Ειχαν μπει τα τελικα Termignoni και ο DP εγκεφαλος χωρις να εχει ρυθμιστει στο δυναμομετρο
Μετα την αγορα του power commander και πριν βαλω καινουργια λαστιχα ηρθε και η ωρα του σωστου ρυθμισματος στο δυναμομετρο,το μηχανακι πηγε στο T2NE (Tecnomoto official tyning center) και μετα απο μια σκληρη δοκιμασια που κρατησε περιπου 2 ωρες και ενα ρεζερβουαρ v power racing (αναψε ρεζερβα !)
βαζω τα αποτελεσμα για τροφη προς συζητηση
η ρυθμιση εγινε ανα 250 στροφες
ΥΣ
Μη ακουτε τις φημες οτι σπανε δυο ωρες στο Δυναμομετρο δεν εκανε κιχ
POWER COMMANDER V /ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ /DYNOJET σε 1098
- PC997
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 684
- Εγγραφή: Τρί 27 Νοέμ 2012, 18:11
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Other: KX250F 2018
POWER COMMANDER V /ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ /DYNOJET σε 1098
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Periklis
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: POWER COMMANDER V /ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ /DYNOJET σε 1098
Συγνωμη που θα σε απογοητευσω αλλα αν αυτη ειναι η τελικη δυναμομετρηση και οχι καποια ενδιαμεση (πριν τελειωσετε δηλαδη με το ρυθμισμα)... το αποτελεσμα δεν μου λεει τιποτα!!
Προσεξε, δεν το λεω μονο για την μεγιστη δυναμη αλλα και για τη μορφη της καμπυλης (σε σχεση με πριν) σε ολη τη γκαμα στροφων!
Με καλο ρυθμισμα ανα 250 στροφες και ξεχωριστο χαρτη για καθε κυλινδρο... δεν δικαιολογειται να κανει κοιλια οπως σε σενα μεταξυ 5-6500. Γενικως θα περιμενα να ειναι πιο ομαλη η καμπυλη
Προσεξε, δεν το λεω μονο για την μεγιστη δυναμη αλλα και για τη μορφη της καμπυλης (σε σχεση με πριν) σε ολη τη γκαμα στροφων!
Με καλο ρυθμισμα ανα 250 στροφες και ξεχωριστο χαρτη για καθε κυλινδρο... δεν δικαιολογειται να κανει κοιλια οπως σε σενα μεταξυ 5-6500. Γενικως θα περιμενα να ειναι πιο ομαλη η καμπυλη
ENGAKATS caminando por la vida