DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
οσο και αν εψαξα σαφης απαντηση για το πως τεντωνονται οι ιμαντες δεν βρηκα..
οι περισσοτεροι λενε για αλλεν 5 χιλιοστον και στους δυο κυλινδρους ,και οτι ο ιμαντας δεν πρεπει να περιστρεφεται πανω απο 45 μοιρες
110 hz ειναι για τους καινουργιους ιμαντες και 100 για παλιους ,βασικα δεν πρεπει να ειναι κατω απο 90
εγω ετσι τους εβαλα http://www.ducatimultistrada.it/pages/a ... Id_Art=232" onclick="window.open(this.href);return false; με ducatidiag και μικροφωνο-παλμογραφο
παντως αν σημαδεψεις τη θεση του τεντωτηρα ή μετρησεις την αποσταση μεταξυ των ρουλεμαν δεν νομιζω οτι θα πεσεις και πολυ εξω..εμενα ηταν 8.1 cm
αν δεν τους εχει βγαλει ,βαλε τους κυλινδρους στο ΑΝΣ και μετρησε τη μπαινει αναμεσα στον ιμαντα και το ρουλεμαν (1,4,5,6 ...mm) και πες μας.
ο μαστορας με μαθεσης στους ειχε βαλει?
οι περισσοτεροι λενε για αλλεν 5 χιλιοστον και στους δυο κυλινδρους ,και οτι ο ιμαντας δεν πρεπει να περιστρεφεται πανω απο 45 μοιρες
110 hz ειναι για τους καινουργιους ιμαντες και 100 για παλιους ,βασικα δεν πρεπει να ειναι κατω απο 90
εγω ετσι τους εβαλα http://www.ducatimultistrada.it/pages/a ... Id_Art=232" onclick="window.open(this.href);return false; με ducatidiag και μικροφωνο-παλμογραφο
παντως αν σημαδεψεις τη θεση του τεντωτηρα ή μετρησεις την αποσταση μεταξυ των ρουλεμαν δεν νομιζω οτι θα πεσεις και πολυ εξω..εμενα ηταν 8.1 cm
αν δεν τους εχει βγαλει ,βαλε τους κυλινδρους στο ΑΝΣ και μετρησε τη μπαινει αναμεσα στον ιμαντα και το ρουλεμαν (1,4,5,6 ...mm) και πες μας.
ο μαστορας με μαθεσης στους ειχε βαλει?
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις
- gmulti
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Σάβ 23 Οκτ 2010, 19:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: πατρα
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
απο οτι φενετε θα το μαθουμε και αυτο καλοοοοοοοοο............
ΕΙΜΑΙ ROCK ΕΓΩ.
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ MULTISTRADA ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ MULTISTRADA ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
daculas367 έγραψε:Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις
Αυτο ακριβως σκεφτομουν κι εγω ρε φιλε... οι ιμαντες δεν μπορει να ειναι 100% πανομοιοτυποι
εγω θα ελεγα πως καλο ειναι οπως και να βαλεις τον εντατηρα, στο ενδιαμεσο της αλλαγης ιμαντων να βγαλεις καπακια και να κανεις ξανα ενα τσεκαρισα να δεις και τα ρουλεμανακια του εντατηρα ,τα δοντια του, τις τροχαλιες κτλ κτλ
εγω τα εχω βγαλει ειδη μια φορα
προληψη!!! οτι καλυτερο!!
58
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Εχετε προσεξει διαφορα στο ποσο τεντομενος ειναι ο ιμαντας οταν η μηχανη ζεστενεται?Αν δηλαδη σφιγκουν οσο ζεστενεται η μηχανη.
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Σφίγγουν και αρκετά μάλιστα. Ρυθμίσεις πάντα με κρύο μοτέρ.
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
θέεενκς! το googlara κιολας και λεει οτι οταν ειναι ζεστο το μοτερ πρεπει να περναει 4αρι αλλεν αναμεσα στο ροθλεμαν και τον ιμαντα!
- ΝΤΟΥ14
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιούλ 2013, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Λεωνιδιο Τσακωνιας
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
μολις γυρισα απο εκει.διαφορετικη κατασταση.πως διαολο τσεκαρουμε στα 4β?ΝΤΟΥ14 έγραψε:παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Βασική παρατήρηση μετά από ενδελεχή αλλαγή ιμάντων και ρουλεμάν τεντωτήρων..
Στην αρχή έσφιξα τους νέους ιμάντες σύμφωνα με το "κολπάκι" του chris kelly απο το california-cycleworks με το 5άρι άλεν ...
Όλα καλά αλλά μετά από 20χλμ βόλτα σφύριζαν...
Μέτρησα με μικροφωνάκι και ήταν στα 140Hz..
