονο dellorto , ποσο σ'αγαπω τωρα.....!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
μπραβο για το συγκεντρωτικο ποστ
μετρημα με παχυμετρο το βαθος ,απο το χειλος του αυλου μεχρι την πεταλουδα σε 2 αντιδιαμετρικες θεσεις καθετα στον αξονα περιστροφης της πεταλουδας?
το 2 και το 8 γιατι το κανουμε?
εμενα αυτο με προβληματιζε,πως δηλ θα βρω την ακριβη θεση της πεταλουδας ετσι ωστε να ειναι κλειστη(μηδεν μοιρες σε σχεση με την καθετο)ENGAKATS έγραψε:
4) οι πεταλουδες ειναι τωρα τελειως κλειστες
--εδω μπορουμε να τσεκαρουμε οτι απο μηχανικης αποψης οι πεταλουδες ανοιγοκλεινουν σωστα μεχρι εκει που πρεπει--
μετρημα με παχυμετρο το βαθος ,απο το χειλος του αυλου μεχρι την πεταλουδα σε 2 αντιδιαμετρικες θεσεις καθετα στον αξονα περιστροφης της πεταλουδας?
το 2 και το 8 γιατι το κανουμε?
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
dimirex έγραψε: Επίσης να τροποποιηθεί λίγο ο τίτλος ώστε να μην μπερδεύονται η κάτοχοι 2V αφού κάποια πράγματα είναι κοινά.
φανταζομαι με φιλερ (γυρω γυρω) μπορεις να τσεκαρεις αν οι πεταλουδες ειναι τελειως κλειστεςachilleas έγραψε: εμενα αυτο με προβληματιζε,πως δηλ θα βρω την ακριβη θεση της πεταλουδας ετσι ωστε να ειναι κλειστη(μηδεν μοιρες σε σχεση με την καθετο)
μετρημα με παχυμετρο το βαθος ,απο το χειλος του αυλου μεχρι την πεταλουδα σε 2 αντιδιαμετρικες θεσεις καθετα στον αξονα περιστροφης της πεταλουδας?
αλλα και αυτο που λες μπορει να γινει
φανταζομαι για να... σιγουρευτουμε οτι η πεταλουδα χωρις το TPS δεν θα τερματισει ΠΡΙΝ την αλλη οταν κανουμε το 3 (το στοπ ειναι ουσιαστικα η βιδα που "σεταρισμενη απο το εργοστασιο" κραταει τη πεταλουδα+TPS στις σωστες μοιρε ανοιγματος στο ρελαντι)achilleas έγραψε:το 2 και το 8 γιατι το κανουμε?
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 276
- Εγγραφή: Πέμ 05 Ιούλ 2012, 07:32
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: 851-907 paso-RF 900
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
http://www.desmodromico.com/edit-blog-r ... -1-5m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ΜΙΜΗΣ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ Συνταξιούχος Μηχανικός επιγείων και εναέριων μέσων τεχνικής Σχολής Ο.Α.Ε.Δ. το 1970.ΕΞΠΕΡ στη συντήρηση/επισκευή Ducati motor (σεμινάρια εκπαίδευσης στην Ιταλία . . . .)
- Γιωργος
- Member
- Δημοσιεύσεις: 479
- Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 20:39
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Τοποθεσία: KEPKYRA
Re: αλλαγη TPS και ελεγχος σωματων ψεκασμου σε 749/999
Stelios62 έγραψε:.....Ω! καλο μου πιστο και χιλιοβρισμενο 30 χρονο dellorto , ποσο σ'αγαπω τωρα.....!
Γιωργος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
αυτο ομως ειναι για τα παλαιοτερα μοντελα που φορουσαν μη-γραμμικο TPS, περισσοτερες λεπτομερειες εδω: http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ENGAKATS caminando por la vida
- ducatisti 21
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2850
- Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 00:10
- Gender: Male
- Other: Suzuki 749
- Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ !!
Re: DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
Αν και ξυνεις πληγές .... Έγινα και παράδειγμα ...
Ducatisti πλέον στην ψυχή,μεσοπρόθεσμα και στο σώμα ...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
στη θεση σου δεν θα το αφηνα ετσι μετα απο τοση δουλεια (ροϊκη, κτλ...) , αλλα αυτο ειναι για το αλλο τοπικ και οχι ετουτο εδωducatisti 21 έγραψε:Αν και ξυνεις πληγές .... Έγινα και παράδειγμα ...
ΥΓ.
προλαβαινεις να δωσεις πισω τη τζαπανεζικη σακαρακα που σου 'δωσαν
ENGAKATS caminando por la vida