Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Συντονιστής: sue
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Το SS ('02) το είχα πάρει με 28Κ χλμ από τον δεύτερο ιδιοκτήτη του, σύμφωνα με τον οποίο, μετά τη σούπα που τον ανάγκασε τελικά να το πουλήσει, είχε δουλέψει κανά πεντάλεπτο πεσμένο στο πλάι μέχρι να το σβήσει.
Είχε όμως εντυπωσιαστεί γενικά από την συμπεριφορα του στα 200+, ταχ. ταξιδίου, Αθήνα - Πύργο.
Στοιχεία χρήσης και σέρβις από τον πρώτο ιδιοκτήτη δεν υπήρχαν βέβαια.
Ένα άλλο "ωραίο" που βρήκα όταν το άνοιξα γιά βαλβίδες- πέρα απ'το ότι οι περισσότερες ήταν αλλού γι' αλλού - ήταν εξανθρακώσεις λαδιού στην περιοχή της βαλβίδας εξαγωγής του πίσω κυλ. πάνω απ'την εξάτμιση ==> κακή κατάσταση του λαδιού ή/και "ζεμάτισμα" του μοτέρ
Από θορύβους τώρα, το μοτέρ δεν θα το έλεγες ήσυχο.
Στις 2400 σ.α.λ. με πολύ ελαφρό φορτίο, άρχιζε ένας κτύπος όμοιος με σκαμπίλισμα πιστονιού, που κοβόταν μαχαίρι στις 3200 σ.α.λ.
Μερικές χιλ. χλμ. αργότερα, όταν το άνοιξα γιά να του περάσω πιστόνια υψηλής και να του κάνω ροική, μέτρησα τα διάκενα πιστόνι-κύλινδρος και ήταν καλά, μέσα στα όρια.
Ένας άλλος θόρυβος, μέσα στη γενική φασαρία, προερχόταν απ'τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου και εξαφανιζόταν όταν πάταγα αμπραγιάζ.
Πρίν λύσω το μοτέρ, μέτρησα τον τζόγο του άξονα στο μέσα-έξω στα 0.4 χιλ, με το συνιστώμενο να είναι 0.1 χιλ.
Όταν έλυσα πριν τα Χριστούγεννα το μοτέρ, είδα ότι ήταν σε γενικώς καλή κατάσταση, πλην Α) του γραναζιού της 5ης στον πρωτεύοντα άξονα (του αμπραγιάζ δλδ) με έντονο pitting σε 10 γειτονικά δόντια, ενώ τα υπόλοιπα ήταν άθικα.
Αυτό δείχνει ότι, ο κύκλος βάσης της οδόντωσης (από κατασκευής) δεν ήταν "απολύτως" ομόκεντρος με την τρύπα του γραναζιού. Β) Σ'ένα απ'τα κουζινέτα των μπιελών είχε, σε μιά μικρή περιοχή, φθαρεί ή αντιτριβική επικάλυψη και φαινόταν η χάλκινη από κάτω.
Πιθανώς απ'οταν είχε δουλέψει πεσμένη στο πλάι.
Το κομβίο του στροφάλου ευτυχώς ήταν άψογο - χωρίς φθορά ή οβάλ. Γ) Μία απ'τις βίδες των μπιελών είχε λεπτύνει (necking) ελάχιστα - 0.02 χιλ.
Αυτό δείχνει ότι είχε αρχίσει να μπαίνει στην περιοχή της πλαστικής (σε αντίθεση με την ελαστική) παραμόρφωσης.
Καλός λόγος αυτός, γιά να αλλάζονται αυτές οι βίδες, όταν λύνονται οι μπιέλες.
Κανένα ρουλεμάν δεν έκανε ανησυχητικό θόρυβο γυρνώντας το με το χέρι, αλλά έτσι κι'αλλιώς αλλάχτηκαν όλα.
Στο αμερικάνικο, λέει, πολεμικό ναυτικό εφαρμόζεται ένα τεστ γιά νε δει κάποιος, αν ένα εξάρτημα είναι καλό γιά να ξαναχρησιμοποιηθεί : το ρίχνει στο νερό και αν επιπλεύσει, είναι ΟΚ.
Ομοίως αλλάχτηκαν και όλες οι τσιμούχες και τα o-ring.
Ρυθμίστηκε και η προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου προς το χαλαρό (0.17χιλ) και οι τζόγοι των αξόνων του κιβωτίου και του μύλου προς τα σφικτά τους όρια.