Οπότε ξαναέσφιξα με το "κολπάκι" κ. τύρλα με καντάρι 4.5kg σε κάθε κύλινδρο και ξαναμετράω με μικροφωνάκι και το αποτέλεσμα 105Hz...
Ξανά βολτούλα 20χλμ και το σφύριγμα εξαφανίστηκε..
ΑΡΑ,
πιστεύω ότι η σωστή λύση (εκτός μικροφώνου) για 2β είναι με καντάρι by κ. τύρλας..
υ.γ. μετρήσεις, σφιξίματα, έλεγχος ΠΑΝΤΑ με ΕΝΤΕΛΩΣ κρύο μοτερ
Στην αρχή έσφιξα τους νέους ιμάντες σύμφωνα με το "κολπάκι" του chris kelly απο το california-cycleworks με το 5άρι άλεν ...
Όλα καλά αλλά μετά από 20χλμ βόλτα σφύριζαν...
Μέτρησα με μικροφωνάκι και ήταν στα 140Hz..
Οπότε ξαναέσφιξα με το "κολπάκι" κ. τύρλα με καντάρι 4.5kg σε κάθε κύλινδρο και ξαναμετράω με μικροφωνάκι και το αποτέλεσμα 105Hz...
Ξανά βολτούλα 20χλμ και το σφύριγμα εξαφανίστηκε..
ΑΡΑ,
πιστεύω ότι η σωστή λύση (εκτός μικροφώνου) για 2β είναι με καντάρι by κ. τύρλας..
υ.γ. μετρήσεις, σφιξίματα, έλεγχος ΠΑΝΤΑ με ΕΝΤΕΛΩΣ κρύο μοτερ
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Πολύ σωστός Πάνο μου! Χρησιμοποίησα μικρόφωνο υπερκαρδιοειδές πυκνωτικό 1.200ε.... και πάλι δυσκολεύτηκα πολύ!! Καντάρι και πάλι καντάρι!P.lagojohn έγραψε:Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Σημερα ανοιξα τα καπακια για να δω σε τι κατασταση ειναι οι ιμαντες. Η πικρη αληθεια ειναι οτι το κανω πρωτη φορα και οπως θα δειτε δεν ξερω αν ειναι και τοσο καλα τα πραγματα...
Παρατηρησα σκουρια(;) στα ρουλεμαν αλλα οσο ηταν το μοτερ κρυο χωρις να παρει μπροστα 1 βδομαδα, σηκωσα τους ιμαντες με το δαχτυλο και προσεξα πως τα ρουλεμαν ρολαρουν. Αυτο που με ανησυχισε ηταν πως στο κατω ρουλεμαν του οριζοντου κυλινδρου σαν κατι να λειπει. Βιδα οπως το πανω ρουλεμαν; Δειχνω στα βελακια.
Οι ιμαντες τωρα. Τι σας λενε; Ειναι κλεισμενα 4 με 5 χρονια πανω με σχεδον 15.000 και κατι ψιλα παραπανω...
Δειχνουν καταπονεση για τα χλμ; Η αληθεια ειναι πως του τα δινω, και σουζες κ απ ολα....
Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;;
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Παρατηρησα σκουρια(;) στα ρουλεμαν αλλα οσο ηταν το μοτερ κρυο χωρις να παρει μπροστα 1 βδομαδα, σηκωσα τους ιμαντες με το δαχτυλο και προσεξα πως τα ρουλεμαν ρολαρουν. Αυτο που με ανησυχισε ηταν πως στο κατω ρουλεμαν του οριζοντου κυλινδρου σαν κατι να λειπει. Βιδα οπως το πανω ρουλεμαν; Δειχνω στα βελακια.
Οι ιμαντες τωρα. Τι σας λενε; Ειναι κλεισμενα 4 με 5 χρονια πανω με σχεδον 15.000 και κατι ψιλα παραπανω...
Δειχνουν καταπονεση για τα χλμ; Η αληθεια ειναι πως του τα δινω, και σουζες κ απ ολα....
Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;;
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Στη Μία Ρόδα
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Πόσα χιλιόμετρα τους έχεις;
Τα γράμματα έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.
Τα γράμματα έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
15,000 κ κατι ψιλα, γιατι τα δοντια σου φαινονται κομπλε;
Στη Μία Ρόδα
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Απ'όσο γνωρίζω στο πέλμα και στο τοίχωμα φαίνεται κυρίως η φθορά.
Στο πλάι έχουν βγει τα λινά σχεδόν. Αλλά είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να θέλει αλλαγή. Εκτός αν τους έχεις πάνω καμια 5άρα χρόνια.
Στο πλάι έχουν βγει τα λινά σχεδόν. Αλλά είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να θέλει αλλαγή. Εκτός αν τους έχεις πάνω καμια 5άρα χρόνια.
