Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
- ianos55
- Member
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Δευ 12 Οκτ 2009, 16:01
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Καλημέρα σε όλους!
Αναγκάζομαι να γράψω αυτό το άρθρο όχι για να γίνω γραφικός και να κατηγορώ έτσι εύκολα συνεργεία και μηχανικούς αλλά μήπως και αφυπνίσω κάποιες συνειδήσεις σε μερικά μυαλά σε τούτη την χώρα.
Είμαι κάτοχος ενός DUCATI MULTISTRADA 1000DS όπου το αγόρασα μεταχειρισμένο στα τέλη του 2008.Ήταν και είναι σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από όταν το αγόρασα με χιλιόμετρα 24.000 όταν το πήρα και τώρα έχει 40.000 χ.λ.μ.
Στο όλο αυτό διάστημα περίπου ενός έτους έχω πληρώσει περίπου εκτός της αγοράς της μοτοσυκλέτας το ποσό των 2.000,00 ευρώ(για 16.000 χ.λ.μ.) σε service,αναλώσιμα και οδικές βοήθειες χωρίς να έχω κάποιο τροχαίο ή έστω να έχω πέσει έστω και από το stand!
Όταν την αγόρασα στα 25.000 χ.λ.μ άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού και τους δίσκους των ταχυτήτων σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά σε μηχανικό που φτιάχνει πολλά DUCATI στην περιοχή του παγκρατίου Αττικής.
Από τα 27.000 χ.λ.μ. περίπου και μετά άρχισε μια οδύσσεια σε έμενα άνευ προηγουμένου.Η μοτοσυκλέτα δεν έπαιρνε μπροστά το πρωί αναγκάζοντάς με να αλλάξω την μπαταρία(όπου εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι ήταν μια χαρά) και να χρειαστεί να καλέσω δύο(2) φορές την οδική βοήθεια για να την πάει στο συνεργείο.Το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν μπόρεσε να φτιάξει το πρόβλημα παρόλο που το πάλευε αρκετά και χωρίς κανένα χρηματικό κόστος.Απευθύνθηκα τότε στο επίσημο Club της DUCATI στην Ελλάδα μέσω email και με συμβούλεψε να την αφήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο διότι μόνο αυτοί ξέρουν να τις επισκευάζουν.
Ύστερα από πολλή ταλαιπωρία με το θέμα της εκκίνησης της μοτοσυκλέτας απευθύνθηκα λοιπόν και λόγω περιοχής που μένω στο HELLINSTORE 500(service) με υπεύθυνο μηχανικό στα DUCATI τον Κο Αποστόλη.Του εξήγησα ποιο είναι το πρόβλημα μου και του την άφησα να κάνει και ένα service εάν χρειάζεται κάτι.Τα άλλαξε όλα σχεδόν από λάδια έως ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. διότι μου είπε ότι η μηχανή δεν είχε κάνει το service των 20.000 χ.λ.μ.Όταν βέβαια αγόρασα την μοτοσυκλέτα ο πρώην ιδιοκτήτης μου είχε αναφέρει ότι το είχε κάνει το μεγάλο service σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου βέβαια στο book service της μοτοσυκλέτας υπάρχει η σφραγίδα του συνεργείου όπως βέβαια και τα χιλιόμετρα της μοτοσυκλέτας ευανάγνωστα.Δεν το δέχτηκε όμως επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένο.
Το θέμα ήταν όμως ότι για το πρόβλημα που το είχα πάει(εκκίνησης κινητήρα) δεν μου είπε κουβέντα αλλά ούτε και μου είπε ότι βρήκε κάτι.Το πρόβλημα βέβαια ξανά εμφανίστηκε.
Η μοτοσυκλέτα πήγαινε και έφευγε σχεδόν πάντα άπρακτη για περίπου άλλες τρεις (3) φορές τουλάχιστον αλλά τίποτα μέχρι που στο τέλος μου είπε πως τελικά είναι ο εγκέφαλος.Τρελάθηκα αλλά ευτυχώς δεν τον πίστεψα και για καλή μου τύχη εκείνη την περίοδο τον sakman(Σάκης ή θείος) στο forum και με συμβούλεψε να επισκεφθώ τον Κο Νταή Θωμά στο HELLINSERVICE 002 στην Ν.Ιωνία.
