POWER COMMANDER V /ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ /DYNOJET σε 1098

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
PC997
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 684
Εγγραφή: Τρί 27 Νοέμ 2012, 18:11
Gender: Male
Bike: GT 1000
Other: KX250F 2018

POWER COMMANDER V /ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ /DYNOJET σε 1098

Δημοσίευση από PC997 »

Ειχαν μπει τα τελικα Termignoni και ο DP εγκεφαλος χωρις να εχει ρυθμιστει στο δυναμομετρο

Μετα την αγορα του power commander και πριν βαλω καινουργια λαστιχα ηρθε και η ωρα του σωστου ρυθμισματος στο δυναμομετρο,το μηχανακι πηγε στο T2NE (Tecnomoto official tyning center) και μετα απο μια σκληρη δοκιμασια που κρατησε περιπου 2 ωρες και ενα ρεζερβουαρ v power racing (αναψε ρεζερβα !)

βαζω τα αποτελεσμα για τροφη προς συζητηση

η ρυθμιση εγινε ανα 250 στροφες

ΥΣ

Μη ακουτε τις φημες οτι σπανε δυο ωρες στο Δυναμομετρο δεν εκανε κιχ
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Periklis
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: POWER COMMANDER V /ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ /DYNOJET σε 1098

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Συγνωμη που θα σε απογοητευσω αλλα αν αυτη ειναι η τελικη δυναμομετρηση και οχι καποια ενδιαμεση (πριν τελειωσετε δηλαδη με το ρυθμισμα)... το αποτελεσμα δεν μου λεει τιποτα!!

Προσεξε, δεν το λεω μονο για την μεγιστη δυναμη αλλα και για τη μορφη της καμπυλης (σε σχεση με πριν) σε ολη τη γκαμα στροφων!

Με καλο ρυθμισμα ανα 250 στροφες και ξεχωριστο χαρτη για καθε κυλινδρο... δεν δικαιολογειται να κανει κοιλια οπως σε σενα μεταξυ 5-6500. Γενικως θα περιμενα να ειναι πιο ομαλη η καμπυλη

:think2:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Απάντηση