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Νομιζω πως ειχαν αλλαχτει το πασχα του 11.... λιαν επιεικως απαραδεκτος....
Στη Μία Ρόδα
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Έ... έχεις 2 μήνες ακόμα για την 5ετία.
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Mε το μόνο πράμα που δε παίζουνε στα ντουκατια...λένε καποιοι....
Καποιοι αλλοι φοράνε ιμάντες δεκαετιάς και υποστηριζουν οτι δεν παθαινουν τιποτα...
Οτι καλει η περδικουλα σου...καλο θαταν να τους αλλαξεις με την πρωτη ευκαιρεια...
Δεν λειεπει τπτ απο τα ραουλα...το ένα που έχει "βιδα" ειναι σταθερό και το 'αλλο που του "λειπει η βιδα" ειναι ο εντατήρας...που λέμε!!
Κρυο το μηχανακι τα ραουλα πρεπει να γυρνάνε χωρις να βρισκουν αντισταση απο τους ιμαντες!!
Διάκενα με αλεν-αρμονικές κτλ!!
Φωτό απο το manual για να ξεανχωθεις
Καποιοι αλλοι φοράνε ιμάντες δεκαετιάς και υποστηριζουν οτι δεν παθαινουν τιποτα...
Οτι καλει η περδικουλα σου...καλο θαταν να τους αλλαξεις με την πρωτη ευκαιρεια...
Δεν λειεπει τπτ απο τα ραουλα...το ένα που έχει "βιδα" ειναι σταθερό και το 'αλλο που του "λειπει η βιδα" ειναι ο εντατήρας...που λέμε!!
Κρυο το μηχανακι τα ραουλα πρεπει να γυρνάνε χωρις να βρισκουν αντισταση απο τους ιμαντες!!
Διάκενα με αλεν-αρμονικές κτλ!!
Φωτό απο το manual για να ξεανχωθεις
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Ξενοκρατη εισαι αρχηγος σευχαριστω πολυ! Το πασχα με το δωρο για να τα κανω ολα μαζι....Και τα ραουλα ειναι και αυτα καφε στο μανιουαλ...
Στη Μία Ρόδα
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
τα "λινά" ΔΕΝ είναι πρόβλημα... πριν απο μια βδομάδα που τους πήρα καινούριους ακριβώς έτσι ήταν στο πλάι..
Ούτε ότι τα γράμματα έχουν ξεφτύσει.. (ξεφτύζονουν μέσα σε 4-5 μήνες)
Οι βίδες καλά φαίνονται νομίζω, αν και κανονικά αυτό που λες ρουλεμάν με σκουρία εννοείς μάλλον ράουλο..
Παρόλ' αυτά όμως 5 χρόνια είναι ΠΑΡΑ πολλά... έστω και με 15.000 χλμ... και η φθορά δεν φαίνεται μόνο εξωτερικά.. (έχει αναλυθεί στο παρελθόν σε ποστ εδώ στο φόρουμ αρκετά για το πώς φθήρονται οι ιμάντες..)
Γνώμη μου, θα τους είχα αλλάξει ήδη 2 φορές..... (σε περίπτωση που το κυκλοφορείς κανονικά.. - μη ακινησία δλδ..) .. είσαι αρκετά τυχερός...
υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..
Ούτε ότι τα γράμματα έχουν ξεφτύσει.. (ξεφτύζονουν μέσα σε 4-5 μήνες)
Οι βίδες καλά φαίνονται νομίζω, αν και κανονικά αυτό που λες ρουλεμάν με σκουρία εννοείς μάλλον ράουλο..
Παρόλ' αυτά όμως 5 χρόνια είναι ΠΑΡΑ πολλά... έστω και με 15.000 χλμ... και η φθορά δεν φαίνεται μόνο εξωτερικά.. (έχει αναλυθεί στο παρελθόν σε ποστ εδώ στο φόρουμ αρκετά για το πώς φθήρονται οι ιμάντες..)
Γνώμη μου, θα τους είχα αλλάξει ήδη 2 φορές..... (σε περίπτωση που το κυκλοφορείς κανονικά.. - μη ακινησία δλδ..) .. είσαι αρκετά τυχερός...
υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
sinner.lady έγραψε: υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
KatsabatoR έγραψε: ...... Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;; ........
...... don't worry , anyway you'll feel it .... asap ....!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις!
Στη Μία Ρόδα
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
KatsabatoR έγραψε:^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις!
..... εμ! γι'αυτο τα αξονο-εκκεντροφορο-κινουμενα .... bevel ..... δεν σπαγανε τουλαχιστον απο καρφωμενες βαλβιδες , βεβαια ειχανε αλλα θεματα ..... για σπασιμο .........!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;