Άκουσα την συμβουλή του (να είναι πάντα καλά και ο Σάκης αλλά και ο Κος Νταής) και πήγα στο συνεργείο του όπου το έφτιαξε εν μέρει επιτόπου το πρόβλημα! χωρίς κανένα κόστος αφού το μόνο που έκανε ήταν να το σκεφτεί και ύστερα από πέντε(5) λεπτά της ώρας να σφίξει κάτι στον χώρο του μοτέρ(μπροστά και αριστερά) και με συμβούλεψε να του το πάω κάποια στιγμή με ραντεβού και να ελέγξει και την μίζα.
Η μοτοσυκλέτα έπαιρνε μπροστά σχετικά άνετα και όταν συμπλήρωσε τα 40.000 χ.λ.μ έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού άφησα την μοτοσυκλέτα στο συνεργείο.
Το πρόβλημα τελικά ήταν ότι η μίζα δεν είχε καρβουνάκια και ήθελε οπωσδήποτε αλλαγή το κόμπλερ(όπου είναι ακριβό μεν αλλά είναι φθορά).Βέβαια πρίν αλλάξει το κόμπλερ υπήρξε τηλεφωνική συνεννόηση από τον Κο Νταή για το θέμα της αλλαγής λόγω κόστους,και η απάντηση βέβαια ήταν θετική.
Επίσης όμως χρειάστηκε να αλλάξει και τους ιμάντες εκκεντροφόρων καθώς και τα ρουλεμάν διότι όπως μου ανέφερε αλλά και μου έδειξε ήταν σε λάθος δόντι(ένα παραπάνω) και είχαν φαγωθεί τόσο ώστε να θέλανε οπωσδήποτε αντικατάσταση.Οι ιμάντες βέβαια αλλά και τα ρουλεμάν κ.λ.π. είχαν αλλαχθεί από τον Κο Αποστόλη πριν ακριβώς 11.000 χ.λ.μ. και η DUCATI αναφέρει ότι οι ιμάντες αλλάζονται κάθε 20.000 χ.λ.μ.Δηλαδή η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. σε διάστημα 20.000 χ.λ.μ. τρεις φορές αντί για δύο.
Ο Κος Αποστόλης που είναι και χρόνια στον χώρο της DUCATI τους άλλαξε διότι δεν ήξερε εάν είχαν αντικατασταθεί στις 20.000 χ.λ.μ. γιατί το service είχε γίνει σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ο Κος Νταής τους άλλαξε διότι ήταν λάθος τοποθετημένοι από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Αναρωτιέμαι λοιπόν που είναι η εγγύηση της αντιπροσωπείας για τα γνήσια ανταλλακτικά και συνεργεία και που είναι ο έλεγχος της αντιπροσωπείας σε μερικά συνεργεία της .Να αναφέρω ότι ο Κος Νταής σωστά έπραξε και τα αντικατάστησε με καινούρια και ας γνώριζε από πριν με παραστατικά που του παρέδωσα από προηγούμενες επισκέψεις μου στο HELLINSTORE500 ότι είχαν αλλαχτεί πριν 11.000 χ.λ.μ.
Έχω ήδη στείλει στην DUCATI στην Ιταλία αναλυτικά ότι έχει συμβεί έχω στείλει email στο επίσημο club DUCATI στην Ελλάδα και περιμένω κάποια σοβαρή απάντηση.
Η μοτοσυκλέτα τώρα παίρνει μπροστά με την μια και δυνατά και τελείωσε οριστικά το πρόβλημα αυτό και επίσης σταμάτησε και ο θόρυβος που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν με την αλλαγή στους ιμάντες(έκανε έναν ενοχλητικό θόρυβο σαν μακρινό φρενάρισμα μερικές φορές ιδιαίτερα όταν ζεσταινόταν η μηχανή).
Ένα μεγάλο μπράβο στον εγκεφαλικό τεχνίτη Κο Νταή Θωμά και στο συνεργείο του και ένα μεγάλο χαστούκι στην αντιπροσωπεία της DUCATI που με τέτοιες συμπεριφορές απομακρύνει υποψήφιους αγοραστές.