Μετά από ένα τελευταίο καθάρισμα και με ελάχιστη φλαντζόκολα δέθηκε επιτέλους το μοτέρ και όταν πήρε εμπρός : " Χαίρεστε και αγαλλιάστε "
Τέρμα οι θόρυβοι και το κιβώτιο -δεν το περίμενα αυτό- αλλάζει αισθητά πιό γλυκά.
Είχε όμως εντυπωσιαστεί γενικά από την συμπεριφορα του στα 200+, ταχ. ταξιδίου, Αθήνα - Πύργο.
Στοιχεία χρήσης και σέρβις από τον πρώτο ιδιοκτήτη δεν υπήρχαν βέβαια.
Ένα άλλο "ωραίο" που βρήκα όταν το άνοιξα γιά βαλβίδες- πέρα απ'το ότι οι περισσότερες ήταν αλλού γι' αλλού - ήταν εξανθρακώσεις λαδιού στην περιοχή της βαλβίδας εξαγωγής του πίσω κυλ. πάνω απ'την εξάτμιση ==> κακή κατάσταση του λαδιού ή/και "ζεμάτισμα" του μοτέρ
Από θορύβους τώρα, το μοτέρ δεν θα το έλεγες ήσυχο.
Στις 2400 σ.α.λ. με πολύ ελαφρό φορτίο, άρχιζε ένας κτύπος όμοιος με σκαμπίλισμα πιστονιού, που κοβόταν μαχαίρι στις 3200 σ.α.λ.
Μερικές χιλ. χλμ. αργότερα, όταν το άνοιξα γιά να του περάσω πιστόνια υψηλής και να του κάνω ροική, μέτρησα τα διάκενα πιστόνι-κύλινδρος και ήταν καλά, μέσα στα όρια.
Ένας άλλος θόρυβος, μέσα στη γενική φασαρία, προερχόταν απ'τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου και εξαφανιζόταν όταν πάταγα αμπραγιάζ.
Πρίν λύσω το μοτέρ, μέτρησα τον τζόγο του άξονα στο μέσα-έξω στα 0.4 χιλ, με το συνιστώμενο να είναι 0.1 χιλ.
Όταν έλυσα πριν τα Χριστούγεννα το μοτέρ, είδα ότι ήταν σε γενικώς καλή κατάσταση, πλην Α) του γραναζιού της 5ης στον πρωτεύοντα άξονα (του αμπραγιάζ δλδ) με έντονο pitting σε 10 γειτονικά δόντια, ενώ τα υπόλοιπα ήταν άθικα.
Αυτό δείχνει ότι, ο κύκλος βάσης της οδόντωσης (από κατασκευής) δεν ήταν "απολύτως" ομόκεντρος με την τρύπα του γραναζιού. Β) Σ'ένα απ'τα κουζινέτα των μπιελών είχε, σε μιά μικρή περιοχή, φθαρεί ή αντιτριβική επικάλυψη και φαινόταν η χάλκινη από κάτω.
Πιθανώς απ'οταν είχε δουλέψει πεσμένη στο πλάι.
Το κομβίο του στροφάλου ευτυχώς ήταν άψογο - χωρίς φθορά ή οβάλ. Γ) Μία απ'τις βίδες των μπιελών είχε λεπτύνει (necking) ελάχιστα - 0.02 χιλ.
Αυτό δείχνει ότι είχε αρχίσει να μπαίνει στην περιοχή της πλαστικής (σε αντίθεση με την ελαστική) παραμόρφωσης.
Καλός λόγος αυτός, γιά να αλλάζονται αυτές οι βίδες, όταν λύνονται οι μπιέλες.
Κανένα ρουλεμάν δεν έκανε ανησυχητικό θόρυβο γυρνώντας το με το χέρι, αλλά έτσι κι'αλλιώς αλλάχτηκαν όλα.
Στο αμερικάνικο, λέει, πολεμικό ναυτικό εφαρμόζεται ένα τεστ γιά νε δει κάποιος, αν ένα εξάρτημα είναι καλό γιά να ξαναχρησιμοποιηθεί : το ρίχνει στο νερό και αν επιπλεύσει, είναι ΟΚ.
Ομοίως αλλάχτηκαν και όλες οι τσιμούχες και τα o-ring.
Ρυθμίστηκε και η προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου προς το χαλαρό (0.17χιλ) και οι τζόγοι των αξόνων του κιβωτίου και του μύλου προς τα σφικτά τους όρια.
