Περί γραναζώματος ΗM
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
Περί γραναζώματος ΗM
Έχει βάλει κάποιος αλυσίδα και γρανάζια 520 σε hyper?
Αν ναι, είναι αντοχής?
Βοήθεια.....
Υ.Γ.
Έχω εξάτμιση-φίλτρο-εγκέφαλο!
Αλλά θέλω να δοκιμάσω και αυτό!
Μιλάμε για 15 μπρος, 44 πίσω από 42!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!
Αν ναι, είναι αντοχής?
Βοήθεια.....
Υ.Γ.
Έχω εξάτμιση-φίλτρο-εγκέφαλο!
Αλλά θέλω να δοκιμάσω και αυτό!
Μιλάμε για 15 μπρος, 44 πίσω από 42!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!
Born to be a Ducatista....
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Περί γρααζώματος
Εχεις λογο που θες να το κοντυνεις?Εγω φορουσα τα ιδια με σενα και το μηχανακι εβγαζε την μεγιστη ροπη περιπου στις 4,600 χιλ στροφες.Αν το κοντυνεις νομιζω οτι θα πηγαινεις σκασμενος χωρις λογο.Τεσπα οτι γραναζια και να βαλεις προτιμησε σιδερενια γιατι τα αλουμινιου τα τρωει για πλακα.
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
Re: Περί γρααζώματος
Βασικά το κάνω πιο πολύ για ελαφριά κινούμενα μέρη (εννοώ για 520 αλυσίδα και γρανάζια)
Το κόντεμα το θέλω επειδή έχουμε κλειστά κομμάτια εδώ κάτω και θα ήθελα να το δοκιμάσω με ένα πιο κοντό γραναζάκι πίσω, όχι πολύ 2 δόντια!αλλά είμαι ανάμεσα σε 520 ή 525;
Και επίσης θέλω να βάλω και τον μόνιμο αφαλό που να αλλάζω μόνο γρανάζι!
Το κόντεμα το θέλω επειδή έχουμε κλειστά κομμάτια εδώ κάτω και θα ήθελα να το δοκιμάσω με ένα πιο κοντό γραναζάκι πίσω, όχι πολύ 2 δόντια!αλλά είμαι ανάμεσα σε 520 ή 525;
Και επίσης θέλω να βάλω και τον μόνιμο αφαλό που να αλλάζω μόνο γρανάζι!
Born to be a Ducatista....
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Περί γρααζώματος
Αν θυμαμαι καλα η γραναζιερα παιρνει μονο αλουμινενια γραναζια.Ποιον εγκεφαλο φορας και ποια εξατμιση?
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: Περί γρααζώματος
Νίκο καλημέρα σου,
να βάλεις 520 racing αλυσίδα με αλουμινίου γρανάζια και φυσικά γραναζιέρα για να αλλάζεις μόνο το γρανάζι όταν χρειάζεται πίσω.Εχει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση και η racing αλυσίδα αντέχει super , είχα βάλει στο δικό μου.
Γνώμη μου μην αλλάξεις το γρανάζωμα ούτε δόντι , το είχα κάνει και παρα γίνεται κοντό μετά , εκτός και αν εκεί που το οδηγείς είναι πιο κλειστό το κομμάτι απο της Επίδαυρου ή του Αη Γιάννη του Ρώσσου. Tότε βάλε 1 δόντι μεγαλύτερο πίσω ούτε καν 2 !
να βάλεις 520 racing αλυσίδα με αλουμινίου γρανάζια και φυσικά γραναζιέρα για να αλλάζεις μόνο το γρανάζι όταν χρειάζεται πίσω.Εχει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση και η racing αλυσίδα αντέχει super , είχα βάλει στο δικό μου.
Γνώμη μου μην αλλάξεις το γρανάζωμα ούτε δόντι , το είχα κάνει και παρα γίνεται κοντό μετά , εκτός και αν εκεί που το οδηγείς είναι πιο κλειστό το κομμάτι απο της Επίδαυρου ή του Αη Γιάννη του Ρώσσου. Tότε βάλε 1 δόντι μεγαλύτερο πίσω ούτε καν 2 !
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: Περί γρααζώματος
η 520 με εδιαφερει και εμενα
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: Περί γρααζώματος
εχω 2 520 racing κόκκινες στο κουτί τους (DUCATI PERFORMANCE) αγορασμένες ένα σκασμό ευρώ, τις δίνω -50% , όποιος θέλει ευχαρίστως μια το δικό μου Hyper " πέταξε " για άλλες χώρες.....
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: Περί γρααζώματος
βαλε τιμες στο ποστ με τις αγγελειες....Miguel έγραψε:εχω 2 520 racing κόκκινες στο κουτί τους (DUCATI PERFORMANCE) αγορασμένες ένα σκασμό ευρώ, τις δίνω -50% , όποιος θέλει ευχαρίστως μια το δικό μου Hyper " πέταξε " για άλλες χώρες.....
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 15:25
- Gender: Male
- Other: HYPER 1100 evo sp
Re: Περί γρααζώματος
Eαν βαλεις top σειρα 520 (did η afam) δεν θα εχεις προβλημα αντοχης κ σε συνδυασμο με πισω γραναζιερα με αλουμινενιο γραναζι θα μειωσεις αρκετα τπ βαρος σε περιστρεφομενες μαζες.
Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.
Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Περί γρααζώματος
blade έγραψε:Eαν βαλεις top σειρα 520 (did η afam) δεν θα εχεις προβλημα αντοχης κ σε συνδυασμο με πισω γραναζιερα με αλουμινενιο γραναζι θα μειωσεις αρκετα τπ βαρος σε περιστρεφομενες μαζες.
H αρχική τοποθέτηση γραναζιέρας ειναι πανάκριβη σε αυτά που σου δίνει στο μέλλον...
Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Αλυσίδα 520 100 κρίκοι....βάρος 1,89 κιλά
Αλυσίδα 530 100 κρίκοι ...βάρος 2,10 κιλά
Γρανάzι 520/530 1,5 mm διαφορά πάχους (-ίδιο βήμα ) συνολική διαφορά βάρους 84 gr.
βγάλε συμπέρασμα...
Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ..
20% μείωση της ζωής της αλυσίδας- κρίσιμος παράγοντας μείωσης διαμέτρου γραναζιού κάτω απο 7 εκατοστα(14 δόντια)
ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Είθισται στις μοτοσυκλέτες που δυναμώνουμε (του φίλου απ ότι γράφει φοράει racing εγκέφαλο, ολόσωμη Arrow ίσως και άλλα καλούδια) να τις "μακραίνουμε" απο γρανάζωμα προκειμένου να μπορούν να βάζουν σωστά τη μεγαλύτερη δύναμη κάτω στην άσφαλτο.
Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.
Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.
Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.
Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες!
Φίλε μ Miguel δλδ εσύ προτείνεις να μην αλλάξω νούμερα στα γρανάζια, αλλά να βάλω 520;
Φίλε μ Miguel δλδ εσύ προτείνεις να μην αλλάξω νούμερα στα γρανάζια, αλλά να βάλω 520;
Born to be a Ducatista....
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Όλα φίλε Νίκο, εναπόκεινται στον τρόπο οδήγησης που κάνουμε.
Αναλύθηκαν παραπάνω, όλα τα (+) και τα (-) των μακριών και των κοντών γραναζωμάτων.
Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις για το πώς θα πορευτείς ανάλογα με τα θέλω σου.
Γενικά, πάντως, το HM είναι ήδη "νευρικό" από το εργοστάσιο, οπότε ένα κόντεμα, μάλλον πιο δύσχρηστο θα το κάνει.
Αναλύθηκαν παραπάνω, όλα τα (+) και τα (-) των μακριών και των κοντών γραναζωμάτων.
Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις για το πώς θα πορευτείς ανάλογα με τα θέλω σου.
Γενικά, πάντως, το HM είναι ήδη "νευρικό" από το εργοστάσιο, οπότε ένα κόντεμα, μάλλον πιο δύσχρηστο θα το κάνει.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: Περί γραναζώματος ΗM
+1 HackmanM !!
Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.
15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι τα είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.
Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.
15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι τα είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Miguel έγραψε:Είθισται στις μοτοσυκλέτες που δυναμώνουμε (του φίλου απ ότι γράφει φοράει racing εγκέφαλο, ολόσωμη Arrow ίσως και άλλα καλούδια) να τις "μακραίνουμε" απο γρανάζωμα προκειμένου να μπορούν να βάζουν σωστά τη μεγαλύτερη δύναμη κάτω στην άσφαλτο.
Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.
Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.
πολύ σωστός ο φίλος. το μηχανάκι είναι ήδη πολύ νευρικό νομίζω είναι υπερβολή, στο ducati ms οι περισσότεροι το έχουν μετανιώσει
F@ck scooters
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Miguel έγραψε:+1 HackmanM !!
Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.
15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι να είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Έρχονται σιγά σιγά τα καλούδια!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Born to be a Ducatista....
- SuperGeorge
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 956
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 09:29
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Honda Blackbird
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Από που τα αγόρασες? Θα χρειαστώ και εγώ...
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: Περί γραναζώματος ΗM
bravo ρε κούκλε, τη καλύτερη κίνηση έκανες ...power !!Nikos_Hyper S έγραψε:Έρχονται σιγά σιγά τα καλούδια!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Πολύ όμορφη η JT, όντως.
Αλλά η τιμή ήταν ίδια με την εγχώρια. Γιατί από ebay;
Αλλά η τιμή ήταν ίδια με την εγχώρια. Γιατί από ebay;
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Κοίτα η ίδια γραναζιέρα από Ελλάδα κάνει 110 ενώ την πήρα 80 με τα μεταφορικά!
Το γρανάζι το πήρα από τον ίδιο πωλητή!
Το γρανάζι το πήρα από τον ίδιο πωλητή!
Born to be a Ducatista....
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Κανένα νεότερο/εντύπωση από τη γραναζιέρα αλουμινίου;
Είδες διαφορές;
Είδες διαφορές;
- Nikos_Hyper S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 17:39
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: CryptonR
Re: Περί γραναζώματος ΗM
Είδα μεγάλη διαφορά φίλε μου, αλλά θα ανεβάσω φώτο αναλυτικά! Σύντομα!!!
Born to be a Ducatista....