Ευχαριστώ πολύ.
Αναγκάζομαι να γράψω αυτό το άρθρο όχι για να γίνω γραφικός και να κατηγορώ έτσι εύκολα συνεργεία και μηχανικούς αλλά μήπως και αφυπνίσω κάποιες συνειδήσεις σε μερικά μυαλά σε τούτη την χώρα.
Είμαι κάτοχος ενός DUCATI MULTISTRADA 1000DS όπου το αγόρασα μεταχειρισμένο στα τέλη του 2008.Ήταν και είναι σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από όταν το αγόρασα με χιλιόμετρα 24.000 όταν το πήρα και τώρα έχει 40.000 χ.λ.μ.
Στο όλο αυτό διάστημα περίπου ενός έτους έχω πληρώσει περίπου εκτός της αγοράς της μοτοσυκλέτας το ποσό των 2.000,00 ευρώ(για 16.000 χ.λ.μ.) σε service,αναλώσιμα και οδικές βοήθειες χωρίς να έχω κάποιο τροχαίο ή έστω να έχω πέσει έστω και από το stand!
Όταν την αγόρασα στα 25.000 χ.λ.μ άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού και τους δίσκους των ταχυτήτων σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά σε μηχανικό που φτιάχνει πολλά DUCATI στην περιοχή του παγκρατίου Αττικής.
Από τα 27.000 χ.λ.μ. περίπου και μετά άρχισε μια οδύσσεια σε έμενα άνευ προηγουμένου.Η μοτοσυκλέτα δεν έπαιρνε μπροστά το πρωί αναγκάζοντάς με να αλλάξω την μπαταρία(όπου εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι ήταν μια χαρά) και να χρειαστεί να καλέσω δύο(2) φορές την οδική βοήθεια για να την πάει στο συνεργείο.Το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν μπόρεσε να φτιάξει το πρόβλημα παρόλο που το πάλευε αρκετά και χωρίς κανένα χρηματικό κόστος.Απευθύνθηκα τότε στο επίσημο Club της DUCATI στην Ελλάδα μέσω email και με συμβούλεψε να την αφήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο διότι μόνο αυτοί ξέρουν να τις επισκευάζουν.
Ύστερα από πολλή ταλαιπωρία με το θέμα της εκκίνησης της μοτοσυκλέτας απευθύνθηκα λοιπόν και λόγω περιοχής που μένω στο HELLINSTORE 500(service) με υπεύθυνο μηχανικό στα DUCATI τον Κο Αποστόλη.Του εξήγησα ποιο είναι το πρόβλημα μου και του την άφησα να κάνει και ένα service εάν χρειάζεται κάτι.Τα άλλαξε όλα σχεδόν από λάδια έως ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. διότι μου είπε ότι η μηχανή δεν είχε κάνει το service των 20.000 χ.λ.μ.Όταν βέβαια αγόρασα την μοτοσυκλέτα ο πρώην ιδιοκτήτης μου είχε αναφέρει ότι το είχε κάνει το μεγάλο service σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου βέβαια στο book service της μοτοσυκλέτας υπάρχει η σφραγίδα του συνεργείου όπως βέβαια και τα χιλιόμετρα της μοτοσυκλέτας ευανάγνωστα.Δεν το δέχτηκε όμως επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένο.
Το θέμα ήταν όμως ότι για το πρόβλημα που το είχα πάει(εκκίνησης κινητήρα) δεν μου είπε κουβέντα αλλά ούτε και μου είπε ότι βρήκε κάτι.Το πρόβλημα βέβαια ξανά εμφανίστηκε.
Η μοτοσυκλέτα πήγαινε και έφευγε σχεδόν πάντα άπρακτη για περίπου άλλες τρεις (3) φορές τουλάχιστον αλλά τίποτα μέχρι που στο τέλος μου είπε πως τελικά είναι ο εγκέφαλος.Τρελάθηκα αλλά ευτυχώς δεν τον πίστεψα και για καλή μου τύχη εκείνη την περίοδο τον sakman(Σάκης ή θείος) στο forum και με συμβούλεψε να επισκεφθώ τον Κο Νταή Θωμά στο HELLINSERVICE 002 στην Ν.Ιωνία.