Μετά από ένα τελευταίο καθάρισμα και με ελάχιστη φλαντζόκολα δέθηκε επιτέλους το μοτέρ και όταν πήρε εμπρός : " Χαίρεστε και αγαλλιάστε "
Τέρμα οι θόρυβοι και το κιβώτιο -δεν το περίμενα αυτό- αλλάζει αισθητά πιό γλυκά.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
μπραβο σου καλα χλμ
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Βαλε καμια φωτο ακόμα...
Μετα την ροικη ειδες διαφορες;
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 15:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Καλό.....Highflyer έγραψε:
Στο αμερικάνικο, λέει, πολεμικό ναυτικό εφαρμόζεται ένα τεστ γιά νε δει κάποιος, αν ένα εξάρτημα είναι καλό γιά να ξαναχρησιμοποιηθεί : το ρίχνει στο νερό και αν επιπλεύσει, είναι ΟΚ.
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Mπέτερ σέηφ δαν σορυ που λένε και στο χωριό!
Το κουζινετάκι σαν νάχει μείνει απο λάδι δείχνει, αλλά δεν ειναι "αναμμένο"...οπότε ίσως νάνε και απο την τούμπα..(oil starvation που λέμε και στο χωριό!!!)
Τα καινούργια οταν ταβαλες πάνω τα μέτρησες η όχι....
Αληθεια δε το ρωτάω για να κανω το ξύπνιο....πιο πολύ απο περιέργεια για να δεις πρώτον οτι τα καινούργια ειναι οκ και δευτερον οτι "μέτρησες" σωστά το στρόφαλο.
Ωραίες δουλειές!!!!
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Highflyer έγραψε:Στις 2400 σ.α.λ. με πολύ ελαφρό φορτίο, άρχιζε ένας κτύπος όμοιος με σκαμπίλισμα πιστονιού, που κοβόταν μαχαίρι στις 3200 σ.α.λ.
εγω θελω να μεινω εδω...με αυτο τι εγινε?
ακριβως το ιδιο πραγμα σε μοτερ εχω πετυχει αλλα ακουγεται απο την κεφαλη
opanos
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
- kokkinos1
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2307
- Εγγραφή: Σάβ 19 Απρ 2008, 00:43
- Gender: Male
- Other: Elephant 750
- Τοποθεσία: Αργος
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
http://cagivista.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
@Bart Φωτό δεν πήρα γιατί δεν βρήκα κάτι ενδιαφέρον να δείξω.
Ταυτόχρονα με την ροική έβαλα τα πιστόνια υψηλής συμπίεσης, έτσι δεν μπορώ να πω, πόση απ'την δύναμη που πήρε οφείλεται στη ροική μόνο.
Στο flowbench είχα πετύχει γύρω στα 14% βελτίωση στη ροή.
@Xenokratis Καλή ερώτηση.
Δύσκολο να κάνεις λάθος μετρώντας το κομβίο του στροφάλου.
Τα διάκενα κομβίου-παλιών κουζινέτων τα μέτρησα με plastigauge και τα βρήκα μέσα στα όρια. Οπότε με τα φρέσκα (που δεν τα μέτρησα) θα ήταν ελάχιστα πιό μικρά.
@Πάνος Δεν έχω σίγουρη απάντηση σ'αυτό.
Ο θόρυβος είχε την ίδια συχνότητα με την περιστροφή του στροφάλου (rpm), οπότε προερχόταν από την ομάδα "στρόφαλος-μπιέλες-πιστόνια".
Αυτά που άλλαξα ήταν τα κουζινέτα, τα ρουλεμάν και την προφόρτιση τους (την παλιά δεν την μέτρησα).
Το ένα ρουλεμάν βγήκε λίγο πιό εύκολα απ' τη φωλιά του(στις κάσες), δεν είχε σημάδια κίνησης όμως πάνω του - ούτε η φώλιά.
Με τη διαστολή να χαλάρωνε ίσως η φωλιά στο κάρτερ ?(δεν την έβγαλα)
Ταυτόχρονα με την ροική έβαλα τα πιστόνια υψηλής συμπίεσης, έτσι δεν μπορώ να πω, πόση απ'την δύναμη που πήρε οφείλεται στη ροική μόνο.
Στο flowbench είχα πετύχει γύρω στα 14% βελτίωση στη ροή.
@Xenokratis Καλή ερώτηση.
Δύσκολο να κάνεις λάθος μετρώντας το κομβίο του στροφάλου.
Τα διάκενα κομβίου-παλιών κουζινέτων τα μέτρησα με plastigauge και τα βρήκα μέσα στα όρια. Οπότε με τα φρέσκα (που δεν τα μέτρησα) θα ήταν ελάχιστα πιό μικρά.
