xkos1975 έγραψε:Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσες σχετικά με την συγκεκριμένη μηχανή. Ειμαι 40 χρονών και εχω αλλάξει μέχρι στιγμής 3 σκουτερ. Τωρα ειμαι με ένα 400αρι το οποιο ειναι στα τελευταία του. Το scrambler εδώ και καιρό το έχω ερωτευθεί και είναι υποψήφιο μαζί με το honda Integra. Χθες μαλιστα ήμουν τυχερός γιατί ειδα από κοντά την έκδοση full throtle που με ενδιαφέρει. Πολύ καλυτερη αίσθηση από την έκδοση icon λόγω του χαμηλομένου τιμονιού, καταπληκτικό design και τέλεια σέλα με αλκαντάρα. Η μοτοσυκλέτα μου φάνηκε πολύ ελαφριά σε σχέση με αυτο που εχω τώρα και τα ποδια μου ακουμπαγαν μια χαρα με υψος μολις 1,68. H χρήση της μηχανής θα είναι 80% μέσα στην πόλη και 20% εκτός. Κατά πόσο λοιπόν ο αερόψυκτος κινητήρας του scrambler μπορεί να ανταπεξέλθει σε συνθηκες πόλης με 35+ βαθμούς κελσιου το καλοκαίρι και κίνηση; Ωραίο το design αλλά αν είναι η μηχανη να ερχεται στο όρια της λογω θερμοκρασίας τοτε ειναι λογικο και αυτονοητο οτι θα αρχίσουν να έρχονται και το προβληματα πιο γρήγορα... Και τέλος επειδη δεν εχω εμπειρία απο μοτοσυκλετα με συμπλέκτη θα ηθελα να ρωτήσω αν το scrambler ειναι φιλικό, ευκολο και άνετο στην οδηγησή του. Δεν με ενδιαφερουν οι επιδοσεις. Σας ευχαριστώ
Καταρχειν καλως ηρθες και καλο Πασχα
Νομιζω οτι ρωτας κατι που φανταζεσαι κι εσυ ο ιδιος .... 800 αεροψυκτα κυβικα μεσα σε πολη το κατακαλοκαιρο καθε αλλο απο ευκολη μετακινηση δεν το λες
Θα βρασεις εννοητε....
Το scrambler παντως ισως ειναι το μοναδικο ανετο commuter της Ducati που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη..... βεβαια κρινω απ αυτα που ακουω για αυτο.... το 620 και το 696 μονστερ θα φενοντε πλεων κολαση για τους αυτους που θενε Ducati να "μετακινηθουν"
οσο για τα προβληματα απο την θερμοκρασια.... νταξει μην το υποτιμας και τοσο.... κρατα το με φρεσκα λαδια και νομιζω το μοτερακι δεν θα σε προδωσει τοσο ευκολα