Άκουσα την συμβουλή του (να είναι πάντα καλά και ο Σάκης αλλά και ο Κος Νταής) και πήγα στο συνεργείο του όπου το έφτιαξε εν μέρει επιτόπου το πρόβλημα! χωρίς κανένα κόστος αφού το μόνο που έκανε ήταν να το σκεφτεί και ύστερα από πέντε(5) λεπτά της ώρας να σφίξει κάτι στον χώρο του μοτέρ(μπροστά και αριστερά) και με συμβούλεψε να του το πάω κάποια στιγμή με ραντεβού και να ελέγξει και την μίζα.
Η μοτοσυκλέτα έπαιρνε μπροστά σχετικά άνετα και όταν συμπλήρωσε τα 40.000 χ.λ.μ έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού άφησα την μοτοσυκλέτα στο συνεργείο.
Το πρόβλημα τελικά ήταν ότι η μίζα δεν είχε καρβουνάκια και ήθελε οπωσδήποτε αλλαγή το κόμπλερ(όπου είναι ακριβό μεν αλλά είναι φθορά).Βέβαια πρίν αλλάξει το κόμπλερ υπήρξε τηλεφωνική συνεννόηση από τον Κο Νταή για το θέμα της αλλαγής λόγω κόστους,και η απάντηση βέβαια ήταν θετική.
Επίσης όμως χρειάστηκε να αλλάξει και τους ιμάντες εκκεντροφόρων καθώς και τα ρουλεμάν διότι όπως μου ανέφερε αλλά και μου έδειξε ήταν σε λάθος δόντι(ένα παραπάνω) και είχαν φαγωθεί τόσο ώστε να θέλανε οπωσδήποτε αντικατάσταση.Οι ιμάντες βέβαια αλλά και τα ρουλεμάν κ.λ.π. είχαν αλλαχθεί από τον Κο Αποστόλη πριν ακριβώς 11.000 χ.λ.μ. και η DUCATI αναφέρει ότι οι ιμάντες αλλάζονται κάθε 20.000 χ.λ.μ.Δηλαδή η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. σε διάστημα 20.000 χ.λ.μ. τρεις φορές αντί για δύο.
Ο Κος Αποστόλης που είναι και χρόνια στον χώρο της DUCATI τους άλλαξε διότι δεν ήξερε εάν είχαν αντικατασταθεί στις 20.000 χ.λ.μ. γιατί το service είχε γίνει σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ο Κος Νταής τους άλλαξε διότι ήταν λάθος τοποθετημένοι από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Αναρωτιέμαι λοιπόν που είναι η εγγύηση της αντιπροσωπείας για τα γνήσια ανταλλακτικά και συνεργεία και που είναι ο έλεγχος της αντιπροσωπείας σε μερικά συνεργεία της .Να αναφέρω ότι ο Κος Νταής σωστά έπραξε και τα αντικατάστησε με καινούρια και ας γνώριζε από πριν με παραστατικά που του παρέδωσα από προηγούμενες επισκέψεις μου στο HELLINSTORE500 ότι είχαν αλλαχτεί πριν 11.000 χ.λ.μ.
Έχω ήδη στείλει στην DUCATI στην Ιταλία αναλυτικά ότι έχει συμβεί έχω στείλει email στο επίσημο club DUCATI στην Ελλάδα και περιμένω κάποια σοβαρή απάντηση.
Η μοτοσυκλέτα τώρα παίρνει μπροστά με την μια και δυνατά και τελείωσε οριστικά το πρόβλημα αυτό και επίσης σταμάτησε και ο θόρυβος που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν με την αλλαγή στους ιμάντες(έκανε έναν ενοχλητικό θόρυβο σαν μακρινό φρενάρισμα μερικές φορές ιδιαίτερα όταν ζεσταινόταν η μηχανή).
Ένα μεγάλο μπράβο στον εγκεφαλικό τεχνίτη Κο Νταή Θωμά και στο συνεργείο του και ένα μεγάλο χαστούκι στην αντιπροσωπεία της DUCATI που με τέτοιες συμπεριφορές απομακρύνει υποψήφιους αγοραστές.