@Πάνος Δεν έχω σίγουρη απάντηση σ'αυτό.
Ο θόρυβος είχε την ίδια συχνότητα με την περιστροφή του στροφάλου (rpm), οπότε προερχόταν από την ομάδα "στρόφαλος-μπιέλες-πιστόνια".
Αυτά που άλλαξα ήταν τα κουζινέτα, τα ρουλεμάν και την προφόρτιση τους (την παλιά δεν την μέτρησα).
Το ένα ρουλεμάν βγήκε λίγο πιό εύκολα απ' τη φωλιά του(στις κάσες), δεν είχε σημάδια κίνησης όμως πάνω του - ούτε η φώλιά.
Με τη διαστολή να χαλάρωνε ίσως η φωλιά στο κάρτερ ?(δεν την έβγαλα)
Άγγελος
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Οοοκ!! Μετρησες τα παλιά...Highflyer έγραψε: @Xenokratis Καλή ερώτηση.
Δύσκολο να κάνεις λάθος μετρώντας το κομβίο του στροφάλου.
Τα διάκενα κομβίου-παλιών κουζινέτων τα μέτρησα με plastigauge και τα βρήκα μέσα στα όρια. Οπότε με τα φρέσκα (που δεν τα μέτρησα) θα ήταν ελάχιστα πιό μικρά.
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- desmios
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 07:39
- Gender: Male
- Other: Beta, Moto Guzzi
- Τοποθεσία: Ελλάδα
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Με σωστή χρήση και συντήρηση είσαι για άλλα 100.000χλμ.
Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Για πες και τι έμβολα έβαλες, με τι σχέση συμπίεσης, κύλινδροι στοκ?
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Έβαλα Pistal 10.8:1 , 92mm στους στάνταρτ κυλίνδρους.
Βλέπε και εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... datalogger τι έκανα με τα μίγματα
Αυτό έγινε πριν περ. 30Κ χλμ. και διατηρούνται μιά χαρά
Βλέπε και εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... datalogger τι έκανα με τα μίγματα
Αυτό έγινε πριν περ. 30Κ χλμ. και διατηρούνται μιά χαρά
Άγγελος
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
.... 'σκαμπιλισμα' πιστονιου εχει να ακουστει απο την εποχη των διχρονων ..... πως λεμε απο την εποχη του Νωε και λιγο παραπερα .... !
....οι βιδες της μπιελλας για να μπουν στην ΄πλαστικη' .... μαλλον ειχε χαλασει το ροποκλειδο του προηγουμενου μαστορη ....!
.... ovality του κατω ακρου της μπιελας μετρησες μηπως απο το υπερβολικο σφιξιμο απο τις βιδες ειχε παρει και αυτο ? ....... αφου εφτασες σε τετοιες λεπτομερειες το λεω ....!
.... τα κουζινετα παντως δειχνουν οτι ειναι σαν απο φυσιολογικη φθορα και οχι αρπαγμα στιγμιαιο , βεβαια παρα πολυ προωρη φθορα αν τα χιλιομετρα που τ΄αγορασες ειναι μονο αυτα , αρα κακη χρηση ... .....γιατι και τουμπαρισμενο το μηχανακι , αφορτη η μηχανη να δουλευει και με το λαδι να σκορπαει μεσα στο καρτερ ειναι λιγο extreme να φθαρηκανε ετσι τοπικα ομεσως τα ΄λευκα μεταλλακια ' .....!
...... αυτη την αυξηση συμπιεσης σε διβαλβιδο , νομιζω οτι θα χρειαζεται και καλη ποιοτητα βενζινης που μονο στα ..... επαρχιακα βενζιναδικα μπορει να βρεις πλεον .....!
Συγχαρητηρια παντως για την προσπαθεια , τις πληροφοριες και καλες βολτες.
....οι βιδες της μπιελλας για να μπουν στην ΄πλαστικη' .... μαλλον ειχε χαλασει το ροποκλειδο του προηγουμενου μαστορη ....!
.... ovality του κατω ακρου της μπιελας μετρησες μηπως απο το υπερβολικο σφιξιμο απο τις βιδες ειχε παρει και αυτο ? ....... αφου εφτασες σε τετοιες λεπτομερειες το λεω ....!
.... τα κουζινετα παντως δειχνουν οτι ειναι σαν απο φυσιολογικη φθορα και οχι αρπαγμα στιγμιαιο , βεβαια παρα πολυ προωρη φθορα αν τα χιλιομετρα που τ΄αγορασες ειναι μονο αυτα , αρα κακη χρηση ... .....γιατι και τουμπαρισμενο το μηχανακι , αφορτη η μηχανη να δουλευει και με το λαδι να σκορπαει μεσα στο καρτερ ειναι λιγο extreme να φθαρηκανε ετσι τοπικα ομεσως τα ΄λευκα μεταλλακια ' .....!
