Οι δυνατότητες ρυθμίσεων υπάρχουν στο (μεγάλο) αρχείο της μοτοσυκλέτας (και όχι μόνο). Η αρχειοθέτηση και η μελέτη του αρχείου , το οποίο περιέχει μέχρι και μελέτη κατασκευής μηχανών για καλούπια, απαιτεί ψύχραιμο ερευνητή με μεγάλη γνώση του αντικειμένου. Υπάρχουν , εκτός από προσωπικές σκέψεις , κομμάτια αλληλογραφίας με Bordi , Ohlins κλπ όπως και μελέτη για δημιουργία Ελληνικής μοτοβιομηχανίας. Υπάρχει επίσης φάκελος Lefas FSD I-2 με σχέδια και μια δισκέτα που δεν άνοιξα ακόμα.tesla έγραψε:παρεμβαση στη γεωμετρια οντως δε πρεπει να γινει...αλλα απο δυνατοτητα ρυθμισεων?
νομιζω πως ενα στοιχειωδες σκαλισμα προκειμενου να βρεθει το ευρος των δυνατοτητων του συστηματως, οχι μονο δεν ειναι απαγορευτικο, αλλα επιβαλεται, σαν παρακαταθηκη για τους υπολοιπους...να ξερουμε τι εμεινε στην ιστορια... και επισης δυο φρεσκα αμορτησερ, τουλαχιστον για την οδηγηση, καπου ειχα διαβασει οτι δεν ειχαν ασχοληθει καν με το θεμα και εβαλαν οτι βρηκαν...
το εκανες βολτα?
Η μοτοσυκλέτα θα βγει στον δρόμο , θα πάει Μέγαρα , όμως δεν πρόκειται να δοκιμάσει τα όρια της γιατί δεν υπάρχει πλέον Λέφας να την επισκευάσει στην άσχημη. Θεωρώ ότι πρέπει να την "φυλάξω" όπως την άφησε.
Καπετάνιε συνέχεια της μοτοσυκλέτας δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει. Η ανάδειξη όμως του μηχανικού- ανθρώπου Λέφα και του όλου εγχειρήματος με τρόπο σεμνό αλλά ταυτόχρονα βροντερό είναι εκ των ουκ άνευ. Ελπίζω να βρω , με την βοήθεια όλων , τον τρόπο.hell in roads έγραψε:...
στην προβολη και συνεχιση αυτης της ιστορικης μοτοσυκλετας και του μεγαλου μυαλου το Λεφα!!!!!!!!
Σπύρο στα μέρη μου κερνάω εγώspyroszx έγραψε:Κερνάω καφέ φαγητό......
Πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα και το τρέξιμοindianos έγραψε:πρεπει να κανονισουμε βολτα στο σπιτι του Τακη αμεσα!