Ευχαριστώ πολύ.
That night wolves were stop,cause humans were screaming......
Abyss str.zero No
Abyss str.zero No
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
α. Νταής = εγγύηση. Το μαστόρι μπορεί να κάνει Δ-Ι-Α-Γ-Ν-Ω-Σ-Η ακόμη και με το αυτί.
β. Κυνήγα το δικαστικά. Δε θα σχολιάσω το "σου αλλάζω τους ιμάντες γιατί δεν δέχομαι τη σφραγίδα μη εξουσιοδοτημένου" γιατί είναι μεγάλη ιστορία αλλά ιμάντες χρονισμού με λάθος specifications και ρύθμιση = μεγάλη πιθανότητα να πάρεις το μοτέρ στο χέρι.
Καλά ξεμπερδέματα κι ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
β. Κυνήγα το δικαστικά. Δε θα σχολιάσω το "σου αλλάζω τους ιμάντες γιατί δεν δέχομαι τη σφραγίδα μη εξουσιοδοτημένου" γιατί είναι μεγάλη ιστορία αλλά ιμάντες χρονισμού με λάθος specifications και ρύθμιση = μεγάλη πιθανότητα να πάρεις το μοτέρ στο χέρι.
Καλά ξεμπερδέματα κι ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
πολυ καλα κανεις και τα γραφεις.. ...απλα να πω οτι κανενας μαστορας δεν ειναι παντα σωστος η παντα λαθος.....σημασια κατα τη γνωμη μου εχει το ποση διαθεση εχουν να κανουν το σωστο και να διορθωσουν το προβλημα
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
ΔΕΝ ειναι το ζουμι αυτο...
αλλα με + ενα δοντι στους ιμαντες δεν θα ειχε παρει το μοτερ στο χερι??? !!!!
Απλα πρεπει να ηταν παρατεντωμενοι και σφυριζαν...
το θεμα ειναι για αλλη μια φορα τα συνεργεια, οι εγγυησεις, τι χερι βαζουν οι "μη εξουσιοδοτημενοι" γνωστοι μας μαστορες... και αλλα πολλα..
καλη δυναμη και αν εχεις εξελιξεις κρατα μας ενημερους..
αλλα με + ενα δοντι στους ιμαντες δεν θα ειχε παρει το μοτερ στο χερι??? !!!!
Απλα πρεπει να ηταν παρατεντωμενοι και σφυριζαν...
το θεμα ειναι για αλλη μια φορα τα συνεργεια, οι εγγυησεις, τι χερι βαζουν οι "μη εξουσιοδοτημενοι" γνωστοι μας μαστορες... και αλλα πολλα..
καλη δυναμη και αν εχεις εξελιξεις κρατα μας ενημερους..
- docmonst
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:24
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: χ8 200
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
jks έγραψε:ΔΕΝ ειναι το ζουμι αυτο...
αλλα με + ενα δοντι στους ιμαντες δεν θα ειχε παρει το μοτερ στο χερι??? !!!!
Απλα πρεπει να ηταν παρατεντωμενοι και σφυριζαν...
το θεμα ειναι για αλλη μια φορα τα συνεργεια, οι εγγυησεις, τι χερι βαζουν οι "μη εξουσιοδοτημενοι" γνωστοι μας μαστορες... και αλλα πολλα..
καλη δυναμη και αν εχεις εξελιξεις κρατα μας ενημερους..
o κυρ γιαννης εχει δικιο αν ηταν λαθος το δοντι θα το επαιρνε το μοτερ στα χερια....απλα ηταν παρατεντομενοι.........αν το δοντι ηταν λαθος δε θα επαιρνε μπρος το μοτερ η θα καρφωνε βαλβιδα με το που θα επιχειρουσε να το βαλει μπρος......