...... αυτη την αυξηση συμπιεσης σε διβαλβιδο , νομιζω οτι θα χρειαζεται και καλη ποιοτητα βενζινης που μονο στα ..... επαρχιακα βενζιναδικα μπορει να βρεις πλεον .....!
Συγχαρητηρια παντως για την προσπαθεια , τις πληροφοριες και καλες βολτες.
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Άψογος, όπως πάντα
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Stelios62 έγραψε:.... 'σκαμπιλισμα' πιστονιου εχει να ακουστει απο την εποχη των διχρονων ..... πως λεμε απο την εποχη του Νωε και λιγο παραπερα .... !
Και'γω απ'εκείνη την εποχή το θυμάμαι
....οι βιδες της μπιελλας για να μπουν στην ΄πλαστικη' .... μαλλον ειχε χαλασει το ροποκλειδο του προηγουμενου μαστορη ....!
Το μοτέρ δεν είχε ξανά ανοιχτεί Με επιμύκηνση(elongation) της τάξης του 0.005% τη στιγμή που τα σκληρότερα ατσάλια, στο όριο θραύσης, έχουν περ. 4%, είναι φανερό ότι ελάχιστα είχε μπει στην πλαστική
.... ovality του κατω ακρου της μπιελας μετρησες μηπως απο το υπερβολικο σφιξιμο απο τις βιδες ειχε παρει και αυτο ? ....... αφου εφτασες σε τετοιες λεπτομερειες το λεω ....!
Δεν μου πέρασε απ'το μυαλό, γιατί ...βλέπε άνωθεν.
.... τα κουζινετα παντως δειχνουν οτι ειναι σαν απο φυσιολογικη φθορα και οχι αρπαγμα στιγμιαιο , βεβαια παρα πολυ προωρη φθορα αν τα χιλιομετρα που τ΄αγορασες ειναι μονο αυτα , αρα κακη χρηση ... .....γιατι και τουμπαρισμενο το μηχανακι , αφορτη η μηχανη να δουλευει και με το λαδι να σκορπαει μεσα στο καρτερ ειναι λιγο extreme να φθαρηκανε ετσι τοπικα ομεσως τα ΄λευκα μεταλλακια ' .....!
Κάπως έτσι.
...... αυτη την αυξηση συμπιεσης σε διβαλβιδο , νομιζω οτι θα χρειαζεται και καλη ποιοτητα βενζινης που μονο στα ..... επαρχιακα βενζιναδικα μπορει να βρεις πλεον .....!
Έκοψα 2-3 μοίρες αβάνς στο πολύ γκάζι, στην περιοχή (στροφών) της μέγιστης ροπής
Συγχαρητηρια παντως για την προσπαθεια , τις πληροφοριες και καλες βολτες.
Merci, παρομοίως
Άγγελος
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
στρωνεις ...... ?
υπεροχο μοτορι το ss........δεν ξαναβγαινουν...... μπραβο για την δουλεια
υπεροχο μοτορι το ss........δεν ξαναβγαινουν...... μπραβο για την δουλεια
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
nasa έγραψε:στρωνεις ...... ?
Ε βέβαια... τώρα στην αρχή δεν ανεβάζω πάνω 8000 σαλ
υπεροχο μοτορι το ss........δεν ξαναβγαινουν......
Σωστόοοος
Άγγελος
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
παντως τα αεροψυκτα δε πολυγουσταρουν τα πιστονια υψηλης...θα ηταν ενδιαφερον ενα ανοιγμα μετα παλι απο 56κ...γιατι γενικα για αεροψυκτο τα 60 δεν ειναι πολλα...μοναδικο ελαφρυντικο η τουμπα που λες και δουλευε...
opanos
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
Μπααα, το δικό μου τα γουστάρει, το Darmah επίσης, ο Enga με το χιλιάρι είναι ευχαριστημένος , κάτοχοι δε MG V11 Sport, που χτυπάνε πειράκια από μαμά, μαζί με την παραπάνω ροπή που πήρανε, εξαφανίστηκαν και τα πειράκια
Όλα έχουν να κάνουν με την συγκεκριμένη εφαρμογή και αυτόν που την κάνει
Όλα έχουν να κάνουν με την συγκεκριμένη εφαρμογή και αυτόν που την κάνει
Άγγελος