ΣΤΑΜΑΤΗΣ
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
για να καταλαβουμε και μεις οι οχι τοσο εξυπνοι.....τι εννοουμε ενα δοντι...??? ενα δοντι εμπρος η πισω στον χρονισμο....στα σημαδια δηλαδη......η ενα δοντι παραπανω ειχαν οι ιμαντες απο το κανονικο νουμερο...???γιατι θα μου πεσουν τα δοντια μ αυτα που ακουω.........τηλεδιαγνωσεις........καρβουνακια.....ναργιλεδες......μπριζολες.....εγκεφαλοι.......τεντωτηρες.......ιμαντες......κομπλερ...και πρασινα μηλα βολου......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- ianos55
- Member
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Δευ 12 Οκτ 2009, 16:01
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Λοιπόν.
Δεν γνωρίζω τι ακριβώς σημαίνει δόντι μπρος-πίσω-πάνω και κάτω. Άλλωστε δεν είμαι μηχανικός. Ξέρω να πω ότι άλλαξα ιμάντες δύο φορές και τους λόγους τους έχω προαναφέρει.Η μοτοσυκλέτα είχε ένα πρόβλημα που ο Κος Αποστόλης δεν είχε την διάθεση να το φτιάξει παρά στο τέλος μου είπε ότι είναι ο εγκέφαλος(έτσι απλά εύκολη και δαπανηρή λύση χωρίς λόγο).Επίσης ο Κος Νταής τα βρήκε όλα αυτά επειδή πολύ απλά τα σκέφτηκε,τα άκουσε και προπάντων συνεννοήθηκε μαζί μου από πριν.Και τα βρήκε!
Δεν γνωρίζω τι ακριβώς σημαίνει δόντι μπρος-πίσω-πάνω και κάτω. Άλλωστε δεν είμαι μηχανικός. Ξέρω να πω ότι άλλαξα ιμάντες δύο φορές και τους λόγους τους έχω προαναφέρει.Η μοτοσυκλέτα είχε ένα πρόβλημα που ο Κος Αποστόλης δεν είχε την διάθεση να το φτιάξει παρά στο τέλος μου είπε ότι είναι ο εγκέφαλος(έτσι απλά εύκολη και δαπανηρή λύση χωρίς λόγο).Επίσης ο Κος Νταής τα βρήκε όλα αυτά επειδή πολύ απλά τα σκέφτηκε,τα άκουσε και προπάντων συνεννοήθηκε μαζί μου από πριν.Και τα βρήκε!
That night wolves were stop,cause humans were screaming......
Abyss str.zero No
Abyss str.zero No
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Παλιοτερα ο Αποστολης (ο μηχανικος στο 500) ηθελε να αλλαξω εγκεφαλο, τοτε ηταν που ασπρισαν κι οι τριχες εις την κεφαλη μου, ενω τελικα το προβλημα ηταν.......................ανορθωτης
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Φίλε μου καλησπέρα.
Δες εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=7784" onclick="window.open(this.href);return false; τι πλήρωσα εγώ...
Σου εύχομαι να μη σου ξανασυμβούν άλλα απρόοπτα!
Πάντα σε γνωστό, εξουσιοδοτημένο και έμπειρο μάστορα!
Δες εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=7784" onclick="window.open(this.href);return false; τι πλήρωσα εγώ...
Σου εύχομαι να μη σου ξανασυμβούν άλλα απρόοπτα!
Πάντα σε γνωστό, εξουσιοδοτημένο και έμπειρο μάστορα!
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- monsteraki
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1697
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:28
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Αν και πολλές φορές θέλω να τον δείρω... ...είναι και πολύ καλός μάστορας και τίμιος!
λίγη περισσότερη θεωρητική κατάρτιση θέλουν τα παραπαίδια του αλλά δε βαριέσαι μωρέ...
-ειδικά ο μπούλης ο μαλλιάς με το μουσάκι μου σπάει συνεχώς τα νεύρα... -δεν ξέρω πως τον λένε...
λίγη περισσότερη θεωρητική κατάρτιση θέλουν τα παραπαίδια του αλλά δε βαριέσαι μωρέ...
-ειδικά ο μπούλης ο μαλλιάς με το μουσάκι μου σπάει συνεχώς τα νεύρα... -δεν ξέρω πως τον λένε...
- andreasS4
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 22:27
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: Vespa 300 Gts
- Τοποθεσία: Αθήνα - Παγκράτι
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Σορρυ...οι μηχανικοί στο Παγκράτι (που αναφέρεις στο 1ο post) είναι δύο αδέλφια....για να ξέρω και να φυλάγομαι δηλαδή...γιατί μου τους έχουν προτείνει...
Andreas S4
No Line On The Horizon !!..!!
No Line On The Horizon !!..!!
- giorgos-COMANTO
- Member
- Δημοσιεύσεις: 499
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 17:49
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
εγω εχω αλλαξει 3 μαστορες για το hyper και τωρα με το 749....τη τελευταια την πηγα στο Θωμα.....δεν ξαναλλαζω.....ο ανθρωπος ξερει τι κανει.....
ΣΧ.ΑΛ 297!!!"ΟΤΙ ΔΕ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ"
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Να προσθέσω και κάτι , γιατί εκτός από τα άσχημα πρέπει να λέγονται και τα καλά .
Ο Θωμάς σε ότι φτιάχνει παρέχει και την προσωπική του εγγύηση .
Ανέβασα και κατέβασα το μοτέρ από το 749 χωρίς ο Θωμάς να κάνει τίποτα άλλο . ( Το μοτέρ ήρθε από τον Desmolupo από την Ιταλία ) . Μετά από το ταξίδι στην Καλαμάτα , έχανε ψυκτικό υγρό . Πήγα στον Θωμά και ο Θεοδόσης απασχολήθηκε περίπου 2 ώρες για να φτιαχτεί . Όταν ρώτησα τον Θωμά τι χρωστάω , μου είπε τίποτα , γιατί εμείς ανεβάσαμε το μοτέρ πρίν από ένα μήνα και το ότι έχανε από το κολάρο που ζεστάθηκε και διεστάλη και μετακινήθηκε είναι φυσιολογικό , αλλά είναι δικό μας θέμα .Έχουμε πληρωθεί για αυτό . -
Ο Θωμάς σε ότι φτιάχνει παρέχει και την προσωπική του εγγύηση .
Ανέβασα και κατέβασα το μοτέρ από το 749 χωρίς ο Θωμάς να κάνει τίποτα άλλο . ( Το μοτέρ ήρθε από τον Desmolupo από την Ιταλία ) . Μετά από το ταξίδι στην Καλαμάτα , έχανε ψυκτικό υγρό . Πήγα στον Θωμά και ο Θεοδόσης απασχολήθηκε περίπου 2 ώρες για να φτιαχτεί . Όταν ρώτησα τον Θωμά τι χρωστάω , μου είπε τίποτα , γιατί εμείς ανεβάσαμε το μοτέρ πρίν από ένα μήνα και το ότι έχανε από το κολάρο που ζεστάθηκε και διεστάλη και μετακινήθηκε είναι φυσιολογικό , αλλά είναι δικό μας θέμα .Έχουμε πληρωθεί για αυτό . -
The Uncle
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
1000 μπραβο του!!sakman έγραψε:Να προσθέσω και κάτι , γιατί εκτός από τα άσχημα πρέπει να λέγονται και τα καλά .
Ο Θωμάς σε ότι φτιάχνει παρέχει και την προσωπική του εγγύηση .
Ανέβασα και κατέβασα το μοτέρ από το 749 χωρίς ο Θωμάς να κάνει τίποτα άλλο . ( Το μοτέρ ήρθε από τον Desmolupo από την Ιταλία ) . Μετά από το ταξίδι στην Καλαμάτα , έχανε ψυκτικό υγρό . Πήγα στον Θωμά και ο Θεοδόσης απασχολήθηκε περίπου 2 ώρες για να φτιαχτεί . Όταν ρώτησα τον Θωμά τι χρωστάω , μου είπε τίποτα , γιατί εμείς ανεβάσαμε το μοτέρ πρίν από ένα μήνα και το ότι έχανε από το κολάρο που ζεστάθηκε και διεστάλη και μετακινήθηκε είναι φυσιολογικό , αλλά είναι δικό μας θέμα .Έχουμε πληρωθεί για αυτό . -
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Θωμάς = εγγύηση μόνο που είναι πολύ στριμωγμένος ο χρόνος του
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Ο θωμάς ειναι πολύ ξηγημένος σε όλα του... Κανει σωστή δουλειά, φροντιζει να μην σε γδάρουν με τα ανταλλακτικά αλλά και ο ίδιος και γενικός προσπαθει να κανει οτι μπορει για να σου έρθει πιο οικονομικά οποιαδήποτε επισκευή , ειδικά εαν προκειτε για καμια σαβουρα η καμιά βλάβη...
Μπορει να καθυστερει λιγακι αλλά τι να κάνουμε... Προσπαθει να μας βολέψει όλους ο άνθρωπος.. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας !! ΕΝΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!!!!
Μπορει να καθυστερει λιγακι αλλά τι να κάνουμε... Προσπαθει να μας βολέψει όλους ο άνθρωπος.. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας !! ΕΝΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!!!!
Στακάτος.....
member of pastitsada racing team
member of pastitsada racing team
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Μπραβο για την δημοσιευση αλλα δημοσιευσε το και σε περιοδικο του ειδικου τυπου για να παρουμε απαντηση και απο τους μστορους επισημα για αυτα που εγιναν ,θα ειχε μεγαλο ενδιαφερον ,ευχομαι απο εδω και περα μονο ευχαριστα και ανεξοδα χιλιομετρα ,τελικα πολλες φορες δεν φταιει ο κατασκευαστης αλλα οι επισημοι επισκευαστες .
Νίκος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 17:33
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
Που να το παω για service????
Καλησπέρα σε όλους,
πρόσφατα αγόρασα μεταχειρισμένο ένα monster 750 (όνειρό ζωής) και θέλω να το πάω σε ένα σωστό συνεργείο ,τόσο από θέμα δουλειάς, όσο και από τιμή και συμπεριφορά. Διάβασα διάφορες απόψεις π.χ για τον Νταή άλλοι είχαν να που τα καλύτερα και άλλοι τον κράζουν . Τελικά ποιος είναι ο πιο σωστός???
Έχω χρόνια μηχανή και ξέρω πως παίζει πολύ αλητεία και ''παραμύθι'' στο χώρο του ελληνικού μότο συνεργείου...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
πρόσφατα αγόρασα μεταχειρισμένο ένα monster 750 (όνειρό ζωής) και θέλω να το πάω σε ένα σωστό συνεργείο ,τόσο από θέμα δουλειάς, όσο και από τιμή και συμπεριφορά. Διάβασα διάφορες απόψεις π.χ για τον Νταή άλλοι είχαν να που τα καλύτερα και άλλοι τον κράζουν . Τελικά ποιος είναι ο πιο σωστός???
Έχω χρόνια μηχανή και ξέρω πως παίζει πολύ αλητεία και ''παραμύθι'' στο χώρο του ελληνικού μότο συνεργείου...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
- rock n rolla_s4
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4198
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
- Gender: Male
- Other: ΚαΤεΜούνα
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Πηγαινε μια βολτα απο τον Νταη
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση
Κάγκουρας
Κάγκουρας
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Και εγώ στον Θωμά την πάω...
- PC997
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 684
- Εγγραφή: Τρί 27 Νοέμ 2012, 18:11
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Other: KX250F 2018
- husby
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Πέμ 18 Φεβ 2010, 11:03
- Gender: Male
- Other: husaberg
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
πιστευω οτι ο θωμας κανει τη διαφορα
LET THERE BE ROCK!!!!!!!!!!!!!!
- Dio13
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2014, 12:04
- Gender: Male
- Other: KTM Duke 390
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Προσφατα πηγα κι εγω στον Νταη για ενα θεματακι κι επι της ευκαιρίας αλλαξαμε και ιμαντες, ο άνθρωπος με κερδισε με τη μια, στην εξυπηρέτηση στο οτι ξερει τα μηχανακια με τα οποια ασχολειται και δεν κοιταει να τα παρει απ τον πελατη, ισα ισα, με ρωτησε και τι ωρα θελω να ειναι ετοιμη η μηχανη για να μη βγω εκτος του προγραμματος μου!!!!
Η πρωτη και τελευταια επιλογη για εμενα.
Η πρωτη και τελευταια επιλογη για εμενα.